Luzernestraat 7
2153GM Nieuw-Vennep

9,0

R.H.P.van Beest beoordeelde op 2019-05-15

Per abuis een verkeerde maat hoesje besteld. Voor de retourzending werd een andere gestuurd. Prima service.

A.M. Heijmans beoordeelde op 2019-05-15

Snel geleverd.
Zeer goede service, heb iets moeten ruilen, na een telefoontje, de volgende dag al een nieuwe toegestuurd gekregen. Super.

Rien Cornelissen beoordeelde op 2019-05-15

Twee stuks kaartlezer voor SDkaartjes besteld. Toen ze op de aangekondigde dag niet kwamen een email gestuurd.
Deze werd prompt beantwoord, nog wel op zondag!
Ze waren wel degelijk verstuurd, maar Ik kreeg meteen twee andere toegestuurd.
De oorspronkelijke zending is nooit aangekomen. Schande voor PTT Post; hulde voor Betaalbarehoesjes!

Anoniem beoordeelde op 2019-05-14

Goed ontvangen, voldeed aan de verwachting, kon door de brievenbus dus hoefde niet thuis te blijven.

Dick Gordijn beoordeelde op 2019-05-13

In het weekend besteld maar helaas pas woensdag in huis.was wel maandag bij de post aangeboden dus ws door post nl dat het pas op woensdag werd bezorgd.

Riak beoordeelde op 2019-05-08

Via hier een glas protector gekocht voor mijn iPad air 2019. Bij binnenkomst was deze al gebroken ! Ik heb een mail gestuurd en deze werd binnen 5 minuten beantwoord & er wordt vandaag nog een nieuwe opgestuurd. Top service ! Dankjewel :)

frederiek van coillie beoordeelde op 2019-05-03

perfecte hoes voor onze iPad air, ook al is die al van 2013, hier vind je wat je zoekt, en de hoezen met flexibele achterkant zijn een aanrader.

Tijs Lommers beoordeelde op 2019-05-02

Heel tevreden. Verkeerde product besteld en kon heel soepel weer omruilen.

Betty Z beoordeelde op 2019-05-01

Mooi hoesje voor mijn iPad. wel jammer dat er niet vermeld staat dat het enkel de bovenkant is. Later nog een onderkant besteld, waardoor het niet zo'n "betaalbaar hoesje" meer was …...

Josee beoordeelde op 2019-04-26

Zeer correcte (aftersale) service, lage prijs en goed product!

Jan Kuijpers beoordeelde op 2019-04-26

Duidelijke site en snelle levering.

Albert Noordstra beoordeelde op 2019-04-26

Zeer snel geleverd, top

E. Bakker beoordeelde op 2019-04-25

Snel geleverd volgens belofte en een goede prijs - kwaliteit verhouding.
Zeer tevreden. Bakker

Jeroen Willemsen beoordeelde op 2019-04-23

Voor de tweede keer een schermbeschermer hier gekocht, maar deze binnen gehad met barsten erin. Heb een mail gestuurd, en kreeg zonder probleem een nieuwe thuis gestuurd. Top service!

Cor Speelpenning beoordeelde op 2019-04-22

xx

Ed Berrevoets beoordeelde op 2019-04-18

Keurig en conform aangegeven tijdpaden geleverd.

Michiel beoordeelde op 2019-04-16

Via bol.com een screenprotector besteld bij betaalbarehoesjes.nl, maar deze kwam jammer genoeg met een flinke barst uit de envelop. Contact gehad met Tim en hij heeft me twee (2!) nieuwe protectors toegestuurd, gratis en voor niks! Super service!

henny beoordeelde op 2019-04-15

goede service snelle levering

Erwin beoordeelde op 2019-04-13

Toen mijn beschermglasplaatje binnen kwam was hij in de post gesneuveld. Nadat ik dat had gemeld kreeg ik heel snel een vriendelijk bericht dat het zsm zou worden opgelost. De volgende dag had ik al een nieuwe in huis !!! Zo ga je dus met je klanten om. Een dikke 10 van mij.

Gerwin beoordeelde op 2019-04-13

Goede service!