Vesta 2
9602NS Hoogezand

9,9

Google Plus/Places - 9,6

R. van Maaswaal beoordeelde op 2019-04-11

Super goede ervaring! Denken mee, snelle levering. Fijn mailcontact gehad!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor leuke reactie. We vinden het fijn te lezen dat u zo tevreden bent en wensen u veel plezier op het kraambezoek.

Marian beoordeelde op 2019-03-29

Dit bedrijf geeft een hele goede en vooral persoonlijke service bij het samenstellen van uw cadeau.
Wij hebben badlakens laten borduren voor een 40-jarig huwelijk en door hun persoonlijke hulp en kennis is het een prachtig cadeau geworden. Alles is supersnel geleverd.
Ga zo door met jullie prachtige bedrijf!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij dat u tevreden bent over de badlakens en wensen u veel plezier het cadeau geven op het jubileum feest

Paula Wiersma beoordeelde op 2019-03-23

Wij waren 2 dagen in Westerbroek en op zoek naar iemand die handdoeken borduurt in stad Groningen. Helaas nergens. Wij hadden het nodig voor een speciaal cadeau. Een adoptiekindje. Gisteravond vond ik bij google dit adres. Ik belde op hun vrije avond en vrije weekend. Alles werd in het werk gesteld, om het voor ons te realiseren en we konden het vandaag al ophalen. Prachtig mooi geborduurd, super mooi ingepakt, zeer klantvriendelijk, perfecte service en een prachtig mooi en speciaal cadeau voor zo weinig geld. Wat een service. Ik ga dit bedrijf promoten in Noord-Holland.

Reactie van Borduur Kado:
Graag gedaan mevrouw Wiersma, Indien mogelijk vinden we het altijd leuk om te helpen bij speciale verzoeken. Bedankt voor het invullen en ook bedankt voor de leuke reactie via uw WhatsApp bericht.

M.Meijer beoordeelde op 2019-03-18

Heel tevreden met het werk en de reactie tijd van deze (web)winkel, altijd supersnelle reactie en service + altijd mooi verzorgd en afgewerkt werk.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat u tevreden bent over ons bedrijf. Veel plezier met uw bestelling en tot de volgende keer.

Ludo beoordeelde op 2019-03-11

Super ervaring! Denken goed mee, goede kwaliteit! Alles erg netjes geregeld!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor de beoordeling. Wat fijn dat u tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw bestelling en wellicht tot een volgende keer.

Alida Kootstra beoordeelde op 2019-03-11

Super goed bedrijf. Erg vriendelijk. Kraamcadeautjes waren snel klaar en erg mooi verpakt. Ze hebben veel keuze en ze denken ook erg mee, om er een mooi cadeau van te maken. We gaan zeker vaker bestellen.

J krijthe beoordeelde op 2019-03-06

Vandaag naar de diplomauitreiking geweest van onze schoondochter. In plaats van een bloemetje een mooie geborduurde handdoek gegeven als blijvende herinnering . Mede dankzij de vakbekwaamheid van Borduur Kado.

Patrick beoordeelde op 2019-03-01

Uitgebreide site met duidelijke omschrijvingen. Op mijn verzoek telefonisch contact gehad i.v.m. zakelijke bestelling en daarmee geen ervaring, maar alles werd perfect afgehandeld en hoewel op de site staat 2 tot 4 werkdagen bezorgen had ik het pakket de volgende dag binnen, top geregeld! Tot de volgende keer!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw review. We vonden het leuk om u te helpen en te adviseren voor uw kraamcadeau en wensen u alvast veel plezier bij het kraambezoek.

Suzanne Roossien beoordeelde op 2019-02-20

Wij zijn als bedrijf heel erg blij met een partij als Borduur Kado, goede service en mooi afgewerkte producten.
Als we een opdracht uit handen geven wordt dit altijd met veel zorg behandeld en krijgen we enorm goede feedback terug van de ontvangende partij.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn ook blij met jullie als vaste (bedrijf) klant. Altijd een fijn contact en samenwerking.

Danny Schuurman beoordeelde op 2019-02-12

Ik kan hier kort over zijn. Leuke site en veel keuze. Is mij heel goed bevallen.
Ik had iets besteld en binnen een week had ik het binnen. Ga zo door 👍🏻😄

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Leuk dat u en uw partner blij zijn met het katoenen huwelijkscadeau. We wensen u er veel plezier mee.

