Borduur Kado
Borduurbedrijf en kadowinkel. We verkopen vele soorten cadeaus met naam en daarnaast borduren we relatiegeschenken met logo. Voor elke feestelijke gelegenheid verkopen we wel een passend cadeau zoals: huwelijksgeschenken met namen en trouwdatum, trouwdag, jubileum cadeautjes, een uitgebreid assortiment baby, geboorte en kraamcadeaus met naam. Voor het behalen van een diploma verkopen we leuke afstudeer beren en daarnaast borduren we ook leuke afscheid en bedank cadeautjes. Moet er binnenkort iemand afzwemmen dan verkopen we look leuke zwemdiploma handdoeken met naam en bent u opzoek naar een origineel verjaardagscadeautje voor Abraham, Sarah of Pensioen dan kunt u ook bij ons terecht. Kortom heeft u iets te vieren en zoekt u een leuk cadeau dan bent u bij Borduur Kado aan het juiste adres.
9,9

• Bianca
    Review voor Borduur Kado

Ben nogsteeds aan het wachten op mijn bestellen via mail app of telefoon niet bereikbaar of geen reactie tot op heden

Antwoord van Borduur Kado

Het klopt dat we wat minder goed telefonisch bereikbaar waren. Dit ivm onze verhuizing en verbouwing van ons bedrijf op de nieuwe locatie waar we naar toe verhuizen. Gelukkig hebben we elkaar gesproken en hebben we het kunnen oplossen en wat fijn dat u nu wel tevreden bent en nu uw beoordeling veranderd heeft naar 5 sterren.

• Tineke Kuyer vd Linden
    Review voor Borduur Kado

Er was iets fout gegaan met de betaling waardoor de levertijd ( ik had het cadeau voor een bepaalde datum nodig) in gedrang kwam. Na email contact werd ik zo vriendelijk en snel geholpen dat alles op tijd binnen was. Grote pluim voor de service.

• Hoe beoordeel je Borduur Kado?

• Lenneke
    Review voor Borduur Kado

Mooie producten, goede service, snelle levering. Erg tevreden! Verzendkosten wel relatief hoog.

• Dicky
    Review voor Borduur Kado

Mooie afwerking, heel goede service, zeer vriendelijk en heel redelijke prijzen. De verzendkosten zijn wel hoog vind ik. Maar vergeleken met andere sites vind ik Borduurkado de beste.

• Christa de Vre-Riemslag
    Review voor Borduur Kado

Omdat ik er op de site bij de beoogde kleur mutsje niet "in" kwam, gebeld, waar ik dadelijk -en met geduld- verder geholpen werd. Omdat ik er haast mee had, zijn ze gelijk opgestuurd. Had ze volgende dag. Heel blij met resultaat! Schattige mutsjes voor weinig! Top!

• Miranda
    Review voor Borduur Kado

Ben weer zeer tevreden over m'n bestelling!
    Goede kwaliteit/prijsverhouding en een super service!

• Kristel
    Review voor Borduur Kado

Absolute goeie service en mooi cadeau

• Suzan Pieters
    Review voor Borduur Kado

Heel prettig contact via mail, super vriendelijke en nette afwikkeling van hetgeen ik besteld heb. Zeer goed geregelde snelle verzending.

• Monique
    Review voor Borduur Kado

Service is fantastisch, vakkundig en net. Cadeau ontvangen, in een woord prachtig , kan het iedereen aanraden.

• Roos
    Review voor Borduur Kado

Bestel regelmatig kraamcadeaus en ben super blij met de mooie producten! Service ook fantastisch. Pakket was blijven liggen bij Postnl en medewerkster van Borduurkado is er achteraan gegaan en heeft het opgelost. Ik raad deze webshop bij iedereen aan!