Dr. A.F. Philipsweg 9
9403AC Assen

Wilma Walvoort beoordeelde op 2018-12-06

Snelle levering. Goed ingepakt. En super mooie stoffen. Blij mee.

Sandra beoordeelde op 2018-12-04

Gastvrij ontvangen, kop koffie en erg leuk verpakt.

e broekema beoordeelde op 2018-12-03

Henny van Berkum beoordeelde op 2018-11-29

Hele snelle levering. Leuk ingepakt, altijd een aardigheidje en een handgeschreven kaartje er bij. Dikke pluim

Bart Konter beoordeelde op 2018-11-06

Duidelijke uitleg bij vragen, snelle bezorging, ook naar het buitenland. En als het pakje dan komt is het net een kadootje. Mooi ingepakt met veel kleine extra´s. Er spreekt veel zorg uit. En dan is het produkt (de stof) ook nog eens super. Geweldige service dus.

Beatrijs Verpaalen beoordeelde op 2018-11-05

Ik kreeg een gezellig briefje bij de bestelling, de spullen waren stuk voor stuk met zorg en heel leuk ingepakt, met oog voor detail.
Kwalitatief lijkt het erop (nog niet gebruikt dus dat is niet helemaal te voorspellen) dat het lang meegaat en je er lang plezier van hebt, het gaat zeker niet vervelen. Ga zo door, Jacqueline!

Anita Cornelisz-verf beoordeelde op 2018-11-04

Heel leuk om hier iets te bestellen. Pakketje was met zorg ingepakt met als extra nog een leuk presentje. Toppie

Anke beoordeelde op 2018-11-03

Leuke portemonnee van huisteil besteld. De volgende dag al binnen en heel erg mooi verpakt echt een cadeautje om uit te pakken!

Milou beoordeelde op 2018-10-31

Fijne service, snelle levering en superleuk verpakt. Het voelde als een cadeautje!

Loveday Smith beoordeelde op 2018-10-29

i was exremely impressed with the service. The delivery was fast and the handmade purse I ordered for my god daughter is just lovely! The fabric is very pretty and the purse is extremely well made. It also came really nicely wrapped which saved me a job. Full marks Bastaa! I will be buying from them again. Highly recommended.

marcel Zondag beoordeelde op 2018-10-25

goede communicatie en snelle bezorging

Ilse Doumen beoordeelde op 2018-10-22

Heel tevreden, vooral aangenaam verrast door het handgeschreven kaartje dat erbij zat bij de levering.
Is nu al mijn lievelingstas!

Karen Bosman beoordeelde op 2018-10-15

Yvette Tijmes beoordeelde op 2018-10-03

Esther van Luik beoordeelde op 2018-10-01

Snelle levering in een heel leuk pakketje!

Ada BUNSKOEKE beoordeelde op 2018-09-30

Goed advies, snelle beantwoording, snelle levering, goed en mooi verpakt net persoonlijke boodschap

Aja Hoeks beoordeelde op 2018-09-11

Hebe Ferwerda beoordeelde op 2018-09-08

Belita Mellema beoordeelde op 2018-09-01

Heel tevreden over snelle levering van sticky lemon tasje dat erg leuk ingepakt was,inclusief twee kleine attenties!

Trijnie van der Velde beoordeelde op 2018-09-01

Geweldige service. Leuke attentie 's bij de bestelling, waaronder een handgeschreven kaart. Erg fijn om op zo'n manier je pakje te krijgen.
Perfect afgewerkt product ook.