Spinnekop 55
1035CM Amsterdam

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Google Plus/Places - 9,6

Marcel Janssen beoordeelde op 2019-01-22

Verkeerde Magic keyboard Spacegray besteld in eerste instantie maar zonder probleem bestelling omgezet en juiste keyboard verstuurd.
Zeer snelle reactie op mail.
Dit is service waar je als klant alleen maar lovend over kunt zijn.
Ed, bedankt.

Reactie van Apple Support Ed:
Natuurlijk heb ik graag dat iedereen tevreden is en blijft. Dus dat heb ik graag zo gedaan voor je. Heel veel plezier met het toetsenbord. Heb hem zelf ook en als daar eenmaal op getypt hebt wil je nooit meer een ander.

Groet Ed, Apple Support Ed

Mattie Weijnen beoordeelde op 2019-01-22

Mattijn beoordeelde op 2019-01-15

Zeer tevreden met de service van AppleSupportEd. Heldere communicatie en altijd netjes contact gehouden over de status van mijn bestelling. Betrouwbaar bedrijf en staat altijd klaar voor vragen voor- en achteraf (support).

Nicoline beoordeelde op 2019-01-14

Snel en goed geholpen. Laptop loopt weer als een zonnetje!

Colette Teurlings beoordeelde op 2019-01-11

Ik ben al een hele tijd super tevreden bij Apple support Ed! Ik bestel er al mijn Apple producten en wanneer ik het nodig heb voorziet hij mij van kundig advies. Ik heb lang gezocht naar een goeie en meedenkend Apple adviseur en op advies van iemand anders ben ik bij hem terecht gekomen en daar blijf ik voorlopig ook!

Hans Krijgsman beoordeelde op 2019-01-09

Goed advies bij keuze uitvoering Imac. Product netjes geleverd.
Doe graag zaken met Ed.๐Ÿค—

Peter beoordeelde op 2019-01-07

Geweldige service, snel weer up-and-running

ellen lennartz beoordeelde op 2019-01-07

Ik kan het jaar goed beginnen met mijn nieuwe iMac, thanks AppleEd!

Roland van Helden beoordeelde op 2019-01-03

Annelies beoordeelde op 2018-12-29

Snelle service!

Sam Durnez beoordeelde op 2018-12-14

Uitstekende service op maat gemaakt. Een aanrader!

Janine De Leeuw beoordeelde op 2018-12-14

Ondanks Sinterklaas supersnelle en correcte levering!

Thea beoordeelde op 2018-12-13

Dominique beoordeelde op 2018-12-11

Super service! Alle vragen direct beantwoord, en dag nadien geleverd! TOP! :)

Miguel beoordeelde op 2018-12-11

Acccurate en goede hulp

Ferdi Havenaar beoordeelde op 2018-12-07

Mooi product, goedkoopste optie

Trout Sistermans beoordeelde op 2018-12-07

Levering correct, mooi product, werkt uitstekend en echt “apple style” verpakt ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ

Zwier van Puijenbroek beoordeelde op 2018-12-07

Jammer dat ze een verkeerde koerier gebruiken die slechts zeer beperkte bezorg momenten heeft anders was het uitstekend geweest

Janderman beoordeelde op 2018-12-06

Snelle, vakkundige assistentie van Ed bij een update. Alles draait weer top!

AnneMarie beoordeelde op 2018-12-05

Zoals altijd super service voor een mooie prijs! En blunders van mijn kant worden als service verholpen zonder extra kosten te rekenen. Dikke pluim, mijn machine draait weer als een trein!