Luzernestraat 7
2153GM Nieuw-Vennep

9,0

Tess Doucet beoordeelde op 2019-03-22

Prima, snel en naar verwachting.

Ingrid Los beoordeelde op 2019-03-18

Snel en zonder problemen geleverd

Bartel Vianen beoordeelde op 2019-03-14

Snel, keurige verzending, dankzij de structuue van de website ook snel gevonden wat ik zocht

Pien beoordeelde op 2019-03-14

Top ervaring. Cover voor IPad paste niet, waarschijnlijk een fabricage fout. 1 e-mailtje en ik heb een andere ontvangen die perfect past!
Ik raad dit bedrijf zeker aan.

John L. beoordeelde op 2019-03-14

Snelle levering, prima prijs voor mijn Vintage Usa flag iPad cover. Aanrader.

Henriëtte Vloothuis beoordeelde op 2019-03-11

Snel, efficiënt en keurig verzorgd

Patricia Pronk beoordeelde op 2019-03-08

Producten kwamen niet aan. Na mailtje van mijn kant is het ene product opnieuw en nu via post.nl gekeverd. En voor het andere heb ik geld retour ontvangen. Netjes opgelost.

Daan beoordeelde op 2019-03-08

Verkeerd artikel ontvangen maar binnen 2 minuten opgelost. Super service

GB Nijdeken beoordeelde op 2019-03-01

Snel en correct

Johnny Reuvers beoordeelde op 2019-03-01

Kreeg precies wat ik bestelde snel in de brievenbus, kan me niet beter wensen!

Emiel Voskuilen beoordeelde op 2019-02-25

Snel geleverd, verzendkosten op maat

Sjieuwke Pitstra beoordeelde op 2019-02-25

Heel tevreden, goede levering en prima contact.

IK beoordeelde op 2019-02-18

Klacht over product werd goed opgelost (vervangend product met kleine bijbetaling). Begrip voor en van situatie.

jeroen groenewoud beoordeelde op 2019-02-18

Prima allemaal!

Ram beoordeelde op 2019-02-15

Klacht ingediend omdat de bestelde kabels kennelijk gebruikt zijn. Update: zeer klantvriendelijk benaderd door de webshop en er worden kosteloos kabels nagestuurd. Parallel hieraan gaan ze met de leverancier aan de gang. Zeer professioneel en klantgericht. Bedankt!

K. van Dijk beoordeelde op 2019-02-14

snelle levering en goedkoop

Kelly Van dijk beoordeelde op 2019-02-05

Top bedrijf! Geen commentaar top service

Diana van Zeelst beoordeelde op 2019-02-01

Snel ontvangen ziet er mooi uit en ben er zeer tevreden mee
Goeie service

Louise beoordeelde op 2019-01-24

Na lang zoeken voor ipadcover, vond ik ik hier voor mijn iPad 4 een stevige, prachtige hoes. Snel geleverd. En gelijk een tweede besteld. Top!

Sietske De Roos beoordeelde op 2019-01-24

Omdat de omschrijving niet echt duidelijk was had ik slechts een enkel hoesje voor mijn iPad, dus retour gedaan