Nieuwe grensweg 5
3848 BR Harderwijk

Janneke beoordeelde op 2018-04-19

Persoonlijk en snel gelevrd!

Marina beoordeelde op 2018-04-19

Alles gaat zeer correct en snel. De kwaliteit is uitstekend.

E. van straten beoordeelde op 2018-04-18

Goed product en snel en netjes bezorgt.

Yourii martynov beoordeelde op 2018-04-18

Prima service, het pakket was binnen een dag geleverd

Kathleen beoordeelde op 2018-04-18

Livraison super rapide!
Prix imbattable! Merci!

Elien beoordeelde op 2018-04-18

Mooie en goedkope stoffen, zeer snelle levering!

Hennie Berger beoordeelde op 2018-04-18

Snelle levering. Mooie stof en niet duur.
En dan de tekst " maak er iets moois van" op de verpakking......
Top!

Naaister beoordeelde op 2018-04-17

Tevreden over de geleverde spullen, behalve over kobaltblauwe fleece. Deze is namelijk indigo...meer richting paars dus. Heb dit ook aangegeven per mail, direct na ontvangst. Ze zeiden dat ieders opvatting over de kleur kon verschillen, maar dat ik het wel terug kon sturen, verzendkosten dan voor mijn rekening. Nou, dat heb ik dus niet gedaan...hier op de markt nieuwe kobaltblauwe fleece halen is dan goedkoper. Baal alleen dat ik dan de deur uit moet aangezien ik amper kan lopen, online bestellen hád zo zijn voordelen dacht ik...

Friedz beoordeelde op 2018-04-17

Snelle levering en mooie stofjes.

Marion Blache beoordeelde op 2018-04-17

schnell und unkompliziert

Hetty beoordeelde op 2018-04-16

Heelbgriit assortiment, snelle service en super attente boodschap op de verpakking
“maak er iets leuks van”

anny beoordeelde op 2018-04-16

heel mooie kwaliteit van stoffen eveneens de kleuren, mooi garen, en vooral de onmiddelijke service bij antwoord op een mail
dank aan allen en jullie verdienen een grote pluim

de levering ultra snel en heel vriendelijk

Maryline Gilson beoordeelde op 2018-04-16

tissus de qualité et livraison rapide. très satisfaite de ma commande. merci.

joke hogetoorn beoordeelde op 2018-04-16

fantastisch goed en ontzettend snel geleverd. En voordelig.

Myrte Yedema beoordeelde op 2018-04-16

Super snel verzonden, een leuk bericht op de verpakking! Erg vriendelijk.

YV vd GOES beoordeelde op 2018-04-16

Het is zo fijn bij budgetstoffen te winkelen.heel veel keuze en ook met achteraf betalen.
Het word op tijd geleverd.Ik ben fan van deze goede Budgetstoffen winkel .En het is zeker voor vele keren herhaling vatbaar.

Carla beoordeelde op 2018-04-16

Veel keus in stoffen. Hele snelle levering. Vandaag besteld morgen in huis.

Miek beoordeelde op 2018-04-15

In de stof die ik ontving zat helaas een gat. Hiervoor gebeld en het advies gekregen om even een mail te sturen.
Daags erna had ik dezelfde stof en hetzelfde aantal meters
Super service
Mie

Lucie De Bock beoordeelde op 2018-04-15

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling. Ik zocht namelijk een stofje maar vond dit niet meteen - heb een vraag gesteld via de klantendienst die mij heel snel beantwoord werd - ook kreeg ik advies over bijpassende stof.
En ik wist ook wanneer ik mijn stofje thuis geleverd zou krijgen via de route die je kunt volgen. Mijn stofje werd heel snel geleverd, en dit naast feit dat het heel goedkoop is. Beter kan niet!

Jeanne beoordeelde op 2018-04-14

zeer tevreden en op tijd bezorgd