Cortgene 9

Lees
waarom

Anoniem beoordeelde op 2019-03-25

Frank beoordeelde op 2019-03-25

Zeer tevreden, werd keurig gebeld toen juiste kleur niet meer leverbaar was en kreeg uitstekend advies.

Anoniem beoordeelde op 2019-03-20

Anoniem beoordeelde op 2019-03-19

Anoniem beoordeelde op 2019-03-17

Monique beoordeelde op 2019-03-16

Mooie aanbieding te pakken gekregen. Snel verzonden en goed verpakt.
Telefonisch contact voor advies was goed.

Harma Lautenbach beoordeelde op 2019-03-16

Veel keus in outdoor artikelen, snelle levering en prettige betalings mogelijkheden. Erg tevreden , ga hier vaker bestellen.

H beoordeelde op 2019-03-14

Zeer snelle levering!

Anoniem beoordeelde op 2019-03-13

bertennelvanrooijen@gmail.com beoordeelde op 2019-03-13

Wandelwol besteld, snel geleverd en het voldoet naar wens.
Hoorde op verjaardag dat zoiets bestond , in Woerden niet te koop, Ook bij ,,De Zwerfkei " niet winkel voor buitensport.
Mijn voetpedicure had het ook niet. Inmiddels uw adres doorgegeven. met vr. gr. Nel van Rooijen.

Anoniem beoordeelde op 2019-03-09

Anoniem beoordeelde op 2019-03-07