Vesta 2
9602NS Hoogezand

9,9

Google Plus/Places - 9,8

Lizet Smit beoordeelde op 2018-10-19

Altijd goede ervaringen met borduurkado! Goede en snelle service! Echt een aanrader om hier wat te bestellen!

Bianca beoordeelde op 2018-10-18

Snelle levering en zag er uitstekend uit

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor de beoordeling. We zijn blij dat de muts met naam naar wens is gemaakt.

Penen Gaetane beoordeelde op 2018-10-18

We zochten een gepersonaliseerd cadeau voor meter en peter, borduurkado heeft van a tot z geholpen met ideeën, opvolging... eerst uitgewerkt voorbeeld en dan productie en levering op 1 dag tijd! Beste ervaring ooit, komen hier zeker terug voor volgende cadeautjes!!!! Tip top

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw mooie woorden in de review. We vonden het ook erg leuk om mee te mogen helpen met het bedenken voor een origineel bedankt cadeau voor de Peter en Meter van uw dochter. We vinden het erg leuk dat u het bedankt ontwerp mooi geworden vond.

Aniek beoordeelde op 2018-10-18

Hele prettige webwinkel. Ze hebben leuke en originele producten die ik niet elders tegen gekomen ben. Daarnaast is de prijs zeer aantrekkelijk en de kwaliteit zeer goed. Indien ik in mijn omgeving iemand heb die in verwachting is, bestel ik altijd bij borduurcadeau. De cadeaus zijn altijd in de smaak gevallen bij de kersverse ouders. Daarnaast verloopt het proces van bestellen en leveren zeer voorspoedig. Tussen het bekend maken van de naam en het eerste kraambezoek zit vaak maar een korte tijd en ik heb het pakketje altijd op tijd binnen! Borduurkado is in een woord, GEWELDIG!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw beoordeling en uw mooi woorden. Wat leuk te lezen dat u zo enthousiast bent over ons bedrijf.

H. Van Vondel beoordeelde op 2018-10-18

Prima. Meegedacht en gedaan wat gevraagd werd. Tegen een nette prijs. Dus dik voor mekaar!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw beoordeling. Leuk te lezen dat u tevreden bent over jullie nieuwe bedrijfskleding met logo.

Paulien beoordeelde op 2018-10-18

Al diverse malen besteld bij borduurkado en het afgeleverde werk is altijd keurig ingepakt, keurig verpakt in een goede dichte envelop en van bestelling tot ontvangen op adres gaat zeer snel.

Ik ga borduurkado zeker aanbevelen bij andere mensen.

Reactie van Borduur Kado:
Beste Paulien, Bedankt voor het invullen van de beoordeling. Wat te leuk te lezen dat u ons bedrijf zou aanbevelen bij andere mensen.

Lucie Oosting beoordeelde op 2018-10-12

Ben bij Borduur kado gekomen bij de ladiesnight in Vue bioscoop,
Mijn vriendin zocht nog een kadootje voor mijn kleinzoon en ik zocht ook een leuk kado met zijn naam erop.
Het zag er allemaal leuk uit en na een gesprekje besloten om kado's te kopen/ bestellen.
Dit was woensdag en vandaag, vrijdag de kado's thuis ontvangen, echt super mooi geworden, ik ga borduur kado xeker aanbevelen bij mensen die op zoek zijn naar een leuk kado!!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw beoordeling. Leuk dat u en uw vriendin via de Ladies night van de Bioscoop een bestelling bij ons gedaan heeft en dat u en uw vriendin tevreden zijn over de handdoek en het knuffelshirtje met naam. Veel geluk met uw kleinzoon.

E.Everts beoordeelde op 2018-10-12

Ontzettend fijn geholpen en goed advies gehad. Top service en heel mooi resultaat!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor het invullen. We zijn heel blij dat uw de jubileum handdoeken mooi vind en dat u er blij mee bent.

Mevr. M. van Vliet beoordeelde op 2018-10-10

Via zelf zoeken kwam ik bij Borduur Kado terecht omdat ik op korte termijn een origineel cadeau zocht voor een bruidspaar. Altijd spannend of je bestelling daadwerkelijk wordt wat je vraagt. Het is mij 100 % meegevallen en het resultaat is erg mooi. Wat net zo belangrijk is, is het goede en snelle contact. Bij dit bedrijf kom ik graag terug.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw beoordeling. Wat leuk te lezen dat u zo tevreden bent en dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier met het cadeau geven en tot de volgende keer.

Mireille beoordeelde op 2018-10-09

Heb 2 zwarte handdoeken voor een bruidspaar laten borduren met
De namen en trouwdatum ze zijn erg mooi geworden! Borduurkado heeft verder ook super leuke borduur artikelen en een uitstekende top service! Bij vragen kan je een what-ap sturen en ze helpen je super goed verder zelfs in het weekend!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor de beoordeling. Leuk dat u ook nog een mooie foto heeft gemaild. Deze foto hebben we bij de pagina reacties van klanten gezet.

