Nieuwe grensweg 5
3848 BR Harderwijk

A. van Weerd beoordeelde op 2017-07-20

De bestelling was de volgende dag al in huis! ik ben heel tevreden!

T Verhoeven beoordeelde op 2017-07-19

Alles erg snel geregeld, ook nadat er iets fout gegaan was met iDeal en erg attent "maak er wat moois van" op de verpakking geschreven!

Nettie beoordeelde op 2017-07-19

snelle levering, proeflap is een goede dienst.

Olga vriend beoordeelde op 2017-07-19

Vlotte afhandeling, en het teveel betaalde terug

Kaa beoordeelde op 2017-07-19

Goede levering binnen gekregen, zelfs met een aardig krabbeltje erbijšŸ‘

Sylvia beoordeelde op 2017-07-19

snelle nette levering. Leuk dat er op de verpakking stond "maak er wat moois van"

Bastiaenssen Marleen beoordeelde op 2017-07-19

Ik ben meer dan tevreden over de stoffen en de snelle levering.

Marjolein beoordeelde op 2017-07-19

Heb een staal van een stof besteld, dit werd snel per post opgestuurd.

maria beoordeelde op 2017-07-18

heel tevreden

Maarten beoordeelde op 2017-07-18

Voor een trouwerij zijn we ter versiering op zoek gegaan naar wat mooie en goedkope stoffen. De mogelijkheid om staaltjes te bestellen is fantastisch. Deze werden binnen 2 dagen bezorgd en allemaal netjes voorzien van een sticker, zodat je weet welke stof het is. We hebben daardoor een prima keuze kunnen maken voor de uiteindelijke bestelling!

Alena De Coninck beoordeelde op 2017-07-18

Juist afhandeling van de bestelling en goede kwaliteit van de stoffen

Kuijt beoordeelde op 2017-07-18

Binnen 1 dag in huis.

Alicia/AlyMoon beoordeelde op 2017-07-18

Ik ben zo blij dat een vriendin mij deze site voorstelde om stoffen te kopen, heb namelijk nooit tijd of zin om naar een stoffenwinkel te rijden, en vind maar 1 met degelijke prijzen.....
Ik ben al bij al super tevreden, ook handig dat je staaltjes kan besrellen om de stof eerst zelf te zien !
De komende projecten zijn volledig in jullie stoffen !
Hartelijk bedankt ook voor de heel snelle levering ! Zelfs geleverd op zaterdag Oo.

Heleen beoordeelde op 2017-07-17

Heel snel geleverd, netjes verpakt. Goede kwaliteit stof (tule), mijn dochter wilde een tutu voor een pony maken, we gingen er meteen mee aan de slag en het resultaat is mooi. De beschrijving op de website vond ik ook heel duidelijk, en dat hielp om, tussen alle andere stoffenwinkels, precies te kunnen kiezen wat we nodig hadden.

Lena beoordeelde op 2017-07-17

Mooie stoffen voor een heel mooie prijs
snelle levering !!

Kimberly beoordeelde op 2017-07-17

Zeer overzichtelijke website en Super snelle levering!!

pavati beoordeelde op 2017-07-17

zo snel en efficient! mooie prijzen en veel keus, top!

Mariska Moreel beoordeelde op 2017-07-17

Mooie kwaliteit en super snelle levering!

Tevreden Belgische klant. beoordeelde op 2017-07-17

Zeer snelle levering. Prima knoopjes en ook correcte behandeling! Ook via email verliep de communicatie goed.

Marijke Pijpker beoordeelde op 2017-07-17

Duidelijke productinformatie. Vlotte afhandeling . Perfect afgeleverd.