Vesta 2
9602NS Hoogezand

9,9

Google Plus/Places - 9,8

Danny Schuurman beoordeelde op 2019-02-12

Ik kan hier kort over zijn. Leuke site en veel keuze. Is mij heel goed bevallen.
Ik had iets besteld en binnen een week had ik het binnen. Ga zo door 👍🏻😄

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Leuk dat u en uw partner blij zijn met het katoenen huwelijkscadeau. We wensen u er veel plezier mee.

Xheni beoordeelde op 2019-02-12

Heel erg tevreden, de mutsjes die ik besteld heb zijn super mooi.
Ook een heel snelle reactie via mail en goed geholpen!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw beoordeling. We wensen u veel plezier met de baby mutsjes.

Linda Zwart beoordeelde op 2019-02-11

Prima service, snel en persoonlijk. Keurige levering.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw review. Leuk dat u tevreden bent over alles.

Brenda beoordeelde op 2019-02-07

Heel tevreden, snelle levering en mooie uitvoering. Alleen de verzendbevestiging kwam niet aan, maar de envelop zat gewoon de volgende dag in de bus. Tot de volgende keer.

Reactie van Borduur Kado:
Hallo Brenda, Bedankt voor uw leuke reactie. We zijn blij dat alles naar wens gemaakt is. Waarschijnlijk heeft u een verkeerd email adres ingevuld tijdens uw bestelling waardoor u de order bevestiging niet per mail hebt ontvangen. We wensen u veel plezier met uw bestelling.

John Klappers beoordeelde op 2019-02-05

Prachtige handdoeken keurig gemaakt zoals op de site vermeld. Snelle en professionele afwikkeling van de bestelling en vooral uitermate vriendelijke en prettige communicatie (via whatapp op zondagavond nb) Zeer te spreken over het meedenken en verwerken van de bestelling. Een voorbeeld voor vele andere zaken!!!
Een toppertje!!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw mooie woorden in de revieuw voor Borduur Kado. Fijn dat we u naar wens hebben kunnen helpen en dat u blij bent met het eindresultaat. Veel plezier ermee gewenst.

Myrah beoordeelde op 2019-01-31

Het badlaken werd goed ontvangen en ik vond het prachtig! Zeer tevreden ermee! Ook perfecte communicatie tussen winkel en klant!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor beoordeling. Wat leuk dat u zo tevreden bent over onze bedrijf en over uw bestelling.

Annelies Peerdeman beoordeelde op 2019-01-29

Snelle levering, leuke producten tegen relatief goede prijs. Netjes geborduurd. Veel keuze en vragen worden dezelfde dag beantwoord.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw positieve review over ons bedrijf. Leuk dat u op alle gebieden zo tevreden bent.

Erwin beoordeelde op 2019-01-24

Goede, snelle, prettige hulp

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw beoordeling. Leuk dat uw zo tevreden bent over alle bestellingen die u bij ons heeft geplaatst..

Agnes Chapman beoordeelde op 2019-01-20

Vorige week een handdoek besteld voor onze kleindochter i.v.m. het afzwemmen voor Diploma C.
Handdoek besteld voor haar met haar naam erop en dat ze Zwemdiploma A B C heeft gehaald.
Cadeau was op tijd binnen, zag er prachtig uit en onze kleindochter vond het een prachtig cadeau.
Topbedrijf met hele goede service! Zelfs op zaterdagmiddag werd er direct op mijn WhatsApp bericht gereageerd op het moment dat ik een vraag stelde over de bestelling! Geweldige service! Agnes Chapman, Rotterdam

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor super leuke reactie over ons bedrijf. We wensen u veel plezier tijdens het afzwemmen en hopen dat uw kleindochter ook blij is met haar zwemdiploma handdoek.

Henk Pietersen beoordeelde op 2019-01-11

Echt een super goed bedrijf voor het borduurwerk op onze werkkleding en winter mutsen. Goede comunicatie en duidelijke afspraken ,top.

