Borduur Kado
Borduurbedrijf en kadowinkel. We verkopen vele soorten cadeaus met naam en daarnaast borduren we relatiegeschenken met logo. Voor elke feestelijke gelegenheid verkopen we wel een passend cadeau zoals: huwelijksgeschenken met namen en trouwdatum, trouwdag, jubileum cadeautjes, een uitgebreid assortiment baby, geboorte en kraamcadeaus met naam. Voor het behalen van een diploma verkopen we leuke afstudeer beren en daarnaast borduren we ook leuke afscheid en bedank cadeautjes. Moet er binnenkort iemand afzwemmen dan verkopen we look leuke zwemdiploma handdoeken met naam en bent u opzoek naar een origineel verjaardagscadeautje voor Abraham, Sarah of Pensioen dan kunt u ook bij ons terecht. Kortom heeft u iets te vieren en zoekt u een leuk cadeau dan bent u bij Borduur Kado aan het juiste adres.

De zekerheden van https://www.borduurkado.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018