Spinnekop 55

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Google Plus/Places - 9,6

Ageeth Zoetekouw beoordeelde op 2018-11-11

Peter Mader beoordeelde op 2018-11-09

Bestelling snel en correct behandeld.

Jan de Roo beoordeelde op 2018-11-09

Naar volledige tevredenheid werd de iMac geleverd.

Sten Verschut beoordeelde op 2018-11-09

Scherpe prijs, snelle levering

Reactie van Apple Support Ed:
Dank voor je positieve woorden. Veel plezier met je aanschaf.

Lorenzo Schuld beoordeelde op 2018-11-04

Reactie van Apple Support Ed:
Thanks! En heel veel plezier met de muis!

Flos beoordeelde op 2018-09-28

Zeer tevreden: al jaren ben ik naar volle tevredenheid klant bij Ed, en enkele maanden geleden heeft hij mij weer uitstekend geholpen toen mijn beide computers gestolen waren (erg onhandig als je zelfstandige bent). Dankzij externe harde schijf met time machine binnen no time weer aan het werk. Top!

Koehler beoordeelde op 2018-09-24

Ed is een fijne vent die snel klaar staat.

Nina Schaaper beoordeelde op 2018-07-05

Super service en direct contact met Ed helemaal top!

Hans den Boer beoordeelde op 2018-06-18

Een paar kleine problemen met m'nHackintosh. Van afstand snel en professoneel opgelost!

Walter Blakeman beoordeelde op 2018-06-05

Ed updated my hack and got it working better now than ever before. Will definitely go back for the next update/upgrade.

Janneke Berkelbach beoordeelde op 2018-05-31

Ed heeft mijn Macbook uit 2011, die extreem traag werd en constant vastliep binnen een dag weer tot top MacBook gemaakt. Snelle, goede ? aardige service voor een fijne prijs.

Harry Rijs (Rijs Copywise) beoordeelde op 2018-05-25

Ed installeerde mijn gloednieuwe iMac 27-inch Retina 5k display met diverse toeters en bellen nodig voor mijn werk. Hij deed dat op z'n Ed's: vakkundig en snel. 5 sterren!

Giel Kowalczyk beoordeelde op 2018-05-14

Ed heeft voor mij een hackintosh gebouwd.. Een supersnel apparaat. Alles werd keurig bezorgd, geinstalleerd en uitgelegd. Ouderwetse service voor een goede prijs. Aanrader.

B.J verdonk beoordeelde op 2018-04-25

Ed geeft je perfect passend advies. Hij beantwoord al je vragen. Ook als je zelf een eitje bent in de computer wereld blijft hij je netjes antwoorden. Ondanks dat de levering iets langzamer was door de transporteur, ben ik erg blij met mijn aankoop.

Stijn Scholten beoordeelde op 2018-04-25

Ed heeft een gepersonaliseerde hackintoch voor mij gebouwd. Ed is helder over de afspraken en diensten die hij voor je levert. Ook na levering helpt hij je verder met software problemen, Ed is echt een aanrader als je de wens hebt voor een gepersonaliseerde machine.

Mirande beoordeelde op 2018-03-16

Snelle service! Bedankt Ed.

Klaas beoordeelde op 2018-03-08

Waanzinnige service bij Ed. Ooit een keer zelf geprobeerd om een Hackintosh in elkaar te zetten, maar gemerkt dat je sommige dingen toch echt aan de pro 's wilt overlaten. Zeker voor de prijs en service die Ed biedt. Raad hem bij iedereen aan!

Heinz beoordeelde op 2018-03-04

Via Google bij Ed in Amsterdam terecht gekomen. We hadden problemen met een zelfbouw hackingtosh. Na een telefonisch onderhoud voldoende overtuigd dat Ed weet waar hij het over heeft:-). Hackingtosch direct gebracht en 48 uur later per post ontvangen en deze draait als een zonnetje.. Verder tips en tips gekregen inzake onderhoud en updates. Dit is echt nog eens service met de grote "S". In de toekomst zullen wij vaker van Ed zijn diensten gebruik maken.

Baue Teeling beoordeelde op 2018-02-06

Ontzettend goede, snelle en vriendelijk service!!

leo kerkhoff beoordeelde op 2018-01-04

Topadviseur met kennis van zaken op computergebied. Niet alleen apple, maar ook de hackintosh is prima verzorgd bij hem. Weet je het effe niet, bel hem! Groter probleem: komt ie langs! Heel blij dat ik alweer meer dan twee jaar geleden een tevreden klant werd.