Weegbree 4
7491LJ Delden

Mirjam beoordeelde op 2017-11-23

Afgelopen zomer 3 shirts gekocht. Mooie kleuren.
De stoffen voelen heerlijk zacht aan en blijven mooi na het wassen.
Fijne shirts om te dragen!

Reactie van Bello&Eco:
Mooi! Dank je wel, Mirjam.

Li beoordeelde op 2017-03-27

I like this item very much, and I brought one. All my friends told me it is very beautiful.

Li beoordeelde op 2017-03-24

Nice, and beautiful, I really like them, and will introduce them to my friends.

Reactie van Bello&Eco:
Thank you so much, Li. That makes our day!!

Wiarda Heerze Smit beoordeelde op 2017-03-04

Als lid van de Kerngroep HofvanTwente Fairtrade Gemeente een bezoek gebracht aan Bello en Eco aan de Weegbree 4 in Delden. Carmen vertelde enthousiast over de duurzame producten. Het was een genot om deze eerlijke en mooie kleding gemaakt van o.a. wol, katoen en bamboe te voelen.
Verrukt over de mooie kledinglijn zagen we ook nog het Fairtrade Max Havelaar Keurmerk in de shirts staan.
Bello en Eco kan zich nu niet alleen mooi en duurzaam noemen maar ook EERLIJKE HANDEL.
Ik kan deze winkel bij een ieder aanbevelen. Investeren in bewustwording voor duurzaam en eerlijke handel ook voor mannen.

Reactie van Bello&Eco:
Het was mij een genoegen, Wiarda. Jullie doen fantastisch werk. Hartelijk bedankt!

Diana Chavarro-RIncon beoordeelde op 2017-02-25

Excellent service and very satisfied with the quality of my purchase. Happy to wear sustainable fashion!!!

Reactie van Bello&Eco:
Thank you, Diana! Happy to see more people enjoying sustainable fashion!

Marianne beoordeelde op 2017-02-21

Tevreden!
Eerder eerlijk gezegd niet echt stilgestaan bij duurzaam textiel, maar als je eenmaal in gesprek raakt met Carmen over haar drive voor dit onderwerp, wil je het liefst alle kleren in de hele winkel kopen! Je trekt niet alleen fijne en mooie kleren aan die ook lekker zit, maar misschien nog wel het prettigst: ik trek een goed gevoel aan dat ik ook met mijn kleding weer wat bijdraag aan een duurzame wereld...

Reactie van Bello&Eco:
Wat een leuke reactie, Marianne! Hartelijk bedankt!