Keizersgracht 41
7941KB Meppel

Mariska Harbers beoordeelde op 2019-03-20

Deze keer heb ik brownies besteld voor mijn collega's op mijn verjaardag en voor bij de koffie bij een diner. Ze waren weer schandalig lekker en de after eight versie mag van mij zeker in het vaste assortiment komen.

Nancy beoordeelde op 2019-03-20

Heaveeeeen *met muzieknootjes*!
Zó lekker!

Manita beoordeelde op 2019-03-19

Van een vriendin Brownies per Post mogen ontvangen.
De Double Chocolate,
Man man man, wat zijn deze brownies lekker zeg.
Echt gevaarlijk.
Ik heb ze zojuist ook maar besteld voor iemand die mijn hond heeft gevonden toen hij weg was gelopen. Ik hoop dat het hem net zo veel bevalt.

Elâ Tomasini beoordeelde op 2019-03-14

Nadat ik de original brownies voor mijn zusje en haar man had besteld, heb ik ook een heerlijk pakje brownies van hen ontvangen. Zij gunde mij ook die fantastische beleving :-)
Wat een heerlijke pure smaak!! Je merkt dat er alleen maar is gewerkt met hele goede ingrediënten! Onwijs lekker en het geld ook echt waard! Bezorging is ook helemaal perfect verlopen! Niet twijfelen, bestellen!!!

Reactie van Brownies per Post:
Dank je wel, Elâ, Zorgt voor een grote glimlach op de gezichten hier!

Stephanie beoordeelde op 2019-03-08

De ervaring is leuk en het is te schattig ingepakt. Leuke reactie van de ontvanger krijg je zeker! Het is wel aan de prijzige kant. Het zijn hele kleine brownies, maar ze smaken goed.

Evert Gepkens beoordeelde op 2019-03-07

Mijn kleinkinderen Floran en Sebastian zijn 5 en 3 jaar. Eerst vonden zij het al prachtig dat ze post kregen, maar de brownies zelf waren ook een groot succes. Gaan we meer doen.

Gerrit beoordeelde op 2019-03-07

De brownies vielen uitstekend in de smaak op mijn werk.
Helaas heb ik ze zelf niet kunnen proeven in verband met ziekteverzuim.

Maar afgaande op de enthousiaste reacties van mijn collega's zeker voor herhaling vatbaar.

Gerlinde Van Tubergen beoordeelde op 2019-03-05

Na de blunder van Post NL heeft Brownies per post het meer dan geweldig opgelost door kosteloos nieuwe toe te sturen. Dank voor alle service

Karlijn beoordeelde op 2019-03-05

Zeer tevreden. De vriendin waar ik ze naartoe heb gestuurd was er heel blij mee en het deed haar goed! Daarnaast zei ze dat ze heel erg lekker waren!

Anoniem beoordeelde op 2019-03-04

Super tevreden! Ik heb al zeer regelmatig gebruik gemaakt van Brownies per Post en het is elke keer weer een succes.

Shannon beoordeelde op 2019-03-02

Besteld voor een vriendin die het even nodig had en zij vond het super leuk. Daarnaast waren ze mega lekker zei ze en zaten er veel in. Top cadeautje dus!

Anke beoordeelde op 2019-03-02

Besteld voor een jarige vriendin, ze kwamen op de juiste dag en ze was er erg enthousiast over!

Hillke beoordeelde op 2019-02-28

Heel tevreden! Kreeg leuke reactie en ik weet uit eigen ervaring ook dat ze heel lekker zijn

Positie1 beoordeelde op 2019-02-26

Wij bestellen al enige jaren voor onze relaties en opdrachtgevers de Brownies. En het wordt altijd weer ervaren als een overheerlijke verrassing. Echt een aanbeveling.

Tanja beoordeelde op 2019-02-25

De pindakaasbrownies waren niet voor herhaling vatbaar. Te weinig pindakaassmaak. Had meer nootjes en dikkere laag verwacht.

Reactie van Brownies per Post:
Dank voor de feedback, Tanja. Die nemen we serieus!

T. Ramos Braga beoordeelde op 2019-02-22

Het was een Valentijns verrassing dat verstuurd is naar het werk adres van mijn man. Niet wetende dat het als brievenbus post werd verstuurd en dus daar werd geleverd op een tijd dat de post allang geleegd was en dus volgende ochtend werd gebracht. Beetje jammer van heel de Valentijns gedachte. Gelukkig had ik thuis nog iets voor mijn man.
Hij vond ze wel heerlijk. Daar over niets te klagen.

Ankie beoordeelde op 2019-02-22

Het was een bijzondere verrassing op Valentijnsdag! De smaak van de chocolade-brownies was heerlijk en het samenstellen van het hart een leuke bezigheid. Origineel cadeautje. Prijs - hoeveelheid verhouding niet geheel in overeenstemming naar mijn mening. Verder O.K.

Sanne beoordeelde op 2019-02-22

Ze vielen zo in de smaak dat mijn vriend de doos in één keer leeggegeten heeft, Zegt genoeg denk ik ;)

Hovener beoordeelde op 2019-02-22

Heel tevreden. Bestellingen worden bezorgd op juiste data en de brownies zijn super lekker.

Chelsey Honders beoordeelde op 2019-02-22

Ik heb ze vanuit mijn stage in Ijsland besteld en voor valentijn laten opsturen naar mijn ouders. Kreeg een hele leuke, emotionele reactie terug. Ze vonden het een super leuk concept en ze waren super smeuïg en lekker!