Deze prachtige lavalamp als cadeau gekregen! De optie om het in te pakken is ook een leuke extra. De lamp doet het top, er komt een mooie oranje gloed van af. Ik ben erg blij met deze lamp!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Silke van der Molen
- Beatrix Blokland
Super leuke kleuren Snelle verzending en vrolijke verpakking
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- Adry Sanders - van Breukelen
Adequate afhandeling en bezorging mooi als cadeau ingepakt en persoonlijke noot op briefje toegevoegd. Zo is een bestelling een fraai cadeau geworden. Een aanrader!
- ada kik
snelle levering en mooie spullen
- Saskia Brandhorst
Geweldig!
- Christine Rijkaart
Heel blij met de aankopen. De producten zijn zoals verwacht. Vlotte bezorging.