Jos Klijnenlaan 675
6164AP Geleen
0683201213

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Mystery shopper

Lees
waarom

Frans Borremans beoordeelde op 2017-08-06

Heb vrijdags besteld, zelfde dag al verzonden en zaterdag in de bus. Dat is verbluffend snel. Echt lekkere geurtjes.
Maar het pakje was al geopend. Mijn drie doosjes zaten er nog in maar ook de Oudh was al opengemaakt.?
Toch ga ik in de toekomst meer bestellen.

R van Rijn beoordeelde op 2017-07-23

Heb op 16-07 een bestelling gedaan en stond op levering 20-07 door post nl, maar tot op heden nog niets ontvangen. Bij PostNL is de status op 21-07 gewijzigd naar binnen bij PostNL. Op 20-07 is er geen koerier aan de deur geweest, dus ben zeer benieuwd wanneer er geleverd gaat worden.

Nancy beoordeelde op 2017-07-17

Snel verzonden. Leuk, dat er 3 kleine samples bijzaten. heerlijke geuren. Zeer tevreden. Zal er zeker nog een keer wat bestellen.

Murat beoordeelde op 2017-07-01

Zeer tevreden, goede service en ruime assortiment met vele heerlijke geurtjes.
Zeker voor herhaling vatbaar!

Ida beoordeelde op 2017-06-27

Lekkere geurtjes, goede service. Mocht er toch iets misgaan, dan wordt dit meteen hersteld. De proefjes zijn ook heerlijk. Binnen 2 dagen alles in huis. Vriendelijke service..!

Marianne beoordeelde op 2017-04-30

Topbedrijf! Wat een zalige geurtjes voor een fantastische prijs. Doen niet onder voor 'designer' geurtjes en je hebt er maar heel weinig van nodig om de hele dag heerlijk te ruiken. Krijg regelmatig complimentjes. Al-Rehab Crystal lijkt 1 op 1 op Angel van Mugler!
Bezorging en afhandeling perfect.
Blij dat ik Arabian Scent gevonden hen :)

Youssef beoordeelde op 2017-04-07

Ben heel erg tevreden over mijn eerste bestelling.
Ik kreeg de bestelling snel binnen alles is keurig verpakt en ook heel leuk zijn de samples.

Abu Julaybib beoordeelde op 2017-04-01

Heb al meerdere malen hier besteld en het is altijd snel en goed ingepakt aangekomen

Bart Jansen beoordeelde op 2017-03-26

Geweldige luchtjes

EDvK beoordeelde op 2017-03-08

Maandagavond besteld, bestelling woensdag binnen. Vier heerlijke geuren ontvangen + drie kleine samples van andere parfums. Binnenkort bestel ik opnieuw!

Zinab beoordeelde op 2017-02-01

Zeer tevreden, ruikt ook erg lekker

jeroen beoordeelde op 2016-12-20

jeroen uitstekend ben erg tevreden en snel bezorgd ook

Bart beoordeelde op 2016-12-19

Bravo

Bart beoordeelde op 2016-12-18

Heel prettig

Monique beoordeelde op 2016-12-10

Ik belde met een aardige meneer omdat er iets niet goed ging met mijn betaling (van mijn zijde). Dit werd meteen nagekeken en vervolgens geen enkele vertraging op de levering. Supersnel en goed verpakt. Ik kende een aantal geuren via een vriendin. Ben superenthousiast daarom nu zelf ook bestellen! 1 geur die ik al kende en eentje blind. Deze was iets te heftig voor me, maar voor de prijs hoef je het niet te laten. Ik ga nog meerdere uitproberen. :-)

Ismet beoordeelde op 2016-11-27

Top top en nog eens top! Donderdag laat in de avond besteld en zoals verwacht zaterdag binnen gekregen. Ik heb er ook 3 kleine monstertjes bij gekregen waar ik bij 1 erg tevreden over was, die ik dus zeker ga bestellen. Een echte aanrader deze site naar mijn mening :)

Sharona beoordeelde op 2016-10-15

Ben zeer tevreden. Woensdag laat besteld, vrijdag in huis.

Linda beoordeelde op 2016-10-12

Echt razendsnel binnen! Ik had Hajar en Kalimat besteld. Kalimat vond ik gelijk geweldig en aan Hajar moest ik even wennen. Voor mij hoeven al die dure merken niet meer. Deze blijven veel langer hangen omdat het op olie basis is. Ben blij dat ik de gok gewaagd heb. Ga binnenkort voor mijn moeder bestellen. Ze zal helemaal in de gloria zijn!

Irma beoordeelde op 2016-09-16

Draag altijd wat sterke geuren liefst met wierook en nam een gok om de 'herengeur' Fate te bestellen en wat een heerlijke aangename geur, de eerste noten zijn wat zwaar maar na de parfum even te hebben gedragen blend de geur fantastisch met de huid. Ik kreeg al meteen complimenten over de geur. Aanrader voor vrouwen die wat pit willen;)

Sven Toenbreker beoordeelde op 2016-09-03

Snelle bezorging, heerlijke geuren. Ik hoef nooit meer iets anders!