Bello&Eco
Wil je het beste van de natuur in je kledingkast hebben hangen? Mooie, duurzame en betaalbare kleding en accessoires? Dan zit je hier goed!
De zekerheden van https://www.bello-eco.com
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bello & Eco is een sociale onderneming met een missie: zorgen dat iedereen het beste van de natuur in de kledingkast kan hebben hangen. De combinatie van vakmanschap, moderne trends en natuurlijke grondstoffen maakt dat onze producten modieus, fair en ecologisch zijn. Dit is de filosofie achter BELLO & ECO: Mooi en duurzaam. Wij zijn een internationaal familieteam en willen graag bijdragen aan de bewustwording over duurzaamheid. Door het aanschaffen van onze kleding zullen onze klanten bijdragen aan het groen houden van onze planeet en aan het blijven investeren in sociale en milieuvriendelijke producenten.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016