Meidoornplein 28
8013TS Zwolle

Marloes Schreiner beoordeelde op 2018-06-19

Vaderdagcadeau ruim op tijd binnen. Helaas kunnen er maar 3 sleutels tussen het leren riempje. Dit wist ik niet bij bestellen. Het was ook moeilijk met bestellen qua kleur. Als voorbeeld zie je alle kleuren en met bestellen staat alleen de naam van de kleur beschreven waardoor ik niet van alle kleuren wist welke het nu is. Beetje jammer.
Verder heel tevreden over de kwaliteit!

Sjoukje van der Staal beoordeelde op 2018-06-19

L. Mensink beoordeelde op 2018-06-19

Mooi, degelijk product van goede kwaliteit. Papa is blij met zijn Vaderdagcadeau!!

Ramaekers Tinne beoordeelde op 2018-06-19

Lisanne Lasker beoordeelde op 2018-06-19

De Feber beoordeelde op 2018-06-19

Dams beoordeelde op 2018-06-19

Moonen beoordeelde op 2018-06-19

L derks beoordeelde op 2018-06-19

Grettel beoordeelde op 2018-06-19

Ontzettend leuk vaderdag cadeau kunnen geven!

Naomi De Vries beoordeelde op 2018-06-19

Laura Wouters beoordeelde op 2018-06-18

Snel in huis, netjes verpakt. Mooi product.

Markies beoordeelde op 2018-06-17

Caat Demandt beoordeelde op 2018-06-16

Gepke Hakvoort beoordeelde op 2018-06-16

Snelle levering. Mooie kwaliteit leren handgrepen!

Kirsten van Steenis beoordeelde op 2018-06-15

Nadine Bakker beoordeelde op 2018-06-15