Marsstraat 45
085 0606329

9,0

Alex Filarski beoordeelde op 2019-05-23

Barbara Hollander beoordeelde op 2019-05-23

Snel bezorgd, goed materiaal.

janneke Knegt beoordeelde op 2019-05-23

Inge De smedt beoordeelde op 2019-05-23

Dochter is er heel tevreden mee, mooi

Maaike De valk beoordeelde op 2019-05-23

p v d beoordeelde op 2019-05-20

snelle levering mijn zoon is er helemaal blij mee

Reactie van Bijtketting.nl:
Beste, blij om te horen dat de bijtketting in de smaak valt ;-)

Petra Zeeman beoordeelde op 2019-05-18

Lydia Desaever beoordeelde op 2019-05-18

Vlotte levering, goeie prijs kwaliteit

Reactie van Bijtketting.nl:
Beste Lydia, dank voor je mooie beoordeling en blij dat je tevreden bent!

Kelly Mesman beoordeelde op 2019-05-17

iris de kan beoordeelde op 2019-05-17

Suzanne Van Silfhout beoordeelde op 2019-05-16

Anke Moonen beoordeelde op 2019-05-16

Chris Presseur beoordeelde op 2019-05-16

Snelle en correcte levering

Reactie van Bijtketting.nl:
Beste Chris, dank voor de prachtige beoordeling en blij dat alles goed verlopen is.

Marianne Slaets beoordeelde op 2019-05-15

Vlotte levering en de kettingen voldoen. Oreokoekje en donut, wel iets harder dan verwacht, maar dat is misschien wel nodig voor grotere kinderen.

Boaz Bronswijk beoordeelde op 2019-05-15

Fijne kauwketting in ontvangst kunnen nemen. Niet hele snelle, maar wel goede verzending.

Shannon Kruijt beoordeelde op 2019-05-15

Super snelle en nette levering. Volgende dag al in huis! Mijn zoontje is heel blij met zijn nieuwe bijtketting en dan ook nog in de vorm van een dino, dubbel gescoord bij hem! Het helpt hem zoveel meer in zijn prikkelverwerking en vind daardoor zoveel rust. Hij heeft nu zelfs voorgoed zijn speentje gedag gezegd! Gewoon omdat hij genoeg uit zijn bijtketting haalt. Blij kind en een blije mama!

Reactie van Bijtketting.nl:
Beste Shannon, wat een mooie beoordeling en wat fijn om te horen dat jouw zoon zon baat heeft bij zijn bijtketting! Daar doen we het graag voor ;-)

Ester Harthoorn beoordeelde op 2019-05-13

De service was erg goed.

Elly Rullens beoordeelde op 2019-05-12

kleindochter is erg goed mee bezig. het helpt om haar af te leiden zodat ze niet op haar kleding bijt.

Sabrina Heijkoop beoordeelde op 2019-05-10

A Van Loon beoordeelde op 2019-05-10