Hoenderparkweg 150
0552080008

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

8,5

Leo Hagen beoordeelde op 2019-08-13

Veel te weinig aan te passen

Thomas Siahaya beoordeelde op 2019-08-02

In het begin kwamen wij er niet helemaal uit. Daarop restitutie aangevraagd. Maar niet gekregen. Wat wel? Ongelooflijke goede support en ondersteuning zodat ik nu wel een goed Financieel Plan heb kunnen opzetten. #aanraderdus

Yvonne van Leeuwen beoordeelde op 2019-07-28

Heel tevreden, ik heb bewindvoering in excel aangeschaft en kon direct aan de slag, de boekhouding was binnen een uur op orde, daar waar ik normaal een hele dag mee bezig ben. Heel fijn dat er importmodules zijn voor de bankgegevens.

Reactie van Boekhouden in Excel:
Fijn om te lezen dat het zo goed bevalt. Als we nog iets kunnen verbeteren laat het ons dan svp weten.

Jaco Kooistra beoordeelde op 2019-07-28

Eenvoudig en simpel te bestellen. Produkt voldoet aan de verwachting en is makkelijk aan te passen. Kortom alles uitstekend.

Reactie van Boekhouden in Excel:
Dank voor de 5 sterren. Als je nog wensen hebt, laat het ons dan svp weten.

Mathieu Maas beoordeelde op 2019-07-23

We zijn nog bezig om het programma te leren kennen

Ingrid Baak beoordeelde op 2019-07-22

Wat een super service bij dit bedrijf, bij vragen direct antwoord waar je wat meekunt. Iedereen aan te raden!

Reactie van Boekhouden in Excel:
Dankjewel voor de 5 sterren.

Dr. ir. Marcel BOGAERTS beoordeelde op 2019-07-22

Voorlopig geef ik de quotering GOED alhoewel ik het programma nog niet geïnstalleerd heb. Ik zal mijn definitieve beoordeling dus pas later kunnen geven, wellicht in het najaar.
Ik wil wel van deze gelegenheid gebruik maken om te melden dat ik tot op heden de door mij op 13-04-2019 bestelde USB-stick nog niet ontvangen heb. (Ref. Bestelling BIE-20687-190413).
Met beleefde groeten en tot later.

Reactie van Boekhouden in Excel:
Beste Marcel, bedankt voor de review. Vervelend dat de USB-stick nog niet is verzonden. We gaan kijken wat er mis is gegaan. Neem de volgende keer svp even contact op met de helpdesk, zodat we je sneller kunnen helpen.

Marga Havelaar-Timmer beoordeelde op 2019-07-22

Heel tevreden, gebruiksvriendelijk en het rapport ziet er mooi uit.

Rob Bastiaans beoordeelde op 2019-07-20

Ik heb gekregen waar ik om vroeg. Als ik tijd had gehad had ik mijn eigen persoonlijke template gemaakt. Zo is het redelijk prijzig.

Laura Huijser beoordeelde op 2019-07-19

Super progamma,

sander beoordeelde op 2019-07-10

prima product en vooral super goede service! Snel en goed!

Werner Berx beoordeelde op 2019-07-10

Prima excel ducument, wat je zelf kan aanpassen aan je voorkeuren

Lieve Meers beoordeelde op 2019-07-09

Ik gebruik het programma al 4 jaar en is naar mijn ervaring een goede prijs-kwaliteit keuze. Voldoet ruimschoots voor wat wij nodig hebben. Plus niet te vergeten, snelle reply op vragen. Ik zou het product dus aanraden!

Reactie van Boekhouden in Excel:
Dankjewel! Vertel ons hoe we er 5 sterren van kunnen maken...

Jos Snippe beoordeelde op 2019-07-09

Prima service,, meteen antwoord ook als de aanvraag niet in spoed wordt aangevraagd, binnen 2 dagen antwoord. gebruik het programma reeds enkele jaren nooit klachten gehad over de service.

Reactie van Boekhouden in Excel:
Dank voor je review. Meestal antwoorden we binnen 24 uur, maar ook vaak sneller...

Baris Altunbas beoordeelde op 2019-07-04

Goed product

Reactie van Boekhouden in Excel:
Dankjewel. Laat ons vooral weten hoe we die 5e ster kunnen verdienen...

Terry Bakker beoordeelde op 2019-07-01

prima service

Fred Bosman beoordeelde op 2019-07-01

M Huguenin beoordeelde op 2019-06-30

Snelle reactie en duidelijke antwoord op gestelde vragen

Albert Otermans beoordeelde op 2019-06-30

Eenvoudig en goed urenregistratie in Excel.
Altijd meteen reactie om problemen te helpen oplossen.

Reactie van Boekhouden in Excel:
Bedankt voor je vertrouwen. Fijn om te lezen.

Paul de Greef beoordeelde op 2019-06-27

Prima producten. De service is op de site prima verzorgd; ik heb tot op heden nooit verder hoeven zoeken dan de site zelf.