Meidoornplein 28
8013TS Zwolle

Marije van Halum beoordeelde op 2017-11-20

Goede levering, netjes ingepakt en snel verzonden.

Samantha beoordeelde op 2017-11-20

Super fijne service en snel geleverd!

C.Oudshoorn- v.d. Gugten beoordeelde op 2017-11-20

Mooie kwaliteit en snelle levering

Truus beoordeelde op 2017-11-20

heel mooi en netjes verpakt echt een cadeautje 😚

Daphne Venema beoordeelde op 2017-11-19

Heel tevreden. Snelle levering en top kwaliteit!

Elize Huijsman beoordeelde op 2017-11-19

Goede en snelle service. Ik had een grote bestelling en er was iets achtergebleven, dit werd zonder enig probleem vlot nagezonden. Producten zijn mooi en zo te zien van goede kwaliteit. Zowel mijn dochter (voor wie het bedoeld was) en mijn zoon spelen er graag mee!

Iris van Nieuwkoop beoordeelde op 2017-11-19

Mooie kwaliteit! Super leuk om als cadeau te geven!

BEnte ADler beoordeelde op 2017-11-16

Invoer van bestelling is nog niet uitstekend. Hervallen fijn zijn om een voorbeeld te zien van eigen samengestelde producten.
Voor de rest alles zonder problemen afgehandeld. Levertijd is voor een gepersonaliseerd product ook prima!

Charlotte Tan beoordeelde op 2017-11-15

Na contact met Chewies & More was het ook mogelijk om een geheel houten Chewie te bestellen; custom made dus. De Chewie werd ook snel geleverd, topservice!

Ria Boumeester beoordeelde op 2017-11-14

Vlotte levering netjes verpakt

Ellen Dumoulin beoordeelde op 2017-11-12

Snelle en goede service en kwaliteit

Jeroen Strijbos beoordeelde op 2017-11-10

Leuke producten en een top service en vriendelijke dame

Schenk beoordeelde op 2017-11-05

Snelle levering, leuk verpakt!

F. Luchtmeijer beoordeelde op 2017-11-04

Superleuk en supersnel
Goed meegedacht en van 2 bestellingen 1 gemaakt! Bedank!

marielle Wokke-Kooij beoordeelde op 2017-11-03

Snelle levering voor iets wat handgemaakt is! Erg leuk dat je het zelf samen kan stellen! Voelt mooi en stevig aan.

Kelsey bijlsma beoordeelde op 2017-11-03

Super snelle levering! Waardoor ik weer uit de brand ben geholpen! Enorm bedankt! En wauw wat ze zijn greepjes mooi zeg! 😊

van Essen-Bokkinga beoordeelde op 2017-10-31

Mooi product geleverd gekregen. Vlotte levering.

Eefke beoordeelde op 2017-10-29

Gaaf product. Makkelijk te bestellen. Snelle levering.

Tessa kiekens beoordeelde op 2017-10-29

Snelle levering perfecte kwaliteit

Knevel beoordeelde op 2017-10-29

Super snelle levering! En alles is naar wens gegaan , zag er super uit met gepersonaliseerde naam en de kleuren