Luzernestraat 7
2153GM Nieuw-Vennep

9,0

Ka beoordeelde op 2019-07-18

Artikel zoals op internet. Erg vriendelijk en behulpzaam tijdens telefonisch contact. Snelle levering.

Arthur van Houten beoordeelde op 2019-07-11

Screenprotector voor de iPhone 7 kwam beschadigd aan, maar na melding kreeg ik 2 nieuwe (onbeschadigd).
In ieder geval goede service.

Rekou beoordeelde op 2019-07-09

Niets op aan te merken. Besteld en gekregen.

D. Helder beoordeelde op 2019-07-05

Vlotte verzending, prima hoesje en prijs.

Nathalie beoordeelde op 2019-07-02

Op zoek naar een iPad air hoes kwam ik terecht op ‘betaalbare hoesjes’. Ik vond in eerste instantie dat zij hun naam eer aan deden en bestelde een hoes met magneetwerking zodat de iPad rechtop gezet kan worden. Ik kreeg de hoes, helaas bleef de iPad niet rechtop staan, het systeem leek wel stuk.
Retourformulier opgevraagd bij de klantenservice. Zij gaven aan dat ik ook de ‘achterkant’ van de hoes had moeten bestellen. Echter staat op de website dat de achterkant optioneel is. Helaas is dit dus niet optioneel en betekent dit dat er nog eens €8,95 bij komt omdat het product anders niet naar behoren werkt. Misleidend. Dit heb ik ook aangegeven waarop ik de achterkant kosteloos opgestuurd kreeg. Dit is de reden dat ik 2 sterren geef ipv 1. Helaas is dit voor het bedrijf geen reden om de informatie op de website aan te passen, waardoor je denkt een goed koop te hebben gesloten maar blijkt dat je óf nog extra geld kwijt bent om een onderdeel bij te kopen, óf verzendkosten moet betalen voor de retourzending.

Fedor van Meeuwen beoordeelde op 2019-06-30

Super service, ook “after sales”! Thumbs up!

Martin Hogervorst beoordeelde op 2019-06-29

Een beetje knullig dat mijn betaling werd gemist. Verder ok

Micha Van overbeeke beoordeelde op 2019-06-27

Duidelijke site en redelijk snel geleverd , volgens mij door de drukte bij de pakketbezorgers een dag te laat

Ellen Lammers beoordeelde op 2019-06-24

Snelle levering. Prima

Frans Noordeloos beoordeelde op 2019-06-24

Snelle levering, concurrende prijs en perfect passend !

Anne beoordeelde op 2019-06-23

Na het bestellen van een verkeerd hoesje contact gehad. Zonder probleem en gedoe een nieuwe, passende hoes opgestuurd door Tim. Ik ben blij met de service en de snelheid van leveren!

Y.M. Brant beoordeelde op 2019-06-23

Heel goed ook met een retour en terug betalen

Ton Selders beoordeelde op 2019-06-23

Ik had het hoesje niet ontvangen dus even gebeld. Direkt een nieuwe gestuurd die ik de volgende dag wel heb ontvangen. Top!

Kevin Van Den Broeck beoordeelde op 2019-06-21

Woensdag besteld en vrijdag al in huis (woon in België). Hoesje en screenprotector besteld. Screenprotector is met de post beschadigt geraakt (kan altijd wel eens gebeuren). Mail gestuurd naar betaalbarehoesjes en zeer snelle respons gehad en ze sturen er gelijk een nieuwe op.
Goede klantenservice

Sandro D'Agostino beoordeelde op 2019-06-20

tijdig ontvangen in goede staat en, correct product

Ash beoordeelde op 2019-06-20

Besteld en toen niet ontvangen, nadat ik ze gemaild heb hebben ze het opnieuw verstuurd. Top service!

Gerda Wolters beoordeelde op 2019-06-20

Kwaliteit van het hoesje was ronduit slecht.

Peter gest beoordeelde op 2019-06-17

Zeer goed service en afhandeling,afz.peter gest

lemmy REIJMERINK beoordeelde op 2019-06-16

snelle en nette levering.

fam. Stokkers beoordeelde op 2019-06-14

Prima service!