Ik zal ze zeker aanbevelen en wij zullen in de toekomst nog meer zaken gaan doen.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier met het uitdelen van de beanies met logo als relatiegeschenk voor jullie bedrijf.

Marlé van der Plas beoordeelde op 2019-01-10

Vanuit ons bedrijf krijgen collega's als kraamcadeau een babybadjasje met naam. Gisteren weer 3 besteld. De jasjes worden altijd mooi geborduurd en héél snel geleverd. En als ik een speciale vraag heb is er altijd een fijn contact en een perfecte oplossing.
Onlangs ook geborduurde keukenschorten besteld voor ons kookclubje: ook snel en netjes geleverd!
Dank!

Tanja beoordeelde op 2019-01-05

Ben heel tevreden. Oudejaarsdag (maandag) heb ik een handdoek met naam besteld en donderdag kon ik die al ophalen.
Erg leuk om zoiets cadeau te geven! Een aanrader.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw review. Heel leuk dat u zo blij bent met de handdoek met naam. We hopen dat uw kleindochter nog jaren plezier mag hebben van haar cadeau.

N. Lammersma beoordeelde op 2019-01-02

We vonden het meedenken zeer fijn en de levering was zeer snel. We kregen het zelfs nog prachtig ingepakt!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw beoordeling. Wij vonden het ook leuk de handdoek met afbeelding van bowlen te ontwerpen. Veel plezier met het cadeau geven.

Beauty by Jeanet beoordeelde op 2018-12-28

Ik ben zeer tevreden over de handdoeken die ik heb laten borduren voor mijn schoonheidssalon. Een snelle levering en ze zien er super mooi uit!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw vijf sterren beoordeling voor Borduur Kado. Heel leuk dat u tevreden bent over de handdoeken met logo.

Liza beoordeelde op 2018-12-28

Zeer tevreden, erg snelle en vriendelijke service. Goed product aangeleverd gekregen en ook zeer snel klaar. Denken goed mee met hun klanten en komen zelf ook met ideeën, wat erg fijn is!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw beoordeling. Leuk dat u zo tevreden bent over de las petten met logo.

Hilda beoordeelde op 2018-12-26

Hilda, Gevonden via Google, leuk cadeau gevonden voor 12,5 jaar huwelijk. Toch nog een snelle levering ondanks de feestdagen. Zag er super uit.

Reactie van Borduur Kado:
Leuk dat u ons gevonden heeft via Google en dat u blij bent met uw huwelijkscadeau voor het 12,5 jarige huwelijk. We wensen u veel plezier bij het huwelijksfeest.

Marijke Scholma beoordeelde op 2018-12-19

De scouting groep de trappers uit Hoogezand Sappemeer laat hier al jaren hun truien borduren. Ze zijn goed en leveren snel.
Wij zijn tevreden !

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw klanten beoordeling voor Borduur Kado over jullie club kleding met logo. Leuk dat jullie zo tevreden zijn.

Marie-Christine Kroon, Management Assistent EDSN beoordeelde op 2018-12-19

Wij worden altijd heel snel, correct en vriendelijk geholpen. Fijn bedrijf en goede service!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor jullie klanten beoordeling. We vinden het ook leuk om de baby relatiegeschenken voor jullie te mogen verzorgen.

Lisette Wijnia beoordeelde op 2018-12-19

Zeer tevreden! Afgelopen jaar zowel een knuffel voor een huwelijk als een kraampakket laten maken. De service is prima. De medewerkers van Borduur Kado denken goed met je mee, reageren snel en de producten worden snel geleverd. Echt een aanrader!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor de beoordeling over ons bedrijf. Leuk dat u zowel een huwelijkscadeau als kraammand heeft besteld en dat alles naar wens geborduurd is.

H. Smit-Borg beoordeelde op 2018-12-17

Goede kwaliteit, snelle en adequate reactie en prima service. Ze denken met je mee en geven advies. Een persoonlijk cadeau wordt altijd meer gewaardeerd.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor het invullen van de klantenbeoordeling bij ons keurmerk. De fleece dekens met naam zijn inderdaad erg mooi om als kraamcadeau te geven.