Vesta 2
9602NS Hoogezand

9,9

Google Plus/Places - 9,6

Irma beoordeelde op 2019-06-14

Uitstekende service. Telefonisch een spoedbestelling geplaatst bij een vriendelijke medewerkster met kennis van zaken. Een dag later werd het bestelde badlaken al bezorgd. Ziet er prachtig uit.

Kim beoordeelde op 2019-06-13

Zeer goede service. Drie handdoeken besteld, maar (zag ik achteraf) waren niet op voorraad. Via sms contact opgenomen en erg vriendelijk en snel te woord gestaan. Zeer behulpzaam en ze houden je op de hoogte. Handdoeken zijn op tijd geleverd en ze zien er top uit. Absoluut een aanrader!

M.van Kruisbergen beoordeelde op 2019-06-07

Gisteren de door mij bestelde handdoek ontvangen en was zeer verrast door de prachtige afwerking.

Ashley beoordeelde op 2019-06-06

Handoekken laten borduren, die ik cadeau ga geven. Erg mooi gedaan en snel geleverd!

Michele beoordeelde op 2019-06-03

Ontzettend lieve mensen bij de klantenservice. Dat is pas echt service! Oprecht, eerlijk, snel in reageren en denken mee voor een oplossing!
Mijn knuffeltje was door post NL onderweg verloren geraakt en post NL was alles behalve behulpzaam. Borduurkado heeft ervoor gezorgd dat ik daar niet de dupe van ben geworden.

Reactie van Borduur Kado:
Graag gedaan. Gelukkig hebben we via het track en trace nummer kunnen achterhalen dat de Post NL een fout had gemaakt. Natuurlijk mag u als klant daar niet de dupe van worden en hebben we u hier graag bij geholpen zodat u alsnog een mooi kraamcadeau kon geven:-)

Sharon beoordeelde op 2019-05-21

Uitstekende service, reageren erg snel op vragen, tijdig verzonden en mooi ingepakt!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor het invullen voor het invullen van de beoordeling van ons keurmerk. Leuk dat u tevreden bent en veel plezier het et cadeau geven.

Monique beoordeelde op 2019-05-09

Hele goede service en snelle levering. De bestelde handdoeken zijn erg mooi en naar tevredenheid geborduurd; Borduurkado is zeker aan te bevelen!

Kim beoordeelde op 2019-05-08

De handdoeken die ik had laten borduren zijn heel mooi geworden. Snelle levering en veel mogelijk als je een eigen idee of ontwerp hebt. Er wordt veel moeite voor je gedaan dus superservice. Degene die het kado ontving, vond het prachtig!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw beoordeling. We vonden het leuk om met u mee te denken over het speciale trouwcadeau ontwerp en we zijn blij dat alles naar wens gemaakt is.

Elly beoordeelde op 2019-05-01

Goed overleg en advies mbt de kleur van de tekst op de babymutsjes.
De dag na de bestelling zaten de bestelde mutsjes al in de brievenbus.
Het resultaat is erg mooi en ik kan niet wachten om de reactie te zien wanneer het cadeautje uit de kraammand komt.
Aanbevolen!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw review aanbeveling voor Borduur Kado. Leuk dat u de mutsjes in een kraammand gaat verwerken. Veel plezier tijdens het kraambezoek

Willy de Boer beoordeelde op 2019-04-25

Besteld voor schoonzus en zwager 2 prachtige met lauwerkrans borduurde handdoeken met naam en leeftijd. Zeer snelle levering en fijn telefonisch contact.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor de review over uw verjaardagscadeau die u bij ons heeft besteld. Veel plezier met het cadeau geven op de verjaardagsfeesten.

R. van Maaswaal beoordeelde op 2019-04-11

Super goede ervaring! Denken mee, snelle levering. Fijn mailcontact gehad!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor leuke reactie. We vinden het fijn te lezen dat u zo tevreden bent en wensen u veel plezier op het kraambezoek.

