Bommertsweg 2
7841BZ Sleen
0591-361952

G.Hut beoordeelde op 2018-11-21

Een aantal keer vriendinnen verrast met deze post, altijd enthousiaste reacties over de leuke verrassing en de heerlijke brownies!:)
Één keer iets misgegaan met het persoonlijke kaartje, maar dat is keurig opgelost!
Post NL laat soms een dag langer op zich wachten

Marijke beoordeelde op 2018-11-21

Superleuk kado! De brownies waren heerlijk. Mooie verpakking, echt een geschenk. Eerst zelf ontvangen als kadootje en daarna zelf ook nog verstuurd aan iemand anders.

Jose beoordeelde op 2018-11-19

Verslavend lekker die chocoladebrownies ...
En dan ook nog eens fair en bio ...
Echt een Superleuk kadootje
en : een uitstekende service !!

Ira beoordeelde op 2018-11-19

Via de mailing kon je meedoen met de winactie van Brownies per Post voor de Dag van de Mantelzorg.
En ik won, of beter gezegd Astrid won. Ze was blij verrast met de speculoos brownies. Ze vond ze heerlijk!
En mooi op tijd: 10 november lagen ze in de brievenbus!

Myja beoordeelde op 2018-11-19

De ontvangster was zeer verrast, wist niet dat het bestond.
Misschien maakt ze hier zelf wel eens gebruik van :)

Ik ben tevreden!

Jeanette van Veenen beoordeelde op 2018-11-19

Helaas kwamen ze een dag te laat aan terwijl ik ze voor 16.00uur besteld heb. Dit vond ik echt jammer.

Reactie van Brownies per Post:
Beste Jeanette, balen! Helaas gebeurt dat soms. Meestal omdat de brievenbus te klein is en de pakketbezorger nog een keertje langs moet.

Lotte beoordeelde op 2018-11-19

Super leuk en origineel idee om iemand te verassen! Kreeg een hele enthousiaste reactie, ook het persoonlijke kaartje is leuk!!

Coconut beoordeelde op 2018-11-19

Snel geleverd en ze waren ook lekker, alleen wel weinig frambozenjam in verwerkt.

We zullen erop letten!

Anke beoordeelde op 2018-11-19

De brownies waren perfect en mijn vrienden waren zo blij verrast. Helaas dankzij post nl wel vertraging in de bezorging en dat was wel echt jammer

Martine beoordeelde op 2018-11-16

Snelle bezorging en de ontvangers waren zeer blij verrast en vonden ze verrukkelijk!

Annemarie Venhorst beoordeelde op 2018-11-15

Heerlijke brownies! De smaak was echt super lekker, smeuïg en lekkere stukjes chocolade erin.
De bovenkant was iets wit uitgeslagen maar dat proef je toch niet! We gaan ze binnenkort wel weer een keer bestellen, maar dan een andere smaak proberen

Reactie van Brownies per Post:
Beste Annemarie, dank voor de complimenten! En ja, die bleke bovenkant, wij vinden ook alsmaar dat dat er niet zo mooi uitziet. Het is op te lossen door met cacao te bakken in plaats van met echte chocolade, maar dat is zoveel minder lekker. We blijven onderzoeken!

Ans beoordeelde op 2018-11-15

Heerlijke brownies, ze waren snel op! Alleen de karamel (we hadden salted caramel brownies) zat bijna op de bodem. Hierdoor waren ze erg plakkerig, maar niet minder lekker.

Reactie van Brownies per Post:
Beste Ans, dank voor de feedback. We zullen beter letten op de juiste verdeling van het beslag boven en onder.

Sanne beoordeelde op 2018-11-15

De brownies zijn heel goed ontvangen en waren heerlijk!!!

Floor beoordeelde op 2018-11-15

Op tijd bezorgd, ziet er heel erg verzorgd uit. Briljant dat het door een brievenbus past en het belangrijkste: ze zijn zalig!!!!!!!!!!

Ingrid beoordeelde op 2018-11-12

Altijd goed, leuke verpakking en kaartje. Op tijd aangekomen en ze vallen goed in de smaak.

Céline Wijnvoord beoordeelde op 2018-11-08

Wat een geweldige post! Krijg er gewoon tranen van 😊. Heerlijk!!!

Waren de berichten die ik kreeg van mijn vriendin die ik met brownies wilde feliciteren voor hun zwangerschap. Niet aan toe te voegen toch?! 😉

Reactie van Brownies per Post:
Inderdaad niets aan toe te voegen, Céline. Dank voor dit mooie bericht.

--- beoordeelde op 2018-11-06

Ik maak al jaren gebruik van deze service. Heerlijke brownies die goed verzorgd en verpakt bij je op de deurmat vallen. Ook de klantenservice is uitstekend, bij vragen of wijzigingen krijg je fijn persoonlijk antwoord. Een aanrader!

Leonie beoordeelde op 2018-11-05

Top service en heerlijke brownies. Al meerdere keren iemand mee verrast en de reactie is altijd zeer positief :)

Marjolein beoordeelde op 2018-11-02

Heerlijk! En zo leuk om te geven!

Susan Smeets beoordeelde op 2018-10-30

Top service