Vesta 2

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,9

Google Plus/Places - 9,8

Kraamzorg Mieke Brink beoordeelde op 2018-08-15

Ik bestel regelmatig knuffels met naam voor mijn kraamzorg klanten en ben er zeer tevreden over . Ik krijg mijn bestellingen altijd netjes snel binnen .

Reactie van Borduur Kado:
We zijn ook erg blij met u als vaste klant en vinden het ook erg leuk dat u voor alle pasgeboren baby's een mooie knuffel met naam besteld en cadeau geeft als aandenken.

Jos beoordeelde op 2018-08-12

Goedendag heb zeer goeie ervaring met borduurkado.
heb voor mijn vrachtwagen logo,s laten borduren
geweldig en ze denken met je mee aardige mensen .
kom daar zeker weer een echte aanrader.
en de prijs, nou wat ze er voor doen niks op
aan te merken gewoon goed kan niet beter.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor het invullen van uw ervaring met ons bedrijf. We vinden het leuk dat het vrachtwagen logo geheel naar wens geborduurd is.

Ans Zeeuwen beoordeelde op 2018-08-11

TOP wat een geweldige service!!!
Snelle levering!
Prachtige produkten een echte aanraderšŸ‘šŸ‘

Reactie van Borduur Kado:
Hallo mevrouw Zeeuwen, Bedankt voor uw beoordeling. We wensen u veel plezier met het cadeau geven van alle badlakens.

Alicia beoordeelde op 2018-08-07

Het is borduren voor echt iedere gelegenheid. Ze willen met je meedenken en alles in overleg en zoals afgesproken. Nu heb ik badjas met mijn naam. Snelle levering. Ze boorduren ook in andere talen. Ben heel tevreden en ik kom zeker nog een keer terug.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor de review. Wat leuk te lezen dat u tevreden bent over de naam die we geborduurd hebben op uw badjas.

Leonie Wijsbeek beoordeelde op 2018-08-07

Borduurkado is echt een aanrader als je op zoek bent naar een leuk en persoonlijk (kraam)cadeau. Leuk om te krijgen en leuk om te geven! Goede service en snel in huis!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor de review en aanbeveling. Leuk dat jullie al jaren klant bij ons zijn.

Alkemade beoordeelde op 2018-08-06

Meerdere geboorteberen besteld en altijd met constante kwaliteit.

Reactie van Borduur Kado:
Graag gedaan, jullie nieuwe bestelling is inmiddels gemaakt en verzonden. We wensen jullie veel plezier met jullie nieuwe bestelling.

Wouter Raven beoordeelde op 2018-08-04

BorduurKado heeft voor ons de nieuwe bedrijfskleding mogen voorzien van de geborduurde borstlogo's op onze polo's en jassen zodat wij weer goed herkenbaar zijn tijdens ons werk.
Zeer tevreden over het resultaat en de kwaliteit.
Bij BorduurKado denken ze met je mee, daarom kan ik ze ook zeker aanbevelen!

Wouter Raven
Geluidlangsdebaan.nl

Reactie van Borduur Kado:
Graag gedaan we wensen jullie veel plezier met alle bedrijfskleding die jullie hebben laten borduren door ons met jullie mooie nieuwe logo.

Feyza beoordeelde op 2018-08-03

Mijn eerste ervaring met borduren ik heb een vest laten borduren met het favoriete logo van een vriendin erop als kado voor haar verjaardag. Ze vond het een super chill en een uniek kado. Mijn ervaring was verder heel professioneel, netjes, goede kwaliteit en goede prijs. Het meest leuke vond ik het brainstormen over de kleur en details van het logo en ze gaven me echt het gevoel dat ik ook deel was van het proces. Ik zal het zeker andere aanbevelen.

Reactie van Borduur Kado:
We zijn blij dat we het logo helemaal naar wens hebben kunnen borduren. Als het om een logo gaat vinden we het altijd belangrijk om met klanten te overleggen zodat het helemaal naar wens geborduurd is.

Timo - SpaSereen beoordeelde op 2018-08-01

We doen al jaren naar volle tevredenheid zaken met Borduurkado en blijven dat nog heel lang doen!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw beoordeling. We borduren al jaren met veel plezier badjassen met logo voor jullie wellnesscentrum.

