Keizersgracht 41
7941KB Meppel

Brenda beoordeelde op 2019-09-13

Al een paar vriendinnen verrast bij mijlpalen. Steeds weer positieve reacties. Heel leuk!

Wikkie beoordeelde op 2019-09-13

Goede service! De brownies werden de eerste keer niet bezorgd waarna er kosteloos een tweede zending werd verstuurd. Deze kwamen wel aan en de ontvanger was er superblij mee!

Joke de la Rie beoordeelde op 2019-09-12

Ik gaf de brownies met rozemarijn cadeau, maar had niet gewaarschuwd voor de bijzondere smaak. In eerste instantie vielen de brownies dan ook tegen toen ze bij de koffie genuttigd werden. Die smaken lieten zich beslist niet combineren, was het commentaar. Bij een glaasje wijn en sterke thee was de combinatie wel verrassend. Misschien zou een bijsluiter met wat tips voor gebruik wel nuttig zijn. Op de site wordt wel aangegeven ze bij bijv. een glaasje cognac of likeur te serveren.

Reactie van Brownies per Post:
Beste Joke, dat is een goede tip. Die gaan we doorvoeren als we weer eens zo'n echt bijzondere smaak hebben. Dank je wel.

Alison Jolley beoordeelde op 2019-09-12

Deze brownies met rozemarijn en pecan noten waren erg lekker. Een aparte smaak.
Wel had ik problemen met de bezorging. Track and Trace bleef op "afgegeven" en dat ze de dag daarna bezorgd zou worden. Ze kwamen echter 2 dagen later. Erg jammer, vooral omdat ze voor mijn zus waren die dan al weg was.

Angelique Ottens beoordeelde op 2019-09-12

Zoals altijd vielen ze ook deze keer, bij een vriendin/collega, erg in de smaak. Thanks!

Jesse beoordeelde op 2019-09-09

Ontzettend lekker, duidelijkheid over bezorging, en sowieso een leuk gebaar.

Esther beoordeelde op 2019-09-06

Echt heerlijk!
Maar 1 opmerking. Via track and track kon ik de bezorging volgen. Deze vertelde mij dat de bezorging was gedaan 22 augustus 's ochtends om 10.45 uur. Ik heb diezelfde avond de ontvanger een berichtje gestuurd, omdat het erg warm was, ik nog niks gehoord had, en ik niet wilde dat de brownies nog een dag in de zon in de brievenbus zouden zitten. Zij vertelde mij de volgende dag dat ze die dag om 18 uur nog de brievenbus had gecheckt en toen was er nog niks bezorgd! Toen zij ging kijken op 23 augustus 's ochtends om 7 uur, na mijn berichtje dus, waren ze inderdaad bezorgd. Dat is toch gek?! En dus niet helemaal betrouwbaar ;-(

Reactie van Brownies per Post:
Beste Esther, dat is inderdaad heel gek. We zullen PostNL hier op wijzen.

Geralda beoordeelde op 2019-09-05

Een woord...WoW !!!!! Wat een super lekkere brownies...

Lotte beoordeelde op 2019-09-02

Heerlijke brownies, leuk cadeautje! Mijn vriendin heeft genoten. Ook de klantenservice is heel behulpzaam.

Marloes beoordeelde op 2019-08-27

Wat een leuk concept! De brownies zijn heerlijk! Je zou ze bijna voor jezelf bestellen :)

Nicoline Buijs beoordeelde op 2019-08-27

Eigenlijk zijn deze brownies zo lekker dat je ze allemaal voor jezelf wil houden. Maar ook zijn ze zo lekker dat je iedereen deze heerlijke smaak wil laten proberen .. wat een dilemma.. snel tijd voor een nieuwe doos, want de vorige was te snel leeg.

Marly beoordeelde op 2019-08-27

Super leuk om te krijgen maar ook om te geven! Service is top, altijd duidelijk en snel.

Lindy beoordeelde op 2019-08-22

Zeer tevreden over de service. De fout van PostNl werd door Brownies per post erg netjes opgelost! De ontvanger was erg blij met de Brownies, ze smaakten heerlijk.

Maartje beoordeelde op 2019-08-16

Hele fijne service! De karamel zeezout blijven favoriet, echt een aanrader!

Marja beoordeelde op 2019-08-16

M.n 2 dochters verrast met de brownies. Alles ging heel snel . Bezorging prima. De dames blij verrast, en ze waren heerlijk !

Marieke beoordeelde op 2019-08-13

Degene die verrast werd met de door mij bestelde brownies was erg enthousiast! Het was een leuke en vooral lekkere verrassing!

Hanneke beoordeelde op 2019-08-12

Fijne website, snelle bezorging, heeeeerlijke brownies

Denise beoordeelde op 2019-08-12

Ik kreeg brownies per post van een vriendin. Blondies en met caramel zeezout. De blondies vielen mij wat tegen. Mijn man vond ze heerlijk. De caramel zeezout was perfect, echt heel erg lekker met vloeibare caramel. Smullen!

Alison Jolley beoordeelde op 2019-08-09

Een keertje de lavendel blondies gehad. Persoonlijk vond ik de lavendel smaak iets te overheersend en mijn man vond ze helemaal niet lekker. Jammer, maar persoonlijke smaak. Volgende smaak beter!

Merel beoordeelde op 2019-08-09

Qua verzending was het prima in orde echter viel de limited edition (lavendel) echt tegen. Jammer want normaal gesproken is het echt smullen.