Dr. A.F. Philipsweg 9
9403AC Assen

Eise Molenaar beoordeelde op 2017-11-19

Op de site zag ik dat er een verschil tussen twee gelijke stoffen was qua kleur.
Was juist voor mij geen probleem, maar werd er door Bastaa hier na bestelling wel op geattendeerd en er werd me zelfs een andere optie geboden.
Helemaal super en klantvriendelijk!
Inmiddels de stoffen binnen en is precies zoals gewenst.

BD beoordeelde op 2017-11-12

Prima. Alleen track & trace werkte niet.
Goed ingepakt en netjes verzonden.

Marloes de Klerk beoordeelde op 2017-11-12

Bestelling snel geleverd en volledig naar wens. Hele mooie stoffen.

Derk Nouwens beoordeelde op 2017-11-11

Zeer tevreden, keurige levertijd, en een persoonlijke boodschap!

Ineke Luesink beoordeelde op 2017-11-04

Heel fijne en snelle reactie op ruilen. Mooie verzending; personal touch door handgeschreven kaartje.

Nadia beoordeelde op 2017-11-01

Prachtige stof, dag na de bestelling in huis. Prettige persoonlijke benadering, zelfs een handgeschreven kaartje erbij én een gelukspoppetje:) Kan niet beter.

Marloes Bruil beoordeelde op 2017-11-01

Na een fout op de website bij het bestellen werd ik dezelfde dag nog gebeld en had ik toch de volgende dag mijn bestelde stof binnen!

evelien verbeet beoordeelde op 2017-10-31

Op tijd netjes geleverd. Een leuke zelf geschreven kaart erbij en een gelukspoppetje. Daar is aandacht aan besteed! Zeer goed👍

Maaike Steenkuyl beoordeelde op 2017-10-25

Supersnel geleverd! De volgende dag al in huis. Prachtige stof, netjes verpakt. BLIJ!

Bianca Hendriks beoordeelde op 2017-10-23

Snelle levering, mooie stof en klantvriendelijk ingepakt

Jannie beoordeelde op 2017-10-10

De volgende dag al in huis met een persoonlijk kaartje erbij. Heel verzorgd. Mooi kussen!

Jan-Willem Kieboom beoordeelde op 2017-10-09

Zeer tevreden, werd persoonlijk contact met me opgenomen over een bestelling en eenmaal binnen gekregen zat er een geschreven boodschap bij. Beter kan niet.

Greet Capelle beoordeelde op 2017-10-02

Ik heb het op dinsdag besteld en de andere dag al afgeleverd netjes hoor, binnen 1 dag er zat alleen een weef fout in en het was vuil misschien het laatste van de rol dat was jammer

Jan-Willem Kieboom beoordeelde op 2017-10-02

Zeer tevreden, persoonlijk contact over de producten gehad wat nog na te bestellen was en wat niet. En de levertijd is ook lekker snel.

Pit Van himbeeck beoordeelde op 2017-08-14

Heel tof

Suzanne van den Berg beoordeelde op 2017-08-12

Heel erg tevreden, snelle en goede service, mooie kussens!

Peter Meurs beoordeelde op 2017-08-06

Netjes, vlot, mooi en goed verpakt met vriendelijk briefje! Top!

nancy oorthuijsen beoordeelde op 2017-08-06

Top! Echt een uitstekend waard alles snel geleverd met een persoonlijk tintje.

Sj Douma beoordeelde op 2017-07-12

Prachtige kussens, hele mooie kwaliteit. Het wasvoorschrift vond ik ook heel nuttig.
Na twee dagen al in huis.

Patricia Koenen beoordeelde op 2017-07-05

Supersnelle levering, goed verpakt met een leuk bedank kaartje er bij. Top!