Cortgene 9

Lees
waarom

Anoniem beoordeelde op 2019-07-23

M beoordeelde op 2019-07-22

Heb de bestelling snel en keurig ontvangen. Ook de retour is goed gegaan. Alleen stond niet de matentabel van het merk erbij waardoor de maat toch niet goed was. Maar ik denk dat dit een kleine vergissing was. Fijne winkel kijk nog regelmatig naar de site.

AartD beoordeelde op 2019-07-21

Nette levering van de bestelde artikelen.

Linda beoordeelde op 2019-07-21

Snelle bezorging, helemaal tevreden over de bestelling.

Anoniem beoordeelde op 2019-07-21

Joke beoordeelde op 2019-07-20

prijs/ kwaliteit
Snel geleverd

liesbeth de Wit beoordeelde op 2019-07-18

Telefonisch goed te woord gestaan en heb mijn product binne twee werkdagen netjes verpakt ontvangen.

Ray beoordeelde op 2019-07-17

Geleverd waar ik om gevraag heb; telefonisch direct bereikbaar ivm vraag over late levering door Pist NL. En probleem levering opgelost.

Kiki beoordeelde op 2019-07-17

Vrijdag besteld, zaterdag in huis. Super

Ton van Leuveren. beoordeelde op 2019-07-17

Ik vind het erg vroeg voor zo'n beoordeling, heb 3 dagen geleden besteld en bericht ontvangen dat de levering circa 14 dagen duurt.

Reactie van Antilope Outdoor:
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Onze excuses als er ergens verwarring is ontstaan over de levertijd. Het door u bestelde product was op voorraad en is dezelfde dag nog naar u verzonden. Levering binnen Nederland vindt in de regel de volgende werkdag plaats. Hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben!

Anoniem beoordeelde op 2019-07-15

ek beoordeelde op 2019-07-14

snelle levering. product prima. heel tevreden

Ilse beoordeelde op 2019-07-14

Levering volgens afspraak. Flesje had wat gelekt waardoor gebruiksaanwijzing moeilijk leesbaar was.

Anoniem beoordeelde op 2019-07-14

J.R. Los beoordeelde op 2019-07-13

Snelle levering. Telefonisch contact uitermate plezierig

Jan Willem beoordeelde op 2019-07-13

afhandeling uitstekend. Alleen een prullerig doosje....

Rene beoordeelde op 2019-07-09

goede en snelle service