Nieuwe grensweg 5
3848 BR Harderwijk

Agnes hulshof beoordeelde op 2018-12-18

Lisa beoordeelde op 2018-12-18

Heel tevreden. Mogelijkheid om samples van de stoffen te bestellen. Had de uiteindelijk bestelling binnen 2 dagen in huis.

Franck beoordeelde op 2018-12-18

Vriendelijk personeel. Fijne shop!

Cynthia beoordeelde op 2018-12-18

Zeer goede stoffen voor een klein prijsje! De volgende werkdag had ik het in huis. Op de verpakking hadden ze al fijne feestdagen geschreven, toch iets kleins wat zo leuk is! Verder zat er nog een kaart bij om fijne feestdagen te wensen en een leuk briefje dat er wat extra stof bij zat omdat het, het laatste op de rol was. Al bij al een super ervaring met dit bedrijf!!

Jolanda beoordeelde op 2018-12-18

Lekker snel. Mooie stof ontvangen.

Lilian beoordeelde op 2018-12-17

Anita beoordeelde op 2018-12-17

Snelle en vakkundige levering

Noel Sidwell beoordeelde op 2018-12-17

Prima service en een persoonlijke touch bij ieder pakketje!

Françoise Delvaulx beoordeelde op 2018-12-17

Heel snel de bestelling gekregen, zoals gevraagd. Alleen vraag ik mij af of "organza" echte organza is

Lai beoordeelde op 2018-12-17

Goed overzicht van de stoffen en snel afhandelen van mijn bestelling.

PromoVisionModels beoordeelde op 2018-12-17

Prettig bedrijf om te bestellen. Tevreden klant!

Mattie den Boer beoordeelde op 2018-12-17

was optijd in huis en tevreden met de stof

Phoebe beoordeelde op 2018-12-17

Zoals gewoonlijk alles perfect verlopen. De handgeschreven boodschappen geven altijd een extra persoonlijke toets en zorgen ervoor dat je je pakketje met een glimlach opendoet. Stoffen natuurlijk ook weer perfect!

Amanda Buijks - Monster beoordeelde op 2018-12-16

De staaltjes zijn goed en zo weetje wat je aan schaft voor een goede werk aan bestelling van mij bedrijf

W. Wierda beoordeelde op 2018-12-16

Vlotte verzending en goed verpakt. Ik had ook om een paar staaltjes gevraagd en deze waren mooi royaal.
Op de verpakking stond "fijne feestdagen" met de hand geschreven en dat komt gewoon leuk over.

Hannelore beoordeelde op 2018-12-16

Supersnelle en correcte service!

Brenda beoordeelde op 2018-12-16

Super snelle levering, heel vriendelijk en correct!
Top webshop.

Aisha beoordeelde op 2018-12-16

Netjes alles onrvangen, snel verzendig

Jeffrey beoordeelde op 2018-12-16

duidelijke website, snelle levering, paar cm extra voor als je net niet goed hebt gemeten. top. en dan heel attent een kerstwenskaartje erbij. prima

B. Essenstam beoordeelde op 2018-12-15

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden omtrent de levering. De stof is ook niet krap gemeten. Prima service