Valtherblokken-Noord 1
7876TD Valthermond
+31 (0)6 2888 3286

Bol.com 1 9,0

Peggy Metzelaars beoordeelde op 2019-09-16

Super mooie spulletjes. En goed contact met de klantenservice!

Rachel van Wijk beoordeelde op 2019-09-16

Reageert snel, snel per post ontvangen, voldoet aan de kwaliteit.

Odette van Helden beoordeelde op 2019-09-10

Super

Gerda Kok-tenBrinke beoordeelde op 2019-09-10

Snelle levering en goede kwaliteit. Vriendelijke klantenservice ben zeer tevreden.

Rik beoordeelde op 2019-09-09

Erg tevreden, na levering bleek er in de poef een constructiefout te zitten. Nieuwe poef werd snel verzonden. Prettig en persoonlijk contact met de klantenservice. Mooie producten en betrouwbaar. Een aanrader!

leen van den brande beoordeelde op 2019-08-29

vorige week besteld. Nu nog steeds niet aangekomen, terwijl op de site de snelle service aangehaald wordt.

Reactie van Boho Lifestyle Store:
Hallo Leen,

Heel vervelend!

We hebben je bestelling 24 augustus al aangeboden bij PostNL.
Volgens de Track&Trace wordt vanmiddag je bestelling tussen 12:45 en 16:45 bezorgd.

Wil je ons laten weten of je pakket ook echt bezorgd is? Anders gaan we daar zsm achteraan voor je!

De reden van vertraging is volgens PostNL:
"Je zending is vertraagd als gevolg van onjuiste sortering"

Excuus voor de vertraging en heel veel plezier met je nieuwe spullen!

We wensen je nog een fijne dag,

Team Boho Lifestyle Store

Monique Sluimers beoordeelde op 2019-08-27

Hele snelle service waardoor alles op korte termijn op tijd in huis was voor de verjaardag van mijn dochters!

Annette Holtkamp beoordeelde op 2019-08-08

De levering is snel en daar heb ik niets op aan te merken maar enkele artikelen voldeden niet aan mijn verwachtingen en deze heb ik retour gedaan waarbij ik verzendkosten moest betalen van 6,95 dat is jammer

riet remmers beoordeelde op 2019-08-08

van wegen mijn leeftijd (82) was het moeilijk keuze te maken maar met een fijn contact met deze mensen ben ik goed geholpen en geslaagd voor mij krijgen ze een dikke tien gegroet riet remmers

Saskia Van Dijk beoordeelde op 2019-08-06

Hele leuke spullen, vriendelijke service en in de zending ook nog een extra verrassing

Marianne beoordeelde op 2019-07-28

Levering vlg aangegeven tijd. Artikelen komen overeen met gegevens op website. Mail contact ivm een vraag uitermate snel en vriendelijk.
Meer dan tevreden.

Tevreden klant beoordeelde op 2019-07-28

Zeer tevreden! De bezorging loopt vlot en de producten hebben een hoge prijs-kwaliteitverhouding.

hje van klaveren beoordeelde op 2019-07-15

Verpakking was gescheurd (doos) waardoor 1 windlicht is gebarsten !

Reactie van Boho Lifestyle Store:
Wat vervelend voor je, dit is zeker niet netjes!

Kun je contact met ons opnemen zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen met je?
PostNL is verzekerd wanneer er pakketjes beschadigen tijdens de levering.

Fijne avond en dank voor je melding!

B beoordeelde op 2019-07-10

Tevreden

Dennis Coldenhoff beoordeelde op 2019-07-08

Snel en voldoet zeker aan de verwachting...

Jan Nijenhuis beoordeelde op 2019-07-02

Het duurde wel even voor we ze in huis hadden, maar het zijn mooie kussens van en zeer goede kwaliteit!

Marzena Coumou-Jedrzejczyk beoordeelde op 2019-07-02

Goede service , goede communicatie, goede bezorging.

Jeanne Nipius beoordeelde op 2019-06-30

Heel tevreden, snel geleverd, goede prijs, mooie kussens.

Isabel Stevens beoordeelde op 2019-06-24

Vlotte communicatie, correcte levering