Dr. A.F. Philipsweg 9
9403AC Assen

Jackelien Kuntz beoordeelde op 2018-07-16

Volgende dag geleverd en heel leuk verpakt.

Daphne Engelke beoordeelde op 2018-07-16

Snelle reactie op mijn vraag, webshop werkte handig op mobiel, snelle levering en blij met mijn aankoop!

Susan Van woensel beoordeelde op 2018-07-12

Wat een cadeautje! Besteld en de volgende dag in huis. Persoonlijk kaartje erbij, prachtig ingepakt. Een en al lof voor Bastaa! De stof super! Ga zeker meer bestellen, ook voor verjaardagscadeautjes!

Paulien H beoordeelde op 2018-07-09

Mooie afgewerkte producten, correcte en snelle verzending. Kom dus zeker nog een keer terug!

Cathelijne Miggelbrink beoordeelde op 2018-07-06

Prachtige kussens, snel geleverd, met aandacht ingepakt. Ik werd er vrolijk van!

c schouten beoordeelde op 2018-07-04

Ilse Langens beoordeelde op 2018-07-02

Ingrid Rengers beoordeelde op 2018-06-27

Ik had de tas de volgende dag al in huis met een persoonlijk handgeschreven kaartje erbij! En heel mooi ingepakt! Geen plastic!

Mirjam Lock beoordeelde op 2018-06-25

Esther Huizer beoordeelde op 2018-06-23

Gisele Sarlee beoordeelde op 2018-06-20

Vlugge levering en mooie afwerking.

Christel Kerckhoffs beoordeelde op 2018-06-16

Mac beoordeelde op 2018-06-12

Mooie producten, zorgvuldig verpakt met een persoonlijke 'touch', snelle levering

Hen beoordeelde op 2018-06-06

Artikel was niet voorradig. Ik werd gelijk gebeld en kreeg alternatieven aangeboden. Bestelling was de volgende dag in huus

Ann Dumon beoordeelde op 2018-05-23

Miranda Hessels beoordeelde op 2018-05-21

Mevr. A.M. Korver beoordeelde op 2018-05-21

Stof besteld en het is keurig op tijd bezorgd.

Berthilde Timmerman beoordeelde op 2018-05-21

Snelle levering!