Boekhouden in Excel

Boekhouden in Excel

We zijn liefhebbers van prachtige ontwerpen, ambassadeurs van eenvoud en passievol toegewijd aan je productervaring. We creëren praktische oplossingen in Excel voor al je financiële uitdagingen, zoals Boekhouden in Excel – een simpel boekhoudpakket in Excel waarmee zelf snel je boekhouding doet en zo honderden euro’s verdient op je accountantskosten en boekhoudsoftware. Boekhouden was nog nooit zo leuk en makkelijk. Daadkrachtige oplossingen in Excel, dat is wat wij maken. Voor meer dan 30.000 ondernemers.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019