Marsstraat 45

Mariska Vos beoordeelde op 2019-07-16

Louisa van Dijk beoordeelde op 2019-07-13

Chantal Van Hattum beoordeelde op 2019-07-11

Brechje Brand beoordeelde op 2019-07-11

Sommigen waren goed sommigen iets steveger dus die waren beter

Lindsey van Oosterbos beoordeelde op 2019-07-07

Heldere site volgende dag in huis.

liesbeth skowronek beoordeelde op 2019-07-04

Schattige bijtketting, leuke kleur en vorm

Hilde Tacken beoordeelde op 2019-07-03

Fatima beoordeelde op 2019-07-03

Scherpe prijs en super snelle levering!
Toen ik constateerde dat de sluiting een kleine beschadiging had en de webshop mailde, werd mij supersnel topservice geboden door een nieuwe sluiting toe te sturen.

Hicran Gultekin beoordeelde op 2019-07-03

Reactie van Bijtketting.nl:
Beste, dank voor jouw beoordeling. Wij zien aan de 2 sterren dat je toch niet helemaal tevreden bent. Graag komen we met jou in contact om te horen wat we beter hadden kunnen doen en naar een passende oplossing te zoeken.
Mvg Team Bijtketting

Lydia Hartog, den beoordeelde op 2019-07-01

Jolanda Vosman beoordeelde op 2019-07-01

Sally VAN MOSSEVELDE beoordeelde op 2019-06-26

Anneleen Ceenaeme beoordeelde op 2019-06-22

Kim Van Tright beoordeelde op 2019-06-22

Eerst twee kettingen en een reserve koord gekocht, maar heb er een week later nog 4 gekocht. Omdat ze goedkoop zijn hebben we nou bijna alle kleuren die bij zijn outfit passen. Onze zoon met adhd heeft er naast zijn medicijnen veel baat bij

Sill Driesen beoordeelde op 2019-06-22

had hem nog eerder binnen dan verwacht.

Youri Onstein beoordeelde op 2019-06-06

Wij zijn heel blij met de snelle en goede service.
En onze zoon heeft er baadt bij

Jolien Van Orshoven beoordeelde op 2019-06-06

Super goed product, wegens feestdagen een iets langere levertijd doordat de post niet werkte.

Jannieke oosterhuis beoordeelde op 2019-06-04

Alexandra Valencia beoordeelde op 2019-06-04

2 kauwkettingen besteld. Kreeg ze netjes op tijd binnen. Één van de kettingen begonnen stukjes los te laten de zelfde dag nog. Dag erna telefonisch contact opgenomen en vriendelijk te woord gestaan.
Geld voor de ketting inclusief verzendkosten netjes terug gestort op de rekening.