Vesta 2
9602NS Hoogezand

9,9

Google Plus/Places - 9,8

Femke beoordeelde op 2018-12-13

Heel tevreden. Suma denkt goed mee met onze wensen als bedrijf en levert snel & goed.

Victoria beoordeelde op 2018-12-12

Al jaren bestel ik bij Borduurkado.nl persoonlijke en unieke cadeau's voor pasgeboren babies. Top service - snel en super vriendelijk. Goede kwaliteit en erg tevreden! Wij blijven bestellen :)

Mary Schoemaker beoordeelde op 2018-12-06

Ik wil Borduurkado hartelijk bedanken voor de wel zeer snelle service!
Zondag besteld en dinsdag al binnen.
Vandaag (=dinsdag) zwemt onze kleindochter af voor haar C en ik had dus niet verwacht dat ik de handdoek al in het zwembad kon geven!
De handdoek ziet er overigens prachtig uit.

Ellen beoordeelde op 2018-12-03

Suma is heel behulpzaam en wist nog wat ik aantal jaar geleden had besteld. Ik ben zeer enthousiast over de gang van zaken en de producten die destijds zijn geleverd waren super verzorgd. Ik heb er de volste vertrouwen in dat het deze keer ook weer een mooi exemplaar wordt geleverd.

Reactie van Borduur Kado:
Hallo Ellen, Bedankt voor de beoordeling en leuk dat jullie al zo lang vaste klant zijn. Aangezien ik binnen ons bedrijf het meeste contact heb met alle zakelijke klanten weet ik van de meeste vaste klanten wel wie ze zijn, maar doordat het in de loop der jaren heel veel meer geworden zijn word het wel steeds moelijker alle uit mijn hoofd te doen, maar gelukkig worden alle afspraken genoteerd in ons archief.

Anja beoordeelde op 2018-11-29

In één woord; TOP!

De eerste bestelling die ik deed leek in het water te vallen doordat de gekozen handdoek niet op voorraad was. Maar we kregen al heel snel een mail en het werd op een fantastische manier opgelost zodat onze zoon een mooi handdoek kon krijgen n.a.v. zijn zwemdiploma. Snelle levering, kwaliteit, netjes afgewerkt, persoonlijk kado. Iets aan de sure kant. Maar alsnog een goed adres voor een gepersonaliseerd cadeau.

Reactie van Borduur Kado:
Hallo Anja, Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij dat we u alsnog hebben kunnen helpen voor uw 1ste bestelling en dat u tevreden was over het eindresultaat. We wensen u veel plezier met uw nieuwe bestelling.

Accell Nederland beoordeelde op 2018-11-29

Snelle levering en goede informatie via de mail over de voortgang van de bestelling/levering. Ook wanneer de wensen afwijkend zijn van het normale.

Reactie van Borduur Kado:
Graag gedaan. We vinden het ook leuk dat we al jaren lang jullie baby relatiegeschenken te mogen verzonden.

Wieke beoordeelde op 2018-11-27

Wauw wat een service, super leuk dat de muzieknootjes bij het borduren erbij konden en snel gereageerd ook, top! Onze zoon van 2 is helemaal gek van pooh en zingt de hele dag het 'honing honing honing' liedje vandaar dat we daarvoor hadden gekozen. Straks zal hij met 5 december erg blij zijn. Bedankt voor alles en tot ziens met bestellen, jullie ga ik zeker onthouden en zal het voort zeggen.

Reactie van Borduur Kado:
Hallo Wieke, Wat leuk dat u een review voor ons heeft geschreven. We vonden het erg leuk om u te helpen met uw speciale verzoek. We wensen u alvast heel veel plezier met het sinterklaasfeest en hopen dat uw zoontje er heel blij mee zal zijn.

S. de Weijs beoordeelde op 2018-11-24

Leuke badjas voor mijn oudste zoon laten borduren met het logo van zijn favoriete game. Hierdoor een super uniek item en nuttig ook nog.
Ik begreep dat er eerst 3 proef'drukken'zijn gemaakt voor ze tevreden waren. Nou, ik ben uitermate tevreden over het resultaat, dank jullie wel!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor de beoordeling. We zijn blij dat het sinterklaascadeau naar tevredenheid gemaakt is en wensen jullie alvast fijne sinterklaas avond.

