De Corantijn 19
1689AN Zwaag
KvK 63207133

Soraya beoordeelde op 2018-02-28

Helaas weinig foto's van de decks op de site, moet vaak googlen hoe de kaarten er zelf uitzien.
Verder is de prijs al gauw 4-8 euro per deck duurder dan in Amerika (als je het omzet in dezelfde valuta).
Service is goed, nooit problemen mee gehad. Ook een groot aanbod aan kaarten.

Falcon beoordeelde op 2018-02-11

Uitstekend! Vaak besteld. Nooit problemen. Goede kwaliteit en een snelle uitgave van nieuwe kaarten. Prijs is goed,
Wat meer acties op vooral de duurdere kaarten of kortingen bij meer afnames zou nog beter zijn. Nu ben je bij grotere partijen goedkoper uit in de VS ondanks de verzendkosten,

Kevin beoordeelde op 2018-02-02

Meerdere malen kaarten besteld, worden snel geleverd, prijs-kwaliteit verhouding is top en aan de telefoon krijg je hulp bij het selecteren van de juiste kaarten mocht je er behoefte aan hebben! Helemaal top.

Maxime beoordeelde op 2017-10-11

Goede service en ruime keuze!

Milan beoordeelde op 2017-05-15

Super service! Groot assortiment.