Bommertsweg 2
7841BZ Sleen
0591-361952

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

9,9

Tineke beoordeelde op 2017-08-05

Het bedrijf wat de vier soorten doos kreeg, was er heel blij mee en alle medewerkers hebben mee kunnen snoepen.Ze gaan dit ook eens gebuiken als attentie, zi leuk vonden ze het!

Ineke Touwen beoordeelde op 2017-07-27

Wát een smaak, the Limited Edition!

Odile van der Raaij beoordeelde op 2017-07-25

Als altijd weer blij verrast met overheerlijke 'Limited Edition Rozemarijn brownies'. En dit keer eens lekker voor mijzelf! Ik kijk uit naar jullie nieuwe spannende smaakvariaties.

Afke beoordeelde op 2017-07-25

De vriendin waar ik ze voor besteld had, was er zo blij mee dat direct zelf een doos bestelde voor een tante in het ziekenhuis. Pay it forward! <3

Mariska de Jong beoordeelde op 2017-07-15

Super lekkere brownies!
Ik bestel ze nu zelf ook geregeld voor een bedankje. Alles wordt keurig en op tijd afgeleverd.

Reactie van Brownies per Post:
Dank voor je mooie beoordeling, Mariska.

A.H beoordeelde op 2017-07-13

Mijn dochter was er super blij en verrast mee. en vond ze heerlijk.
Volgens Trace en Trek waren ze op dinsdag om 16;00 uur bezorgt.
maar lagen ze woensdag rond 13:00 uur in de bus.
was even bang dat de postbode er mee vandoor was gegaan.

Reactie van Brownies per Post:
Mysterieuze bezorging dus. Maar blij dat ze voor een verrassing zorgden!

Esmeralda beoordeelde op 2017-07-13

Had gekozen voor 2 smaken in een doos. Chocola en blondie. Het was een troostcadeautje voor een gezin dat het moeilijk had. Wat waren ze blij verrast! De mamma heeft me wel drie keer bedankt en gaat ze nu zelf ook voor iemand anders bestellen die hen had geholpen. Wat een ontzettend leuk cadeau.
Ik ga dit denk ik wel vaker doen!

Reactie van Brownies per Post:
Blij dat we zo konden helpen troosten. Leuk dat je dit liet weten, Esmeralda.

annemiek beoordeelde op 2017-07-13

Nadat de postbode waarschijnlijk zo'n honger had en de brownies vast zelf had opgegeten, werden er direct nieuwe brownies verzonden.
Super service && de brownies waren heerlijk! :)

Reactie van Brownies per Post:
We hebben helaas niet kunnen achterhalen waarom doos 1 niet is aangekomen. Maar blij dat doos 2 in de smaak viel.

Madeline beoordeelde op 2017-07-13

Voor een vriendin besteld die wat zoets nodig had tijdens een zure tijd. Super service. Snelle levering en volgens mijn vriendin super lekker. Aanrader!
Kaartje kon erbij om te laten weten wie ze had gestuurd.

Reactie van Brownies per Post:
Hopelijk worden de tijden zoeter voor jouw vriendin. Dank voor jouw mooie beoordeling!

Carolien beoordeelde op 2017-07-13

Ontzettend leuk idee als bedankje, goede en overzichtelijke website, heerlijke brownies, snel geleverd en goeie communicatie!!! Een ontzettende aanrader!

Reactie van Brownies per Post:
Nou, nou, wat veel complimenten. Dank!

Erik beoordeelde op 2017-07-09

Snel geleverd, zeer positief ontvangen. Wel werden de Karamel-zeezout brownies als behoorlijk zout ervaren, maar ik moet erbij zeggen dat tijdens het proeven de ontvanger niet wist dat het zoute brownies moesten zijn. Ik heb ze zelf niet kunnen proeven.

Reactie van Brownies per Post:
Beste Erik, wij zijn inderdaad niet zo van de vleugjes en de snufjes. Ik kan me voorstellen dat een ontvanger wat verrast is als ie de naam 'Karamel-zeezoutbrownies' op de verpakking heeft gemist.

Hennie Duquesnoy beoordeelde op 2017-07-04

Uitstekende service. Kreeg hele warme reactie van degene naar wie ik ze toegestuurd heb.
Ga dit zeker nog n keer doen. Thx.

Leuk om te horen!

Klavertje4 beoordeelde op 2017-07-01

Heerlijke brownies, snelle levering en leuk verpakt.
Een doosje van 6 met verschillende smaken zou ik een leuke toevoeging vinden van het aanbod.

Reactie van Brownies per Post:
Dat zou inderdaad een mooie toevoeging zijn. Maar is logistiek voorlopig te lastig helaas ...
Dank voor je beoordeling!

Susan beoordeelde op 2017-06-30

Echt een superleuk product! Origineel, lekker en prachtig verpakt!
Ik ga vaker brownies kado geven!

Reactie van Brownies per Post:
Dank voor jouw beoordeling, Susan en daar hebben wij natuurlijk helemaal niets op tegen!

Inge bousema beoordeelde op 2017-06-30

Fantastisch product ,heel mooi verpakt en een superlekkere verrassing. Ook fijn dat je via de track and tracé kan volgen hoe het met je bestelling is. Ga zo door!!!

Reactie van Brownies per Post:
Dat zullen we doen, Inge! Dank voor jouw beoordeling.

Guusje beoordeelde op 2017-06-29

De brownies werden precies op de 50e verjaardag van mijn broer bij hem thuis bezorgd. Hij appte een mooie foto van de brownies. Het was een echte verrassing! Ik mis persoonlijk de frambozenblondies... Ik ben zeer content met brownies per post!

Reactie van Brownies per Post:
Beste Guusje, wat fijn dat PostNL ook zo goed meewerkte en ze precies op tijd aankwamen. Wij missen de frambozenblondies zelf ook wel een beetje. Maar voor altijd goede kwaliteit en snelheid moesten we wat keuzes maken. Als Limited Edition komen ze zeker weer terug. Hou de nieuwsbrief in de gaten.

Pure Assistants - Florinda beoordeelde op 2017-06-29

De (goddelijke) brownies versturen wij als welkom bij de eerste werkdag van onze kandidaten! De reacties die wij ontvangen zijn altijd zeer positief! Het is een perfecte manier om direct contact te leggen met je nieuwe collega's. Wie wil er nu niet zo'n heerlijke brownie. :) En aangezien er voldoende in een doosje passen, gaan er altijd een paar mee naar huis.

Reactie van Brownies per Post:
Dat doen jullie heel slim, Florinda. En wij werken hier uiteraard heet graag aan mee. Dank voor je mooie beoordeling.

Anouk beoordeelde op 2017-06-20

Ben echt fan van deze service!!! Als ik zelf geen tijd heb om iets leuks op te sturen; geweldige back-up.

Reactie van Brownies per Post:
Ja, dat willen we zijn. Dank voor het compliment!

Hanneke beoordeelde op 2017-06-19

Top! Goede service, duidelijke website en de ontvanger was heel enthousiast over de blondies. Goed bezig dus!

Reactie van Brownies per Post:
Haha, dat gevoel van goed bezig hebben wij inderdaad iedere dag. Dank voor jouw mooie beoordeling!

JK Agency beoordeelde op 2017-06-13

Geweldig ik ben fan! Dit is zo'n leuke manier om iemand te verrassen, zowel prive als zakelijk!

Reactie van Brownies per Post:
Ja, weer een fan erbij! Dank voor je beoordeling.