Nieuwe grensweg 5
3848 BR Harderwijk

Thera Knotters zei op 2017-05-24

Super fijne en snelle levering! Uitstekende service, ik kreeg nog wat extra meters voor de lengte, helemaal fijn!

Jacqueline zei op 2017-05-24

Snel besteld snel geleverd prijs kwaliteit fantastisch!!

Diane zei op 2017-05-24

Snelle levering en zeer klantvriendelijk!

Wilfried Steurs zei op 2017-05-23

Zeer snelle bestelling, afhandeling, levering. Alles geleverd zoals verwacht. Perfect. Doe zo voort en wij komen zeker terug.

Jessica steurs zei op 2017-05-23

Juiste stofkeuze zoals op foto is uitgebeeld

Maria zei op 2017-05-23

Duidelijke website. Foto's op website komen goed overeen met geleverde producten. Snelle levering, netjes verpakt. Prima prijs-kwaliteit verhouding!

Geert Mulder zei op 2017-05-23

Goed telefonisch contact, directe levering en de volgende werkdag was het in huis. We hebben er iets moois van gemaakt.

Thea zei op 2017-05-23

Snelle levering. De stof was goed omschreven. Precies wat ik zocht.

De Brouwer Nancy zei op 2017-05-22

De stofjes die ik besteld had zijn nogal kleurig en ik was wat bang of het wel goed zou zijn.Het was de eerste keer
Zeker op tijd geleverd, en vooral net hetgeen wat ik wou.
Op het pakje stond: Maak er iets moois van
Wat een leuke bestelling
Hartelijk Dank

melissa van voorst zei op 2017-05-22

snelle en goede levering. mooie en nette stof. netjes verpakt. zeer tevreden en bestel zeker vaker!!

Josje zei op 2017-05-22

Stofmonsters besteld ZONDER bijkomende PORTOKOSTEN. Waar kom je dat nog tegen? Meestal wordt er 4 tot 5 euro voor berekend terwijl het met een gewone postzegel het kan worden verzonden.

Diaan zei op 2017-05-22

Mooie prijs-kwaliteit van de stoffen! Supersnelle levering. De aanmoediging op de verpakking als erg leuk ervaren.

Toos zei op 2017-05-22

hele snelle levering
attent bericht op de verpakking, was erg leuk
lekker goedkoop

SBO Park & Dijk zei op 2017-05-22

Prima stof en snel geleverd. De kleur is precies als de site aangeeft.

Monique zei op 2017-05-22

Overzichtelijke site en makkelijk bestellen en betalen.Stof werd snel geleverd.

Alan zei op 2017-05-22

Prima service, snel geleverd

Danielle zei op 2017-05-22

Stof was mooi en ruim voldoende, leuk dat er nog even met stift op geschreven was maak er wat moois van!

Florancr zei op 2017-05-22

Snelle levering veel keus

Agata zei op 2017-05-21

Super kwaliteit voor stoffen , en snelle verzenden :)

Miranda zei op 2017-05-21

Super snel. Top