Meidoornplein 28

Mulder beoordeelde op 2019-06-24

Jonneke Van Veen beoordeelde op 2019-06-24

GJC Klappe beoordeelde op 2019-06-23

Super service.
Snel klaar en precies naar wens qua kleur en grote!
Tot snel!!

Van Kammen beoordeelde op 2019-06-21

Milou Van Elven beoordeelde op 2019-06-21

Rijssemus beoordeelde op 2019-06-21

Bianca Silvius beoordeelde op 2019-06-18

Top kraamcadeau! Snel samengesteld en opgestuurd, jammer van de belabberde levering van PostNL die er een week over deed.

Julie beoordeelde op 2019-06-17

Sanne meerbeek beoordeelde op 2019-06-17

Keurige service, goede levering en mooie producten

Angelique Henssen beoordeelde op 2019-06-17

Snelle verzending. 1 van de bestelde artikelen had de foute kleurencombinatie, maar na fijn contact werd dit zeer snel gecorrigeerd.

Iris Dijkman beoordeelde op 2019-06-17

Jolien de Weerd beoordeelde op 2019-06-16

Super mooi en origineel kraam cadeau! Aanrader!

Anuska Trémour beoordeelde op 2019-06-15