Marian beoordeelde op 2019-03-29

Dit bedrijf geeft een hele goede en vooral persoonlijke service bij het samenstellen van uw cadeau.
Wij hebben badlakens laten borduren voor een 40-jarig huwelijk en door hun persoonlijke hulp en kennis is het een prachtig cadeau geworden. Alles is supersnel geleverd.
Ga zo door met jullie prachtige bedrijf!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij dat u tevreden bent over de badlakens en wensen u veel plezier het cadeau geven op het jubileum feest

Paula Wiersma beoordeelde op 2019-03-23

Wij waren 2 dagen in Westerbroek en op zoek naar iemand die handdoeken borduurt in stad Groningen. Helaas nergens. Wij hadden het nodig voor een speciaal cadeau. Een adoptiekindje. Gisteravond vond ik bij google dit adres. Ik belde op hun vrije avond en vrije weekend. Alles werd in het werk gesteld, om het voor ons te realiseren en we konden het vandaag al ophalen. Prachtig mooi geborduurd, super mooi ingepakt, zeer klantvriendelijk, perfecte service en een prachtig mooi en speciaal cadeau voor zo weinig geld. Wat een service. Ik ga dit bedrijf promoten in Noord-Holland.

Reactie van Borduur Kado:
Graag gedaan mevrouw Wiersma, Indien mogelijk vinden we het altijd leuk om te helpen bij speciale verzoeken. Bedankt voor het invullen en ook bedankt voor de leuke reactie via uw WhatsApp bericht.

M.Meijer beoordeelde op 2019-03-18

Heel tevreden met het werk en de reactie tijd van deze (web)winkel, altijd supersnelle reactie en service + altijd mooi verzorgd en afgewerkt werk.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat u tevreden bent over ons bedrijf. Veel plezier met uw bestelling en tot de volgende keer.

Ludo beoordeelde op 2019-03-11

Super ervaring! Denken goed mee, goede kwaliteit! Alles erg netjes geregeld!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor de beoordeling. Wat fijn dat u tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw bestelling en wellicht tot een volgende keer.

Alida Kootstra beoordeelde op 2019-03-11

Super goed bedrijf. Erg vriendelijk. Kraamcadeautjes waren snel klaar en erg mooi verpakt. Ze hebben veel keuze en ze denken ook erg mee, om er een mooi cadeau van te maken. We gaan zeker vaker bestellen.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor de aanbeveling voor ons bedrijf. Veel plezier bij het kraambezoek en tot de volgende keer

J krijthe beoordeelde op 2019-03-06

Vandaag naar de diplomauitreiking geweest van onze schoondochter. In plaats van een bloemetje een mooie geborduurde handdoek gegeven als blijvende herinnering . Mede dankzij de vakbekwaamheid van Borduur Kado.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw positieve beoordeling voor Borduur Kado. Veel plezier met het cadeau geve van de diploma handdoek tijdens de diploma uitreiking.

Patrick beoordeelde op 2019-03-01

Uitgebreide site met duidelijke omschrijvingen. Op mijn verzoek telefonisch contact gehad i.v.m. zakelijke bestelling en daarmee geen ervaring, maar alles werd perfect afgehandeld en hoewel op de site staat 2 tot 4 werkdagen bezorgen had ik het pakket de volgende dag binnen, top geregeld! Tot de volgende keer!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw review. We vonden het leuk om u te helpen en te adviseren voor uw kraamcadeau en wensen u alvast veel plezier bij het kraambezoek.

Suzanne Roossien beoordeelde op 2019-02-20

Wij zijn als bedrijf heel erg blij met een partij als Borduur Kado, goede service en mooi afgewerkte producten.
Als we een opdracht uit handen geven wordt dit altijd met veel zorg behandeld en krijgen we enorm goede feedback terug van de ontvangende partij.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn ook blij met jullie als vaste (bedrijf) klant. Altijd een fijn contact en samenwerking.

Danny Schuurman beoordeelde op 2019-02-12

Ik kan hier kort over zijn. Leuke site en veel keuze. Is mij heel goed bevallen.
Ik had iets besteld en binnen een week had ik het binnen. Ga zo door 👍🏻😄

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Leuk dat u en uw partner blij zijn met het katoenen huwelijkscadeau. We wensen u er veel plezier mee.