Cortgene 9

Mystery shopper

Lees
waarom

CV beoordeelde op 2017-10-09

Na bestelling en telefonisch overleg de producten snel ontvangen en zeer prettige afhandeling daarna!

P.v.Dam beoordeelde op 2017-10-09

Binnen afgesproken tijd bezorgd en zorgvuldig verpakt!

Douwe Harder beoordeelde op 2017-10-02

correcte afhandeling en snelle levering.

Darna beoordeelde op 2017-10-01

Erg behulpzaam, goede communicatie, een van de enige plekken waar wij onze vaude bidons konden krijgen.

Ab van der winden beoordeelde op 2017-09-24

Snelle en duidelijke afhandeling.

M. Duijnisveld beoordeelde op 2017-09-21

Prettige service!

Gonny beoordeelde op 2017-09-20

super snelle levering, goed verpakt en een persoonlijk kaartje om je te bedanken voor de bestelling!

Erwin Reese beoordeelde op 2017-09-12

Fleecevest besteld, helaas niet meer leverbaar. Goed alternatief aangeboden gekregen en in prima verpakking geleverd gekregen.

de Jong beoordeelde op 2017-09-09

besteld en volgende dag in de bus. Gebeld dat ze een kleur niet hadden, jammer maar correct behandeld.

Yvonne beoordeelde op 2017-09-04

Keurige aflevering, met vriendelijk kaartje erbij?

Wendy beoordeelde op 2017-09-03

Goede service, persoonlijke aandacht en bestelling vlot geleverd.

Johnny van de Voorde beoordeelde op 2017-08-31

Bestelde producten waren niet allemaal direct leverbaar, maar wel alles binnen een week geleverd. Werd zelfs gebeld met advies over de juiste maat per merk omdat dat nog wel eens kan verschillen. Retourneren verliep ook soepel. Via DHL, met track and trace. Prima service!

Erna beoordeelde op 2017-08-17

Werd meteen opgebeld toen er iets onduidelijk was aan de bestelling

Mitch beoordeelde op 2017-08-13

Fijne shop!

Chantal Bleeker beoordeelde op 2017-08-11

Super winkel en geweldige service. Als leek een paar wandelschoenen (en sokken) gekocht omdat ik de Nijmeegse vierdaagse wil lopen in 2018 zonder enige sportervaring. Eigenaar nam alle tijd voor mij, heeft goed geluisterd naar mijn voorkeuren (in mijn geval goed ademende schoenen omdat ik echt altijd warme en dus natte voeten krijg) Heeft allerlei schoenen uitgeprobeerd en zeer professioneel advies gegeven. Mooie loopbaan voor de meer bergachtige lopers achter de zaak trouwens ook. Echt een aanrader voor goed en eerlijk advies!

Marcel van Bijnen beoordeelde op 2017-08-11

Snelle en uitstekende service en adviezen van Antilope! Hebben voor t eerst bergschoenen én sokken aangeschaft en met erg veel plezier gedragen tijdens onze reis door West-Canada!

Jeroen Simons beoordeelde op 2017-08-09

In een woord ; Keurig

Irene Hoff beoordeelde op 2017-08-06

Ik had Teva slippers besteld, helaas zaten de bandjes bovenop te krap. De slippers kosten 29.95 dus omdat het geen 30 euro was, moest ik verzendkosten betalen van 3.95. Maar omdat ik ze moet retourneren komen er verzendkosten bij van 6.95 dus nu ben ik 11 euro kwijt, voor helemaal niets.

W van Wensveen beoordeelde op 2017-08-03

Bestelling werd keurig geleverd inclusief persoonlijk kaartje van de eigenaren.

Ariën beoordeelde op 2017-08-02

Ben erg prettig geholpen en de bestelling werd heel snel geleverd!