Hoogstraat 11

Erik beoordeelde op 2019-06-03

Goede klantenservice!

Anoniem beoordeelde op 2019-05-21

Christine Lootens beoordeelde op 2019-05-20

Heel tevreden van de service, werd ontzettend goed geholpen.

Ingrid Tukker beoordeelde op 2019-05-20

Snelle levering, duidelijke communicatie.

Arthur de Boer beoordeelde op 2019-05-20

Het apparaat zelf was goed, de levering via Dpd was beroerd, komen niet aan huis maar brengen direct naar afhaal punt. Waardeloos vind ik dat.

Anoniem beoordeelde op 2019-05-18

Bob beoordeelde op 2019-05-17

Bijzonder snelle en correcte levering. En goede prijs-kwaliteitverhouding!

Michiel Bleeker beoordeelde op 2019-05-17

Goede communicatie over leverings datum- en tijd, prima service.

Anoniem beoordeelde op 2019-05-17

Kor beoordeelde op 2019-05-17

D.E.W. Hollevoet beoordeelde op 2019-05-17

Zeer snelle en accurate levering-website wat aan de trage kant-voor herhaling vatbaar

Arjen beoordeelde op 2019-05-17

Snellle en juiste levering, een direct email als bestelbevestiging had hem uitstekend gemaakt.

Anoniem beoordeelde op 2019-05-17

Fritz VH beoordeelde op 2019-05-17

Makkelijk bestellen, heel vlotte en snelle levering!
Gewoon een aanrader

Willem Overtoom beoordeelde op 2019-05-13

Alles,; website, het bestellen, levering, snelheid, bevestiging(s mail), nazorg, goed en professioneel in orde!