De Bazelstraat 4
4143 GH Leerdam

Morvin Edwards beoordeelde op 2017-09-03

top super site.

Jeanette beoordeelde op 2017-06-20

Donderdag besteld, zaterdag in huis. Prima windscherm inclusief bevestigingsset.

Ronald Daman beoordeelde op 2017-06-02

Givi windshield besteld.
Levering zou 3-5 dagen zijn, maar helaas dit lukte niet.
Dat was jammer. Ik kreeg bericht van Ton van Dalen dat de levering nog 3 weken op zich zou laten wachten. Ik kreeg de optie om de bestelling te annuleren en mijn geld terug te krijgen. Ik heb besloten om te wachten. Gisteren kreeg ik bericht dat de volgende dag het bestelde product geleverd ging worden. Track en trace nummer bekeken en de levering is een feit.
Ton van Dalen is zijn afspraak nagekomen, ik was al tevreden bij een eerdere bestelling bij Bikersbuyit en nu opnieuw.
Ton bedankt voor je uitstekende service en je uitstekende manier van communiceren.
gr. Ronald Daman

Gert van Loo beoordeelde op 2017-04-04

Bij Ton ben je geen anonieme internetklant maar hij helpt je echt met goed advies. Je kunt ook langskomen om bijvoorbeeld kleding of een helm te passen. Service is top, er wordt altijd geprobeerd een passende oplossing te vinden. Heb er in de loop der jaren diverse artikelen afgenomen.

ghislaine vos beoordeelde op 2017-01-10

bestelling gedaan op 13/12/2016 vandaag 10/1/2017 nog steeds niets ontvangen
al meermaals poging gedaan om telefonisch contact op te nemen maar krijg geen aansluiting
op mijn mail geen respons.
vraag mij af of er nu reactie gaat komen en mijn bestelling toch nog geleverd zal worden
DAG LATER REACTIE; 3 DAGEN LATER IS PAKETJE AFGELEVERD? WAARVOOR DANK;

Reactie van Bikers Buy It:
Hallo Ghislaine,

Windschermen hebben een levertijd van 2-3 weken.

We hebben het scherm op 28-12-2016 naar je toe gestuurd, zie onze mail van 28-12-2016 om 9:35.

Op 31 december hebben we het scherm weer terug ontvangen omdat er 2x was geprobeerd het scherm af te leveren, maar dat was niet mogelijk.

Op 31 december hebben we je een mail gestuurd met de vraag of je een adres kunt doorgeven waar het scherm wel geleverd kan worden, zie onze mail van 31-12-2016 om 12:24.

Daar hebben we geen antwoord op gekregen.

Ook hebben we nagekeken of we mail van je hebben ontvangen, maar die kunnen we niet vinden. Wij zijn alle dagen tot 22:00 telefonisch bereikbaar, dus waarom je ons niet bellen is vreemd.

Het scherm staat klaar om opnieuw te versturen als je ons een juist afleveradres kunt geven.

Mvg.

Ton van Dalen
Biker's Buy it

Marcel beoordeelde op 2016-08-11

Goed advies! Ruim de tijd nemen en bereid iets extra's te doen voor de klant. Uiteindelijk heb ik mijn zijkoffers en hepco en becker rek besteld.

Dion B beoordeelde op 2016-03-20

Zeer goede ervaring. Betrouwbaar en denkt mee. Rekent ook bij een nieuwe klant in goed vertrouwen na verzending af, niet perse noodzakelijk maar wel fijn als er nog net voor feestdagen wat verstuurd kan worden. Bij een defect aan een lampje van een set mistlampen wordt er snel overlegd met importeur en in no- time nieuwe onderdelen. Niet alleen wat noodzakelijk is maar tevens onderdelen voor het geval dat. Deze kunnen worden geroutineerd als het probleem zich niet opnieuw manifesteert. Prima service!

R de Smidt beoordeelde op 2015-10-15

Levering van spullen uit het buitenland duurt soms vervelend lang. Maar hij heeft verstand van motorrijden, rijdt zelf ook veel. Geeft daarom goed advies. Doet nooit moeilijk over ruilen of retour.

Kees van der Linden beoordeelde op 2015-09-08

Nadat ik een helm heb besteld in de webshop bleek deze te klein te zijn. Zonder extra kosten en met hele goede zorg werd mijn helm terug genomen en een maat groter besteld. Nu, 800 kilometer verder, ben ik nog steeds zeer tevreden met mijn aankoop. Mocht ik de volgende keer nog iets nodig hebben, dan weet ik wel waar ik moet zijn!

Top service, snelle reacties op vragen via email en een zeer aantrekkelijke prijs!

longeval jean beoordeelde op 2015-07-26

op deze web winkel kunnen er nog veel een punt aan zuigen wat een service top
bedankt Ton doe zo voort

Dennis Huizer beoordeelde op 2015-07-26

Zo hoort het! een geweldige webwinkel voor de motorrijder. De man hierachter is zelf ook een motorrijder en denkt met je mee.
Klantvriendelijk en goede service.

Ga zo door!

Hilde Vanchaze beoordeelde op 2015-07-19

Al een aantal maanden op zoek naar "betaalbare passende zijkoffers/tassen".
Dankzij iemand van de motorgroep die het had over www.bikersbuyit.com, EINDELIJK gevonden!
Ik mailde verschillende keren met Ton van Bikersbuyit en "hij" zocht naar een praktische en betaalbare oplossing voor mijn motor.
In België doen ze nog geen mm moeite om te zoeken, enkel verkoop!
Dus wij ritje naar LEERDAM en Ton heeft ze zelfs correct en netjes geïnstalleerd!
We kunnen op vakantie vertrekken !
smile-emoticon

Dames onder ons : hij heeft mooie motorkleding voor dames

2015