Bommertsweg 2
7841BZ Sleen
0591-361952

9,9

Sportskills.net beoordeelde op 2017-12-12

Als beterschapskado verstuurd. Tijdens de Sportskills training een deelnemer een hockeybal op zijn hoofd gekregen. Super leuke reactie ontvangen dat hij super leuke post heeft ontvangen! Top dus!

Irene beoordeelde op 2017-12-12

Ook hier een hele tevreden klant. Bestelling snel geleverd en hele enthousiaste reactie van de ontvanger.

Monique beoordeelde op 2017-12-12

Heerlijke brownies, mooi verpakt en snel bezorgd. Heel leuk om te geven en te krijgen!

Maud beoordeelde op 2017-12-12

Besteld als verrassing voor m'n vriend aangezien ik in het buitenland zit, hij vond ze heerlijk en de levering was hartstikke goed! Zeker voor herhaling vatbaar :)

Han beoordeelde op 2017-12-12

Heel kort voor het Sint weekend besteld en toch de andere dag ontvangen. Ze waren heerlijk.

Hanke beoordeelde op 2017-12-12

Heerlijk zijn ze! En na een week bewaren nog net zo smullen.

Rik beoordeelde op 2017-12-06

Een bijzonder smakelijk en super lekker kado om te geven met verzekerd succes bij de ontvanger. Op naar naar de volgende bestelling.

Chantal beoordeelde op 2017-12-05

Ik heb dit nu in totaal 3x als cadeau laten versturen en het wordt echt super leuk ontvangen! Nu nog erg origineel!

Reactie van Brownies per Post:
Haha, ja, als je vrienden met elkaar praten houdt het een keer op met de originaliteit ;-)

Daisy beoordeelde op 2017-12-05

Ze werden door de ontvanger als “goddelijk” omschreven!!!

Reactie van Brownies per Post:
Zo hé, dat is nog eens een kwalificatie. Dank!

Kirsten beoordeelde op 2017-11-30

Ik heb het als cadeau gegeven en werd super op de hoogte gehouden. Ik wist precies wanneer ze het binnen kregen.

Reactie van Brownies per Post:
Dank voor jouw beoordeling, Kirsten.

Leonie beoordeelde op 2017-11-30

Ze zijn super lekker en ik word goed op de hoogte gehouden van het “ bezorg” proces. Een leuke verrassing om te versturen

Reactie van Brownies per Post:
Dank voor jouw beoordeling, Leonie!

René beoordeelde op 2017-11-22

Altijd goed. Heerlijke brownies, fijne specials en altijd goed bezorgd. Hopelijk komen de cheesecakebrownies nog eens terug. :)

Reactie van Brownies per Post:
Ha René, dank voor het compliment. We nemen jouw wens mee in onze eindejaarsoverwegingen ....

Marion beoordeelde op 2017-11-22

Net als de vorige keren waren ze superlekker

Dank je, Marion.

Gusta beoordeelde op 2017-11-21

Al een keer of 4 heb ik brownies per post verstuurd. Ik word goed op de hoogte gehouden van het verzendproces en ontvang altijd enthousiaste reacties! Een super leuke manier om iemand te verrassen!

Reactie van Brownies per Post:
Dank voor jouw mooie beoordeling, Gusta.

Sanne Schepers beoordeelde op 2017-11-21

Toffe dienst!

Toffe beoordeling, dank!

SSBA beoordeelde op 2017-11-21

We hebben de brownies laten bezorgen bij de medewerkers die ziek thuis zijn om ze te laten weten dat we aan ze denken. Bestelproces is heel makkelijk, leuke verpakking, levering op tijd en hele enthousiaste reacties van de ontvangers. Dit gaan we vaker doen!

Reactie van Brownies per Post:
Daar hebben wij helemaal niets op tegen, SSBA ;-) Al gunnen we jullie van harte gezonde medewerkers!

Anja Aarns_ van Reij beoordeelde op 2017-11-19

Heb ze nu al 2x als verrassing mogen ontvangen en ik vind het een superleuk kado. Keurig ingepakt en ze smaken voortreffelijk!

Reactie van Brownies per Post:
Dank je, Anja, voor jouw beoordeling!

Kiki beoordeelde op 2017-11-15

Heerlijk!!!!!!!!

Dank!

Janneke beoordeelde op 2017-11-13

Wederom zo lekker, de blondies waren nu veruit het lekkerst :) maar dat is persoonlijke smaak, uiteindelijk allemaal goede kwaliteit en super op tijd geleverd ook!

Reactie van Brownies per Post:
Leuk om te horen, Janneke. Dank je!

Anoniem beoordeelde op 2017-11-08

Ik heb in de afgelopen weken 3x een bestelling gedaan. Alle keren waren ze op tijd geleverd, smaakten ze heerlijk, alle gasten enthousiast over zowel uitvoering als smaak. Zeer tevreden.