Schalk Burgerstraat 346

Mystery shopper

Lees
waarom

Melissa beoordeelde op 2018-11-11

Snelle levering van heerlijke geurtjes waar ik al lang naar opzoek was. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

A.Bounhalli beoordeelde op 2018-09-21

Ik had volgens Arabian Scent mijn postcode vergeten in te vullen bij mijn bestellen maar na mijn telefoontje kreeg ik nog dezelfde dag me bestelling thuis. Super snelle service en zeer vriendelijk. Toppi. Moge ALLAH ze zegenen.

Virginia beoordeelde op 2018-08-28

De verzending duurde langer dan verwacht. Maandag besteld en hopelijk krijg ik het vandaag 8 dagen later binnen. Terwijl op de site staat binnen 2 werkdagen in huis. Ook meerdere mails gestuurd met de vraag wanneer ik het pakketje ontvang en kreeg pas na 5 dagen antwoord. Door drukte duurde het langer.

Jammer!

Heresh beoordeelde op 2018-08-06

Heel tevreden snel in huis

Jastin beoordeelde op 2018-07-20

Lekkere geuren

Tugce Demir beoordeelde op 2018-04-08

Erg tevreden, heel blij met de geurtjes.

Rodrigo beoordeelde op 2018-04-06

Heerlijke parfums. Goede en snelle levering.

Murat vd Hoek beoordeelde op 2018-02-26

Heerlijke luchtjes, waaronder hun eigen lijn Arabian Scent!

A. de Wit beoordeelde op 2018-02-14

Zeer tevreden! Ruime assortiment. En men kwam met een andere alternatief toen ik zocht naar mijn lievelingsgeurtje die tijdelijk niet op voorraad was (erg attent).

Seher beoordeelde op 2017-11-17

Ik heb 3x Royal Gold besteld ter advisering van een vriendin. Ik heb er echt geen spijt van! Het ruikt zooooo lekker! Ik kan de geur echt niet beschrijven! Ik ben zelf een moeilijke persoon op het gebied van parfum, maar royal gold kan ik zo nog 50x bestellenšŸ˜ de gratis samples zijn ook heerlijk, ook daarvan zal ik een aantal bestellen. Woensdag besteld en vrijdag ontvangen, wat wil ik nog meer? Ik ben blij dat ik jullie heb gevonden, jullie zullen me zeker weer zien verschijnenšŸ™ŒšŸŽ‰

Renate beoordeelde op 2017-11-15

Maandag besteld,woensdag in huis.heerlijke geurtjes.ben nu al helemaal verslaafd aan de white musk tahara.lekkere "schone zeepachtige"muskus geur.zalig.
Helaas geen samples bij mn bestelling gekregen...(klein beetje balenšŸ˜‰.ga hier zeker vaker bestellen.top!!!

Isabelle Bennik beoordeelde op 2017-11-03

Ontzettend tevreden met mijn aankoop, woensdag avond besteld en vrijdag ochtend al in huis. Het is nu de 2e keer dat ik wat heb besteld en wederom goed bevallen. Ik zou het leuk vinden om een keer wat gratis samples te mogen ontvangen, dit lees ik bij anderen ook, maar nog nooit iets gehad. wel handig als ik de volgende keer iets wil bestellen, weet ik gelijk welk luchtje ik moet kiezen.

Bart beoordeelde op 2017-10-25

Heel goed

Murat beoordeelde op 2017-08-24

Geurtjes en luchtjes van zeer hoge kwaliteit

Frans Borremans beoordeelde op 2017-08-06

Heb vrijdags besteld, zelfde dag al verzonden en zaterdag in de bus. Dat is verbluffend snel. Echt lekkere geurtjes.
Maar het pakje was al geopend. Mijn drie doosjes zaten er nog in maar ook de Oudh was al opengemaakt.?
Toch ga ik in de toekomst meer bestellen.

R van Rijn beoordeelde op 2017-07-23

Heb op 16-07 een bestelling gedaan en stond op levering 20-07 door post nl, maar tot op heden nog niets ontvangen. Bij PostNL is de status op 21-07 gewijzigd naar binnen bij PostNL. Op 20-07 is er geen koerier aan de deur geweest, dus ben zeer benieuwd wanneer er geleverd gaat worden.

Nancy beoordeelde op 2017-07-17

Snel verzonden. Leuk, dat er 3 kleine samples bijzaten. heerlijke geuren. Zeer tevreden. Zal er zeker nog een keer wat bestellen.

Murat beoordeelde op 2017-07-01

Zeer tevreden, goede service en ruime assortiment met vele heerlijke geurtjes.
Zeker voor herhaling vatbaar!

Ida beoordeelde op 2017-06-27

Lekkere geurtjes, goede service. Mocht er toch iets misgaan, dan wordt dit meteen hersteld. De proefjes zijn ook heerlijk. Binnen 2 dagen alles in huis. Vriendelijke service..!

Marianne beoordeelde op 2017-04-30

Topbedrijf! Wat een zalige geurtjes voor een fantastische prijs. Doen niet onder voor 'designer' geurtjes en je hebt er maar heel weinig van nodig om de hele dag heerlijk te ruiken. Krijg regelmatig complimentjes. Al-Rehab Crystal lijkt 1 op 1 op Angel van Mugler!
Bezorging en afhandeling perfect.
Blij dat ik Arabian Scent gevonden hen :)