Bommertsweg 2
7841BZ Sleen
0591-361952

Manon de Graaf beoordeelde op 2017-10-17

Erg leuk verpakt en een top service. Al meerdere keren besteld en erg goed in de smaak gevallen! Zo kreeg ik de laatste keer de reactie: "Ik wil eigenlijk zeggen dat het niet had gehoeven, maar dat doe ik niet want daarvoor zijn ze veel te lekker!" Ik heb ze zelf nog nooit geproefd, maaaaar ik ga mezelf binnenkort gewoon 'verrassen' met het zaligste brievenbuspakketje wat je maar kunt krijgen!

Kirsten beoordeelde op 2017-10-17

Verschillende keren heb ik hier al besteld, helaas nooit zelf geprobeerd maar alleen maar positieve reacties gehad van de ontvangers. Vooral dat de smaak ontzettend goed is!

Irma beoordeelde op 2017-10-16

Heerlijke verse blondies van mooie ingredienten, smolten weg op de tong. Ook superleuk verpakt, een echt cadeautje en snel zoals beloofd bezorgd.

Evy beoordeelde op 2017-10-15

Geweldig cadeautje! Heerlijke brownies en nog fairtrade ook. De service is zoals altijd weer helemaal top!

Kirsten beoordeelde op 2017-10-15

Super service bij brownies per post. Nadat de eerste bezorging door een foutief adres (eigen vergissing) niet was aangekomen, hebben de dames van brownies per post een tweede verzending mede mogelijk gemaakt. De brownies vielen in de smaak.

Kim beoordeelde op 2017-10-13

Fantastisch! Goede service, heerlijk!

Annie De Bondt beoordeelde op 2017-10-13

Gewoonweg fantastisch. Een vriend verrassen met een origineel, leuk en gezond cadeau, daar geniet ik van. Dankjewel ook voor de vlotte communicatie, heel professioneel. Annie

Angelique Piternella beoordeelde op 2017-10-10

Ik heb de brownies laten bezorgen bij mijn teamleden. Iets lekkers voor bij de koffie tijdens onze virtuele meeting. Iedereen vond het een leuke verrassing en ze waren te lekker!

Andrea beoordeelde op 2017-10-09

Mijn vriendin vond de Brownies heerlijk! De service is ook dik in orde. Mijn vragen werden snel en vriendelijk beantwoord.

Tania Blokdijk-Dreijer beoordeelde op 2017-10-09

Complimenten over snelheid..versheid en vooral over de smaak van deze heerlijke lekkernij per post.

Jesien beoordeelde op 2017-10-06

De brownies vallen altijd in de smaak, leuk om te geven en nog leuker om te ontvangen. Alleen maar positieve reacties.

Rianne beoordeelde op 2017-10-04

Heerlijke brownies. Ik had ze voor de collega's besteld en heb het website adres meerdere keren moeten delen.
Doen we vast nog een keer.

Set beoordeelde op 2017-10-04

Heerlijke brownies. Snel en netjes bezorgd.

Paulien von Piekartz beoordeelde op 2017-10-04

Heb ze zelf met de post ontvangen toen ik bevallen was van onze zoon. Vond het zo heerlijk en leuk dat ik ze naar iedereen stuur die ze 'nodig' heeft. Zelfs griep vind ik al een goed excuus! :-). Ben ZEER tevreden. Makkelijk te bestellen, je spaart voor gratis brownies en de ontvangers zijn er super blij mee.

Jammer beoordeelde op 2017-10-04

Bestellen voor 4 uur volgende dag ontvangen. Niet dus. PostNL liep achter. Heel fijn als je ze iemand cadeau wilt doen. Browniesperpost vond het spijtig maar verder niets. Uiteindelijk mijn brownies dinsdag pas ontvangen. Slechte service vanuit PostNL, reactie op het probleem door browniesperpost matig. Bestel mijn product wel ergens anders in de toekomst

Reactie van Brownies per Post:
Beste Linda, het is inderdaad teleurstellend als een cadeautje er niet meteen de volgende dag is. Wij geven in de webshop wel aan dat de bezorgzekerheid voor de volgende dag 95% is. Helaas was er op vrijdag een grote storing bij PostNL en behoorde jouw cadeautje tot die 5%. Jammer dat je onze informatievoorziening hierover in het weekend als matig hebt ervaren.

Lilibeth beoordeelde op 2017-10-02

Super leuke verrassing als je zo'n pakketje ontvangt. En natuurlijk zijn de brownies verrukkelijk!

Reactie van Brownies per Post:
Natuurlijk! ;-) Dank voor jouw beoordeling, Lilibeth.

Jackelien beoordeelde op 2017-10-02

Heel erg leuk om cadeau te sturen!
Worden netjes de volgende dag bezorgd.

Reactie van Brownies per Post:
Dank voor jouw mooie beoordeling, Jackelien!

Nijhuis beoordeelde op 2017-10-02

De brownies zijn altijd heerlijk. Bestellen via internet gaat niet echt heel makkelijk. Ik vind het bijzonder irritant als bedrijven meer informatie van mij vragen dan dat ze nodig hebben voor de dienstverlening. Brownies per post vraagt je adresgegevens (dus van de verzender en niet alleen van de ontvanger) en je telefoonnummer. Het is mij dan altijd vaag waarvoor ze die gegevens gaan gebruiken. De invulvelden zijn "verplichte" velden. Dat betekent dat je die invulvelden niet leeg kan laten. Ik heb dus maar wat bij elkaar verzonnen. De bestelling is wel op tijd verzonden en ik ben netjes op de hoogte gehouden van het zend-proces. Wellicht kunnen ze bij Brownies per post een voorbeeldje nemen aan Greetz.nl. Daar gaat het bestellen pas echt soepel en klantvriendelijk.

Reactie van Brownies per Post:
Fijn dat ze weer in de smaak vielen! Jouw gegevens zijn veilig hoor bij ons en veel mensen vinden het nu eenmaal fijn om een factuur te krijgen. Maar we gaan even kijken bij Greetz. Dank voor de tip.

I Do Weddings beoordeelde op 2017-10-02

Het was weer top zoals altijd. Leuk om relaties zo te kunnen bedanken.

Reactie van Brownies per Post:
Dan kunnen wij ook alleen maar zeggen: top!

Tania beoordeelde op 2017-10-02

Inmiddels heb ik al aardig wat brownie pakketjes naar familie en vrienden( en naar mezelf) verstuurd. Allemaal vonden ze het een superleuke en heel erg lekkere verrassing!
Groetjes Tania

Reactie van Brownies per Post:
Dank voor je mooie beoordeling, Tania!