Meidoornplein 28
8013TS Zwolle

Jeannette beoordeelde op 2019-04-19

Leuk product en snelle levering

Marieke van Vliet beoordeelde op 2019-04-19

Janne Aelterman beoordeelde op 2019-04-16

Dé Engel beoordeelde op 2019-04-15

Snelle levering, prachtige producten!

Mandy beoordeelde op 2019-04-15

Snelle levering. Goede kwaliteit van de producten. Netjes verpakt en verstuurd.

Lisette beoordeelde op 2019-04-15

Michelle Krieger beoordeelde op 2019-04-13

Mooie bijtring ontvangen. Goede kwaliteit. Snelle levering! Prima!

Janneke Kalb beoordeelde op 2019-04-13

Mooie kwaliteit, snel geleverd, leuk een verpakking erbij geleverd, blij mee en werd leuk ontvangen

Rowan van Sonsbeek beoordeelde op 2019-04-13

Abigail Ferdinande beoordeelde op 2019-04-12

Marjo Schouten beoordeelde op 2019-04-12

Van lijssel beoordeelde op 2019-04-12

Ilse beoordeelde op 2019-04-11

Super snelle levering. Zeker omdat alle producten door de klant samengesteld kunnen worden. Kwaliteit is prima. Een leuk en origineel kraamcadeau!