Oude Kerklaan 13

8,9

J van Gastel beoordeelde op 2019-09-05

Kerstin Lotze beoordeelde op 2019-09-04

maria de Kort beoordeelde op 2019-09-04

Dienst was snel, hij was ook snel geleverd, even kijk hoe lang hij heel blij

Lindsey van Oosterbos beoordeelde op 2019-09-03

Snel in huis. Kwaliteit is goed.

Cas Van der Leeuw beoordeelde op 2019-08-30

Leuke producten en super snelle service!

Patricia Sanyang-Godee beoordeelde op 2019-08-30

Mij zoon is weg van zijn ketting. Hij is erg stevig en er zitten veel structuren in die mijn zoon flink bezig houden als het moet.

Jeroen Gras beoordeelde op 2019-08-29

Ester beoordeelde op 2019-08-28

Tevreden, binnen 48 uur geleverd. we hadden t roze oreocookie besteld. Kwaliteit goed. Het koekje is even groot als een oreokoekje, wel wat harder dan verwacht. Het witte in het koekje is een zachtere ring, ons kind vond t lekker om de ring eruit te halen en daarop te bijten, maar die ring vertoont nu na 2 weken scheurtjes.
Desondanks zijn we tevreden. Het cookie is een vervanging voor bijten op andere dingen bij tijdelijke stress.

Judith Goossens beoordeelde op 2019-08-27

Snel geleverd, prima bijtketting. Mijn zoontje is er blij mee!

Eva De Munck beoordeelde op 2019-08-21

Yoendy Van den Bergh beoordeelde op 2019-08-20

Snel gevonden wat we zochten en heel overzichtelijk site.
Bestellen en verzenden gaat super snel al om al echt een aanrader om hier voortaan te bestellen.

Elke Van Bladel beoordeelde op 2019-08-20

Leuke producten in verschillende prijsklassen.
Sommige producten vind ik aan de dure kant gezien de eerder beperkte levensduur eigen aan de bijtkettingen.
Gelukkig er zijn ook goedkopere modellen die in de smaak vallen bij de kindjes.
Snellere levering is evt. een mogelijk verbeterpuntje, zou score 'uitstekend' zijn dan.
Algemeen zeer tevreden.

Shirley Van Gool beoordeelde op 2019-08-20

De bijt giraf die we voor onze zoon hebben gekocht is helaas binnen 5 dagen al kapot.
Het gaatje waar de ketting doorheen gaat is afgescheurd. En er zijn al stukjes af.

Wendy Bakker beoordeelde op 2019-08-15

Wendy Van der Schaft beoordeelde op 2019-08-15

BA Timmer beoordeelde op 2019-08-14

A beoordeelde op 2019-08-14

Na 1.5 week waren de balletjes van de ketting al stuk. Jammer. Ontwerp was wel leuk.

Reactie van Bijtketting.nl:
Beste, dank voor uw beoordeling. Helaas is het soms lastig in te schatten hoe intensief de kauwintensiteit is waar het product aan wordt blootgesteld. Dit specifieke model is voor de lichte kauwbehoefte en sluit duidelijk niet aan bij uw wensen.
Wij kunnen weinig anders dan duidelijk adviseren via onze website, dat is in dit geval niet genoeg gebleken.
Onze excuses voor het ongemak.
Mvg Team Bijtketting

Marlieke Oord beoordeelde op 2019-08-09