D beoordeelde op 2018-10-04

Zeer goed geholpen door de medewerkers, ze denken echt met je mee.

Snelle levering en een prachtig resultaat. Knuffels zien er mooi uit en de borduring zit er goed op.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw review. We zijn blij dat alle knuffels naar wens geborduurd zijn en dat u tevreden bent over het eindresultaat.

Marjon beoordeelde op 2018-10-02

Super service. Ze kan een pakket samenstellen naar je eigen wensen. Kon na een telefoontje dezelfde dag nog bij haar langs en de volgende dag werd het al verstuurd. Hartstikke bedankt en ga zeker nog een keer bestellen bij Borduurkado

Reactie van Borduur Kado:
Hallo Marjon, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het altijd leuk om samen met onze klanten een kraammand of kraampakket samen te stellen. Leuk te lezen dat u blij bent met het eind resultaat.

I. Eefting beoordeelde op 2018-09-29

Heel tevreden! Geweldige duidelijke, uitgebreide en snelle communicatie met Suma. Hele goede prijs/kwaliteit verhouding ook. Ondanks het al zeer uitgebreide assortiment zouden een paar extra kleuren badjasjes niet verkeerd zijn denk ik (in mijn geval ging het om een kinderbadjas in de maat 4 - 6 jaar). Super website ook!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw review. Op dit moment hebben we wel veel baby badjassen in verschillende kleuren, maar nog maar een paar kindermaten en volwassen maten badjassen in verschillende kleuren. We zijn druk op zoek naar meer kleurtinten om uit te breiden hierin.

E Hulshof beoordeelde op 2018-09-29

Tijdens een Ladys night stond er een kraampje met deze artikelen. Het zag er prachtig uit. Ik moest toch nog een kraamcadeau hebben. Snelle levering en het was prachtig verpakt. De ouders waren erg enthousiast en blij ermee.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw bestelling bij onze marktkraam op de Ladies Night van de Bioscoop. Leuk te lezen dat het knuffeldoekje van Nijntje naar wens geborduurd is en dat de ouders er blij mee waren.

Kemerink Koeltechniek beoordeelde op 2018-09-28

Prettig bedrijf, wordt altijd heel vriendelijk te woord gestaan en de kwaliteit is uitstekend.

Reactie van Borduur Kado:
Bedank. We vinden het erg leuk dat jullie al jaren lang klant bij ons zijn voor alle bedrijfskleding.

Chantal de groot beoordeelde op 2018-09-26

Super tevreden. Dikke dik ziet er super gaaf uit. Vriendelijke service en hij was zo klaar!!!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor de beoordeling. Veel plezier gewenst met de Dikkie Dik knuffel met naam.

Harrieboem vuurwerk beoordeelde op 2018-09-20

Wij bestellen al jaren geborduurde werkkleding bij Borduurkado. De kwaliteit is super, de klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid zijn uitstekend. Ik hoop dat jullie nog jaren zo doorgaan.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor de review. Jullie hebben ook een super mooi logo met een mooie kleurvervaging erin. Dit is een van onze mooiste logo's die we in al die jaren hebben mogen borduren.

Theo beoordeelde op 2018-09-17

Hartstikke bedankt voor de flitsend , snelle en professionele verwerking van mijn bestelling, hier wordt ik nou echt blij van.
Een fantastisch voorbeeld voor al die de baggerbedrijfjes die er (helaas) ook maar al te veel te vinden zijn.
Ga zo door.
Heel veel success en plezier met jullie werk

Reactie van Borduur Kado:
Hallo Theo, Bedankt voor uw leuke bericht. en wat leuk dat u een beoordeling voor ons heeft ingevuld. We zijn heel blij dat u de zwemdiploma handdoeken mooi vind en dat u er blij mee bent. We wensen u veel plezier met het cadeau geven en hopen dat de ontvangers er ook blij mee zullen zijn.

Marijke Tetteroo beoordeelde op 2018-09-13

Al voor de derde keer een bestelling gedaan, ben fan van Buddy Beer, zo leuk om buddy’s gezichtje op een knuffelkonijn te zien samen met naam en geboortedatum van mijn kleinkind.
Snelle levering en goede service !

Reactie van Borduur Kado:
Erg leuk dat te lezen dat uw kleinkind zo zo blij is met haar Buddy Beer knuffeldoek en bedankt voor uw nieuwe bestelling.

Els van den Heuvel beoordeelde op 2018-09-13

Heel tevreden, dinsdag besteld en donderdag in huis. Ook eerdere bestellingen werden snel geleverd. Als iets niet op voorraad is, wordt je persoonlijk benaderd. Prima service.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw reactie. We vinden het leuk dat u al jaren vaste klant bent en zo tevreden bent met uw bestellingen.