Meidoornplein 28
8013TS Zwolle

Rosanne Neuteboom beoordeelde op 2018-12-11

Tevreden, snel geleverd, mooi product.

Rianne Keller beoordeelde op 2018-12-11

Julia Kohler beoordeelde op 2018-12-11

Snelle levering, product is zoals verwacht. Ben er heel blij mee.

Lieke van Dijk beoordeelde op 2018-12-11

R beoordeelde op 2018-12-10

Product (naamketting) ging binnen 1 dag stuk, waardoor de metalen clip in losse onderdelen lag. Erg gevaarlijk voor een baby. Heb wel een vervangend product toegestuurd gekregen, maar moest hiervoor echter eerst via mail, whatsapp èn facebook messenger contact opnemen voordat er na 3 dagen een reactie kwam.

Kjille beoordeelde op 2018-12-10

Bestelling werd snel bevestigd en super snel kreeg ik al een bericht dat het op de bus voor verzending gedaan was. Volgende dag was het al in huis!

Michelle Bakker beoordeelde op 2018-12-08

J. Stein beoordeelde op 2018-12-07

Meurs beoordeelde op 2018-12-07

Manon Peters beoordeelde op 2018-12-05

goede service en snelle afhandeling

Henrike Spanhaak- van der Weerd beoordeelde op 2018-12-05

Hele mooie leren grepen binnen gekomen. Staan prachtig bij de commode. En snelle levering!

Lise Kleinlugtebeld beoordeelde op 2018-12-04

Prachtig product en heel snel verzonden

Marije Roelofs beoordeelde op 2018-12-04

Leonie van Stuijvenberg beoordeelde op 2018-12-04

Handgreepjes voor het Ikea keukentje besteld. Met schroefjes die passen, dacht ik.. helaas. Deze zijn veel te kort waardoor ik op zoek moest naar langere, afzagen. Onhandig!
Uiteindelijk staat het wel heel leuk en zijn de leren groepjes zelf erg leuk

Van der Linde beoordeelde op 2018-12-03

Ik had de bestelling binnen 3 dagen in huis keurig verpakt. Terwijl er werd aangegeven dat het tussen 2-10 dagen kon duren. Ik had hetg dus ke ruig op tijd voor de tweeling baby borrel. Bedankt!

Tinne Dams beoordeelde op 2018-12-03

A.akkerman beoordeelde op 2018-12-03

Gera Folker beoordeelde op 2018-12-03

Snelle levering en goed geïnformeerd over levertijd!

elien Massart beoordeelde op 2018-12-02

snelle levering! producten kwamen vroeger dan verwacht aan.

Brenda beoordeelde op 2018-12-02

Ik ben heel tevreden! Snelle afhandeling en super mooi product. Helaas door drukte bij PostNL mijn pakket 2 dagen later ontvangen. Maar nog op tijd voor 5 december