Spinnekop 55
1035CM Amsterdam

Google Plus/Places - 9,6

Geert beoordeelde op 2019-07-18

Pieter beoordeelde op 2019-07-16

Wederom bevestiging van de prettige samenwerking met Ed zoals al een aardig aantal jaren bekend!

Jan beoordeelde op 2019-07-10

Annemarie Bernasco beoordeelde op 2019-07-10

Top geregeld Ed!

Marc beoordeelde op 2019-07-08

Update werkt prima!

ineke bakker beoordeelde op 2019-07-06

Er werd snel gereageerd en de analyse waarom mijn laptop traag was, werd snel gemaakt. De bestelling ging vlot en het werk kon snel worden uitgevoerd. Mijn laptop was 1 dag weg en hij werkt nu zoals het hoort. Ik ben blij met deze snelle en goede service van Ed.

Robert beoordeelde op 2019-07-06

Quick solution and fantastic quick extra service to get our data transferred to new computer. Thank you . Excellent

Hans den Boer beoordeelde op 2019-07-03

Zoals gewoonlijk weer een vlekkeloze afhandeling van de bestelling. "Vandaag" besteld is vrijwel altijd "morgen" in huis.

Willeke beoordeelde op 2019-06-25

Marjet beoordeelde op 2019-06-21

Djoeke beoordeelde op 2019-06-21

Boudewijn beoordeelde op 2019-06-20

Echt helemaal boven verwachting goed geholpen!

Thom beoordeelde op 2019-06-20

Jos beoordeelde op 2019-06-18

Rick beoordeelde op 2019-06-17

Maurice Coldewijn beoordeelde op 2019-06-17

Ton beoordeelde op 2019-06-16

Zoals altijd een goed advies van Ed gekregen, en tegelijkertijd heel snel een aantal adequate voorstellen om probleem op te lossen. Thea en Ton

Pedro beoordeelde op 2019-06-13

Ben zoals altijd weer erg tevreden over de service van Ed!! Update van het besturingssysteem van mijn Hackingtosh en opruimen van mijn programmas en schoonmaken van mijn systeemkast. Toppie een echte aanrader!!!

Mila beoordeelde op 2019-06-04

beter kan niet en dat in alle opzichten!

Marijn beoordeelde op 2019-06-03

Snel, goed en goedkoop