Dr. A.F. Philipsweg 9
9403AC Assen

Gabrielle Jansen beoordeelde op 2019-08-21

Leuk stofje & Snel geleverd! Top.

Tanny Lindhout beoordeelde op 2019-08-21

Heel tevreden met mijn okergele bloemenkussen.. netjes afgewerkt en keurig verzorgd thuisbezorgd!

Lydia Bieleman beoordeelde op 2019-08-20

Prima levering en snelle service. Stof is echt super.

Sylwia Gorzkowska-Stachura beoordeelde op 2019-08-20

Mick van Aalst beoordeelde op 2019-08-20

Na enig onduidelijkheid met betrekking met de betaling, fijn te woord gestaan door de medewerkster die mij duidelijke instructies gaf en erg vriendelijk was. Artikelen waren ook enorm leuk verpakt!

Marleen Klein beoordeelde op 2019-08-19

Super leuke producten, erg mooi verpakt en snelle levering

Hellen Molenkamp beoordeelde op 2019-08-18

Snelle levering. Stof is zoals ik verwachte. In het pakketje zat ook nog een persoonlijk kaartje. Doen erg hun best om het verschil te maken. Dat is zeker gelukt.

adinda bremer beoordeelde op 2019-08-18

Judith Pouwels beoordeelde op 2019-08-18

Tien met een griffel, de spulletjes zijn van een super qualiteit en alles is zo mooi ingepakt in vintage papier dat elk artikel dat je uitpakt een cadeautje is.

Zal zeker weer bestellen

Ilse Langens beoordeelde op 2019-08-17

Maarten van Veen beoordeelde op 2019-08-10

Martin Zeisbrich-Würfel beoordeelde op 2019-08-06

Paulien Meijvogel beoordeelde op 2019-08-05

Joyce Honimoa beoordeelde op 2019-08-04

Sonja Zuidwijk beoordeelde op 2019-07-30

Verrassing zo mooi ingepakt zeker omdat ik het cadeau geef top

Arlene Jaspers beoordeelde op 2019-07-28

Annette van Velsen beoordeelde op 2019-07-28

Lidy Weverink beoordeelde op 2019-07-27

Hele persoonlijke benadering/contact, snelle bevestiging en levering, verzorgt ingepakt, goede prijs kwaliteit verhouding. Heel tevreden !

Ilse Van Hemelen beoordeelde op 2019-07-26

Super mooie kussens.
Snelle levering en prima afhandeling.
Leuk geschenkje :) bedankt voor alles!

Anjo Van den Nieuwenhuijzen beoordeelde op 2019-07-24

Snel geleverd en leuk verpakt. De stof voldoet aan mijn verwachtingen. Helemaal prima