Meulenveldt 30

KiyOh 557 9,1

Ben van de beoordeelde op 2019-07-18

Renata Van Lunteren beoordeelde op 2019-07-18

Fred killaars beoordeelde op 2019-07-18

Door ons een verkeerde bestelling geplaatst,en daarna nieuwe bestelling gedaan.Deze geretourneerd en de factuur werd gecancelled.
Zeer correct gebeurd.

Jolanda beoordeelde op 2019-07-15

was snel in huis, netjes verpakt.

Bart Visscher beoordeelde op 2019-07-15

geleverd wat was besteld snel en goed

Joh. van der Hoeden beoordeelde op 2019-07-15

goede contacten en snelle levering met leuke manier om pakje te volgen.
Klasse!

patricia van Gorp beoordeelde op 2019-07-15

Netjes geleverd en goed geholpen met mijn vragen aan de telefoon.

HJ Molendijk beoordeelde op 2019-07-15

snelle levering en op tijd

marrie camphorst beoordeelde op 2019-07-13

snelle levering en een redelijke prijs

Paul Schuurman beoordeelde op 2019-07-13

Makkelijk bestellen, website is verzichtelijk. Heel snelle levering. Complimenten.

jo VAN Zandvoort beoordeelde op 2019-07-12

Anoniem beoordeelde op 2019-07-06

Jeroen beoordeelde op 2019-07-05

Anoniem beoordeelde op 2019-07-05

Anoniem beoordeelde op 2019-07-05

Top service en snel geleverd!

GAB Metaal beoordeelde op 2019-07-04

Het liep vanzelf