Meidoornplein 28
8013TS Zwolle

Laura van kampen beoordeelde op 2018-04-22

Snelle levering en goede kwaliteit. Originele items!

Sigrid beoordeelde op 2018-04-21

Heel snelle levering!
Leuk verpakt en precies wat ik besteld heb! Bedankt!

Nathalie van Schie beoordeelde op 2018-04-17

Snelle levering, netjes verpakt en precies gekregen wat ik besteld had.

de Grunt beoordeelde op 2018-04-15

Kraamcadeau besteld en was heel snel geleverd!

Celine Karsonopoero beoordeelde op 2018-04-14

Prachtig!
Goede levering!

Sabine Jacobs beoordeelde op 2018-04-14

Product zoals afgesproken
Tussendoor op de hoogte gehouden over de bestelling.

Vaane beoordeelde op 2018-04-14

Heel tevreden, product binnen een paar dagen in huis.
Via de mail steeds een update over het product.

Cynthia van Dijk beoordeelde op 2018-04-13

Viënna is ontzettend blij met haar chewie. Aankoop van het jaar is het nu al!

Iris Reiling beoordeelde op 2018-04-12

De Chewie is erg mooi en van erg fijn materiaal. Hij was binnen 2 dagen al geleverd (name chewie), met verwachte levertijd 2-5 werkdagen. Ze waren ook nog eens erg mooi ingepakt, echt een feestje om te krijgen zo!

Marjolein Neele beoordeelde op 2018-04-10

Veel eerder geleverd dan op de website staat omschreven, dus het was een aangename verrassing toen de chewies al na een dag binnen waren. Super leuk!

Deborah Zannini beoordeelde op 2018-04-10

Mooi afgewerkt

Angela De Wispelaere beoordeelde op 2018-04-09

Alles is supergoed verlopen. Maar de bijkomende kosten zijn ongelooflijk duur. 3€ betaalkosten en 9€ verzendkosten :(

L. veldman beoordeelde op 2018-04-08

Goede nette communicatie. De naam chewie was snel klaar en erg leuk verpakt. De chewies zien er mooi uit en mijn meisje is er blij mee. Zeker een aanrader.

Eline van Muijden beoordeelde op 2018-04-06

Overzichtelijke site, prachtige producten, enorm snelle levering en mooi verpakt!!

Stephanie Balster beoordeelde op 2018-04-04

Super tof dat ik de bestelling dezelfde dag nog kon ophalen. Hebben we een heel paasweekend al mogen genieten van de nieuwe ijsjeskraam

Lydia Weeda beoordeelde op 2018-04-03

Superleuk geworden, echt een leuk kadootje!

Laura van Dorp beoordeelde op 2018-04-03

Tevreden, de levering was erg snel. Zelf had ik geen wit kraaltje naast de ''witte letters'' van de naam gedaan. Maar een roze of grijze.

Floor de Smet beoordeelde op 2018-04-02

Snelle levering, leuk ingepakt!

Vivian Orsel-Haverlach beoordeelde op 2018-03-27

Via mail snel antwoord op mijn vragen, werd echt goed geholpen. Bestelling snel geleverd, ziet er prachtig uit

Michelle van Dis-Wijnands beoordeelde op 2018-03-25

Mooi product! Ik had ook gevraagd of er een briefje bij kon, omdat het een cadeautje was voor iemand en dit was ook netjes gedaan!