Borduur Kado
Borduurbedrijf en kadowinkel. We verkopen vele soorten cadeaus met naam en daarnaast borduren we relatiegeschenken met logo. Voor elke feestelijke gelegenheid verkopen we wel een passend cadeau zoals: huwelijksgeschenken met namen en trouwdatum, trouwdag, jubileum cadeautjes, een uitgebreid assortiment baby, geboorte en kraamcadeaus met naam. Voor het behalen van een diploma verkopen we leuke afstudeer beren en daarnaast borduren we ook leuke afscheid en bedank cadeautjes. Moet er binnenkort iemand afzwemmen dan verkopen we look leuke zwemdiploma handdoeken met naam en bent u opzoek naar een origineel verjaardagscadeautje voor Abraham, Sarah of Pensioen dan kunt u ook bij ons terecht. Kortom heeft u iets te vieren en zoekt u een leuk cadeau dan bent u bij Borduur Kado aan het juiste adres.

• Suzanne

Zeer net gemaakt. Contact is ook super. Snelle levering

• Cat
    Review voor Borduur Kado

Op het nippertje (beetje op de gok) wilde ik een set geborduurde handdoeken als kado aan een bruidspaar geven. Ik had de bestelling bij borduurkado al geplaatst toen ik toch zeker wilde weten of het nog wel kon op zo’n korte termijn.
    Nadat ik een appje had verstuurd kreeg ik heel snel antwoord dat het zeker kon!
    Op donderdagavond laat had ik de bestelling gedaan en op zaterdag ochtend was het pakket al binnen. Precies op tijd!!
    En het ziet er prachtig uit!
    Ik ervaar het directe contact via whatsapp als heel prettig. Prima overleg en zeer snel!
    Echt een aanrader hoor, deze webwinkel!!

• Hoe beoordeel je Borduur Kado?

• Charlotte
    Review voor Borduur Kado

Goede service vriendelijk persoonlijk contact Via de tel omdat mijn levering wat later kwam.zal hun zeker aanbevelen

• Semra
    Review voor Borduur Kado

Ik had een geborduurde handdoek nodig voor een verloving voor 19-09 maar op de website stond dat de levertijd 2-4 werkdagen was. Dit was te riskant dus besloot ik Borduur-kado te WhatsAppen met de vraag of het op tijd af zou komen en of het op tijd bij mij terecht zou komen, anders had het geen zin. Ze zeiden dat als ik het vandaag nog bestelde dat het dan moet lukken. Zo gezegd, zo gedaan! Het kwam de volgende dag binnen en het was prachtig! Mooi ingepakt ook. Een dikke 10+. Goede en snelle service! Ik ga zeker hier nog vaker bestellen.

• Linda
    Review voor Borduur Kado

Keuze uit veel producten. Goede communicatie via de mail. Snelle levering van de producten en er wordt mee gedacht als je wat anders geborduurd wilt hebben dan wordt aangeboden.

• Vivian
    Review voor Borduur Kado

Goed contact. Product wat ik besteld had was niet leverbaar. (Lang leve Corona en gevolgen voor ondernemers) werd netjes gebeld en samen alternatief overeengekomen. Er zat redelijk tijdsdruk achter maar werd door borduurkado nauw op de hoogte gehouden van het proces, van maken tot verzenden! Dankzij hun snelle afhandeling op tijd binnen. En zo fijn dat je contact snel en voorspoedig verliep. Ik ga mijn beste vriendin nu blij maken met een super mooi gepersonaliseerd kado!! BEDANKT borduurkado!

• Cheryl
    Review voor Borduur Kado

Ik was erg laat voor een jubileum kado en dankzij deze shop kan ik het alsnog geven!!Kan niet wachten tot ze het zien!!Erg mooi gemaakt en snelle levering,vriendelijk personeel !In een woord "TOP"!

• Marjolyn
    Review voor Borduur Kado

Goede service, mooi gemaakt en behulpzaam toen het pakketje zoek leek bij het bezorgen

• Brigit van Huls
    Review voor Borduur Kado

Uiterst vriendelijk en behulpzaam geholpen! Ga binnenkort opnieuw een bestelling doen!

• Joanne
    Review voor Borduur Kado

Op maandagavond contact gezocht via de Whatsapp. (Weer eens te laat begonnen met het cadeau zoeken) op woensdag had ik het cadeau een handdoek die geborduurd was nodig. Er werd enorm met mij meegedacht en op dinsdag werd hij gemaakt en opgestuurd. Op tijd om te geven! En nog super mooi en netjes! Super blij mee! Bedankt