Bommertsweg 2
7841BZ Sleen
0591-361952

Paula Fijneman beoordeelde op 2018-09-23

De brownies waren bedoeld voor de 70e verjaardag van mijn verhuisde vriendin.
Onze afspraak was al enige tijd: geen cadeautjes meer.
Na haar telefoontje met commentaar noemde ik het "ondersteuningsvoedsel" voor een 70-jarige. Na de lachbui hebben de brownies niet lang meer geleefd!

Mary beoordeelde op 2018-09-21

Mijn vriendin was aangenaam verrast met dit cadeautje en heeft heerlijk genoten van de brownies met karamel en zeezout. Ze zei dat het een heel originele manier was om iemand te verrassen. Dus mijn missie is super geslaagd!

Eva beoordeelde op 2018-09-20

Voor als je graag een originele attentie wilt laten bezorgen is dit echt een super èn lekker idee!
Prima kwaliteit en prima service!

E. Slot beoordeelde op 2018-09-20

De ontvanger was aangenaam verrast en vond ze heel lekker.

Ria Jansen-Vullers beoordeelde op 2018-09-20

Prima service en blijde ontvangers!

Annet boskamp beoordeelde op 2018-09-20

Als je Brownies besteld, ben je verzekerd van een goede kwaliteit en de bezorging is altijd weer perfect.
Het blijft een leuk kado om te geven en mensen blij te maken. ook nu weer

Isabella beoordeelde op 2018-09-20

Heerlijke brownies, duidelijk bestelproces, echt super!

Marloes beoordeelde op 2018-09-19

De brownies per post overtreffen altijd mijn verwachting, ze zijn gewoon heerlijk! Echt een aanrader om jezelf of een ander kado te doen.

Marie beoordeelde op 2018-09-18

Altijd goed ... klasse... snelle bezorging en over heerlijke brownies

Edith beoordeelde op 2018-09-18

De ontvanger was uitermate verrast en de brownies waren overheerlijk!!
Bestelling verliep makkelijk en vlot. Alles was duidelijk en de zending kon worden gevolgd. Snelle service en op zeker voor herhaling vatbaar!!!

Irma beoordeelde op 2018-09-18

Ik heb ze helaas niet zelf kunnen proeven, maar ik kreeg te horen dat dit het leukste en origineelste cadeau was. Ze waren blijkbaar ook èrg lekker, want ze waren in no time op :-)

Mariska beoordeelde op 2018-09-18

Het bestelproces verliep soepel en ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling.

Gemma beoordeelde op 2018-09-18

Heerlijk! Je moet ze wel meteen in de koelkast doen. Dan zijn ze het lekkerst. Super snelle levering en duidelijke comunicatie. Al veel vaker besteld, zowel privé als zakelijk.

Svenja Pastoor beoordeelde op 2018-09-18

Heerlijke brownies en super snelle service!

Annelies beoordeelde op 2018-09-15

Waren heerlijk donderdagavond laat besteld zaterdag binnen

Van pelt beoordeelde op 2018-09-14

Besteld voor een verjaardag. Vonden het erg leuk! Was leuk verpakt kaartje erbij. Ze waren super lekker en vielen goed in de smaak.

Paula Dijs - Villa Grafica beoordeelde op 2018-09-13

Namens mijn collega's van Villa Grafica in Diemen: We hebben genoten van de brownies, leuk, netjes en goed verpakt en heeeerlijk! We hadden 4 soorten, allemaal lekker, er was voor mij persoonlijk 1 uitschieter: caramel met zeezout! Bij elke hap een hmmmmm!

Wendy beoordeelde op 2018-09-12

Ze waren heerlijk.
En wat een goeie service! Toen ze onverhoopt niet bezorgd konden worden (door te kleine brievenbus) kreeg ik ze thuis toegestuurd (ipv aan degene die ik wou verrassen). Toen heb ik ze zelf maar opgegeten. Maar dat schaar ik onder de kop overmacht.

Ilona beoordeelde op 2018-09-12

Top.
Vlotte levering, leuk verpakt en heerlijk van smaak.

Brigitte beoordeelde op 2018-09-06

Goede kwaliteit (vers & smaakvol!), op tijd geleverd. Leuk verpakt. En de site is erg leuk vind ik: overzichtelijk, gezellig en 'persoonlijk' taalgebruik.
Aanrader!