Nieuwe grensweg 5
3848 BR Harderwijk

Nel zei op 2017-03-29

Uitstekende kwaliteit stof tegen een voordelige prijs! Snelle levering, nette verpakking en mogelijkheid om proefstaaltjes vooraf te bestellen.

Maartje zei op 2017-03-29

Het is natuurlijk heel moeilijk om stoffen van een foto te beoordelen. Daarom is het zo fijn dat je een proeflapje kunt bestellen! Dan weet je precies wat je in huis haalt.

Bibi zei op 2017-03-29

Ik heb het donderdagavond besteld. En moest het eigenlijk voor maandagmiddag binnen hebben. Aangezien het normaal 1-2 werkdagen duurt was ik bang dat ik het pas maandag zou binnen krijgen dus had een opmerking geplaatst dat als het zou kunnen ik het liefste vrijdag of zaterdag binnen wou krijgen. Ik was heel erg gelukkig toen zaterdag mijn bestelling binnen kwam.

Mathias zei op 2017-03-28

Heel aangename leuke stof! Snelle levering! Een minpuntje is dat de lappen stof wel enorm bruusk worden afgesneden en de randen dus wel niet mooi oogen....

Snel zei op 2017-03-27

Vriendelijke telefoniste en snelle levering

Maria zei op 2017-03-27

Snelle levering en een leuk begeleidend briefje erbij.

Yasmin zei op 2017-03-27

Tevreden, met persoonlijke boodschap de volgende dag in huis

Suzanne zei op 2017-03-27

Fijne website, ruime keuze, verzending prima op tijd.
De persoonlijke boodschap op de envelop, met de hand geschreven, deed het h'm. 'Maak er wat moois van' stond er geschreven en dàt maakt nu precies waarom ik zo'n winkel niet vergeet en nu deze beoordeling schrijf. Bedankt!

Jessica Klaver zei op 2017-03-27

Duidelijke site en goede communicatie. Misschien wel handig om een rekeningnummer op de site of de factuur te vermelden. Dit voor de mensen die kiezen voor de keuze overmaken. Voor de rest is het heel erg goed gegaan.

Anita van Huet zei op 2017-03-27

Levering correct maar beschrijving bestelde product niet volledig en ook niet juist.
In artikel op site stond 100% polyester maar na testen blijkt dit niet te zijn.
Beter aangeboden artikelen juister en beter omschrijven zodat klant kan ontvangen wat
hij/zij wil gebruiken.

D.van den Berg-Schenck zei op 2017-03-27

vlotte levering en bij eventuele problemen goed contact met de winkel.

Tamara zei op 2017-03-26

Moiebstofjes, nog mooier in het echt. Goede service.

Yasmine zei op 2017-03-26

Tevreden, de stalen waren snel binnen. De kleur leek niet zo erg op die van het scherm maar dit kan te maken hebben met de instelling van men computerscherm

Anoniem zei op 2017-03-26

Snel en met een gezellige boodschap, goed verpakt, geleverd!

bert zei op 2017-03-26

Het was wel een heeeeeel klein stukje stof.

Jessica Heeren Cosplay zei op 2017-03-26

Goede prijs, mooie kwaliteit, snelle levering en persoonlijk berichtje op de verpakking. <3

Mirjam zei op 2017-03-25

Supersnelle levering, goed verpakt en heerlijke stoffen! Een van mijn favoriete stoffen shops!

Natascha K zei op 2017-03-25

Supersnel verzonden en keurig contact met Budgetstoffen gehad

Ada zei op 2017-03-25

Goede kwaliteit, voordelig en snelle levering

Ria Declercq zei op 2017-03-25

heel tevreden zondag besteld en dinsdag al thuis geleverd.