Hoenderparkweg 150
0552080008

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

8,8

Patrick Akkermans beoordeelde op 2019-06-26

Boekhouden in excel is een goed te gebruiken programma.
Daarnaast krijg je heel snel antwoord op je vragen per mail. Erg fijne service !

Leonie Martens beoordeelde op 2019-06-22

Ze helpen je vlot en snel. Ik werk er al een aantal jaren prima mee.

Reactie van Boekhouden in Excel:
Dankjewel voor de 5 sterren.

Benny beoordeelde op 2019-06-22

Prima en uitgebreid boekhoudpakket, snelle en correcte service.

Reactie van Boekhouden in Excel:
Bedankt voor je reactie. Dat maakt ons blij.

Ramon Gorseling beoordeelde op 2019-06-21

Bestelling verloopt vlot en super makkelijk. Ondersteuning is ook top!

Reactie van Boekhouden in Excel:
Dankjewel voor je support!

Astrid Erica beoordeelde op 2019-06-14

Heel blij met dit programma. Ik woon in Spanje dus moet in het Spaans factureren maar een boekhoudprogramma in het Spaans is te moeilijk voor me omdat ik een beginner ben en de Spaanse taal nog niet helemaal op en top is. Lang gezocht naar zon programma. Iedere keer liep ik ergens tegenaan dat ik bv een ander soort kvk handel nr invoerde dat het programma het niet herkende. Maar bij dit programma niets geen problemen. En de service is ook top. Een dikke 10.

Reactie van Boekhouden in Excel:
Dank voor je uitgebreide reactie. We zijn blij dat het pakket je goed bevalt. We zijn slechts 1 supportticket weg als je onze hulp nodig hebt.

R van Kluijve beoordeelde op 2019-06-13

Top geholpen .
Snelle reactie , en snel opgelost .
Echt geweldige service .

Gert-Jan beoordeelde op 2019-06-12

De service is prima. Als ik onverhoopt tegen een 'error' aanloop dan word deze snel opgelost!

Dr. ir. Marcel BOGAERTS beoordeelde op 2019-06-11

De bestelling verliep heel vlot. Ik heb het programma tot op heden nog niet in gebruik genomen wegens tijdsgebrek.

Rob beoordeelde op 2019-06-11

zeer tevreden, had een aanpassing in de sheet nodig om door te kunnen, dit wer tijdens de pinksteren teruggekoppeld, uitstekende service

Graag gedaan Rob.

Hans Bijlsma beoordeelde op 2019-06-10

Xx

W van Loozenoord beoordeelde op 2019-06-10

Hank Hakstege beoordeelde op 2019-06-06

Boekhoudeninexcel heeft een uitstekende helpdesk. Makkelijke invoer.

Reactie van Boekhouden in Excel:
Bedankt! Wat kunnen we nog doen om ook die vijfde ster te verdienen?

Raymond Metselaar beoordeelde op 2019-06-06

Snelle en goede service!

Anton Iken beoordeelde op 2019-06-04

Makkelijk te gebruiken template voor het maken van de rekening en verantwoording aan de Rechtbank.
Vragen werden vlot beantwoord. Ik beveel dit product aan.

MAGDA NAUTA beoordeelde op 2019-06-04

op factuur staat dat ik cd van 12 e heb besteld.
nooit gekregen

Reactie van Boekhouden in Excel:
Oei, vervelend dat het pakketje niet is aangekomen. Had even contact met ons opgenomen. We kunnen het alsnog versturen (en misschien is een USB-stick wel makkelijker voor je) of het verschil terugstorten op je rekening. We nemen nog even contact op per email met je.

C.J. Vink beoordeelde op 2019-06-04

Werkt zoals verwacht.

Reactie van Boekhouden in Excel:
Dank voor het geven van deze positieve review.

Maartje Meer beoordeelde op 2019-06-04

Eenvoudig, totaal en betaalbaar! Ideaal voor de kleine zelfstandige!

Reactie van Boekhouden in Excel:
Dankjewel voor de 5 sterren. Zeg het voort ;)

A. Groote beoordeelde op 2019-06-04

goede service en goed pakket.

Reactie van Boekhouden in Excel:
Dankjewel. We blijven ons best doen om iedereen zo goed mogelijk te helpen met mooie templates.