3e Ebbingestraat 46
8261 VR Kampen

9,9

Google Plus/Places - 9,6

Carlos beoordeelde op 2019-08-23

Mooi beeldje; correcte levering; zeer veilige verpakking. Daarenboven is de communicatie zeer goed. Met alle plezier tot een volgende keer.

Reactie van Bronzenbeeldenwinkel.nl:
Dank voor de mooie review Carlos!

A. van Eden beoordeelde op 2019-08-15

Prima levering!
Mooi beeld zoals verwacht.
Goed product.
Netjes bezorgd.

H. Damen beoordeelde op 2019-08-15

Wederom snel, goed en betrouwbaar. Uitstekende webshop met persoonlijke touch!

Anneke Cazemier beoordeelde op 2019-08-14

Heel erg tevreden! Zondag besteld, voor zekerheid maandagochtend gebeld (prima bereikbaar en werd teruggebeld) of levering voor zaterdag ging lukken. Het beeldje werd woensdagochtend al geleverd, met tekstplaatje.
En het is een prachtig beeldje

k.Dirks beoordeelde op 2019-08-12

heel tevreden netjes afgeleverd snelle bezorging

Anniek beoordeelde op 2019-08-09

Tevreden! Kwam veel sneller dan ik dacht. Mijn vader is blij met dit persoonlijke cadeau.

Aart van veldhuizen beoordeelde op 2019-08-09

Vlot geleverd, goede kwaliteit. Je kunt prima gebruik maken van de diensten van dit bedrijf!

Reactie van Bronzenbeeldenwinkel.nl:
Dank voor de mooie review!

Harry Zomerhuis beoordeelde op 2019-08-08

Ik had op hele korte termijn (binnen 2 dagen) een bronzen beeldje nodig met gegraveerde tekst. Via spoedbestelling had ik de volgende dag het beeldje al in huis met de gegraveerde tekst.

Janna Mulder beoordeelde op 2019-08-03

Ondanks alle voorwaarden die ik had gesteld, hebben ze alles op alles gezet om mij te helpen. Fantastische service!

Heel graag gedaan!

Van Goetsenhoven D. beoordeelde op 2019-08-02

perfecte verloop van bestelling en aflevering. Zeer betrouwbaar

Ruud Hoekstra beoordeelde op 2019-07-30

Duidelijke website, correcte informatie, snelle levering van een mooi product

Rienk beoordeelde op 2019-07-30

Snelle en goed verzorgde levering van product dat volledig aan verwachtingen voldeed.

Jayden snel beoordeelde op 2019-07-30

Zeer tevreden!! Heel vriendelijk en goed geholpen niets was te veel gevraagd. De man kwam zelf ook met ideeen en goed advies!Echt een aanrader!!

Bosch beoordeelde op 2019-07-30

Heek goede service, snelle levering!
Topproduct!

Anneke beoordeelde op 2019-07-30

Beeld is prima. Cadeauverpakking kan iets moderner en netter (passende doos en niet opvullen met rest-materiaal).

Reactie van Bronzenbeeldenwinkel.nl:
Dank voor de mooie review en de tip! Wij zullen hier nog even kritisch naar kijken.

Diana beoordeelde op 2019-07-30

Mijn vraag was snel beantwoord en het beeld is prachtig...

L. Schijf beoordeelde op 2019-07-30

Zojuist het beeldje binnen gekregen, ben zeer enthousiast. Prachtig!102

Hein beoordeelde op 2019-07-29

Na de bestelling netjes op de hoogte gehouden hoe en wanneer bronzen labrador verstuurd zou gaan worden. Bij ontvangst blijkt de labrador keurig netjes en heel goed verpakt te zijn waardoor beschadigingen tijdens transport eigenlijk niet mogelijk zijn. Zeker een aanrader om iets te bestellen. Komt goed en vertrouwd over, met een goede prijs kwaliteitsverhouding.

Nicole beoordeelde op 2019-07-22

Een mooi bronzen beeldje besteld voor mijn dochter voor het behalen van haar master degree. Orgineel om te geven en een blijvende herinnering, mede door het gegrafeerde plaatje erop. Ze vond het ook superleuk om te krijgen..ondanks het generatieverschil. De bronzenwinkel heeft actief meegedacht, ook tijdens het leveren. Ik was aan de late kant namelijk. Kortom..kwaliteit, originaliteit en een perfecte levering! Vrgr Nicole

Paula Klaasen beoordeelde op 2019-07-22

Geweldige ervaring met deze webwinkel ruim op tijd het beeldje ontvangen en de ontvangers waren er heel blij mee ,het beeldje was schitterend!