Dr. A.F. Philipsweg 9
9403AC Assen

Saskia Van Der Jagt beoordeelde op 2018-04-15

Heel tevreden. Snel geleverd en zeer vriendelijk te woord gestaan. En de producten zijn prachtig. Dit is een zeer fijne ervaring.

Julian Smit beoordeelde op 2018-03-28

Perfecte service!!!!!

joyce berberich beoordeelde op 2018-03-28

Na meerdere malen goed contact via mail, had ik een bestelling geplaatst, ze hadden zelfs mijn stof tijdelijk voor mij apart gehouden, super.....bestelling ook al binnen twee dagen in huis. Super leuk en goed verpakt. Ik ben zeer tevreden.

T van Roon beoordeelde op 2018-03-23

telefonische netjes behandeld en het pakket snel en keurig verzorgd ontvangen

Kirsten Bertelsen beoordeelde op 2018-03-20

Supergoede service!

Ko Nagelkerke beoordeelde op 2018-03-19

Snel en keurig verzonden!

Babette Hoekstra beoordeelde op 2018-03-04

Super tevreden! Snel geleverd en netjes ingepakt. Echt super goeie service

Jeroen Bleijs beoordeelde op 2018-03-03

Mooie kussens en heel degelijk, ook de stof , als nieuw. Ik ontving ze al de volgende dag, supersnelle service!

Tanya Rensen beoordeelde op 2018-02-27

Jacqueline denkt (ook buiten openingstijden) met je mee en komt haar afspraken na. Zeer prettig overleg. Gewoon heel goed dus!

Bertina Drost beoordeelde op 2018-02-19

Goed geholpen bij deze super leuke winkel. Op vragen word duidelijk en snel antwoord gegeven. De producten worden netjes en goed verpakt. Een kleine attentie gekregen en een leuk persoonlijk kaartje. Kortom een uitstekende ervaring gehad!!

Joop beoordeelde op 2018-02-18

Heel blij met mijn aankoop bij Bastaa. Goed contact en goede en snelle service. Het uitpakken is een klein feestje. Mooi materiaal en materiaalgebruik en handig begeleidend wasadvies.

Margret ter Wal beoordeelde op 2018-01-28

Fijne webshop met mooie spullen. Snelle verzending, en prima service.

Esmiralda van Toledo beoordeelde op 2018-01-24

Mooie stof , snel bezorgt

Rozemarijn Grimbergen beoordeelde op 2018-01-21

Prachtig materiaal, vakkundig ontwerp en zeer snelle levering. Blije klant!

Judith van Stroe beoordeelde op 2018-01-03

Snelle, vlotte en nette service
Mooie producten die in het echt net zo mooi of nog mooier zijn fan op de website
Top dus

Hennie van Seggelen beoordeelde op 2018-01-02

Snelle levering.

Jozua Saija beoordeelde op 2017-12-18

Ik ben heel erg tevreden! Een hele goeie services, daarmee bedoel ik dat de bestelling snel aankwam! En ben goed geinformeerd omtrent bestelling etc. En ben ook erg tevreden over het produkt ziet er mooi uit! En de wasvoorschriften uitleg op een apart papiertje ook erg goed + plus de notitieblokje en het kerstpresentje! Ik heb jullie site ook doorgegeven aan mijn vrienden die ook van vintage retro spullen houden!

Mvg,

Jozua Saija

Jackelien Kuntz beoordeelde op 2017-12-11

De volgende dag in huis en super mooi ingepakt.

Christel Mallée beoordeelde op 2017-12-09

Mooie winkel!!
En was helemaal in mijn element..
Tussen alle mooie retro stoffen..
En kussens!!
Ik kom zeker nog een keer terug!!

Karin Van boven beoordeelde op 2017-12-08

Mooie stof besteld,snel geleverd,leuke frisse site!