Luzernestraat 7
2153GM Nieuw-Vennep

8,9

Henk SChurink beoordeelde op 2019-09-06

Prima passende cover voor mijn iPad voor een redelijke prijs. Geen Apple prijs gelukkig.

Wieger Arensman beoordeelde op 2019-09-05

Hoi,
Ik vind de magneetwerking van het hoesje erg slecht, hoesje valt zomaar van de iPad af.
Hoopte op meer kwaliteit.

Constance Straube beoordeelde op 2019-09-05

Goed,geholpen,snel geleverd,het product is goed ingepakt

Myrthe Chi beoordeelde op 2019-09-03

Mooi spul voor weinig geld, en ook nog eens supersnelle levering. Top!

Ilham Bouktir beoordeelde op 2019-09-01

Prima en tevreden!

Ivar Moeleker beoordeelde op 2019-09-01

Hoesje binnen gehad, toen ik het uit de verpakking haalde zat het ten eerst al vol met krassen, ik had een iphone 7 hoesje besteld en ik heb hem gepast op mijn telefoon maar hij past dus ook niet eens, hij komt niet overeen aan de achterkant met de camera

Margriet Obers beoordeelde op 2019-08-29

goede service en snelle levering

Roosmarijn van Bolhuis beoordeelde op 2019-08-27

Super snelle verzending! Netjes verpakt en mooi hoesje. Kortom zeer tevreden, zou hier zo weer bestellen!

Pim advocaat beoordeelde op 2019-08-26

beschrijf in het kort je ervaring

Arjan beoordeelde op 2019-08-23

Duidelijke Website, snel besteld en snel in huis!

Otto Van Bergen beoordeelde op 2019-08-23

Snel verstuurd en prima kwaliteit

Frits De Bois beoordeelde op 2019-08-19

Prima service doet wat het beloofd

ali ashraf beoordeelde op 2019-08-18

Snelle en kwalitatieve ervaring gehad met ze. Top!

Elisabeth van Eeden beoordeelde op 2019-08-18

Mijn bestelde magnetische i pad hoes van "betaalbare hoesjes" kwam keurig op tijd en het was naar verwachting. Volgende keer zal ik zeker weer bij "betaalbare hoesjes" bestellen! E. van Eeden, Hilversum.

Michiel beoordeelde op 2019-08-18

Betaalbaar betekent kennelijk slechte kwaliteit. De magnetische iPad hoes die ik gekocht heb laat regelmatig los waardoor mijn iPad al een paar keer gevaarlijk is gevallen.

Philma van Schendel beoordeelde op 2019-08-12

Het artikel voldoet aan mijn verwachting.

Jouke Brouwer beoordeelde op 2019-08-12

Na het zoekraken van het bestelde (bezorgdienst?) , direct een nieuwe toegestuurd gekregen. Deze was na 1 dag binnen. Prima service!!!

Casper Kivits beoordeelde op 2019-08-11

Na geblunder bij postnl heb ik opgebeld en aangegeven dat ik mijn kabels nog niet had ontvangen. De dag erna waren ze in huis. Super service. Hartstikke bedankt.

cornelis van Leth beoordeelde op 2019-08-05

Super snel bezorgd , telefonisch bereikbaar , zo zouden alle webwinkels moeten zijn .

Raymond van Loon beoordeelde op 2019-08-04

Snelle levering en correct product.