Keizersgracht 41
7941KB Meppel

Angelique Ottens beoordeelde op 2019-01-17

Wat kan ik nog zeggen? Ze vallen iedere keer in de smaak! De relatie die ze deze keer ontving gaf ons de 'originalitieitsprijs'. Helemaal super dus!

Kimberley Stuije beoordeelde op 2019-01-17

Heerlijke brownies, prachtig verpakt en snel geleverd. De website is duidelijk en gebruiksvriendelijk. Ik heb zojuist mijn 2e bestelling geplaatst en ben van plan nog veel meer smaken te proberen!

Anoniem beoordeelde op 2019-01-17

Ik heb ze als bedankje gestuurd. Kreeg een leuke reactie van de ontvanger, met de melding dat de brownies erg lekker waren. Heb ze zelf helaas niet kunnen proeven. Bezorging was snel.

Danielle beoordeelde op 2019-01-12

Heerlijke double chocolate brownies, precies op tijd door de brievenbus. Wij hebben weer genoten.

Eva beoordeelde op 2019-01-12

Duidelijke website om te personaliseren en te bestellen. De ontvanger was blij verrast en vond de brownies heerlijk.

Lisette beoordeelde op 2019-01-11

Heerlijke brownies! Ik heb al meerdere keren besteld en altijd weer dik tevreden.

Esther beoordeelde op 2019-01-11

Zelf een aantal keren mogen ontvangen qua kado. Altijd zalig! Nu voor het eerst kado gedaan en diegene vond ze ook erg lekker. Makkelijk te bestellen en te bepalen wanneer het verzonden moet worden

Xx beoordeelde op 2019-01-09

Bestel hier al jaren en elke keer ontzettend tevreden

Van As Financieel Advies beoordeelde op 2019-01-09

Ik heb een aantal bestellingen gedaan voor onze zakelijke relaties. het gehele proces van bestellen tot na levering verliep buitengewoon goed. Ik vraag mij wel af hoe de levering per post gaat als de buitentemperatuur omhoog gaat.

Reactie van Brownies per Post:
Beste heer of mevrouw Van As, wat de buitentemperatuur betreft: brownies zijn vanwege de grote hoeveel chocolade en suiker niet erg gevoelig voor bederf. Wel kunnen ze wat zachter worden als het warmer wordt. Daarom zit er in de zomer een sticker op de doos die de ontvanger vraagt ze eerst een paar uurtjes in de koelkast te leggen, zodat de brownies weer stevig kunnen worden. En als het langere tijd boven 25 graden is, verzenden wij niet. Dat melden we dan op de website. Wij houden van de winter, dat mag duidelijk zijn ;-)

Karlijn Geelen beoordeelde op 2019-01-09

Goede snelle levering en leuk cadeau om te versturen!

Bridget beoordeelde op 2019-01-09

allerlekkerste brownies en blondies!!

Ineke Touwen beoordeelde op 2019-01-08

Als cheesecake én browniefan ging ik blínd voor de limited edition. En daar heb ik geen seconde spijt van gehad. Wat o n t z e t t e n d lekker die cherrycheesecakebrownies!!! Ze kunnen wat mij betreft linea recta door naar een plekje in het standaard aanbod. Ga door ga door.

Reactie van Brownies per Post:
Beste Ineke, haha, leuk te lezen. Vast wordt ie in elk geval niet denk omdat hij niet zo goed tegen hogere temperaturen bij verzenden kan. Maar we laten hem zeker nog eens terugkomen.

Michael Klatt beoordeelde op 2019-01-05

Mooi idee, verrukkelijk lekker! Perfecte combinatie van bite en smaak. Verslavend lekkeršŸ‘

Martha beoordeelde op 2019-01-03

Elk jaar stuur ik iets lekkers met kerst naar de mensen waar ik mee samen werk . Dit jaar was het een brownies festijn.
Helaas waren de limited edition cheesecake brownies niet meer op tijd te leveren. Brownies per post heeft zelf andere brownies bij de bestelling gedaan wat prima is bevallen bij mijn collega’s gelukkig . ( ook vermeld per e-mail)Ik heb netjes €10 retour gekregen omdat ze niet konden leveren wat ze beloofd hadden .
Goed geregeld

M. Hulst beoordeelde op 2019-01-03

Wij hadden dit keer de limited edition Cherry Cheesecake brownies :)
Deze is zeker voor herhaling vatbaar, heerlijk, niet machtig .
Deze nog een keer doorsnijden en dan met een kop koffie/cappuccino/espresso na een diner zéér aan te bevelen !

TJ beoordeelde op 2019-01-03

Verzonden zoals aangegeven. Ontvangers waren blij verrast.

Sabine beoordeelde op 2018-12-29

Zelfs mijn Amerikaanse vriendin ( en echte Brownie fan ) vond de brownies heerlijk!
Top bedrijf!

Herman beoordeelde op 2018-12-28

Een fantastische service!
Ondanks de hectiek van de feestdagen lossen ze een probleem goed op.
Absoluut TOP!

Foke Singh beoordeelde op 2018-12-28

Zelfs in Berlijn vlot en vers geleverd, top! De grote doos met 4 soorten brownies was een groot succes.

kimberley beoordeelde op 2018-12-28

netjes op tijd bezorgt!! Zag er geweldig uit!! super handig en origineel cado! smaakte super