Xheni beoordeelde op 2019-02-12

Heel erg tevreden, de mutsjes die ik besteld heb zijn super mooi.
Ook een heel snelle reactie via mail en goed geholpen!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw beoordeling. We wensen u veel plezier met de baby mutsjes.

Linda Zwart beoordeelde op 2019-02-11

Prima service, snel en persoonlijk. Keurige levering.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw review. Leuk dat u tevreden bent over alles.

Brenda beoordeelde op 2019-02-07

Heel tevreden, snelle levering en mooie uitvoering. Alleen de verzendbevestiging kwam niet aan, maar de envelop zat gewoon de volgende dag in de bus. Tot de volgende keer.

Reactie van Borduur Kado:
Hallo Brenda, Bedankt voor uw leuke reactie. We zijn blij dat alles naar wens gemaakt is. Waarschijnlijk heeft u een verkeerd email adres ingevuld tijdens uw bestelling waardoor u de order bevestiging niet per mail hebt ontvangen. We wensen u veel plezier met uw bestelling.

John Klappers beoordeelde op 2019-02-05

Prachtige handdoeken keurig gemaakt zoals op de site vermeld. Snelle en professionele afwikkeling van de bestelling en vooral uitermate vriendelijke en prettige communicatie (via whatapp op zondagavond nb) Zeer te spreken over het meedenken en verwerken van de bestelling. Een voorbeeld voor vele andere zaken!!!
Een toppertje!!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw mooie woorden in de revieuw voor Borduur Kado. Fijn dat we u naar wens hebben kunnen helpen en dat u blij bent met het eindresultaat. Veel plezier ermee gewenst.

Myrah beoordeelde op 2019-01-31

Het badlaken werd goed ontvangen en ik vond het prachtig! Zeer tevreden ermee! Ook perfecte communicatie tussen winkel en klant!

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor beoordeling. Wat leuk dat u zo tevreden bent over onze bedrijf en over uw bestelling.

Annelies Peerdeman beoordeelde op 2019-01-29

Snelle levering, leuke producten tegen relatief goede prijs. Netjes geborduurd. Veel keuze en vragen worden dezelfde dag beantwoord.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw positieve review over ons bedrijf. Leuk dat u op alle gebieden zo tevreden bent.

Erwin beoordeelde op 2019-01-24

Goede, snelle, prettige hulp

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw beoordeling. Leuk dat uw zo tevreden bent over alle bestellingen die u bij ons heeft geplaatst..

Agnes Chapman beoordeelde op 2019-01-20

Vorige week een handdoek besteld voor onze kleindochter i.v.m. het afzwemmen voor Diploma C.
Handdoek besteld voor haar met haar naam erop en dat ze Zwemdiploma A B C heeft gehaald.
Cadeau was op tijd binnen, zag er prachtig uit en onze kleindochter vond het een prachtig cadeau.
Topbedrijf met hele goede service! Zelfs op zaterdagmiddag werd er direct op mijn WhatsApp bericht gereageerd op het moment dat ik een vraag stelde over de bestelling! Geweldige service! Agnes Chapman, Rotterdam

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor super leuke reactie over ons bedrijf. We wensen u veel plezier tijdens het afzwemmen en hopen dat uw kleindochter ook blij is met haar zwemdiploma handdoek.

Henk Pietersen beoordeelde op 2019-01-11

Echt een super goed bedrijf voor het borduurwerk op onze werkkleding en winter mutsen. Goede comunicatie en duidelijke afspraken ,top.

Ik zal ze zeker aanbevelen en wij zullen in de toekomst nog meer zaken gaan doen.

Reactie van Borduur Kado:
Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier met het uitdelen van de beanies met logo als relatiegeschenk voor jullie bedrijf.

Marlé van der Plas beoordeelde op 2019-01-10

Vanuit ons bedrijf krijgen collega's als kraamcadeau een babybadjasje met naam. Gisteren weer 3 besteld. De jasjes worden altijd mooi geborduurd en héél snel geleverd. En als ik een speciale vraag heb is er altijd een fijn contact en een perfecte oplossing.
Onlangs ook geborduurde keukenschorten besteld voor ons kookclubje: ook snel en netjes geleverd!
Dank!