Spinnekop 55
1035CM Amsterdam

Google Plus/Places - 9,6

Donald beoordeelde op 2019-08-10

Snel antwoord bij een software probleem, dat daarmee ook was opgelost

Ans beoordeelde op 2019-08-01

prima en snelle service!!

Annemarie beoordeelde op 2019-07-31

Nette service, net advies

Walter beoordeelde op 2019-07-31

Computer update perfekt gedaan. Computer nu razend snel.

Jochem beoordeelde op 2019-07-30

Prettig contact, snel en kundig geholpen, heel redelijk geprijsd!

Alwin van Acker beoordeelde op 2019-07-30

Geweldige service en snelle levering! Kortom een aanrader!

Jarno beoordeelde op 2019-07-27

Roland beoordeelde op 2019-07-22

Heel snel geholpen, vakkundige technische ondersteuning en advies

Hans Krijgsman beoordeelde op 2019-07-22

Harde schijf netjes en vlot vervangen.

Geert beoordeelde op 2019-07-18

Pieter beoordeelde op 2019-07-16

Wederom bevestiging van de prettige samenwerking met Ed zoals al een aardig aantal jaren bekend!

Jan beoordeelde op 2019-07-10

Annemarie Bernasco beoordeelde op 2019-07-10

Top geregeld Ed!

Marc beoordeelde op 2019-07-08

Update werkt prima!

ineke bakker beoordeelde op 2019-07-06

Er werd snel gereageerd en de analyse waarom mijn laptop traag was, werd snel gemaakt. De bestelling ging vlot en het werk kon snel worden uitgevoerd. Mijn laptop was 1 dag weg en hij werkt nu zoals het hoort. Ik ben blij met deze snelle en goede service van Ed.

Robert beoordeelde op 2019-07-06

Quick solution and fantastic quick extra service to get our data transferred to new computer. Thank you . Excellent

Hans den Boer beoordeelde op 2019-07-03

Zoals gewoonlijk weer een vlekkeloze afhandeling van de bestelling. "Vandaag" besteld is vrijwel altijd "morgen" in huis.

Willeke beoordeelde op 2019-06-25

Marjet beoordeelde op 2019-06-21