Bastaa!

Bij Bastaa vind je unieke handgemaakte kussens, tassen en sleutelhangers van originele stoffen uit de jaren ‘70. Met deze unieke kussens breng je de retro sfeer en kleur terug in je huis en tuin! Onze tassen, de handige shoppers, zijn ook voorzien van de prachtige retro stof. Leuk voor jezelf of kado te geven en te combineren met de retro sleutelhanger.
Ga je liever zelf creatief aan de slag? Ook hebben wij veel jaren ’70 stoffen ongebruikt op de rol. Leuk voor vintage gordijnen in je huis, caravan, camper of VW-bus bijvoorbeeld! Van de meeste stoffen nog voldoende meters op voorraad.
In onze fysieke winkel vind je nog meer stoffen, kussens en tassen dan in onze webwinkel. Veel plezier met het rondkijken in onze webwinkel en uiteraard ben je ook van harte welkom in de winkel, de koffie staat klaar!
Team Bastaa!
Jacqueline Bakema