Antilope Outdoor

Antilope Outdoor

Uitgebreid assortiment
voor de actieve fietser en
wandelaar! Fietsvakantie,
9,1
Filter 4944 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2383 met beschrijving

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

Bestelling zou volgende dag geleverd worden maar kwam bijna een week later en dan sturen ze ook nog de verkeerde kleur.

• Birgit

Snelle en correcte service

• Hoe beoordeel je Antilope Outdoor?

• Guido K.
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

Bestelling is correct afgehandeld maar werd pas 1 week nadien bezorgd (maar dat kan aan PostNL hebben gelegen...)

• Ronny
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

Merrell stapschoenen besteld die voorradig zijn en betaald, mail, bestelde niet meer te verkrijgen, voorstel stapschoenen van ANTILOPE Outdoor, niet aanvaard, nieuw paar dat voorhanden was besteld, bericht terug, niet voorhanden. Nogmaals poging, ander paar stapschoenen voorhanden en ontvangen!

• Bregje
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

Super goede service en snelle levering. Hartelijk bedankt en tot een volgende keer team Antilope Outdoor!

• Harry
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

Gebruikersvriendelijke website. Keuze, prijs en vooraard overzichtelijk. Ik wist nu wat ik zocht,maar mis het persoonlijk advies of in dit geval de wandelschoenen echt "passen" bij wat ik wil

• Nawab

Alleen maar positief

• Jos
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

Prachtige kwaliteit Meindl wandelschoenen, goede prijs en tijdig bezorgd. Zeer tevreden en hartelijk dank

• Goe sgoen
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

Moet ze nog inlopen, maar zijn niet verkeerd (as usual)

• Ibo
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

Was per ongeluk een verkeerde levering maar na een tel. Was het zeer goed opgelost

• wilma

Prima service!

• RK
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

Mooi product en goede prijs. Snelle levering.

• trees
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

Correcte, verzorgde en ook nog snelle levering!

• Prima service
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

Op de website Lowa’s besteld. Dag later werd ik door een medewerker gebeld dat mijn schoen niet leverbaar was in de maat die ik gekocht had. Of ik de andere schoen wilde die er op leek of een schoen maatje groter met een extra zool erin? We zijn eruit gekomen dat ik 2 paar schoenen toegestuurd gekregen heb en ik zou het paar terugsturen wat niet naar mijn gading was. Ik had 199 euro betaald en het andere paar is in goede getrouw ook meegestuurd zonder dat ik nog eens 199 euro betaalde. Eén paar schoenen teruggestuurd en blij met mijn nieuwe Lowa’s. Prima service dus.

• Sander

Goede service!

• Verärgerte Kundin
    Review voor Antilope Outdoor

Die bestellten Espressotassen haben eine schlechte Qualität, nicht vergleichbar zu Produkten von barebones, die wir bereits besitzen. Die Oberfläche ist rau und hat Blasen. Der Kundenservice lehnt die Reklamtion ab und behauptet, das Design wäre eben so. Ich soll nun die Rücksendung der mangelhaften Ware auf eigene Kosten veranlassen. Schlechter Service!

Antwoord van Antilope Outdoor

Vielen Dank für die Frage. Wir entschuldigen uns, wenn es so rüberkam. Es ist nicht so, dass wir Ihre Reklamation von vornherein abgelehnt hätten, aber wir übernehmen die Rücksendekosten tatsächlich erst nach Erhalt von Bildmaterial, das die Reklamation hinreichend belegt. Sollte dies nicht möglich sein, können wir Ihnen jedoch nach Genehmigung der Garantie die zusätzlichen Versandkosten erstatten. In diesem Fall waren die Bilder übrigens so eindeutig, dass wir uns mit dem Lieferanten von Barebones einigen konnten, so dass die Garantie ohne Rücksendung akzeptiert werden konnte. Sie wurden inzwischen darüber informiert, ich hoffe, daß das zu Ihrer Zufriedenheit ist.

• Margherita
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

Snel geleverd en goed verpakt. Ook goed traceerbaar. Produkt voldoet volledig aan de verwachting. Mijn man was blij met zijn verjaardagscadeau :-)

• Sandra
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

prima service en pro-actief gehandeld door antilope outdoor

• Thea
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

Ik heb lang moeten wachten op een bestelling. Uiteindelijk is alles netjes afgehandeld.

Antwoord van Antilope Outdoor

Dat spijt ons zeer. Het verhaal is iets anders, het is bekend dat uw bestelling bij DHL is en door hen retour aan ons wordt gestuurd, volgens DHL vanwege een beschadiging. Omdat u had aangegeven geen interesse meer te hebben in de zending, hadden wij met u de afspraak gemaakt dat het geld zou worden teruggestort bij terugkomst van het pakket. Overigens duurt de retourzending langer dan gebruikelijk, wij zullen daarom bij DHL navraag doen en u hiervan op de hoogte houden.

• Adrienne
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

Snelle levering. Vriendelijk aan de telefoon. Vorig jaar konden ze de wandelschoenen van mijn man niet in de juiste maat leveren en binnen de week was het tegoed op onze rekening terug overgemaakt.