Nieuwe grensweg 5
3848 BR Harderwijk

Geke beoordeelde op 2018-06-20

Snelle service!

Brigitte De Boel beoordeelde op 2018-06-20

Heel snel geleverd en precies wat ik zocht

G Muit beoordeelde op 2018-06-20

Kan niet veel zeggen, het pakket is zoek heb niets ontvangen van Post,nl

Marjolein prent beoordeelde op 2018-06-20

Super snelle levering. Mooie stoffen en zelfs nog de mogelijkheid gehad iets extra's toe te voegen nadat de bestelling al was geplaatst. Super service

Djonie beoordeelde op 2018-06-20

Ik ben ontzettend tevreden! Ik heb mijn bestelling op donderdag geplaatst en op zaterdag werd hij al afgeleverd!
De stoffen waren daarnaast netjes verpakt en zagen er goed uit. Kortom: Een aanrader.

Sofie beoordeelde op 2018-06-20

Snel in huis en super mooie stof. Ik woon in Duitsland en de levering was erg snel. Super tevreden!

marion schijvenaar beoordeelde op 2018-06-20

zeer goed, kwaliteit en billijk, prima service, aan te bevelen en betrouwbaar.

Gaby beoordeelde op 2018-06-20

Snel geleverd. Goed verpakt met een leuke boodschap erop geschreven. De kwaliteit van de stoffen lijken zo op het eerste oog ook goed.

Groot beoordeelde op 2018-06-19

Snelle levering, goedkoop en mooie stoffen

Marion beoordeelde op 2018-06-19

Stof was snel binnen en het was zelfs wat meer dan ik besteld had omdat het t laatste stuk van de rol was

Anja beoordeelde op 2018-06-19

Stofjes besteld en de volgende morgen al in huis. Prima service!

Margareth beoordeelde op 2018-06-19

netjes verpakt.
geen lange levertijd.
kwaliteit is ok.

Gulcan beoordeelde op 2018-06-19

Ik had een jurk gekocht,en ik ben op zoek naar presies zelfde stof zoeken,een riem te naaien,ik heb overal gekeken nergens kan vinden,,en toen surf ik op internet,,toen ondekte ik,budgetstoffen,nl ,ik heb het voor het eerst besteld,ik heb het over stof helemaal gegokt,,of het zou zelfde stof net als mijn jurk zijn,,binnen twee werk dagen heb mijn bestelling ontvangen,helemaal super service stof klopt precies wat ik wilde,in de toekomst als ik weer stof nodig heb,kies ik absuluut weer,Budgetstoffen,nl

Cisca beoordeelde op 2018-06-19

Stof kwam niet overeen met het geen ik dacht dat het zou zijn

Reactie van Budgetstoffen.nl:
Beste Cisca, jammer om te horen dat de stof niet overeen komt met uw verwachting. Om teleurstellingen te voorkomen kunt u altijd eerst een staaltje bestellen, dan kunt u de stof eerst thuis beoordelen.

A.B. beoordeelde op 2018-06-19

Super schnelle Lieferung, ganz toller Stoff. Bis zum nächsten mal. Herzlichen Dank

Anne beoordeelde op 2018-06-19

Goede snelle levering

Zoë beoordeelde op 2018-06-19

Hele snelle levering en een mooie stof voor een zeer mooie prijs.
Leuk ook de boodschap op het pakket om er iets moois van te maken!

hanny vervoort beoordeelde op 2018-06-19

snelle levering

Claudia beoordeelde op 2018-06-19

Snelle levering, goede verhouding prijs-kwaliteit

Marianne de Vries beoordeelde op 2018-06-19

snel, goede info wanneer pakketje zou komen.