Meidoornplein 28
8013TS Zwolle

remco van Dijk beoordeelde op 2018-02-25

Wat een super shop :-)

Wij gaan hier zeker vaker bestellen, hele snelle verzending en prachtige kwaliteit!!

Bedankt!!

Kris beoordeelde op 2018-02-24

Custom chewie besteld en deze was al binnen 3 dagen in huis.

Imran Camusci beoordeelde op 2018-02-23

Super tevreden. Heb de custome chewie besteld op vrijdag en had em woensdag al in huis.
Wilde wat aanpassen nadat ik heb besteld heb daar een snelle reactie op gehad super service!!

Annemieke Prins beoordeelde op 2018-02-20

Snel in huis na de bestelling. Prima service

Rose Abels beoordeelde op 2018-02-19

Snelle levering en het was leuk verpakt!

Heleen Vellekoop beoordeelde op 2018-02-18

Prima ervaring met Chewies&more! Ik had ongeveer een week voordat de artikelen nodig had als kado, de bestelling gedaan, dus dat zou goed moeten gaan. Omdat ik toch een beetje 'zenuwachtig' werd of het kado wel op tijd zou komen, heb ik gemaild en kreeg daarop een hele snelle en aardige reactie. Ook werd vermeld wanneer het kado verstuurd zou worden en ja hoor, keurig op tijd binnen en op het juiste moment kon ik dus iemand verrassen met een super tof kado van Chewies&more.

Lorenzo Poveda Rodriguez beoordeelde op 2018-02-16

Heel fijn en snel, maandag besteld, dinsdag in huis! M'n kleine mannetje heeft veel plezier van zijn chewie.

Lynn Janssen beoordeelde op 2018-02-16

Super levering en goede service. Helemaal top!

Joyce beoordeelde op 2018-02-16

Supersnelle levering (sneller dan op de website wordt aangegeven)
Leuk ingepakt, echt een cadeautje om het product te ontvangen.

Nicole beoordeelde op 2018-02-14

Snelle levering en heel mooi product.
Product kon worden aangepast naar eigen wensen

Esther beoordeelde op 2018-02-13

Super snel geleverd. Ook de custom chewie. Makkelijke site, makkelijk te bestellen en de producten bevallen tot nog toe erg goed. Het was ook nog eens leuk ingepakt.

Jolijn Slot beoordeelde op 2018-02-12

Heel tevreden, binnen twee werkdagen producten al in huis. Ook nog leuk ingepakt!

Dorien Reulen beoordeelde op 2018-02-11

Snel thuisgestuurd

Jacintha Dijkstra beoordeelde op 2018-02-10

Snelle verzending! Ziet er top uit

hazen beoordeelde op 2018-02-06

Heel tevreden. Had een custom made artikel besteld. Bestelling werd dezelfde dag nog verzonden.
Resultaat is een heel erg toffe bijtring, helemaal volgens wens. Viel ook erg in de smaak bij degene waaraan ik hem kado deed.

Nila singodrono beoordeelde op 2018-02-06

Webshop is duidelijk en overzichtelijk. Het gekochte item wordt goed verpakt en netjes geleverd.
Via de mail werd je goed op de hoogte gebracht hoe en wat.

Ilona Vos-Janssen beoordeelde op 2018-02-06

Snelle reactie op de mail en snelle levering

Van Kesteren beoordeelde op 2018-02-06

Donderdag avond iets besteld en zaterdag lag het al in de brievenbus. Super!

Nathalie van der Veer beoordeelde op 2018-02-05

Ik kreeg heel snel antwoord op mijn vraag en het bestellen ging erg makkelijk. Superblij met de producten!

M. Meindertsma beoordeelde op 2018-02-04

Ik volg Chewies&more sindskort via Instagram, omdat het mij een mooi kraamcadeautje leek voor vrienden die een kleintje kregen. Voor mijn jongste was het helaas iets te laat. Ik vond de producten zo mooi! En nu ik de chewie thuis heb ontvangen (keurig binnen de aangegeven tijd) vind ik het nog mooier dan op de foto's van instagram. De bestelprocedure, afhandeling van de bestelling en verzending verliepen prima naar wens. Aankomende week ga ik op kraambezoek en ik hoop dat de nieuwe ouders de chewie net zo mooi vinden als dat ik het vind.