Oploseweg 24
5825HN Overloon

Janneke de Groot - ten Klooster beoordeelde op 2018-06-16

S. beoordeelde op 2018-06-14

Bedankt voor de snelle service Petra! Fijn dat je zo kort voor je vakantie mijn pet hebt gemaakt!
Ben er blij mee.

J.M.E. (Anneke) Meister-Hagen beoordeelde op 2018-06-10

Heel tevreden. Bestelling was binnen paar dagen binnen. Je wordt ook snel teruggebeld wanneer je de voicemail inspreekt.
Kortom: uitstekend

Yvonne beoordeelde op 2018-06-07

Mooi materiaal, heerlijk zacht en op verschillende manieren te dragen. Ik ben er super blij mee!

Jeannette Tuynman beoordeelde op 2018-06-05

Heel tevreden snel in huis goed ingepakt

Marjo Lemmens beoordeelde op 2018-06-04

Alweer heel tevreden. Zitten lekker en zijn mooi. Ook de "omgeving" is enthousiast.

Gerard Meyskens beoordeelde op 2018-06-04

Snelle bediening

Inez Kempees beoordeelde op 2018-06-01

Ik ben tevreden, de betaling, bevestiging en bezorging liepen snel en soepel.

Sharon beoordeelde op 2018-06-01

Product was snel binnen! Fijn in gebruik!

S Marsdijk beoordeelde op 2018-05-25

oke nog maar eerder in de morgen een bericht sturen van deze onzin nu....

Beste S Marsdijk,

Dank u wel voor de feed back. Wij betreuren het ten zeerste dat u zo vroeg op de ochtend deze mail ontvangen hebt. Deze uitnodigingen van Webkeur worden door hen automatisch gegenereert, waardoor deze mailtjes op elke tijd van de dag verzonden kunnen worden. Wij zullen hiervoor contact opnemen met webkeur om te kijken of dit anders kan. Nogmaals onze welgemeende excuses voor dit ongemak!

Goede groet, Petra

Goede groet, Petra

Gitte Heijligers beoordeelde op 2018-05-21

Snelle service. Goede site

Hallo Gitte,

Dank je wel voor je positieve beoordeling!

Rob Matthijssen beoordeelde op 2018-05-17

Ordered, next day, all delivered

Silvia van ede van der pals beoordeelde op 2018-05-17

Ben heel erg blij met mijn bestelling en zal er snel nog een bestellen. Top allemaal

Reactie van Belle Bonnet:
Bedankt Silvia voor je fijne beoordeling van Belle Bonnet. Wij vinden het heel fijn om te horen als men tevreden is met onze mutsjes.

Tessa beoordeelde op 2018-05-15

Prachtige sjaaltjes die goed te combineren zijn met mutsjes of gewoon om je hals.

Hallo Tessa,

Dank je wel voor je reactie. Een goed idee om de sjaaltjes ook om je hals te dragen. Binnenkort komen er nog meer leuke sjaaltjes bij.

Marleen Eikholt beoordeelde op 2018-05-09

De sjaaltjes. Worden. Naar dragen wel groter is lastig maar zijn heel erg leuk

Hallo Marleen,

Dank je wel voor je reactie. Het is ons niet helemaal duidelijk wat je precies bedoelt aangezien wij niet terug kunnen zien dat je sjaaltjes bij ons hebt gekocht. Ik zal even een privémail sturen .

Goede groet,Petra

S. beoordeelde op 2018-05-08

Bestelling snel ontvangen en van goede kwaliteit.

Beste S.

Bedankt voor je beoordeling!

Letty Bieleveld beoordeelde op 2018-05-07

Heel tevreden met bestelling en levering alleen jammer dat het plaatje van een van de mutsjes die ik besteld heb er toch net even anders uitzag dan dat ik heb ontvangen. Kwaliteit is goed

Hallo Letty,

Dank je wel voor je beoordeling.Wij proberen altijd elk mutsje er uit te laten zien zoals op de foto, echter is dat met stofjes met print vaak zo dat ze er toch telkens anders uit zien! Hopelijk doet dit niets af aan het draagcomfort.

Janneke de Groot - ten Klooster beoordeelde op 2018-05-07

Ik was aangenaam verrast door de zorg waarmee mijn pakketje was ingepakt. Extra feestelijk om uit te pakken. En de producten zijn ook zó mooi en keurig gemaakt, echte kunstwerkjes! Dank je wel!

Hallo Janneke,

Super dank je wel voor je ontzettend lieve beoordeling. Heel fijn dat je het waardeert dat we je pakje met zorg ingepakt hebben. We proberen een glimlach te creëren bij het uitpakken en volgens mij is dat gelukt! Ik wens je veel draagcomfort toe met je "kunstwerkjes".

saskia chotoe beoordeelde op 2018-05-06

Ik was heel blij met het mutsje en mijn dochter ook. Ik had het op de woensdag besteld en vrijdag binnen. In de toekomst zal ik zeker meer bestellingen plaatsen.

Hallo Saskia,

Dank je wel voor je berichtje.
Wat fijn om te horen dat jullie blij zijn met het mutsje van Belle Bonnet.

Lieve groet Petra
(en een knuffel voor je dochter)