Nieuwe grensweg 5
3848 BR Harderwijk

Marinka beoordeelde op 2017-09-25

Snelle levering en prima kwaliteit producten

Rita boer beoordeelde op 2017-09-25

Mooie stof en mooie kleuren.

dorothée beoordeelde op 2017-09-25

prima snelle levering en een leuke persoonlijke touch: maak er iets moois van...

Janny beoordeelde op 2017-09-25

Heel tevreden, producten netjes ingepakt en vlot thuis bezorgd. Met nog een leuke opmerking op de verpakking

Joyce beoordeelde op 2017-09-25

Snelle bezorging, prima stof!

corrie beoordeelde op 2017-09-25

snelle levering en altijd een persoonlijke tekst.

Saskia beoordeelde op 2017-09-25

Mooie kwaliteit stoffen en supersnelle levering. Leuke tekst op de verpakking: "maak er iets moois van". Nou , dat ga ik zeker doen!

J.J.Vlastuin beoordeelde op 2017-09-24

Pakket ontvangen, maar mijn pakket was open. Alles zat er nog wel in. Ik weet niet of Budgetstoffen het niet goed verpakt had of dat
het onderweg open gemaakt is.
Verder de stoffen waren prima.

Karolien beoordeelde op 2017-09-24

ik liet het pakje toekomen op een ander adres dan waar ik woon, en het is prima afgeleverd. waarvoor dank

Mees beoordeelde op 2017-09-24

Snelle levering, mooie stoffen. Leuk dat er op de verpakking bij staat 'maak er iets moois van'

Ynna beoordeelde op 2017-09-24

Zeer goede en snelle service. TOP kwaliteit voor TOP prijs.

Annie beoordeelde op 2017-09-24

Mooie stoffen en snel geleverd

h.vervoort beoordeelde op 2017-09-24

snelle service,ben zeer tevreden

Joke de Brons beoordeelde op 2017-09-24

Snelle en nette levering. Een stofje niet op voorraad en dit snel om kunnen wisselen voor iets anders.

Elien van Drogen beoordeelde op 2017-09-24

Snelle service en levering.

Rita beoordeelde op 2017-09-24

Snelle levering. Scherpe prijs. Wel waren in 2 stukken stof serieuze gaten. Na melding via foto's kwam snel reactie met een voorgestelde korting. Ik kon deze aanvaarden.

Natasja beoordeelde op 2017-09-23

Mooie stof voor een leuke prijs. Bezorging netjes en snel.
Ik had 20 meter besteld, die was er niet aan 1 stuk, werd netjes overlegd over hoe dit te leveren.

Marlam beoordeelde op 2017-09-23

De kwaliteit van de stoffen is erg goed, vooral de prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend!

Elke vandenberghe beoordeelde op 2017-09-23

Snelle service maar wel dure verzendkost

Ans beoordeelde op 2017-09-23

Budgetstoffen heeft supersnel, voordelig en helemaal correct geleverd. Bovendien een persoonlijk vriendelijk berichtje erbij. Helemaal tevreden mee!