Meidoornplein 28

Kimberly Klop beoordeelde op 2018-08-17

Dora Szakalos beoordeelde op 2018-08-17

Corien bogerd beoordeelde op 2018-08-17

Stephanie van Tilburg beoordeelde op 2018-08-17

Netjes verpakt. Snel geleverd en het is een super mooi product.

Radha Hagman beoordeelde op 2018-08-16

Via de online chat waar ik had gevraagd of het op voorraad was werd me gezegd dat de bestelling die dag nog de deur uit zou gaan. Ik had het pakketje vrijdag dus verwacht. Ik kreeg het dinsdag pas. Dus dat vond ik wel een beetje jammer.

Verder wel tevreden over de spullen.

Martin Deijs beoordeelde op 2018-08-16

van Gasteren beoordeelde op 2018-08-16

Snelle bezorging en perfect product

Madelief Rijzewijk-Otten beoordeelde op 2018-08-16

Marianne Boschman beoordeelde op 2018-08-14

Kim van Kesteren beoordeelde op 2018-08-13

Silvia beoordeelde op 2018-08-13

Hallegraeff beoordeelde op 2018-08-13

De chewie is op de dag van mijn bestelling direct verzonden. Goede kwaliteit, ziet er super mooi uit. Ook erg leuk verpakt. Een origineel cadeau om te geven en te krijgen!

Marjan van der Wiel beoordeelde op 2018-08-11

Razendsnel mijn custom made bestelling binnen. Duidelijke mailing over de vordering.

Anne-May Plas beoordeelde op 2018-08-11

van Remmen beoordeelde op 2018-08-07

Snelle levering en leuk product!

vd Voort beoordeelde op 2018-08-06

Anne Altena beoordeelde op 2018-08-06

Prachtige spulletjes, een perfect kraamcadeautje!

Ayden James Fiks beoordeelde op 2018-08-04

A. Suesan beoordeelde op 2018-08-04