3e Ebbingestraat 46
8261 VR Kampen

9,9

Margreet de Waard beoordeelde op 2019-02-15

Een prachtige bronzen 'Vrouwe Justitia' besteld voor een beëdiging.
Ziet er mooier uit dan ik hoopte! Snelle en keurige levering en degelijk verpakt!

Willem beoordeelde op 2019-01-28

ruime keuze, snelle levering, service prima

Simône beoordeelde op 2019-01-28

Mooi assortiment en snelle levering

Petra van Kessel beoordeelde op 2019-01-27

Erg mooi beeld, Proost. Zeer tevreden over. Wordt gegeven bij opening van een nieuwe zaak.

Miriam van der Burgt beoordeelde op 2019-01-26

Snelle levering. En een heel mooi product! Zeker een aanrader.

Jeanine beoordeelde op 2019-01-25

Snelle levering. Super mooi beeld ontvangen! Bedankt

Vicky Vermeersch beoordeelde op 2018-11-12

Dankzij de snelle reactie en afhandeling van de bestelling was ons prachtige beeldje toch nog op tijd om als cadeau te kunnen geven. Een aanrader!

A.Fijan beoordeelde op 2018-11-07

Snelle service. Het beeldje was in het echt nog mooier dan gedacht!

caroline snellink beoordeelde op 2018-11-06

zeer tevreden, snelle correcte bezorging.

Leonie beoordeelde op 2018-11-06

Zeer mooie bronzen stier gekocht, snel in huis en duidelijke informatie. Ben er heel blij mee.

L Simons beoordeelde op 2018-11-06

Het beeldje ‘samenwerken’ besteld voor een 40 jarig jubileum. Prachtig en snel geleverd!

Paul beoordeelde op 2018-11-06

Zeer tevreden. Ik wilde graag een beelde omruilen. Ik ontving het nieuwe beeld snel en na ontvangst hoefde ik het andere beeld pas terug te sturen zonder verzendkosten. Het was in enkele dagen prima afgewikkeld.

John beoordeelde op 2018-11-06

Prima ervaring met bronzen beelden winkel en Jeffrey. Eerst bezoek gebracht aan de winkel, vervolgens later besloten en online bestelling gedaan. Netjes thuis bezorgd met relevante informatie. Ik kan deze winkel aanbevelen en kom in de toekomst zelf mogelijk ook weer terug.

Nathalie Vogels beoordeelde op 2018-11-06

Al meerdere keren iets besteld en altijd goede service. Een aanrader voor een bijzonder kado

Jennie beoordeelde op 2018-11-06

Snelle levering, mooi beeldje en goede kwaliteit.

H.Z. beoordeelde op 2018-10-31

Super service (beeld binnen twee dagen ontvangen, beeld niet mooi? -> bij aangeven wordt er hier op professionele wijze mee omgegaan door b.v. een ander beeld te sturen). fijne communicatie en
mooi (e) beeld(en). Kom zeker terug wanneer ik weer een beeld wil kopen.

Alike van der Land beoordeelde op 2018-10-28

Snelle levering, super service en een prachtig beeldje, kortom uitstekend!

Tineke van Keimpema beoordeelde op 2018-10-25

De service is uitstekend , en het beeldje is geheel naar verwachting dus een blije tevreden klantTineke

Etienne en Lieve, Hasselt België beoordeelde op 2018-09-29

Het gekozen beeld is prachtig van kwalitatieve brons en afgewerkt tot in detail. De Heer Wezenberg leverde persoonlijk en had zelfs onverwacht een alternatieve versie bij waardoor we konden kiezen. Service ten top ! Bronzenbeeldenwinkel. nl is de place to be !

Arie K. - Dordrecht beoordeelde op 2018-09-28

Voor ons tuinbeeld hebben wij op 26 mei 2018 de winkel in Kampen bezocht. Kregen goede adviezen. Met 2 man is het tuinbeeld op 15 juni geplaatst. 2 weken geleden een klein gaatje en een paar witte vlekken op het beeld gemeld. Vandaag, 28 september door het bedrijf bij ons aan huis hersteld. Extra reinigingsmiddel gekregen. After sale is dus fantastisch. Wij bevelen de bronzenbeeldenwinkel van harte aan.