Daan Bosma beoordeelde op 2018-07-31

Het was heel attent dat de mevrouw van Borduur Cadeau mijn belde in verband met onduidelijkheid over een dubbele naam. Op die manier wist ze een fout te voor komen.
Toen het lettertype Love Script met goudstiksel op een blauwe handdoek een minder leesbaar resultaat gaf heeft ze tegen kostprijs een nieuwe handdoek gemaakt van met een beter leesbaar lettertype. Deze is erg mooi geworden. Echt een mooi persoonlijk cadeau.

Reactie van Borduur Kado:
Hallo Daan, bedankt voor uw review. Indien mogelijk proberen we altijd te helpen zodat de bestelling helemaal naar wens gemaakt kan worden. Veel plezier met het cadeau geven van de trouwhanddoeken.

Henka Havinga beoordeelde op 2018-07-30

Ontzettend veel keus. De website is erg overzichtelijk. Snelle levering en niet duur.
Uitstekend dus.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw reactie. Leuk te lezen dat u de layout van onze (vernieuwde) website mooi en overzichtelijk vind.

Daniëla beoordeelde op 2018-07-29

Mooie producten!!! Goed advies en snelle levering. Het is altijd leuk om iemand blij te maken met een borduurkado.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor de review en heel fijn dat alles voor jullie altijd naar wens gemaakt is

Tessa beoordeelde op 2018-07-29

Heel tevreden, bestel hier vaker baby-cadeautjes. Snelle, nette en correcte levering. Klantenservice ook top! Via whatsapp super snel contact, bereid om mee te denken en sneller te leveren dan op de site staat. Top!

Reactie van Borduur Kado:
Hallo Tessa, Graag gedaan. We zijn blij dat u tevreden bent en natuurlijk proberen we altijd te helpen. Indien mogelijk doen we er alles aan speciale verzoeken / wensen mogelijk te maken.

Roseline beoordeelde op 2018-07-27

Ik bestel hier al jaren gepersonaliseerde knuffeldoekjes. Snel, persoonlijk en betrouwbaar! Wat kan een klant nog meer wensen..

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw review, Leuk te lezen dat u al jaren knuffels met naam bij ons besteld en dat u tevreden bent.

Wilma Kuiten beoordeelde op 2018-07-25

Snelle verzending en een goede kwaliteit.

Reactie van Borduur Kado:
Heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling.

Deborah beoordeelde op 2018-07-14

Geboorte pakket besteld voor kraam visite.
Heel erg bedankt. Ik heb het net binnen gekregen.
Geweldig dat jullie zo snel konden handelen. Dat noem ik nou eens meedenken met de klant.
Ik ga vanavond iemand heel blij maken.
Alles ziet er uitstekend uit

Reactie van Borduur Kado:
Hallo Deborah, Wat aardig dat u even heeft laten weten dat alles goed is aangekomen en dat u de kraammand mooi vind. We hopen dat de ouders ook blij zullen zijn met hun geboortepakket.

Leonie beoordeelde op 2018-07-12

Vriendelijk en zeer snelle reacties. Wijzigingen tot op het moment van starten productie nog mogelijk, zeer flexibel dus :)

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw beoordeling over de badcapen met logo die u besteld heeft. Uiteraard gaat alles in overleg met klanten, zodat alles geheel naar wens geborduurd kan worden.

ALUP GrassAir Kompressoren BV (Sandra) beoordeelde op 2018-07-11

Ze zijn voorbeeld voor andere, alleen maar +punten. Vriendelijk, snel, mooie producten.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor de review. We vinden het ook leuk om voor jullie knuffels met bedrijfsnaam en naam van het kindje te mogen borduren.

Grianne beoordeelde op 2018-07-10

Super tevreden over borduurkado. Geweldige site met mooie en duidelijke voorbeelden. Borduurkado heeft creatieve ideeen en denken graag met je mee. Het resultaat is erg netjes.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor het invullen van de beoordeling over ons bedrijf. Ook leuk te lezen dat u onze zelf bedachte ontwerpen van sommige cadeauartikelen ook mooi vind.

Margreet de Groot beoordeelde op 2018-07-04

Erg tevreden over service en kwaliteit van de producten. Ik heb een aantal kraamkadootjes, met de naam en tekst erop geborduurd, uitkozen. Erg leuk! Heel prettig en vriendelijk contact, kon mijn tekst nog aanpassen en heel snel klaar. Ik geef graag dit adres door aan mijn vrienden en kennissen! En ik ga zeker vaker bestellen bij gelegenheid!!!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw review en aanbeveling bij uw familie, vrienden en kennissen. Mond op mond reclame is toch altijd de beste reclame die er is en daar zijn we dus extra dankbaar voor.