Cortgene 9

Mystery shopper

Lees
waarom

Jonah beoordeelde op 2017-12-10

Erg goede service en levering. Had mijn boots de volgende dag in huis!

wout terlouw beoordeelde op 2017-11-26

netjes te woord gestaan met een aanvullende vraag na de bezorging

Edwin beoordeelde op 2017-11-08

Goede vriendelijke communicatie, overzichtelijke website en snelle levering.

Visser beoordeelde op 2017-11-07

Bestelling kon niet in de gewenste kleur geleverd worden. Kreeg via mail en later telefonisch keurig netjes een verontschuldiging en een alternatief aangereikt. Prima service. Bij levering zat een handgeschreven kaart met bedankje. TOP !!!

S.K. beoordeelde op 2017-11-05

Ik had een regenhoes voor mijn backpack besteld. Deze had ik op korte termijn nodig voor mijn vakantie. Qua bezorgtijd zou het spannend worden of het zou lukken. Ik ben door Antilope Outdoor steeds keurig op de hoogte gehouden van of het wel of niet zou lukken. Dat bleek uiteindelijk niet het geval te zijn. De eigenaar bood me toen een alternatief en heeft er (1 dag van tevoren!) nog voor gezorgd dat ik deze op tijd ontving. Zelfs de postbezorger werd nog staande gehouden toen ik doorgaf welke ik wilde. 1 dag voor mijn vertrek ontving ik de (alternatieve) hoes. Super service!

Marc Van Deursen beoordeelde op 2017-10-27

zeer goede service !!! alles super en vlot verlopen

Thijs beoordeelde op 2017-10-26

Zeer tevreden, na contact via de chat toch nog het juiste product gevonden! Product werd toegevoegd aan de webshop. Snel thuis geleverd met track and trace. Een persoonlijk handgeschreven kaartje met de hartelijke groeten.

Maaike beoordeelde op 2017-10-24

Voordat ik de bestelling plaatste heel prettig contact gehad via chat. Mijn schoenen waren niet op voorraad en direct werd duidelijk dat maat en kleur nog leverbaar waren. Goed en snel verzonden.

CV beoordeelde op 2017-10-09

Na bestelling en telefonisch overleg de producten snel ontvangen en zeer prettige afhandeling daarna!

P.v.Dam beoordeelde op 2017-10-09

Binnen afgesproken tijd bezorgd en zorgvuldig verpakt!

Douwe Harder beoordeelde op 2017-10-02

correcte afhandeling en snelle levering.

Darna beoordeelde op 2017-10-01

Erg behulpzaam, goede communicatie, een van de enige plekken waar wij onze vaude bidons konden krijgen.

Ab van der winden beoordeelde op 2017-09-24

Snelle en duidelijke afhandeling.

M. Duijnisveld beoordeelde op 2017-09-21

Prettige service!

Gonny beoordeelde op 2017-09-20

super snelle levering, goed verpakt en een persoonlijk kaartje om je te bedanken voor de bestelling!

Erwin Reese beoordeelde op 2017-09-12

Fleecevest besteld, helaas niet meer leverbaar. Goed alternatief aangeboden gekregen en in prima verpakking geleverd gekregen.

de Jong beoordeelde op 2017-09-09

besteld en volgende dag in de bus. Gebeld dat ze een kleur niet hadden, jammer maar correct behandeld.

Yvonne beoordeelde op 2017-09-04

Keurige aflevering, met vriendelijk kaartje erbij?

Wendy beoordeelde op 2017-09-03

Goede service, persoonlijke aandacht en bestelling vlot geleverd.

Johnny van de Voorde beoordeelde op 2017-08-31

Bestelde producten waren niet allemaal direct leverbaar, maar wel alles binnen een week geleverd. Werd zelfs gebeld met advies over de juiste maat per merk omdat dat nog wel eens kan verschillen. Retourneren verliep ook soepel. Via DHL, met track and trace. Prima service!