Hoogstraat 11
5469 EL Erp

9,0

Berdine Nooijen beoordeelde op 2019-03-12

Super goed

de bestelling geplaatst een uur later was de grasmaaier er al.

H de Vries-van Leeuwen beoordeelde op 2019-03-11

Prima service, mijn man was jarig, vrijdag besteld en beloofd werd dat het zaterdag (zijn verjaardag) bezorgd zou worden. Heel leuk, want ik had vrijdagmiddag pas een bestelling geplaatst. Helaas heeft de bezorgdienst de boodschap niet goed begrepen en kwam het pak pas de maandag daarna, maar wel al om 9.30 uur. Tevreden klant!

Jos Lindemann beoordeelde op 2019-03-10

Pieter Van den Eede beoordeelde op 2019-03-07

Scherpe prijs, voorradig, snelle opvolging en communicatie (ook in het weekend).

Elena Bomboi beoordeelde op 2019-03-07

Zeer tevreden over het toestel de snelle levering.
Zeker een aanrader.

GeertJan van Buiten beoordeelde op 2019-03-02

Leo Verschueren beoordeelde op 2019-03-02

Karin Simons beoordeelde op 2019-03-01

Snelle service
Goede prijsverhouding jammer dat het door DPD bezorgd wordt daar is pas 1 uur voor bezorging de tijd bekend gemaakt.

Marc Beirens beoordeelde op 2019-02-28

Zeer goede en correcte service. Mijn volgende bestelling zal zeker daar gebeuren.

Mieke Overmars beoordeelde op 2019-02-28

Jorrit Van Wunsel beoordeelde op 2019-02-27

Wim Verburg beoordeelde op 2019-02-27

Linda Slegers beoordeelde op 2019-02-27

Ik heb het maandag besteld en dinsdag morgend had ik het al in huis.