Postbus 2060
KvK 20116229

Trustpilot 21 8,6
Google Plus/Places - 9,4

Koen den Hollander beoordeelde op 2019-07-15

Ik heb al vaker bij bedrukt.nl besteld. Voornamelijk shirtjes die ik gebruik voor werkzaamheden als trainer. De logo's die ik erop laat drukken en de naam achterop zitten goed in het midden. Daarnaast zijn ze van goede kwaliteit en heb ik altijd langere tijd plezier van de shirts.

Kyra beoordeelde op 2019-06-24

Erg tevreden! Ziet er supergoed uit!😁

R Brand beoordeelde op 2019-06-03

super service (denken met je mee)

Thijmen beoordeelde op 2019-05-31

Goede service! Binnen de tijd afgemaakt en goed ook! Ik had losse letters op een foto en alles is precies uitgesneden. Een beetje een wijde trui maar ben er blij mee!

Bob beoordeelde op 2019-05-14

Zeer tevreden met het resultaat! Snelle levering!

Marijn Jansen beoordeelde op 2019-04-24

Mooie bedrukking, degelijk fruit of the loom shirt. Slim fit is precies goed, niet te strak, niet te los. Prijs inclusief verzenden erg scherp. 100% aanbevolen!!

Leon Oost beoordeelde op 2019-04-04

Het eindproduct ziet er goed uit en de jarige was er heel blij mee. Ik werd goed op de hoogte gehouden van wanneer het verstuurd werd. Heel erg bedankt!

Annie beoordeelde op 2019-03-25

Goede service! Snelle levering en mooie opdruk! Ik ben zeer tevreden over deze webshop.

Vriens beoordeelde op 2019-02-12

Deze keer hebben we hoodies laten bedrukken voor Carnaval. Ik ben prima telefonisch te woord gestaan.
We zijn zeer tevreden over de kwaliteit en over de service.
Een aanrader!

Roma beoordeelde op 2019-02-08

Heel erg tevreden over de service en het uiteindelijk ontvangen product! Ruime keus in kleding en kleuren dit vind ik echt een groot pluspunt. De bedrukking ziet er super goed uit en de levering duurde niet langer dan aangegeven. Kortom tevreden klant!

Mica Engels beoordeelde op 2018-12-07

Prima kwaliteit. Zag er goed uit.

Geert van Rijswijck beoordeelde op 2018-12-02

Bedrukt.nl is altijd uitstekend en super snelle levering

Nogmaals bedankt jp en Jessica
Groetjes geert

Franky Van Compernolle beoordeelde op 2018-11-28

Hele snelle en vlekkeloze levering.
De ontvangen producten waren precies zoals ik verwacht had.
Top webwinke!!!!!!

Danny beoordeelde op 2018-11-27

Geweldige snelle levering van kleine aantallen bedrukking praat hier over 1 jas 1 polo en 1 vest Geweldige prijs en goede kwaliteit bedrukking en textiel! Softshell jas is perfect zelfs in de winter en de Flexdruk blijft erg mooi! Tevens al eerder een Muts besteld als voorproefje deze kwam ook geweldig uit en een PNG van het Logo was genoeg ik had achteraf misschien ook wel de AI of EPS kunnen sturen maar het feit dat ze van een PNG een Flexdruk bestand maken zeg ik 10/10 score! ik raad het iedere ZZP'r aan!

Hoogerdijk beoordeelde op 2018-11-09

Mooie kwaliteit en snelle levering

Vlugt beoordeelde op 2018-10-30

Heel goede service. Goedkoop en altijd snelle reactie op je mail

Tom beoordeelde op 2018-10-17

makkelijk ontwerp maken op de site, veel keuzes in kleding en vooral een snelle levering. Ik ben zeer tevreden over het resultaat!

J. Zwier beoordeelde op 2018-10-15

Alles super geregeld, ziet er professioneel uit. Binnen 3 dagen na bestelling binnen.

Bianka Gerritsen beoordeelde op 2018-10-03

Ik heb voor de verjaardag van mijn dochter een Zipped Hoodie besteld met de opdruk van haar naam en WE LOVE TO SKATE. Omdat ik bang was dat hij niet op tijd zou komen had ik er even achter aan gebeld. Zeer vriendelijk te woord gestaan en ik was te ongeduldig want hij stond in de rij om verzonden te worden. Gisteren binnen gekregen en hij ziet er super uit. Hoop alleen dat de XS niet te klein is maar dat weet ik vrijdag pas want dan is het feest. Ik weet zeker dat ze hem KEI VET gaat vinden. Hartelijk dank voor de service en deze super Hoodie. Met vriendelijke groet Bianka

MEZ11 Communicatie op locatie beoordeelde op 2018-10-03

Ik raad Bedrukt.nl zeker aan! Persoonlijk advies gekregen via de telefoon en de bestelling zelf was supersnel in huis! Mooie kwaliteit bedrukking en goede prijs-kwaliteitverhouding!