Spinnekop 55
1035CM Amsterdam

Google Plus/Places - 9,6

Kevin beoordeelde op 2019-09-14

Apple support ed is zeker een aanrader!
Ik heb mijn hackintosh pc naar Ed gebracht voor het upgraden en updaten van het systeem.
Ed weet waar hij over praat en is erg vakkundig, en legt na installatie alles keurig even uit.

Sandra beoordeelde op 2019-09-13

Snelle en goede levering

Jaap beoordeelde op 2019-09-10

Prima advies en service!

Pieter beoordeelde op 2019-09-06

Accuraat als altijd!

Mario beoordeelde op 2019-09-06

topservice aan huis: vakkundig - ondersteunend - betrouwbaar - attent, dus prima waar voor je geld, wat wil je nog meer?

Anouk beoordeelde op 2019-09-05

Erik Besteman beoordeelde op 2019-09-02

Kiezen, bestellen en volgende dag binnen. Simpel.

Michiel beoordeelde op 2019-08-30

Mischa beoordeelde op 2019-08-29

Erg prettig contact met Apple Support Ed, denkt mee na, komt met de juiste oplossing, niet duur en erg flexibel en snel. Heb je problemen met je mac, ga dan naar Ed.

Nicole beoordeelde op 2019-08-29

Snel en vakkundig

Femke beoordeelde op 2019-08-28

Gertjan beoordeelde op 2019-08-27

Applesupport Ed behoeft geen beschrijvingen ; het is altijd perfect !

Dominique beoordeelde op 2019-08-27

Donald beoordeelde op 2019-08-10

Snel antwoord bij een software probleem, dat daarmee ook was opgelost

Ans beoordeelde op 2019-08-01

prima en snelle service!!

Annemarie beoordeelde op 2019-07-31

Nette service, net advies

Walter beoordeelde op 2019-07-31

Computer update perfekt gedaan. Computer nu razend snel.

Jochem beoordeelde op 2019-07-30

Prettig contact, snel en kundig geholpen, heel redelijk geprijsd!

Alwin van Acker beoordeelde op 2019-07-30

Geweldige service en snelle levering! Kortom een aanrader!

Jarno beoordeelde op 2019-07-27