Borduur Kado
Borduurbedrijf en kadowinkel. We verkopen vele soorten cadeaus met naam en daarnaast borduren we relatiegeschenken met logo. Voor elke feestelijke gelegenheid verkopen we wel een passend cadeau zoals: huwelijksgeschenken met namen en trouwdatum, trouwdag, jubileum cadeautjes, een uitgebreid assortiment baby, geboorte en kraamcadeaus met naam. Voor het behalen van een diploma verkopen we leuke afstudeer beren en daarnaast borduren we ook leuke afscheid en bedank cadeautjes. Moet er binnenkort iemand afzwemmen dan verkopen we look leuke zwemdiploma handdoeken met naam en bent u opzoek naar een origineel verjaardagscadeautje voor Abraham, Sarah of Pensioen dan kunt u ook bij ons terecht. Kortom heeft u iets te vieren en zoekt u een leuk cadeau dan bent u bij Borduur Kado aan het juiste adres.

• Patricia Slats
    Review voor Borduur Kado

Super vriendelijk, zijn heel vlot met reageren als je een vraag hebt en goede en snelke levering. Heb woensdagavond handoeken besteld voor me 2 dochters, die moesten zaterdag afzwemmen, dus had gevraagd of ze redden om uuterlijk zaterdag te leveren en ik gad het vrijdagmuddag al in huis. Me kids waren er heel blij mee. Met hun eigen handoek.

• Marije
    Review voor Borduur Kado

Voor het beautyfeestje van mijn dochtertje zocht ik handdoeken met de namen van de kinderen erop. Zo kwam ik op deze site. Ik was bang dat het net boven mijn budget zou zijn, maar met een grotere order waren ze zo vriendelijk om mij financieel tegemoet te komen én ik werd ook nog gesponsord met spiegeltjes.
    Het contact met borduurkado.nl was heel prettig. Er werd steeds razendsnel, vriendelijk en meedenkend gereageerd op mijn mails. Toen er handdoeken bij moesten worden besteld kreeg ik meteen bericht over de verwachtte verwerkingstijd. En zo snel als het maar kon werden ze opgestuurd. De handdoeken zijn heerlijk zacht en de namen staan er prachtig op. Ik zou hier zeker weer bestellen.

• Hoe beoordeel je Borduur Kado?

• K. Martens
    Review voor Borduur Kado

Hartelijk bedankt voor jullie exzellente en zeer snelle service! Het pakje is na amper 3 dagen al in België aangekomen. Perfekt. En ook bedankt voor dit mooie idee. Kleuren, schrift, ... alles past zo mooi. Groetjes uit Zwitzerland.

• Brenda
    Review voor Borduur Kado

Snelle service, vriendelijk contact en leuk eindresultaat

• Lydi van Rooijen
    Review voor Borduur Kado

Razendsnel antwoord op vragen van onze kant

• Tali

Goede service!

• Conny Vrolijk
    Review voor Borduur Kado

Nette en goede service en mooie borduringen had al eens eerder besteld en k9m graag terug.

• Petra den Hartog

Maatwerk afgeleverd

• Hennie Gruppen
    Review voor Borduur Kado

Om het super mooie resultaat en de zeer goede service.

• dylano
    Review voor Borduur Kado

Goed bedrijf. ik vind de honden knuffels mooi. ik ben tevreden!