Oploseweg 24
5825HN Overloon

Ilona beoordeelde op 2019-02-22

Mooie shawl! Staat goed bij mijn rode mutsje!

Adrie Oostdijk beoordeelde op 2019-02-18

ik ben heel tevreden, ik heb drie jaar terug ook chemo gehad. maar deze mutsjes zitten tot op heden het fijnst. Het was even zoeken maar ik zou zeggen ga zo door.

Groeten Fam Oostdijk.

W. Wijmans beoordeelde op 2019-02-15

Heel tevreden! Ook naar persoonlijke wensen wordt goed geluisterd en volgens afspraak uitgevoerd. Krijg veel complimenten over mijn wikkelmuts uitgevoerd in stof " Paris ".
Ga zo door!

G. Wurth-Admiraal beoordeelde op 2019-02-14

De onlangs gedane bestellingen werden correct en tijdig afgeleverd. Het assortiment
was prima en hieruit kon snel en eenvoudig de voor ons juiste keuze gemaakt worden. Wat wil je nog meer?!

Met vriendelijke groet, Mw. G. Wurth-Admiraal

G. Wurth-Admiraal beoordeelde op 2019-02-14

Met vriendelijke groet, Mw. G. Wurth-Admiraal

Janny Oly beoordeelde op 2019-02-11

Snel geleverd. Goede kwaliteit

Hallo Janny,

Bedankt voor je 4 sterren review!

Inke Schrama beoordeelde op 2019-02-03

prachtig!

Reactie van Belle Bonnet:
Bedankt voor je reactie Inke, en voor de 5 sterren!

Ann Cardinaels beoordeelde op 2019-01-31

Super service snelle levertijd

Hallo Ann,

Bedankt voor uw mooie beoordeling voor Belle Bonnet!

corrie Bavel beoordeelde op 2019-01-29

Mooie kwaliteit , prijs kwaliteit voldoende,nadeel bij iedere bestelling worden vaste verzendkosten in rekening gebracht.

Hallo Corry,

Dank je wel voor je 4 sterren review. Bij kleinere bestellingen zijn wij inderdaad genoodzaakt verzendkosten te rekenen. Vanaf € 50,00 is het verzenden gratis! Het spijt ons als dit voor verwarring gezorgd heeft.

Diana van Dongen beoordeelde op 2019-01-27

Woensdag besteld, vrijdag levering. Mooi produkt, voldoet volledig aan de beschrijving en mooi ingepakt. Was een cadeautje om te ontvangen!

Hallo Diana,

Bedankt voor je beoordeling voor Belle Bonnet. Fijn om te horen dat je tevreden bent met je bestelling en dat het voelde als een cadeautje.

Belinda Brams beoordeelde op 2019-01-27

Mooi prijs kwaliteit.

Hallo Belinda,

Dank je wel voor je beoordeling van Belle Bonnet!

Groet, Petra

Pieter Pander beoordeelde op 2019-01-25

Super, erg tevreden

Hallo Pieter,

Dank je wel voor de fijne beoordeling van Belle Bonnet!

Groet, Petra

C Lievaart v.d Vliet beoordeelde op 2019-01-22

De bestelling heb ik snel ontvangen . Het materiaal waar de mutsen van zijn gemaakt voelt zacht aan , mooi afgewerkt.
En ik hoop dat als ik ze ga dragen ze ook fijn zitten , maar dat denk ik wel .

Hallo C. Lievaart,

Dank je wel voor uw beoordeling.
Wij kiezen onze stoffen met zorg uit, en gaan voor lekker zacht en comfortabel. Dat is het allerbelangrijkste, zodat je je de hele dag prettig voelt met je mutsje.

Annemie Deconinck beoordeelde op 2019-01-20

Heb ik vroeger al gedaan

Hallo Annemie,

Dank je wel voor je beoordeling van Belle Bonnet!

Astrid Cramer beoordeelde op 2019-01-18

twee dagen na bestelling binnen en netjes verpakt.

Hoi Astrid,

Bedankt voor je berichtje, wij vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent!

Anja Te Linde beoordeelde op 2019-01-17

Snelle levering. Maandag besteld, dinsdag al in huis! Goede en mooie kwaliteit.

Hallo Anja,

Dank je wel voor je beoordeling, het gaat niet altijd, maar ons streven is om zo snel mogelijk te leveren. Fijn dat het deze keer gelukt is!

Lucky Verkes beoordeelde op 2019-01-17

Tevreden met het product.

Reactie van Belle Bonnet:
Dank je wel Lucky, voor deze mooie 5 sterren review!

Tinneke Van den Abbeel beoordeelde op 2019-01-14

Alles in orde, mooi verpakt!
Wel opletten dat er nog verzendkosten bijkomen

Hallo Tinneke,

Bedankt voor je 5 sterren review, fijn dat je tevreden bent.
Wat betreft de verzendkosten, boven de € 50,00 verzenden wij gratis in Nederland en België!

Monique Fijnenberg beoordeelde op 2019-01-12

Snel geleverd en netjes verpakt. Cap ziet er mooi uit en met een moderne (luipaard) print.

Hoi Monique,

Fijn dat je het mutsje "panther" leuk vindt. Wij wensen je veel draagcomfort!

Marieta Stitzinger beoordeelde op 2019-01-10

De bestelling was de volgende dag al in huis. Mooie kwaliteit en goede pasvorm!

Hallo Marieta,

Dank je wel voor je beoordeling van Belle Bonnet. Wij vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met onze mutsjes!