Apotheek Medisch Centrum H-S beoordeelde op 2018-11-15

Bedrijfskleding voorzien van geborduurde logo's. Ziet er keurig uit!
Vriendelijke communicatie.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor het invullen van de beoordeling. Leuk te lezen dat het medisch logo helemaal naar wens geborduurd is op jullie bedrijfskleding. Veel plezier tijdens het dragen.

karin Schepens beoordeelde op 2018-11-13

Geweldig mooie babybadjasjes laten maken met ons bedrijfslogo!!
Samen overleg gehad zodat we zeker de juiste kleur te pakken hadden.
Goed op de hoogte gehouden geweest over het verloop van onze order.
Snelle levering, vriendelijke medewerkers.
Kortom gewoon top.
50five

Reactie van Borduur Kado:
Hallo medewerkers van 50five. Bedankt voor het invullen van jullie ervaring met ons bedrijf. We zijn heel blij dat jullie de badjassen met bedrijfslogo mooi geworden. Samen met de badeendjes is het ook een leuk kraamcadeau geworden. We hopen dat de ontvangers er heel blij mee zullen zijn

Jeanet beoordeelde op 2018-11-09

kraam pakket laten maken met van alles er in . helemaal top en 2 knuffel doekjes .
Zeer tevreden . ALs je een origineel kado zoekt moet je hier zijn .
Zal zeker weer een x een bestelling doen.

Reactie van Borduur Kado:
Hallo Jeanet, We zijn blij dat u zo tevreden bent over de kraammand en de knuffeldoekjes. Leuk dat u voornemens bent om vaker bij ons te bestellen.

Janny Boer beoordeelde op 2018-11-08

ben goed geholpen , kreeg goed advies en hebben samen een leuke opdruk gevonden.
Het was binnen 4 dagen klaar zoals afgesproken.
Een aanrader om hier heen te gaan.

Hallo Janny,

Bedankt voor uw review. We vinden zelf de handdoek met kam, schaar en haar naam eronder een erg origineel verjaardagscadeau voor iemand die kapster is en we hopen dat uw dochter er ook blij mee zouden zijn.

Margreet Aalbers beoordeelde op 2018-11-08

Heel mooi knuffeltje,erg mooi geborduurd!
Super snel gemaakt en bezorgd!!Margr

Reactie van Borduur Kado:
Graag gedaan en veel plezier met het cadeau geven.

H de Vos beoordeelde op 2018-10-30

heel goede service ! denken mee aan oplossingen/ ideetjes en houden goed en kordaat contact met ons als klant. wij zijn zeer tevreden over het resultaat en komen bij gelegenheid graag terug bij Borduurkado !!

Reactie van Borduur Kado:
Hallo, Bedankt voor het invullen van de beoordeling over uw bestelling. We zijn blij dat alles naar wens gemaakt is. Tot een volgende bestelling !

Hoven beoordeelde op 2018-10-23

Super vriendelijke service. denken zeer goed mee om een mooi uniek cadeau te ontwerpen. alles wordt duidelijk gemaakt met voorbeelden. kortom super tevreden klant erbij 😁😉

Reactie van Borduur Kado:
Hallo mevrouw Hoven, Graag gedaan. We vonden het leuk om samen met u het baby cadeau te ontwerpen. We zijn blij dat alles naar wens verlopen is.

Callemeyn An beoordeelde op 2018-10-22

Heel mooi gedaan , top service.

Reactie van Borduur Kado:
Graag gedaan en heel veel plezier met uw bestelling.

Lizet Smit beoordeelde op 2018-10-19

Altijd goede ervaringen met borduurkado! Goede en snelle service! Echt een aanrader om hier wat te bestellen!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor het invullen van de beoordeling. Ik vinden het leuk dat jullie al jaren klant zijn.

Bianca beoordeelde op 2018-10-18

Snelle levering en zag er uitstekend uit

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor de beoordeling. We zijn blij dat de muts met naam naar wens is gemaakt.

Penen Gaetane beoordeelde op 2018-10-18

We zochten een gepersonaliseerd cadeau voor meter en peter, borduurkado heeft van a tot z geholpen met ideeën, opvolging... eerst uitgewerkt voorbeeld en dan productie en levering op 1 dag tijd! Beste ervaring ooit, komen hier zeker terug voor volgende cadeautjes!!!! Tip top

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw mooie woorden in de review. We vonden het ook erg leuk om mee te mogen helpen met het bedenken voor een origineel bedankt cadeau voor de Peter en Meter van uw dochter. We vinden het erg leuk dat u het bedankt ontwerp mooi geworden vond.

Aniek beoordeelde op 2018-10-18

Hele prettige webwinkel. Ze hebben leuke en originele producten die ik niet elders tegen gekomen ben. Daarnaast is de prijs zeer aantrekkelijk en de kwaliteit zeer goed. Indien ik in mijn omgeving iemand heb die in verwachting is, bestel ik altijd bij borduurcadeau. De cadeaus zijn altijd in de smaak gevallen bij de kersverse ouders. Daarnaast verloopt het proces van bestellen en leveren zeer voorspoedig. Tussen het bekend maken van de naam en het eerste kraambezoek zit vaak maar een korte tijd en ik heb het pakketje altijd op tijd binnen! Borduurkado is in een woord, GEWELDIG!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw beoordeling en uw mooi woorden. Wat leuk te lezen dat u zo enthousiast bent over ons bedrijf.