Hoogstraat 11
5469 EL Erp

9,1

Martin Leijten beoordeelde op 2018-07-12

Uitstekende service, klantvriendelijk, snelle levering, goede prijs, samengevat een top bedrijf!!

Koelklimaattechniek BV

Anoniem beoordeelde op 2018-07-05

Bert smemam beoordeelde op 2018-07-02

Gewoon super goed geholpen

Anoniem beoordeelde op 2018-06-17

Hein beoordeelde op 2018-06-16

Mijn beoordeling in eerste instantie hoorde bij een ander bedrijf !!!! Dit was een vergissing Uw bedrijf daarentegen heeft alles perfect geregeld en daarbij werd U niet eens boos omtrent mijn vergissing maar legde mij geduldig uit hoe ik het kon herstellen , bij deze jullie zijn TOP

FTJ beoordeelde op 2018-06-16

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding

Anoniem beoordeelde op 2018-06-15

Rudolf Saredi beoordeelde op 2018-06-12

Goed, correct geleverd en snel geleverd

Tim Gielen beoordeelde op 2018-06-12

De organisatie zelf is OK maar in het eind proces van de bestelling blijkt dat ze DHL gebruiken als bezorgdiensten. Allevertijd de volgende dag tussen 08:00 en 18:00. Daar zit je als particulier niet op te wachten.

Arien beoordeelde op 2018-06-12

Bestelling keurig op tijd binnen voor een mooie prijs

Wim Danheel beoordeelde op 2018-06-12

Was heel tevreden over dit artikel.en ook heel snel geleverd

Anoniem beoordeelde op 2018-06-11

Bakker beoordeelde op 2018-06-08