Postbus 2060
KvK 20116229

Trustpilot 21 8,6
Google Plus/Places - 9,8

Hoogerdijk beoordeelde op 2018-11-09

Mooie kwaliteit en snelle levering

Vlugt beoordeelde op 2018-10-30

Heel goede service. Goedkoop en altijd snelle reactie op je mail

Tom beoordeelde op 2018-10-17

makkelijk ontwerp maken op de site, veel keuzes in kleding en vooral een snelle levering. Ik ben zeer tevreden over het resultaat!

J. Zwier beoordeelde op 2018-10-15

Alles super geregeld, ziet er professioneel uit. Binnen 3 dagen na bestelling binnen.

Bianka Gerritsen beoordeelde op 2018-10-03

Ik heb voor de verjaardag van mijn dochter een Zipped Hoodie besteld met de opdruk van haar naam en WE LOVE TO SKATE. Omdat ik bang was dat hij niet op tijd zou komen had ik er even achter aan gebeld. Zeer vriendelijk te woord gestaan en ik was te ongeduldig want hij stond in de rij om verzonden te worden. Gisteren binnen gekregen en hij ziet er super uit. Hoop alleen dat de XS niet te klein is maar dat weet ik vrijdag pas want dan is het feest. Ik weet zeker dat ze hem KEI VET gaat vinden. Hartelijk dank voor de service en deze super Hoodie. Met vriendelijke groet Bianka

MEZ11 Communicatie op locatie beoordeelde op 2018-10-03

Ik raad Bedrukt.nl zeker aan! Persoonlijk advies gekregen via de telefoon en de bestelling zelf was supersnel in huis! Mooie kwaliteit bedrukking en goede prijs-kwaliteitverhouding!

Martijn de Jongh beoordeelde op 2018-10-01

Erg tevreden, woensdag bestelt en maandag al in huis. De druk staat er netjes op. Ook geen overbodig verpakkingsmateriaal wel zo milieu vriendelijk. top.

Salon Kirsten beoordeelde op 2018-10-01

Snelle levering en fijn dat er een maten tabel is. T shirt is van mooie kwaliteit.

Leek beoordeelde op 2018-10-01

Ik heb een pet laten bedrukken voor me dochter, hij is erg gaaf geworden goede kwaliteit. Netjes bezorgd.

Lív beoordeelde op 2018-10-01

Quick and easy process to order, delivered in 2-3 days through my door.

Bonita beoordeelde op 2018-09-21

Erg tevreden. Snel geleverd en de bedrukking zag er perfect uit! Zal hier in de toekomst zeker vaker bestellen.

tirza beoordeelde op 2018-09-20

erg tevreden

Florence beoordeelde op 2018-09-19

result that matched my expectations. However, some issues while costumizing my t-shirt (couldnt save it and had to costumize it 3 times before i was able to finalize my purchase)

Kylie orta beoordeelde op 2018-09-19

Ik heb een mooie bedrukte trui. En verjaardagscado was geslaagt. Zeker een aanrader heb al iemand die ook gaat kopen.

J.J. Snapper beoordeelde op 2018-09-19

Hoody XXL met bedrukking besteld. Veel te klein komt overeen met een M. Goed voor de vuilnisbak. Jammer want we hadden er 9 nodig.
Nu elders besteld waar XXL ook echt XXL is. Kortom €33,= in de sloot gegooid. šŸ˜”

Mariska Poissonnier beoordeelde op 2018-09-19

Het ontwerpen van een vest ging heel gemakkelijk en het resultaat is erg netjes. Ik had op een zondag besteld en had de vesten woensdag al binnen. Ondanks de snelle levering gaat de kwaliteit niet achteruit.

J Vis beoordeelde op 2018-07-18

T-shirt is van zeer goede kwaliteit en ook de bedrukking zag er goed uit. Netjes geleverd met een kaartje met daarop de wasvoorschriften.

Op zondagmiddag het t-shirt besteld, welke op woensdag werd geleverd. Veel sneller dan de aangegeven levertijd. Gelukkig want nu was het cadeau toch op tijd.

Tevreden klant die hier graag opnieuw een bestelling plaatst.

Quinty de vries beoordeelde op 2018-07-18

Ik heb een trui besteld voor mijn dansdocent met haar naam en de dansschool, het resultaat was boven verwachting !

Oscar de Wit beoordeelde op 2018-07-18

De site met het zelf ontwerpen van je kleding vind ik super! Overzichtelijke site en prijs en kwaliteit zijn prima in orde! Ze denken ook mee!, kreeg een mailtje dat het lettertype te dun was om te drukken of ik de bestanden kon sturen zodat ze het lettertype dikker konden maken!! Dat noem ik meedenken! Keurige helpdesk en prima service! Moet nog eten polo bestellen en andere bedrijfskleding.....ik weet wel waar dat zal zijn........Een vaste klant erbij.

E. Borghuis beoordeelde op 2018-07-09

Zeer tevreden over de kwaliteit van het product en ook snel geleverd! In 1e instantie niet tevreden over de opdruk van het dames-shirt, deels door eigen fout. Werd meteen op gereageerd en kreeg een nieuw shirt geheel gratis!