Cortgene 9

Mystery shopper

Lees
waarom

Ton beoordeelde op 2018-05-17

Prima service en vriendelijk mensen,

Gr t

Jeroen Heetkamp beoordeelde op 2018-05-14

Ik heb besteld en kreeg de volgende werkdag mijn bestelling thuisbezorgd. Het ging zoals beloofd.

Evert beoordeelde op 2018-05-13

Zondag besteld. Dinsdag in huis. Goed geïnformeerd over het verzendproces.

Wim v d Velde - Zeeland beoordeelde op 2018-05-07

Eerste keer voor mij dat ik daar wat bestelde, n.a.v. een advertentie in het R D .
Wist van het bestaan van deze winkel niet af.
Was wat aan het modderen, en werd toen telefonisch geholpen o.a. de breedte en maatvoering van mijn te bestellen schoenen.
Zijn door D H L later afgeleverd incl. met goede voorlichting , nuttige tips en div jubileum bonnen erbij.
Als ik in de buurt van Alblasserdam ben ga ik zeker kijken en m'n Kortingskaart van 5% gebruiken.

Ton Mulders beoordeelde op 2018-04-26

Goede producten. Persoonlijke aandacht.

Ad van Oosterhout beoordeelde op 2018-04-25

Mooi bedrijf, prima service en contact.

j p beers beoordeelde op 2018-04-24

goede service

Coen Wouda beoordeelde op 2018-04-24

Zeer goede persoonlijke uitleg en adviezen.
perfecte service.

TM beoordeelde op 2018-04-17

Vlotte levering. Goed product.

Anoniem beoordeelde op 2018-04-16

Duidelijke website met een snelle en keurige aanlevering

Ernie beoordeelde op 2018-04-15

Mijn product zou in andete kleur worden geleverd, daarbelden ze me over!

Toen heb ik gevraagd me te facetimen over alternatief! Hebben ze gedaan en het werd ander product.
Ze stuurden me gegevens toe over de streek waar ik zou gaan wandelen. Zeer plezierig contact en uitstekende wandelsokken van Rohner gekocht uiteindelijk!er

Beatrice beoordeelde op 2018-04-14

Ondanks het onpersoonlijke van internet toch een persoonlijke touch erbij.

Ria beoordeelde op 2018-04-08

Snelle levering.
Duidelijke website, TOP

arda stolk beoordeelde op 2018-04-08

Prima service

Jos beoordeelde op 2018-04-02

Goede spullen, snel en netjes geleverd tegen de juiste prijs. Niets te wensen over.

Th Spoor beoordeelde op 2018-04-02

Dank voor de persoonlijke thuisbezorging

rieky beoordeelde op 2018-03-26

op tijd geleverd

Michiel beoordeelde op 2018-03-26

goede prijs-kwaliteit verhouding. Leverantie was vertraagd maar daarna nette en snelle reactie

Ducky beoordeelde op 2018-03-25

Bestelling is goed verwerkt en snel verstuurd. Later bleek het niet compleet te zijn. Na een telefoontje is dat ook opgelost.
Dankjewel.

Dirk beoordeelde op 2018-03-14

Zeer vlotte levering en ook slim: omdat het pakketje in de brievenbus paste hoefde ik het niet op te halen