Cortgene 9

Lees
waarom

Anoniem beoordeelde op 2018-07-16

Yvon vergunst beoordeelde op 2018-07-14

Super service! Mijn bestelde sandalen bleken te groot , nadat ik om advies had gevraagd werd ik keurig teruggebeld en de volgende dag had ik de goede maat al in huis!

Anoniem beoordeelde op 2018-07-14

Anoniem beoordeelde op 2018-07-08

Wilbert beoordeelde op 2018-07-04

Soepeltjes en razendsnel

M goud beoordeelde op 2018-07-04

Na 1 week bericht dat product niet leverbaar was. Daarna nog ruim een week voor vervangend artikel. Heeft veel te lang geduurd.

Anoniem beoordeelde op 2018-07-02

Anoniem beoordeelde op 2018-07-01

Johannes Leopold beoordeelde op 2018-06-28

Since I lost my favorite scarf, I searched the entire Internet for them.
Only this page has this item in stock. So I ordered him to Germany.

The shipping was fast but the article never came to me. Unfortunately, the scarf was lost at the shipping company.

Unfortunately, there is no longer to order the scarf because it was the last article.

The money was refunded to me after a friendly customer support. However, I would prefer the scarf.

Tom beoordeelde op 2018-06-28

- De afgebeelde broek was niet in die kleur verkrijgbaar hoewel dat wel op site stond en nog steeds staat.
+ Ik kreeg een persoonlijke mail hierover met een aanbod voor een broek in een andere kleur.
- Vervolgens kreeg ik die week binnen 5 uur zes mailtjes van Antilope met onduidelijke gegevens.
- De broek werd niet nog die week bezorgd zoals beloofd maar pas de week er na.
+ De broek was prima, goed verpakt en relatief goedkoop.

Anoniem beoordeelde op 2018-06-25

Jan Fokke Zijlstra beoordeelde op 2018-06-24