Bommertsweg 2
7841BZ Sleen

0591-361952

9,9

Anouk beoordeelde op 2017-06-20

Ben echt fan van deze service!!! Als ik zelf geen tijd heb om iets leuks op te sturen; geweldige back-up.

Reactie van Brownies per Post:
Ja, dat willen we zijn. Dank voor het compliment!

Hanneke beoordeelde op 2017-06-19

Top! Goede service, duidelijke website en de ontvanger was heel enthousiast over de blondies. Goed bezig dus!

Reactie van Brownies per Post:
Haha, dat gevoel van goed bezig hebben wij inderdaad iedere dag. Dank voor jouw mooie beoordeling!

JK Agency beoordeelde op 2017-06-13

Geweldig ik ben fan! Dit is zo'n leuke manier om iemand te verrassen, zowel prive als zakelijk!

Reactie van Brownies per Post:
Ja, weer een fan erbij! Dank voor je beoordeling.

Ingrid beoordeelde op 2017-06-13

Na ontvangst kreeg ik meteen bericht van de ontvanger dat ze het heerlijke brownies vond en een superleuke actie.

Reactie van Brownies per Post:
En daar doe je het voor, toch? Dank voor jouw beoordeling, Ingrid!

Angela beoordeelde op 2017-06-12

Bestellen gaat heel eenvoudig. Zo'n verpakking met heerlijke brownies is altijd een leuke verrassing. Weer eens iets anders dan een kaart of bloemetje. De ontvangers waren er erg blij mee. "Wat een super leuke en lekkere verrassing. Dat is extra leuk thuiskomen uit mijn werk!" Voor herhaling vatbaar dus.

Reactie van Brownies per Post:
Nou zeg, wat leuk om te horen, Angela. Dank je wel!

Merel beoordeelde op 2017-06-12

Leuke verrassing voor een verjaardag. Iets meer dan alleen een kaartje, toch betaalbaar!

Reactie van Brownies per Post:
Beste Merel, dank voor jouw beoordeling!

Juul beoordeelde op 2017-06-12

Een smakelijke, snelle verrassing in de bus voor een collega. Een opsteker na een intensieve week!
Bestellen is heel simpel, voor 16u besteld morgen in huis (brievenbuspost!), en altijd in een vrolijke verpakking.

Reactie van Brownies per Post:
En zo is het! Dank voor jouw beoordeling, Juul!

MN beoordeelde op 2017-06-11

Online bestellen ging gemakkelijk omdat ik geen account hoefde aan te maken. Ik had dat ooit gedaan, maar was wachtwoorden kwijt. Keurig op tijd bezorgd. Fijn dat ik met track en trace kon zien dat het ergens afgegeven was. Pakje mini witte chocolade met frambozen brownies. De ontvangers waren er blij mee. Ze vonden het lekker, maar meer naar clatoufis (of hoe je dat ook schrijft) smaakt, dan naar brownies. Okay produkt, maar voor een minidoosje nog steeds best aan de dure kant, maar dat zal wel persoonlijk zijn. Verder absolute aanrader als je iets lekkers wilt versturen per post dat door de brievenbus kan.

Reactie van Brownies per Post:
Beste MN, dank voor jouw beoordeling en feedback. Nemen we mee!

Elise van den Hoek beoordeelde op 2017-06-09

Bestelproces gaat erg gemakkelijk. Had de brownies donderdagmiddag besteld en vrijdagmiddag in huis. De brownies zijn heerlijk en blijven een aantal dagen goed (voor wie het lukt ze niet allemaal binnen een dag op te eten), mede dankzij de handige verpakking. Erg leuk om als cadeau te geven maar minstens net zo fijn om lekker zelf op te eten :-)

Reactie van Brownies per Post:
Ha Elise, dank je wel voor jouw mooie beoordeling!

Nicole beoordeelde op 2017-06-09

Besteld als cadeau, ontvanger was echt heel blij met dit leuke cadeau. Erg mooi verpakt, met duidelijk veel aandacht én de brownies waren ook nog eens erg lekker heb ik begrepen. Absoluut een aanrader!

Reactie van Brownies per Post:
Beste Nicole, dank je wel voor jouw beoordeling. Het is altijd zo leuk om te horen hoe zo'n cadeautje uitpakt!

Peter Tas beoordeelde op 2017-06-09

100 doosjes besteld met eigen kaart en wikkel. Proces liep vlot, kaartjes en wikkels mooi geprint en de brownies waren erg lekker. Een aanrader goed verzorgd!!

Reactie van Brownies per Post:
Graag gedaan voor Campaigns & Results, Peter!

Mariella beoordeelde op 2017-06-07

prima, uitstekend bevonden, had ze verstuurd als cado, doe dit vaker, smaken heerlijk bestel ze ook vaak zelf

Reactie van Brownies per Post:
Mooi dat te horen, Mariella. Graag tot een volgende keer!

anneke beoordeelde op 2017-06-01

Deze brownies zijn onovertroffen!! Genieten met een grote G!!

Reactie van Brownies per Post:
Bedankt, met een grote B!

Esmee beoordeelde op 2017-06-01

Brownies per post zijn zooooow vreselijk lekker. Ik bestel al jaren voor verjaardagen/ moederdag/ vaderdag/ laatste werkdag of ik ben gewoon lief dag :) punten scoren is het met deze brownies!

Reactie van Brownies per Post:
Dank voor de complimenten, Esmee! De ik ben gewoon lief dag houden we erin.

Karin beoordeelde op 2017-06-01

De Brownies van Brownies per post zijn mijn guilty pleasure. Ze zijn gewoon te lekker. Ik stuur ze ook regelmatig naar mensen toe als bedankje of als hart onder de riem in moeilijke tijden. Net weer een doosje besteld, dus vanaf morgen weer genieten van voor mij weer wat nieuwe smaken. Ik kijk er nu al naar uit.

Reactie van Brownies per Post:
Veel pleasure gewenst en weinig guilty, Karin!

Anne-Marijke Bremer beoordeelde op 2017-05-31

Ik krijg altijd super enthousiaste reacties van onze relaties die wij deze heerlijke verrassing toesturen.

Reactie van Brownies per Post:
Leuk dat te horen, Anne-Marijke! En dank voor jouw beoordeling.

Erna beoordeelde op 2017-03-23

De website is erg overzichtelijk en makkelijk in gebruik, de betaling ging makkelijk, de brownies kwamen op de geplande dag aan én ze waren heerlijk!

Reactie van Brownies per Post:
Dank je, Erna! Altijd leuk om te horen dat alles goed ging rondom de bestelling.

Marie-Jeanne Habets beoordeelde op 2017-03-16

Netjes op tijd bezorgd, mooi verpakt en lekker!!!!! Heel lekker!!!!!

Reactie van Brownies per Post:
Leuk om te horen dat de brownies in de smaak vielen!!

Stefan beoordeelde op 2017-03-15

Zakelijk 30 doosjes laten versturen naar relaties. Van bestelling tot levering; Zeer tevreden over het bestelproces en levering.

Voorheen versturen wij vaak taarten, maar Brownies per Post bied naast dat het erg origineel is, ook voor bedrijven de mogelijkheid deze persoonlijk te versturen in je eigen huisstijl.

Zeker een aanrader voor Zakelijk Nederland! :-)

Dank, Stefan!

Bianca k beoordeelde op 2017-03-14

Bestelling wordt telkens prachtig verpakt op afgesproken tijdstip verzonden. Trouwens, behalve dat het een origineel cadeautje is zijn de brownies ook erg lekker!

Reactie van Brownies per Post:
Dank je wel, Bianca voor je mooie beoordeling!