Dr. A.F. Philipsweg 9
9403AC Assen

Aja Hoeks beoordeelde op 2018-09-11

Hebe Ferwerda beoordeelde op 2018-09-08

Belita Mellema beoordeelde op 2018-09-01

Heel tevreden over snelle levering van sticky lemon tasje dat erg leuk ingepakt was,inclusief twee kleine attenties!

Trijnie van der Velde beoordeelde op 2018-09-01

Geweldige service. Leuke attentie 's bij de bestelling, waaronder een handgeschreven kaart. Erg fijn om op zo'n manier je pakje te krijgen.
Perfect afgewerkt product ook.

S Meertens beoordeelde op 2018-08-28

Gerie Van Dalen beoordeelde op 2018-08-28

Ondanks vakantie snelle service. Gelijk na de vakantie verstuurd volgende dag binnen. Super leuk verpakt

Margriet de Smaele beoordeelde op 2018-08-13

Supersnelle service

Andrea Klok beoordeelde op 2018-08-11

Keurige meldingen over het verloop van mijn bestelling. Mooi verpakt en erg blij met mijn mooie tas. Dankjewel. 😀

Willemijn Horlings beoordeelde op 2018-08-11

Hele snelle levering. Erg leuk dat de artikelen ook nog eens mooi zijn ingepakt. Echt een feest om het uit te pakken!

Monique Boss beoordeelde op 2018-08-11

Nathalie van Dun beoordeelde op 2018-08-06

Super snel geleverd met een persoonlijk kaartje en leuk ingepakt. Ik werd er heel blij van.

emmie engel beoordeelde op 2018-08-04

Snel,in orde

Judith de Rooij beoordeelde op 2018-07-26

Heel tevreden. Had per ongeluk de verkeerde portemonnee besteld, kon zonder problemen geruild worden en binnen een paar dagen had ik de goede in huis. Zeer prettig en met veel zorg verpakt.

Herlinda Stegeman -Bolte beoordeelde op 2018-07-26

Het is dik in orde gekomen!
Prima tevreden!

Bram Hamoen beoordeelde op 2018-07-24

Snelle levering. Netjes verpakt en een leuk kaartje erbij.

Jackelien Kuntz beoordeelde op 2018-07-16

Volgende dag geleverd en heel leuk verpakt.

Daphne Engelke beoordeelde op 2018-07-16

Snelle reactie op mijn vraag, webshop werkte handig op mobiel, snelle levering en blij met mijn aankoop!

Susan Van woensel beoordeelde op 2018-07-12

Wat een cadeautje! Besteld en de volgende dag in huis. Persoonlijk kaartje erbij, prachtig ingepakt. Een en al lof voor Bastaa! De stof super! Ga zeker meer bestellen, ook voor verjaardagscadeautjes!

Paulien H beoordeelde op 2018-07-09

Mooie afgewerkte producten, correcte en snelle verzending. Kom dus zeker nog een keer terug!

Cathelijne Miggelbrink beoordeelde op 2018-07-06

Prachtige kussens, snel geleverd, met aandacht ingepakt. Ik werd er vrolijk van!