Bommertsweg 2
7841BZ Sleen
0591-361952

M beoordeelde op 2018-07-13

Volgens de ontvanger waren ze heerlijk! Levertijd was ook conform afspraak.

Annemarije beoordeelde op 2018-07-13

De brownies waren erg lekker! Het enige puntje was dat de karamel-zeezout brownies niet erg compact waren. Door het karamel bleven ze aan het papier plakken waardoor het eten iets lastiger ging.

Reactie van Brownies per Post:
Dank voor jouw beoordeling, Annemarije. We gaan er wat aan doen!

Anita beoordeelde op 2018-07-12

Als bedanktje heb ik ze iemand toegestuurd. De geadresseerde vond het een erg leuke attentie en vonden de smaak van de brownies erg goed.

Hannah beoordeelde op 2018-07-11

Zelf de brownies ontvangen en wat smaakten ze goed! Echt geniaal. Toen gelijk zelf wat pakketjes verstuurd. Leuke verpakking en snelle levering.

Sjoerdsma beoordeelde op 2018-07-10

Brownies waren leuk verpakt en de boodschap was goed verzorgd. Smaakten uitstekend. De bezorging was later dan wij hadden verwacht en bedoeld.

Reactie van Brownies per Post:
Hoi! Dank voor jouw beoordeling. Zou je ons even mailen? Wij zien geen vertraging rondom de bezorging van deze brownies.

Janneke beoordeelde op 2018-07-05

De brownies waren super lekker volgens mijn collega's, snelle levering, tot dusver super!
Ze hadden alleen geen idee wie de gever was, ik had wel het kaartje ingevuld met persoonlijke boodschap en naam...
Geeft verder niks, ik zou zeker weer bestellen!

Reactie van Brownies per Post:
Beste Janneke, geeft wel! Zou je ons even willen mailen? Dan kunnen we het even nakijken.

Monique beoordeelde op 2018-07-04

Echt super leuke reactie. Ook fijn dat je persoonlijk berichtje kan plaatsen.

Jan Wouter beoordeelde op 2018-07-04

Heel tevreden, duidelijke communicatie, fijn om de post te kunnen tracken (wanneer komen ze aan) en een erg leuke reactie van degene die ze ontving :). Aanrader!

Sanne beoordeelde op 2018-07-01

Heel tevreden, bezorgd op de dag die ik wilde, en ze smaakten fantastisch heb ik gehoord! Ontvanger was heel verrast!

Nans beoordeelde op 2018-06-28

Such a great service, wonderful to be able to send my parents some fresh made baking. They loved it and the taste is yummy ❤️ From New Zealand

Sanne beoordeelde op 2018-06-27

Uitstekend, geholpen toen het de eerste keer niet goed was gegaan met de levering. Ze hebben een nieuwe gestuurd en mijn vader heeft er erg van genoten. Ontzettend bedankt!!

Iloncija beoordeelde op 2018-06-27

Waren erg lekker en goed gevuld

Sibel beoordeelde op 2018-06-26

Wij van WebwinkelKeur hebben enorm genoten van de brownies. Wat waren ze lekker. Zeker een aanrader (voor jezelf of als cadeau). Bedankt voor de goede en snelle service!

Wim beoordeelde op 2018-06-24

Bedoeld was dat de bestelling als cadeau voor het slagen ,tijdig besteld, meteen de dag na de uitslag bezorgd zou worden. Dat is niet gebeurd, kwam een dag later waardoor de geslaagde al voor langere tijd vertrokken was. Teleurstellend!

Reactie van Brownies per Post:
Beste Wim, balen! En jammer dat je onze info over verzenden voor een specifieke datum kennelijk gemist hebt.

Thirza beoordeelde op 2018-06-24

Heel tevreden, was leuk ingepakt en ze smaken ook heerlijk.
Ze vond het ook een leuk cadeau.

Danielle beoordeelde op 2018-06-23

Mijn vader er mee verrast voor vaderdag! ontzettend mee verrast! erg lekker vonden ze het! Ooit ook al een keer mogen ontvangen en was er zelf ook compleet mee verrast! Super cadeau om te geven!

Annemarie beoordeelde op 2018-06-22

Keurig bezorgd en volgens de ontvangers was het puur genieten geblazen.

Saskia van der Jagt beoordeelde op 2018-06-21

Heel tevreden. Ik ben vaste klant en de brownies zijn altijd op tijd binnen en altijd heerlijk. Ga zo door!

Sita beoordeelde op 2018-06-20

Heel tevreden. Dinsdag besteld voor zieke vriendin in Belgie, en donderdagmorgen al bezorgd.

Adeline beoordeelde op 2018-06-20

Hier spreekt een ware zoetekauw: dit waren de lekkerste brownies ever!!