Vesta 2

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,9

Google Plus/Places - 9,8

Lindsey Zuddas-van Ewijk beoordeelde op 2018-06-17

Wauw wat een service! Een badcape met naam op het laatste moment nog nodig voor het geven als een leuk kraamkado, s'avonds besteld..volgende dag al in huis! Ideaal zo in de buurt, ik ga zeker vaker hier een bestelling plaatsen!!

Nogmaals bedankt!

mark beoordeelde op 2018-06-16

Werkblouse laten borduren, dat is goed gelukt, bedankt!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor de review. Leuk te lezen dat het logo naar wens geborduurd is. We wensen u veel plezier met het dragen van deze blouse tijdens uw werk.

Annouschka beoordeelde op 2018-06-14

Nog nooit kunnen bestellen, maar ik heb de kwaliteit wel mogen ervaren! Super kwaliteit van materialen en blijft lang mooi!

Reactie van Borduur Kado:
Leuk te lezen dat jullie zo tevreden zijn over de kwaliteit van handdoek met naam.

Wendy beoordeelde op 2018-06-13

Aantal keren wat besteld. Groot assortiment. Prima service en snelle levering.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt. Leuk te lezen dat alles naar wens gemaakt is.

Anne Meijer beoordeelde op 2018-06-12

Absoluut top-top-topbedrijf!! Ik ben zo blij dat ik Borduurkado heb gevonden! Al een paar jaar bestel ik de leukste kraamcadeautjes met naam voor mijn vriendinnen. En nu was het eindelijk onze beurt! Sinds september 2017 zijn wij de trotse ouders van ons dochtertje Puck. Voor de eerste vaderdag van mijn man (deze week) gaan we naar Centerparcs met z'n 3en. Ik wilde iets speciaals doen en ik kwam aan het denken aan het zwembad en dat ik daar voor Puck eigenlijk nog wel een badjasje voor wou hebben. En wat is dan leuker dan óp dat badjasje een ode aan papa te doen! Ik had al ergens de tekst "I have a Hero and i call him Dad" voorbij zien komen. Dat vond ik zo ontroerend. Dat leek mij wel wat op de badjas, aangepast naar "i call him Papa!" en voorop de badjas " Papa's meisje". Natuurlijk bedacht ik mij dit zondagavond (laat!) en woensdagochtend gaan we weg. Ik heb Borduurkado meteen geappt en ik kreeg warempel ook meteen een superlieve reactie (zo laat op zondag!). Op maandagochtend zijn ze meteen voor mij aan de slag gegaan en hebben ze mij nog geappt over de details zodat de badjas precies naar mijn wensen zou zijn. En dat is het!! Vandaag kreeg ik hem bezorgd! Absoluut geweldig!! Mijn man gaat het prachtig gaat vinden, dat weet ik zeker. En dat dankzij Borduurkado! Super bedankt!! Jullie zijn een voorbeeld voor menig webwinkel!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor het mooie verhaal. We vinden het altijd leuk om te helpen bij speciale verzoeken. Indien mogelijk proberen we dan ook altijd te helpen hierbij. Veel plezier gewenst met het cadeau geven op vaderdag.

Reinate beoordeelde op 2018-06-12

Ik bestel regelmatig artikelen, zwemtassen met naam en ook een sporttas met logo. Ik ben tevreden over de service en het helpen dat alles er goed uit komt te zien.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt. Leuk te lezen dat je zo tevreden bent.

Monique van der Ploeg beoordeelde op 2018-06-12

Hallo Borduur Kado,

Zoals beloofd mijn referentie voor je site.
Dit jaar vierde ik het vijfjarig bestaan van mijn bedrijf Women's Line. Ik wilde een leuke attentie voor mijn klanten kopen maar wist niet wat. Heb daar met Suma over gehad en zij kwam met het idee om een badlaken met bedrijfslogo te geven aan de klanten. Zo gezegd zo gedaan. Binnen een mum van tijd waren de badlakens klaar. Het resultaat was super en de klanten waren er heel blij mee. Dus ik ben erg tevreden en de klanten ook 👌

Monique van der Ploeg
Women's Line.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor het invullen. We vinden het altijd leuk om mee te helpen meedenken voor leuke originele relatiegeschenken. We zijn blij dat alle badlakens naar wens geborduurd zijn.

Gerda Lutgers beoordeelde op 2018-06-12

Ik vind het een geweldig bedrijf. Als particulier bestel ik er regelmatig leuke cadeautjes. Ik ben er erg tevreden over en kan het bij iedereen aanbevelen.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor de review en de mooie aanbeveling.

a.ploeg beoordeelde op 2018-06-12

Borduurkado is een leuke frisse eigentijdse winkel. Ze gaan goed om met de bestellingen en leveren altijd een goed product. Het assortiment is breed en ook bieden ze persoonlijk advies, een aanrader dus

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor de mooie woorden in de beoordeling. We zijn erg blij dat alles naar wens gemaakt is.

