Cortgene 9

Anoniem beoordeelde op 2019-09-15

Anoniem beoordeelde op 2019-09-15

Anoniem beoordeelde op 2019-09-12

Privaatzorg@gmail.com beoordeelde op 2019-09-11

Er werd correct en snel gecommuniceerd omtrent de levering van mijn bestelling

Annelies van der Veen beoordeelde op 2019-09-11

Uitstekend contacttet de winkel!
De ene dag besteld en de andere dag al in huis!

Melanie beoordeelde op 2019-09-09

Bestelling is zoals aangegeven 2 werkdagen later geleverd.
Netjes en goed verpakt!

Anoniem beoordeelde op 2019-09-09

Anoniem beoordeelde op 2019-09-09

Anoniem beoordeelde op 2019-09-08

Anoniem beoordeelde op 2019-09-03

Anoniem beoordeelde op 2019-09-02

Ina beoordeelde op 2019-09-02

Ik wilde een andere kleur Lowa wandelschoenen dan in de winkel aanwezig. Deze zouden bezorgd worden door DHL, maar niets ontvangen (melding dat ik zou zijn verhuisd ?). Lida van Antilope Alblasserdam heeft toen een ander paar voor mij verstuurd, in de hoop dat het eerste paar retour zou komen. Ook dit tweede paar heb ik nooit ontvangen (en ik ben nog steeds niet verhuisd). Het eerste paar was gelukkig wel geretourneerd bij Antilope in Alblasserdam. Lida en Evert hebben dit paar bij mij thuis bezorgd (inderdaad; ik ben niet verhuisd) op hun vrije zaterdagavond. Hulde !

Reactie van Antilope Outdoor:
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij vinden het ook uitermate vervelend als een verzending niet naar behoren verloopt, en zijn blij dat het probleem naar uw tevredenheid hebben kunnen oplossen. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen!

Gerard Willemsen beoordeelde op 2019-09-02

Uitermate snel en effectief ontvangen

Reactie van Antilope Outdoor:
Dank voor uw reactie! Ik ben blij dat uw bestelling snel bij u geleverd is. Ik wens u een prettige dag!

Herman Hendrik beoordeelde op 2019-09-02

Snel , punctueel en duidelijk

Reactie van Antilope Outdoor:
Dat is fijn te horen.Hoop u snel weer te mogen verwelkomen!

Anoniem beoordeelde op 2019-09-01

Jan Kransse beoordeelde op 2019-09-01

Gemak van bestellen door uitgebreid assortiment op de site en snelle levering

Anoniem beoordeelde op 2019-09-01