Bommertsweg 2
7841BZ Sleen
0591-361952

9,9

Nienke beoordeelde op 2018-05-25

Ontvanger zeer tevreden. Heerlijke brownies. Snelle levering.

judy beoordeelde op 2018-05-24

Heeeeeerlijk!!!
& super goeie service :)

Charlotte beoordeelde op 2018-05-24

Heerlijke brownies

Simone beoordeelde op 2018-05-24

De ontvangers waren blij verrast met deze traktatie!

Laura beoordeelde op 2018-05-24

Super service, en echt de allerlekkerste brownies die ik ken. Mijn vriendinnetje vond het echt een top verrassing !!!

Kirsten beoordeelde op 2018-05-23

Ik bestelde de Moederdagbox, die werd nog aangeboden op de site. Uiteindelijk werd het pas twee dagen na Moederdag bezorgd. Jammer, communiceer dat dan niet meer op je site. Een consument gaat er van uit dat het dan op Moederdag bezorgd wordt...

Reactie van Brownies per Post:
Beste Kirsten, wat vervelend dat het anders liep dan jij dacht. Jij koos als verzenddatum maandag 14 mei, terwijl zondag 13 mei Moederdag was. En je nam geen contact op na onze bevestiging van jouw bestelling dat we ze op maandag zouden gaan verzenden.

Thessa beoordeelde op 2018-05-22

Ik heb ze zelf nog nooit geproefd, maar krijg altijd ontzettend enthousiaste reacties. Zo ook dit keer, dus ik heb ze voor een ander familielid ook gelijk besteld :). Absolute aanrader en origineel cadeau. En goede service!

Henriët beoordeelde op 2018-05-22

Super tevreden. Op de juiste dag bezorgd en de Moederdagbrownies vielen erg in de smaak. Super leuk, die bijpassende wikkels! Ga zo door :)

Youssra beoordeelde op 2018-05-22

Heel tevreden! Levering was op tijd, de brownies waren super lekker en het kaartje was super mooi!

I. E beoordeelde op 2018-05-22

Heel fijn geholpen, zelfs last-minute! De brownies zelf zijn super smeuïg en waren zo weg. Heel erg bedankt!

TJ beoordeelde op 2018-05-22

Bestelling keurig afgehandeld, op maandag besteld en de volgende dag geleverd bij de ontvangers die er heel blij mee waren.

Kier vd wal beoordeelde op 2018-05-22

Weer volgens afspraak, uiterst smakelijk

Roos beoordeelde op 2018-05-22

Mijn moeder vond het erg lekker! Ik heb al vaker brownies laten bezorgen en altijd een goede ervaring!

Melissa beoordeelde op 2018-05-19

Netjes bezorgd op de dag die ik had aangegeven. Erg positieve reacties gekregen, want de brownies waren super lekker! Jammer dat ik ze zelf niet kon proeven!

Rob Rochus beoordeelde op 2018-05-16

Heel tevreden. Sneller geleverd dan verwacht ondanks verzending naar belgië. De lemon curd special edition was echt fantastisch en ik hoop dat die in de toekomst nog herhaald wordt, want dan bestel ik ze zeker opnieuw.

Bas kruyshaar beoordeelde op 2018-05-16

Mama is erg blij met de boterzachte brownies

Loes beoordeelde op 2018-05-16

De ontvanger was heel verrast en vond de lemoncurd special edition heerlijk! Zelf ben ik erg tevreden over het bestelgemak

Mirjam beoordeelde op 2018-05-16

Mijn zus was ontroerd ( mede door de kaart die er bij zat) toen ze de verrassing in de brievenbus kreeg en heeft genoten van de verrukkelijke brownies :-)!

Marjan beoordeelde op 2018-05-15

Super leuke verrassing en bovendien erg lekker!

Antoinette beoordeelde op 2018-05-14

Brownies per Post was een grote verrassing voor de ontvanger. Zij vond een mooi doosje in de brievenbus. De brownies smaakten verrukkelijk. Dus echt een leuk cadeau.