Cortgene 9

Mystery shopper

Lees
waarom

P. Konings beoordeelde op 2019-05-26

Persoonlijke aandacht zijn twee woorden die van toepassing zijn bij dit bedrijf. Zelfs bij een online aankoop. Dat kan dus hand in hand gaan.
Van thuis uit bestelllen en toch goed advies via chat en of mail. Prima

Anoniem beoordeelde op 2019-05-25

Anoniem beoordeelde op 2019-05-18

Anoniem beoordeelde op 2019-05-18

Anoniem beoordeelde op 2019-05-17

D. Willems beoordeelde op 2019-05-15

Ik ben altijd erg kritisch als het gaat om service;dit is voor mij namelijk een belangrijk punt, en dan komt prijs soms op de tweede plaats. In dit geval echter, ben ik over beide zaken uitermate tevreden! Ik kan iedereen aanraden bij dit bedrijf te kopen, en zal zelf ook zeker eerst hier (in de betreffende webshop) gaan kijken als ik weer iets op 'outdoor'-gebied nodig heb. Het contact was ook zeer prettig, wat ook lang niet overal meer het geval is. Alleen maar positief dus over dit bedrijf!

Henk Drent beoordeelde op 2019-05-14

Zeer tevreden over de snelle levering en bovendien keurig verpakt.
De bijgeleverde factuur was duidelijk en overzichtelijk en vriendelijk ondertekend 😃👍🏻

Anoniem beoordeelde op 2019-05-14

Leontien beoordeelde op 2019-05-14

Prima. Snelle levertijd. En gratis verzending (dit in tegenstelling tot andere aanbieders; terwijl het aankoopbedrag nota bene boven de € 40,00 lag). Hulde.

J de Kruijf beoordeelde op 2019-05-13

Heel tevreden van be Stelling tot en met a fleeing en opvolging na afloop

Anoniem beoordeelde op 2019-05-12

Smit beoordeelde op 2019-05-11

Besteld en volgende dag levering