Spinnekop 55
1035CM Amsterdam

Google Plus/Places - 9,6

Mario beoordeelde op 2019-05-23

Alles snel en top geregeld!

Erik Besteman beoordeelde op 2019-05-16

Hackintosh besteld bij Ed voor mijn 3d werkzaamheden. Computer netjes afgeleverd, schoon geïnstalleerd en ik heb zelf mijn benodigde software geplaatst. (Eindelijk een snelle en fatsoenlijk "vloeistof" gekoelde Mac ;-).

Caroline beoordeelde op 2019-05-15

Snel, betrouwbaar, specialist. Superblij met de 'hergeboorte' van mijn computer.

Meta van der Kint beoordeelde op 2019-05-02

Duidelijke website, snelle levering en complete levering.

Telly beoordeelde op 2019-05-02

De service en snelheid van deze dienst is uitstekend
Meerdere ervaringen mee gehad inmiddels en allemaal perfect

Kim beoordeelde op 2019-04-29

Heel erg tevreden met Ed zijn support: snel, vriendelijk, betaalbaar - een aanrader!

Peter beoordeelde op 2019-04-19

Ed is snel secuur en goed !! Wat wil je nog meer....

Roos beoordeelde op 2019-04-15

Arnaud Callens beoordeelde op 2019-04-15

Yvette beoordeelde op 2019-04-14

Jan beoordeelde op 2019-04-11

Uitstekende support als je het écht nodig hebt. Een aanrader als je zorgeloos wil werken met een Mac of Hack.

Michel beoordeelde op 2019-04-11

Hackintosh bijgewerkt met nieuw OS
Draait als een zonnetje

Ingrid op den Camp beoordeelde op 2019-04-07

Suzanna beoordeelde op 2019-04-05

Mijn computerprobleem was snel opgelost. Geweldige service!

Hans beoordeelde op 2019-04-02

S' avonds gebracht, anderhalve dag later weer opgehaald. Hackintosh voorzien van software-upgrade, nieuwe grafische kaart, bluetooth module en extra opstartschijf. Draait weer lekker stabiel en snel.

Roland beoordeelde op 2019-03-31

A Mud beoordeelde op 2019-03-31

Hans Poot beoordeelde op 2019-03-30

Gebeld, besproken, besteld, alles zoals afgesproken. Keurig.

Reactie van Apple Support Ed:
👍

Melissa beoordeelde op 2019-03-29

Reactie van Apple Support Ed:
👍

Jurriaan beoordeelde op 2019-03-29

Mn oude Hack weer helemaal up to date. Supersnelle service!