Dr. A.F. Philipsweg 9
9403AC Assen

Bertina Drost beoordeelde op 2018-02-19

Goed geholpen bij deze super leuke winkel. Op vragen word duidelijk en snel antwoord gegeven. De producten worden netjes en goed verpakt. Een kleine attentie gekregen en een leuk persoonlijk kaartje. Kortom een uitstekende ervaring gehad!!

Joop beoordeelde op 2018-02-18

Heel blij met mijn aankoop bij Bastaa. Goed contact en goede en snelle service. Het uitpakken is een klein feestje. Mooi materiaal en materiaalgebruik en handig begeleidend wasadvies.

Margret ter Wal beoordeelde op 2018-01-28

Fijne webshop met mooie spullen. Snelle verzending, en prima service.

Esmiralda van Toledo beoordeelde op 2018-01-24

Mooie stof , snel bezorgt

Rozemarijn Grimbergen beoordeelde op 2018-01-21

Prachtig materiaal, vakkundig ontwerp en zeer snelle levering. Blije klant!

Judith van Stroe beoordeelde op 2018-01-03

Snelle, vlotte en nette service
Mooie producten die in het echt net zo mooi of nog mooier zijn fan op de website
Top dus

Hennie van Seggelen beoordeelde op 2018-01-02

Snelle levering.

Jozua Saija beoordeelde op 2017-12-18

Ik ben heel erg tevreden! Een hele goeie services, daarmee bedoel ik dat de bestelling snel aankwam! En ben goed geinformeerd omtrent bestelling etc. En ben ook erg tevreden over het produkt ziet er mooi uit! En de wasvoorschriften uitleg op een apart papiertje ook erg goed + plus de notitieblokje en het kerstpresentje! Ik heb jullie site ook doorgegeven aan mijn vrienden die ook van vintage retro spullen houden!

Mvg,

Jozua Saija

Jackelien Kuntz beoordeelde op 2017-12-11

De volgende dag in huis en super mooi ingepakt.

Christel Mallée beoordeelde op 2017-12-09

Mooie winkel!!
En was helemaal in mijn element..
Tussen alle mooie retro stoffen..
En kussens!!
Ik kom zeker nog een keer terug!!

Karin Van boven beoordeelde op 2017-12-08

Mooie stof besteld,snel geleverd,leuke frisse site!

Linda van Schagen beoordeelde op 2017-12-06

Kwalitatief erg mooie kussens en zeer vlotte levering. Top!

Eva Eman beoordeelde op 2017-12-02

Wat een ontzettend goede service. En ontzettend vriendelijk. Ik had een vraag over mijn pakket die had een paar dagen vertraging, ik belde op en ze ging gelijk bellen naar PostNL voor me. Waar andere bedrijven zouden zeggen ‘ mw u moet zelf even naar PostNL bellen’ heeft Bastaa echt super goede service. Ze zijn oprecht begaan met hun klanten. Bij mijn bestelling zat ook een geschreven berichtje, heel leuk! Je hebt het gevoel dat je niet zomaar bij een webwinkel besteld Zoals de meeste onlineshops. Erg fijn dat ik het zo heb mogen ervaren. Een dikke 10/10!!

Janneke beoordeelde op 2017-11-28

Snelle verzending, de bestelling was met zorg ingepakt, echt een cadeautje!

Eise Molenaar beoordeelde op 2017-11-19

Op de site zag ik dat er een verschil tussen twee gelijke stoffen was qua kleur.
Was juist voor mij geen probleem, maar werd er door Bastaa hier na bestelling wel op geattendeerd en er werd me zelfs een andere optie geboden.
Helemaal super en klantvriendelijk!
Inmiddels de stoffen binnen en is precies zoals gewenst.

BD beoordeelde op 2017-11-12

Prima. Alleen track & trace werkte niet.
Goed ingepakt en netjes verzonden.

Marloes de Klerk beoordeelde op 2017-11-12

Bestelling snel geleverd en volledig naar wens. Hele mooie stoffen.

Derk Nouwens beoordeelde op 2017-11-11

Zeer tevreden, keurige levertijd, en een persoonlijke boodschap!

Ineke Luesink beoordeelde op 2017-11-04

Heel fijne en snelle reactie op ruilen. Mooie verzending; personal touch door handgeschreven kaartje.

Nadia beoordeelde op 2017-11-01

Prachtige stof, dag na de bestelling in huis. Prettige persoonlijke benadering, zelfs een handgeschreven kaartje erbij én een gelukspoppetje:) Kan niet beter.