3e Ebbingestraat 46
8261 VR Kampen

9,9

Marjan ter Wee beoordeelde op 2019-06-10

Eerst telefonisch en verder via de mail prima afspraken kunnen maken voor het monteren en plaatsen van de zonnewijzer die ik cadeau had gekregen.
Vlotte service, goede communicatie, aardige mannen!

102192186 beoordeelde op 2019-06-08

Schitterend beeldje (“Oneindige Liefde”). Goed verpakt/verzonden en geweldige service van Bronzenbeeldenwinkel om het beeld op tijd geleverd te krijgen.
👍!

Zweers beoordeelde op 2019-06-01

Mooi beeldje als kado gekocht en uitstekende service gehad. Nog extra geholpen omdat pakketje op tijd geleverd moest zijn. Uiterst tevreden over bronzenbeeldenwinkel.

Marion van der Burgt beoordeelde op 2019-05-03

Gisterenmiddag een prachtig beeld besteld voor een speciale vriendin. Vanavond ga ik haar hiermee verrassen...ja, 1 dag na de bestelling, omdat ze zo vriendelijk waren de bestelling snel te posten, super....en het beeld is prachtig, nog mooier dan ik had verwacht....chapeau 👍🏼 Een dikke 10 met een dankjewel!!

Eline Rouleaux beoordeelde op 2019-04-21

De tekst voor de review:
Voor mijn verjaardag bronzen beeldje gekregen, na een tijdje kwam bovenste stukje los van de onderkant. Een mailtje was genoeg om een nieuw beeldje te ontvangen en het kapotte kosteloos terug te sturen.
Geweldige service. TOP

Eline Rouleaux

Ronny.Haemerlinck beoordeelde op 2019-04-14

Het kinderbeeldje ' jongen met panfluit' op een arduinen sokkel was buitengewoon mooi. Peter en zijn collega deden de plaatsing met uiterste precisie . Hun fantastische service & feedback en hun transparante website is fenomenaal !!! Ik kan elk ieder aanbevelen die een beeldje wil groot of klein modern of klassiek bij dit A-TEAM !!! Dank je voor een extra mooie dimensie aan mijn tuin toe te voegen , Doe zo verder Peter en handige vriendelijke collega!!

Ilona de Graaf beoordeelde op 2019-03-28

Bronzen beeldje van tortelduifjes besteld voor een 60 jarig huwelijk. Super verpakt en snelle levering. En het beeldje ziet er geweldig mooi uit weet zeker dat mijn ouders het prachtig gaan vinden.

Sabine Goedhart beoordeelde op 2019-03-10

In de zoektocht naar een bijzonder cadeau een prachtig bronzen beeldje gevonden bij deze winkel. Voorafgaand aan het bestellen via de mail contact gehad over de verdeling van de tekst op het tekstplaatje. Hier kreeg ik snel reactie op en er werd duidelijk persoonlijk meegedacht. Erg fijn. Het heeft tot een prachtig resultaat geleid. Levering was ook sneller dan verwacht en zorgvuldig verpakt.

Jessica beoordeelde op 2019-03-06

Heel tevreden! Ik had iets in gedachte wat nog niet op de website stond. Heel snel en duidelijk mailcontact gehad en was mogelijk. Het beeld was snel binnen, heel goed verpakt. Het beeld zelf ziet er echt geweldig uit, met een mooi gegraveerd tekstplaatje eronder! Ik ben er super blij mee! Hartstikke bedankt nogmaals.

Reactie van Bronzenbeeldenwinkel.nl:
Graag gedaan Jessica, bedankt voor de mooie review! Heel veel plezier met het beeld.

Kees van Koppen beoordeelde op 2019-03-05

Een beeld gekocht. Prima kwaliteit en mooi. Gelijk weer een gekocht.

Anne-Marie beoordeelde op 2019-03-01

Prachtig beeldje, sierlijk vorm gegeven. Een mooi cadeau voor onze trouwdag.
Goede service, zeer snel verzonden én uitstekend verpakt.
Een echte aanrader!

Reactie van Bronzenbeeldenwinkel.nl:
Bedankt voor de mooie review!

Henk beoordeelde op 2019-02-27

Goed en snel

H.van Hoof beoordeelde op 2019-02-26

Heel correct

Margreet de Waard beoordeelde op 2019-02-15

Een prachtige bronzen 'Vrouwe Justitia' besteld voor een beëdiging.
Ziet er mooier uit dan ik hoopte! Snelle en keurige levering en degelijk verpakt!

Willem beoordeelde op 2019-01-28

ruime keuze, snelle levering, service prima

Simône beoordeelde op 2019-01-28

Mooi assortiment en snelle levering

Petra van Kessel beoordeelde op 2019-01-27

Erg mooi beeld, Proost. Zeer tevreden over. Wordt gegeven bij opening van een nieuwe zaak.

Miriam van der Burgt beoordeelde op 2019-01-26

Snelle levering. En een heel mooi product! Zeker een aanrader.

Jeanine beoordeelde op 2019-01-25

Snelle levering. Super mooi beeld ontvangen! Bedankt

Vicky Vermeersch beoordeelde op 2018-11-12

Dankzij de snelle reactie en afhandeling van de bestelling was ons prachtige beeldje toch nog op tijd om als cadeau te kunnen geven. Een aanrader!