Nieuwe grensweg 5
3848 BR Harderwijk

Quincy beoordeelde op 2019-06-19

Heel tevreden, leuk tekstje op de verpakking.

E.H. Smeding beoordeelde op 2019-06-19

Er wordt voldaan aan wat ze beloven. Het is ook fijn dat je voor je beslist een proef staaltje kan bestellen.
Het enige dat budget is is de prijs van de stoffen. Verder prima. Voldoet aan al mijn verwachtingen.

Glen beoordeelde op 2019-06-19

Top samenwerking. Snelle levering (donderdag avond besteld -> dinsdag thuis.)

Goede en snelle reacties op vragen.

Top service

Mongare donna beoordeelde op 2019-06-19

Goede stoffen duurt wel lang om ze te ontvangen verleden week besteld nog altijd niet ontvangen

Jeannette Penders beoordeelde op 2019-06-19

Goed en snel geleverd

Petra beoordeelde op 2019-06-19

Snelle en nette levering

Jacqueline van Schaik beoordeelde op 2019-06-18

Echt super geregeld. De bestelling was precies wat ik had verwacht en de dag na bestelling al binnen.

S. Mendes beoordeelde op 2019-06-18

snelle levering van de juiste kleur

Ilona beoordeelde op 2019-06-18

Super snelle levering & kwaliteit stoffen!

Liesbeth beoordeelde op 2019-06-18

Super service! De ritsen die ik besteld had waren uitverkocht. Ze hebben contact met mij gezocht en boden aan om andere ritsen toe te sturen. Ik had erbij gezegd dat ik snel de stof nodig had. De volgende dag was het pakketje binnen met een leuke boodschap op het pakketje. Zeer vriendelijke en geweldige service! Bedankt

Jannie beoordeelde op 2019-06-18

Snelle en uitstekende levering.
Heel leuk ook de tekst"maak er wat moois van😀"

Inge Heijens beoordeelde op 2019-06-18

Bestelling en levering prima verlopen!

Nadine beoordeelde op 2019-06-17

Heel rap mijn stof ontvangen
Heel mooie kwaliteit

Annita Vossen beoordeelde op 2019-06-17

Altijd snelle levering!

Etty beoordeelde op 2019-06-17

Mooie stof met goede val en heerlijke stretch tricot. Moeilijk voor een beginner maar voor mij geen probleem. De stof gebruikt voor een broek en hoofdwrap(ideaal voor een badhairday).

Silvana beoordeelde op 2019-06-17

Stond binnen 1-2 dagen binnen. Was woensdag verstuurd helaas zaterdag binnen, toen was het eigelijk al te laat. Helaas is de kleur van het lint ook veel donkerder dan op de site stond. Voor de rest wel een fijne site.

Raghani beoordeelde op 2019-06-17

Ookal was de bestelking de eerste keer niet helemaal goed verzonden, na één telefoontje was dit meteen opgelost :D

Petra beoordeelde op 2019-06-17

Ik ben zeer tevreden. De bestelling is snel bezorgd en de persoonlijke boodschap deed mij glimlachen, heel leuk!