Keizersgracht 41
7941KB Meppel

Cateau Schuller beoordeelde op 2019-07-13

De Cappucino Brownies waren echt heel lekker : verrassend en subtiel van smaak met die lichte koffie touch. Ik vond ze het lekkerst bij mijn kopje koffie .

Malou beoordeelde op 2019-07-12

Hele snelle levering en ontvanger was er heel blij mee!

monique beoordeelde op 2019-07-12

besteld voor mijn jarige zoon en voor het eind van zijn verjaardag allemaal op! echte kwaliteitsbrownies!

Iris beoordeelde op 2019-07-12

Dit ie goed bevallen. Brownies zijn snel geleverd en waren vers! Aanrader dus!

Judith Webber beoordeelde op 2019-07-11

Brownies per post zijn echt mijn ‘guilty pleasure’. Ik kocht ze voor de juffen en meester, maar natuurlijk ook een paar voor onszelf. Te lekker!

Marie-Anne beoordeelde op 2019-07-10

Snelle levering. Gespaard met browniepunten. De laatste editie van cappuccino brownies was meer een koffie brownies. Weinig witte chocolade en een paar zelfs zonder. De vorige versie half blondie half brownie met mokkakoffieboontjes was beter gelukt.

Reactie van Brownies per Post:
Beste Marie-Anne, dank voor jouw feedback. Ja, inderdaad deze heeft een sterke koffiesmaak. Dat vinden veel mensen wel heel lekker. Wellicht veranderen we de naam nog.

Ineke Dittrich-Nijdam beoordeelde op 2019-07-10

snel in huis! Prima geregeld! En ze waren echt superlekker! Je moet er om denken dat je niet alles in een keer opeet

Maaike Zwart beoordeelde op 2019-07-10

De brownie was heerlijk en op tijd verstuurd

A de Jong beoordeelde op 2019-07-08

Super! Besteld en snel geleverd!
De ontvanger was zeer verrast en
vond ze heel erg lekker!
Dit gaan we vaker als cadeau geven!

victor beoordeelde op 2019-07-03

Heel erg tevreden

Frederic c beoordeelde op 2019-06-29

Men vrouw is normaal geen grote brownie eter maar deze hebben het nog geen twee dagen overleeft. Heel erg tevreden en erg lekker.

Alex beoordeelde op 2019-06-28

De nieuwe limited edition smaak Cappuccino met witte chocolade uitgeprobeerd. Uitgekiende combinatie van smaken hapte heerlijk licht weg. Een aanrader. Blijvend in assortiment wat ons betreft.

K.Nunnikhoven beoordeelde op 2019-06-28

Normaal zijn we laaiend enthousiast over jullie.

De brownies zijn heerlijk en de verpakking erg leuk.

Deze keer vonden we het helaas stukken minder.
We hadden de frambozenblondies besteld.
De smaak viel ontzettend tegen.
Het was net cake met een smaakje en had naar ons idee niks met een brownie te maken.

Jammer!Volgende keer bestellen we weer een andere smaak!

Reactie van Brownies per Post:
Beste Kim, wat jammer dat de blondies tegenvielen. Die zijn inderdaad een stuk subtieler en minder uitgesproken dan de brownies ...

Demi Van Camp beoordeelde op 2019-06-28

We hadden een doos van 4 smaken (hazelnoten, originals, stroopwafels & zout-caramel) Deze waren erg lekker wel jammer dat er zoveel (grote) noten op de originals lagen. Dit zorgde ervoor dat de smaak van de brownie verloren ging. Prijs/kwaliteit was dus wel een minpunt.

Reactie van Brownies per Post:
Beste Demi, kennelijk waren er op jullie brownies extra veel noten terecht gekomen en is onze bakker daar naar jullie smaak te royaal in geweest. Het blijft handwerk ...

Albertien van der Velde beoordeelde op 2019-06-27

Bestellen was prettig, overzichtelijk en zelfs zonder dat ik ooit 1 brownie heb geproefd kon ik ze bijna ruiken.... Het pakje is bijzonder welkom ontvangen (ook het kaartje) en gewaardeerd: een week later moest ik nog horen hoe lekker ze waren!

Karin beoordeelde op 2019-06-25

Mijn schoonzusje was jarig en viert het eigenlijk nooit. Maar om haar te verrassen toch maar een doosje van mijn guilty pleasures gestuurd.. de brownies van Brownies per Post. Dat was de dag erna gelijk een enthousiaste reactie.... ze heeft er van gesmuld.. niets guilty.. gewoon pleasure.

Laura beoordeelde op 2019-06-25

Ondanks dat we de eerste bestelling niet hebben ontvangen, wij denken dat de postbode de heerlijk geur niet kon weerstaan ;)
Hebben we na uitstekende service heerlijke nieuwe brownies ontvangen. Ze waren heerlijk!

C.A. Brouwer beoordeelde op 2019-06-25

Na een eerste zending Brownies die te lang onderweg en daarom wat droog waren een nieuwe zending, aangeboden door Brownies per post.
Heb ze zelf niet mogen proeven maar ze schijnen heerlijk geweest te zijn!!

Dee beoordeelde op 2019-06-24

Heerlijke brownies en een super leuk cadeau wat je kan opsturen! Alleen jammer dat PostNL ALTIJD roet in het eten gooit... nu bleek de brievenbus ineens niet geschikt voor het pakketje?! Ik stuur al jaren brownies per post en had dit nog nooit gehad. Erg jammer, nu kwam het niet op de verjaardag aan en moest mijn vriendin het zelfs ZELF ophalen... Maargoed, dat is PostNL. De brownies waren weer super!

Maria Magdalena beoordeelde op 2019-06-24

Na een eerdere bestelling van Brownies Per Post die goed bevallen was, een nieuwe bestelling gedaan.
Helaas een dag te laat geleverd (maar dat ligt aan Post want die hadden het pakje op de dag van verzending gewoon een dag langer ergens liggen). Jammer want het was voor een verjaardag. Verder waren ze wel lekker volgens de ontvangers ;-)
Ook is het lastig een bestelling te plaatsen vanuit het buitenland. Ik ben niet in NL woonachtig, maar om familie en vrienden in NL te verrassen maak ik vaak gebruik van websites. Helaas vraagt Brownies per post om een NL adres in te vullen (dus ben ik genoodzaakt het adres van familieleden te gebruiken).

Reactie van Brownies per Post:
Beste Maria, ja balen van de vertraging! Happy Day staat op de wikkel die om de doos heen zat. En For-Yoy staat op de kaart waar wij jouw persoonlijke boodschap op gezet hebben. Allebei zat het erbij ;-) Naar dat NL-adres van de besteller kijken we nog even. Dat is inderdaad een goeie!