Vesta 2
9602NS Hoogezand

9,9

Google Plus/Places - 9,6

Jannet Bremmer beoordeelde op 2019-08-14

Een maand geleden was mijn dochter haar winnie the pooh knuffel kwijt. Bij borduurkado was hij nog te bestellen. Dit heb ik dus gedaan. Nu bleek dat borduur Kado hem ook niet meer had en hij ook niet meer te krijgen is. Borduur kado heeft contact met de Belgische fabriek opgenomen en mij de gegevens daarna gedaan zodat ik zelf deze knuffel kon bestellen. Nogmaals SUPER bedankt voor alle moeit en inspanningen!!!

Ans beoordeelde op 2019-08-04

Mooi shirtje voor mijn kleindochter laten borduren
Mocht zelf het shirtje kopen
Dat vond ik erg fijn
Heel mooi geworden erg blij mee
Binnen een dag klaar top gedaan

Reactie van Borduur Kado:
Hallo Ans, Graag gedaan. Leuk te lezen dat u blij bent met de geborduurde naam op het shirtje. Veel plezier met het cadeau geven aan uw kleindochter.

Jacqueline beoordeelde op 2019-07-31

Nu voor de tweede keer een slab voor de eerste verjaardag van onze kinderen besteld. Beide keren erg goed geholpen met een keuze maken en er werd goed geluisterd naar de klant. Wij zouden Borduur Kado ook aanraden bij anderen. Bedankt voor jullie geweldige service en vriendelijkheid!

Reactie van Borduur Kado:
Graag gedaan. Leuk dat u voor de 2de keer een verjaardgsslabber met naam heeft besteld. We wensen u alvast een fijne 1ste verjaardag van uw dochter.

Tim beoordeelde op 2019-07-28

Erg vriendelijke en persoonlijke service. Na mijn idee te hebben gedeeld met Borduur Kado, werd er heel snel een ontwerp gemaild voor het uiteindelijke kado. Na goedkeuring werd de handdoek ook nog eens heel snel gemaakt en verstuurd (diezelfde dag nog). Oprecht de beste service die ik ooit gehad heb; komen zeker nog eens terug. Heel erg bedankt!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw review. We vonden het ook leuk om samen met u een speciaal ontwerp te mogen maken en we zijn blij dat u helemaal tevreden bent over het eindresultaat.

M Bronkhorst beoordeelde op 2019-07-27

Uitstekende service!

Bedankt

Gertjan Scholten beoordeelde op 2019-07-27

Drie handdoeken besteld met daarop de namen van de kinderen die afscheid namen van de kindernevendienst. Zeer tevreden met het resultaat en de creativiteit!

Reactie van Borduur Kado:
Leuk dat jullie al een paar jaar vaste klant zijn voor geborduurde afscheidscadeaus met naam.

Elly Bok beoordeelde op 2019-07-26

Vriendelijk en ben zeer tevreden met het resultaat. En kom zeker weer terug.

Reactie van Borduur Kado:
Leuk dat we samen het logo ontwerp hebben mogen maken en dat je tevreden bent over de geborduurde bedrijfskleding

Eefje beoordeelde op 2019-07-26

Zeer vriendelijke en goede service. Ik heb zelf contact opgenomen omdat ik graag wilde dat het dezelfde dag nog verstuurd werd, werd snel en effectief geholpen en als beloofd was de gehele bestelling dezelfde dag nog op de post gegaan waardoor het op tijd binnen was, erg blij mee. Daarnaast zagen de gemaakte producten er ook heel leuk uit!

Reactie van Borduur Kado:
Aangezien u het nodig had voor een kraamcadeau die naar het buitenland ging en wij het op voorraad hadden konden we u gelukkig helpen. Veel plezier met het cadeau geven

Sascha Harper beoordeelde op 2019-07-24

De persoonlijke aandacht die Suma aan elke bestelling besteedt is een hele goede reden om hier terug te keren... ik heb eind vorige week mijn eerste bestelling geplaatst en gisteren kwam die -tot mijn grote vreugde- al binnen! En mooi dat die eruit ziet! Suma denkt ook echt met je mee om er een zo mooi mogelijk cadeau van te maken!

Reactie van Borduur Kado:
Graag gedaan. Ik en de rest van Borduur Kado vinden het leuk dat u tevreden bent. Zelf hebben we een paar keer mail contact gehad omtrent uw bestelling en mail contact vond ik ook erg aangenaam. Veel plezier met uw bestelling en toto een volgende keer

Tim beoordeelde op 2019-07-24

Enkele jaren geleden, toen de eerste baby in mijn vriendengroep zich aandiende, bestelde ik bij borduurkado.nl een Winnie de Poeh knuffel die een doekje met de naam van de baby vasthield. Het cadeau werd buitengewoon positief ontvangen en inmiddels verwacht men niet anders dan dat ik met kraamvisite een soortgelijk cadeau meebreng. De snelheid van leveren en de service van borduurkado.nl maken dat ik telkens opnieuw met plezier terugkeer naar deze website.

Reactie van Borduur Kado:
Hallo Tim, Het is jammer dat de knuffel van Winnie niet meer leverbaar is. Leuk dat u nu de Mickey Mouse besteld heeft en dat die ook in de smaak is gevallen. Veel plezier tijdens het kraambezoek en tot een volgende keer.

