Faradaystraat 14
6718XT Ede

2016

Mark Smaling beoordeelde op 2016-08-12

Wij hadden een draagdoek besteld en kregen een dag later een mail of wij de verzendkosten nog over wilden maken .
Een fout op haar site hoe wist ze ook niet had deze niet gerekend bij ons.
Nadat ik als klant had gezegd van deze prijs uit gegaan te zijn en dus de verzendkosten niet ACHTERAF ineens wou betalen wat mijn product duurder maakt heb ik wel netjes mijn geld terug gekregen maar zonde en heel klantonvriendelijkheid blijf ik het wel vinden ik koop hier dus nooit meer wat.

hansje termaat beoordeelde op 2014-09-23

Hele goede kwaliteit, snelle bezorging. Meer dan 1 goede ervaring!

DVS beoordeelde op 2014-09-02

Kwaliteit en duurzame producten, altijd keurig verzorgd. Ben zo blij dat ik deze webwinkel gevonden heb!

Floor Quadekker-van Berkestijn beoordeelde op 2014-09-01

Baby Natura verkoopt heerlijke babyspullen! Van geweldig mooi materiaal. Er is veel aanbod, de kwaliteit is heel goed, de levering is snel en zorgvuldig en als er iets mis is, wordt dat heel goed gecommuniceerd en opgelost. Echt een super webwinkel, waar ik regelmatig iets bestel!

Maaike Neys beoordeelde op 2014-08-31

Mooie webwinkel met prachtige spullen. Prachtige wollen rompertjes en de mooie flessen van Pura. Snelle levering en duidelijk communicatie.
Altijd tevreden!

2014