Keizersgracht 41
7941KB Meppel

Sibel beoordeelde op 2019-05-21

Alles was weer helemaal super!

Astrid van den Akker beoordeelde op 2019-05-20

Heel tevreden: brownies waren voor mijn moeder voor moederdag. Ze heeft er enorm van genoten! Verpakking zag er prachtig uit, t was een echt kadootje!

Eva beoordeelde op 2019-05-19

Op tijd geleverd in België en het zijn de aller beste brownies. HEERLIJK!

Oost beoordeelde op 2019-05-19

Super lekker en snelle verzending!

Sonja beoordeelde op 2019-05-17

Goede snelle service! Keurig op tijd, goed verpakt en echt heerlijke brownies

Judith beoordeelde op 2019-05-16

Ik heb gisteren een doosje originals ontvangen! Mijn eerste ervaring met brownies per post! Maar WoW! Wat een verrassing. Deze brownies zijn zo lekker! Ontzettend benieuwd naar de andere varianten!

Ook de manier van verzenden zag er zeer mooi en verzorgd uit. Echt een cadeautje!

Jorine Wieringa beoordeelde op 2019-05-13

Goede kwaliteit.
Ruim assortiment
Alleen de pindakaas smaak was niet echt te proeven bij de pindakaas brownie. Zou meer erdoor swirl doen en echte pindakaas.
Verder mijn levering was top. Helaas mn Kado aan andere helaas niet. Maar weer snelle reply op mn mails.

Menke beoordeelde op 2019-05-12

De ontvanger vond de brownies heerlijk en vers. Leuk cadeau!

Franka Wijngaarden beoordeelde op 2019-05-10

Snelle verzending, ontvanger was erg blij!

Ro beoordeelde op 2019-05-08

Cadeautje aan mezelf. Ik had weer zin in één van die heerlijke browniesvarianten van Brownies per post; de echte!! Hazelnoot dit keer.

Ze waren heerlijk. Zoals altijd

Luna beoordeelde op 2019-05-08

Heel goed. De brownies waren echt heerlijk en werden beschreven als hapjes hemel.

Michelle beoordeelde op 2019-05-08

De brownies waren erg lekker, wel veel kleiner dan ik had verwacht (ze lijken mijns inziens op de website veel groter).

Merel beoordeelde op 2019-05-08

Al meerdere keren besteld om als cadeautje op te sturen, mensen vinden het heel leuk en origineel en vinden de brownies superlekker. Ook dit keer :-)

Esther beoordeelde op 2019-05-08

De brownies zijn echt verrukkelijk. Echter, een dag te laat bezorgd. En dat is jammer voor een verjaardagscadeau. Waarschijnlijk een fout van PostNL maar toch, jammer!
Geen reden om niet nogmaals te bestellen.

Annoesjka beoordeelde op 2019-05-05

Mijn zus vond ze geweldig lekker en was erg verrast.
Ook een origineel idee om iemand re verwennen.

Monique beoordeelde op 2019-05-05

Te lekker!
Eerst mogen proeven via via daarna al twee keer besteld!
Antwoord van de ontvangers, te moeilijk om er van af te blijven!
Snel maar weer bestellen zodat ik genoeg punten heb om voor mezelf een doosje te ontvangen!

Paula Fijneman beoordeelde op 2019-05-05

Had genoeg punten om mezelf eens te verwennen met een (gratis) doosje brownies.
Toen bleek dat ik toch niet bij een verjaardag in Brabant kon zijn ging daar het doosje naartoe.
De verbaasde opmerking: "En nu ben jij er toch" deed me goed. Ze had net haar doosje brownies van de mat geraapt, dus niet meer op me gerekend.
Ja, inderdaad zal toch nog maar een doosje voor mezelf gaan bestellen.
Mezelf kietelen met Moederdag?

Hetty Wennekendonk beoordeelde op 2019-05-05

Heb iemand blij verrast met een doos brownies. De doos was snel leeg heb ik begrepen... Voor herhaling vatbaar dus!

Peter beoordeelde op 2019-05-05

De brownies waren niet lekker. Het ging om een tijdelijke special met lemoncurd, maar deze lemoncurd was helaas zurig van smaak. De ontvanger heeft de brownies weggegooid.

Reactie van Brownies per Post:
Beste Peter, wat jammer dat ze niet in de smaak vielen. Lemoncurd is inderdaad zurig van smaak omdat het gemaakt wordt van citroen.

Jonne beoordeelde op 2019-05-01

Al veel mensen verrast met een heerlijk doosje. Zijn wat mij betreft de lekkerste brownies in Nederland. Heerlijk smeuïg en originele varianten.