Antilope Outdoor

Antilope Outdoor

Uitgebreid assortiment
voor de actieve fietser en
wandelaar! Fietsvakantie,
4.739 klantbeoordelingen
Filter 4733 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2301 met beschrijving

• Simone
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

Jaren geleden in de fysieke winkel geweest en geweldig geholpen. Sindsdien koop ik ieder jaar via de webwinkel een paar nieuwe (exact dezelfde) schoenen die ik dagelijks voor m’n werk draag. Zo fijn dat die in de collectie blijven!

• Stijn
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

Open communicatie en eerlijke handelaar

• Hoe beoordeel je Antilope Outdoor?

• Geen
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

Juiste product en op tijd geleverd

• Yvonne
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

Zeer snelle levering in stevige verpakking. Wandelschoenen voldoen aan de verwachting. Ik zou hier weer (online) kopen. Prima winkel.

• Nikos
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

Perfecte terug koppeling, produkt was niet leverbaar op korte termijn. Wat een goed voorstel gedaan. Produkt binnen 2 dagen in huis.

• Henk
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

Prima kwaliteit wandelschoenen en snelle acurate service (van Ingrid 👍)

• Maria

Super service

• Annemare
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

Prachtige artikelen, snelle levering. Juiste afhandeling.

• Kees
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

De wandelschoenen die ik zocht waren beschikbaar in de juiste lengte- en breedtemaat. Goede communicatie en snelle levering. Ga zo door!

• Snelle levering, netjes verpakt
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

Snelle levering, netjes verpakt. Goede communicatie voor status updates en goede aanbiedingen

• Patrick
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

Het bestelde bleek niet op voorraad te zijn. Na 3 weken geleverd. Wachten duurt lang maar goed op de hoogte gehouden. Prima!

• Nancy
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

Nette service en snelle levering

• Inge

• Maxhütte Mark
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

Snelle service en levering, goed product

• Top
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

Alles bestens gelaufen, Dankeschön!

• Geen
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

Nog altijd niet geleverd!

Antwoord van Antilope Outdoor

Dank voor uw reactie! Volgens uw track&trace zou het pakket op het afhaalpunt liggen. Mocht dit niet het geval zijn, laat het ons alstublieft weten, dan vragen wij dit DHL dit te onderzoeken. Ik hoor graag van u!

• Joppe
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

Ik had een bestelling geplaatst van blijkbaar moeilijk leverbare producten en ze hebben erg goed contact met me gehad over mogelijke oplossingen.

• chris
    Review voor Antilope Outdoor

Mijn stalen pot kwam gister binnen, maar kwam totaal ingedeukt binnen. Er zater bruine poepvlekken aan de onderkant van het exemplaar. En ruikt een beetje muf. IK vind het maar raar en zo graag een niewe stalen pot willen.

Antwoord van Antilope Outdoor

Vreemd verhaal, kunt u iets meer zeggen over uw aanschaf? Wij hebben namelijk geen idee om welke pot dit gaat.

• Rob
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

Snel het juiste artikel geleverd gekregen, goede info over verzending per mail ontvangen.

• Karin
    Geverifieerde klant van Antilope Outdoor

Er wordt duidelijk gecommuniceerd, de zooltjes waren niet voorradig, maar zodra ze leverbaar waren werden ze direct bezorgd, hier werd ook netjes een mail over gestuurd.