Saskia beoordeelde op 2018-06-11

Ik heb vaker besteld, zowel Prive als namens Mn werk. Altijd blije kraamcadeaus. Ook snel, vriendelijk en meedenken over de app qua kleur en samenstellingen van paketten😀 lekker praktisch dus!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor de beoordeling. Leuk te lezen dat we de kraammanden altijd naar wens gemaakt hebben.

Janet Brandsma beoordeelde op 2018-06-11

Ik bestel er zowel zakelijk als prive regelmatig
Van bedrijfskleding (borduurde shirtjes) tot geboorteknuffels.
Altijd zeer tevreden en ze doen er alles aan je tevreden te houden.
En de levering is altijd vlot.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt, leuk te lezen dat je altijd tevreden bent.
Borduur Kado

Het Ambacht Montferland B.V. (onderdeel van The Wiendels Group) beoordeelde op 2018-06-11

Wij van The Wiendels Group hebben al een aantal keer naar volle tevredenheid zaken gedaan met Borduur Kado.
We worden altijd heel secuur geholpen en wanneer iets niet mogelijk is, wordt er altijd een uitstekende oplossing of alternatief aangedragen.
Ook de snelle en heldere correspondentie, alsmede de snelle levering spreekt ons enorm aan. Absoluut aan te raden

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw/jullie review. We zijn alweer druk bezig met het borduren van de nieuwe bestelling geboorteberen :-)

Peter Zuidhof (Disco-n-Action) beoordeelde op 2018-06-11

Borduurkado.nl heeft de bedrijfskleding van Disco-n-Action mogen borduren. Geweldig hoe er door Suma en Koos is meegedacht over de kleuren van het logo t.o.v. de gekozen kleur van de bedrijfskleding. Ook dachten ze mee om de kleine letters in het logo beter naar voren te laten komen.

Toen ik zelf de verkeerde kleur polo's had besteld voor een nieuwe batch kreeg ik keurig een berichtje met de vraag: Klopt dit wel....

Daar hou ik van. Meedenken, en een persoonlijke benadering. Super! Dank jullie wel!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor de beoordeling. We vinden het belangrijk om voor onze klanten goede hulp en uitleg te bieden, en als we denken dat dingen niet kloppen dan geven hier graag advies in.

Rijnraad B.V. beoordeelde op 2018-06-11

Snelle levering, goede kwaliteit

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw/jullie beoordeling. We zijn blij dat jullie al jaren klant zijn bij ons.

Chantal Haenen beoordeelde op 2018-06-11

Snelle levering en top-service. Ik ben erg blij met het resultaat :) en onze klanten (de slabber is een relatiegeschenk) zijn ook super enthousiast. Bedankt Suma!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor de positieve beoordeling. We vinden het fijn dat jullie zo tevreden zijn. De slabber met jullie logo en naam van het baby'tje vinden we ook een leuk en origineel relactie geschenk om cadeau te geven.

Inge beoordeelde op 2018-06-10

Ik ben heel erg tevreden!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor de beoordeling. We vinden het erg leuk dat je al jaren vaste klant bij ons bent.

Anne-Marie Maring beoordeelde op 2018-06-07

Mijn bestelling is altijd snel klaar en wordt dan keurig geleverd. Als ik aangeef dat het een kado is dan wordt het heel feestelijk ingepakt. Ik ben zeer tevreden over hun service, ze denken altijd mee !

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor de reactie. Fijn te lezen dat alles naar wens is gemaakt en geleverd.

Lothar beoordeelde op 2018-06-07

Mooie artikelen besteld ik ben blij met mijn cadeau.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt, fijn te lezen dat u tevreden bent.

Dineke Wijnsema beoordeelde op 2018-06-07

26 mei hebben we een informatiemarkt gehouden bij ons in de Bibliotheek, Borduur Kado was er ook met een stand.
het was een markt voor ouders met jonge kinderen, Borduur Kado heeft een bijdrage geleverd, onze dank daarvoor.
We zitten samen met drie partners in een gebouw, het theater, gemeentehuis en de Bibliotheek, ik weet dat het theater handdoeken heeft laten bedrukken door Borduur Kado, voor hun relaties, dat ziet er zeer professioneel uitziet.

Reactie van Borduur Kado:
Wij vonden het ook leuk om deel te mogen uitmaken van de informatiemarkt. Het klopt inderdaad dat we geborduurd handdoeken met logo hebben gemaakt voor het theater. In plaats van een bos bloemen geven ze een handdoek met logo cadeau aan alle artiesten die bij hun optreden. We hoorde een paar maand geleden dat de artiesten het erg origineel vinden en er erg blij mee zijn.

Hamminga beoordeelde op 2018-06-06

Heel tevreden en snelle levering. Heb vorig jaar een badlaken voor m'n dochter haar zwemdiploma A besteld. De badlaken is van goede kwaliteit en het is er heel netjes op geborduurd.
De badlaken wordt regelmatig gebruikt en na een jaar is de badlaken met het geborduurde nog in uitstekende staat.
Wanneer ik weer wat nodig heb met een persoonlijke boodschap zou ik het hier zeer zeker weer bestellen !

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor het leuke bericht. Leuk te lezen dat de kwaliteit van de badlaken na een jaar nog steeds van goede kwaliteit is.