Kelly Dierckx beoordeelde op 2019-07-23

Resultaat van het borduren is zeer mooi. Wij zijn fan!

Reactie van Borduur Kado:
Graag gedaan en veel plezier ermee

H. Cayir beoordeelde op 2019-07-22

Toen ik van mijn vriend een foto kreeg van haar dochter, dacht ik gelijk aan een slabbertje en mutsje met haar naam erop als kado. Heel snel kwam ik via google op jullie website. Met een paar simpele klikken kon ik mijn keuze bevestigen. Vandaag heb ik een foto ontvangen van het bestelde artikelen en ik ben reuze enthousiast over het resultaat. Ik wist niet dat zoiets moois zo makkelijk besteld kon worden.
Persoonlijke emailuitwisseling met vragen gaat uitstekend! De prijzen zijn heel netjes en scherp!
Ik wens jullie verl succes met jullie online winkel en ik kom zeker weer terug!
Met vriendelijke groet.
Huseyin

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw leuke review. Leuk te lezen waarom u iets heeft bestel en hoe u alles heeft ervaren. We wensen u veel plezier met het cadeau geven en tot een volgende keer.

Mand en Deco beoordeelde op 2019-07-16

Logo op de bedrijfskleding zag er zeer netjes uit. We zijn er heel blij mee.

BEDANKT!!!

Reactie van Borduur Kado:
Graag gedaan. Veel plezier met jullie bedrijfskleding.

Malu Michielsen beoordeelde op 2019-07-07

2 met naam geborduurde mutsjes besteld bij borduur kado. Helaas werd 1 mutsje in de verkeerde maat geleverd maar dat werd direct goed opgelost. Ik kreeg gelijk een nieuwe opgestuurd en die andere mocht ik houden. Ik ben zeer tevreden!

Reactie van Borduur Kado:
Graag gedaan. Als we een fout maken is het niet meer dan normaal dat we het ook oplossen. We zijn blij dat u zo tevreden bent.

Marja Neuenfeldt beoordeelde op 2019-07-01

Ik heb twee handdoeken besteld en zelfs een wijziging die ik later nog wilde aanbrengen hebben ze verwerkt. Heel fijn contact en snel geleverd. Ik ben zeer tevreden en zal in de toekomst zeker nog wat bestellen bij dit bedrijf.

Reactie van Borduur Kado:
Graag gedaan. Indien artikelen nog niet geborduurd zijn kunnen we altijd helpen met veranderingen. Fijn dat het nu naar wens gemaakt s en tot een volgende keer.

Tineke Poeste-Schermer beoordeelde op 2019-06-27

Heb voor onze kleinzoon Jesse een geboorte olifant laten bedrukken en net als paar jaar geleden voor onze 2 kleindochters een geboorte beer super kan niet anders zeggen kan het iedereen aanraden je word netjes geholpen en ze doen wat ze beloven

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor het invullen van de beoordeling bij ons keurmerk. Leuk te lezen dat al al meerder keren bij ons besteld heeft. We hopen dat uw kleinkinderen nog jaren plezier mogen beleven aan de knuffels.

Sylvia Willemsen beoordeelde op 2019-06-25

Ik ben heel tevreden over de bestelde badhanddoek voor mijn kleinzoon. Ziet er heel mooi uit, echt een mooi cadeau!
Eigenlijk was ik een beetje laat met mijn bestelling maar de dames van borduurkado hebben de handdoek snel voor mij in orde gemaakt zodat ik mijn kleinzoon meteen na zijn afzwemmen zijn cadeau kon overhandigen.

Reactie van Borduur Kado:
Graag gedaan. Indien mogelijk proberen we altijd te helpen met een snelle levering. Gelukkig hadden we het op voorraad zodat u kleinzoon zijn cadeau kon krijgen tijdens het afzwemmen.

Fred beoordeelde op 2019-06-23

Snelle correcte levering, scherpe prijs.
Snel en adequaat antwoord op een vraag over iets wat ik vorig jaar gekocht had, en nog een keer wilde bestellen.

Reactie van Borduur Kado:
Hallo Fred, Het was jammer dat de Winnie te Pooh geboorte knuffel niet meer leverbaar is, gelukkig konden we u helpen met een vervangende geboorteknuffel zodat u alsnog een kraamcadeau heeft.

Joyce van Zelm beoordeelde op 2019-06-22

We wisten niet precies welke kleur badlaken we wilden en hoe de tekst het beste uit zou komen. Suma belde om alles goed te overleggen en gaf goede adviezen. Badlaken was snel binnen en helemaal naar wens. Top service!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor de review. Leuk dat we hebben kunnen helpen en dat u blij bent met het eindresultaat.

Wouter Raven beoordeelde op 2019-06-19

Ik maak sinds 2 jaar gebruik van de diensten van Borduur Kado en dat is naar volle tevredenheid.
Alle jassen en polo's zien er strak uit. Suma en Koos denken mee voor een mooi eindresultaat.

Reactie van Borduur Kado:
Graag gedaan. We vinden het ook leuk al jaren jullie bedrijfskleding te mogen borduren.