CleanioShop

CleanioShop

Welkom, bij onze webwinkelkeur pagina. Wij proberen elke bestelling goed, snel, en netjes bij u te laten bezorgen. Wij vinden het fijn en belangrijk dat klanten hun tevredenheid met met ons en met andere klanten willen delen zodat wij eventuele ontevredenheid ook kunnen verbeteren.
3.191 klantbeoordelingen
Filter 3185 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1672 met beschrijving

• Koen Vandenheede

Geweldige service

• Lea Van Oerle
    Geverifieerde klant van CleanioShop

Snelle levering en goede producten

• Hoe beoordeel je CleanioShop?

• Inge Mantel
    Geverifieerde klant van CleanioShop

snelheid van bezorgen en mooie producten

• Ben F Wesdijk

Goede prijs/ levering

• Hcaw Vinken

afspraak nagekomen

• Helene Schmeitz

Snelle goede levering

• Erwin Van Zanten
    Geverifieerde klant van CleanioShop

Goede service en volgens planning geleverd.

• Renata

Snelle levering. Prima.

• Dj Bron

• Bart Mesman
    Geverifieerde klant van CleanioShop

Op uw site stond het artikel wat ik bestelde"op voorraad". Dat bleek niet zo te zijn. Het heeft 10 dagen geduurd. Bovendien is het erg onhandig niet direct een factuur te ontvangen zodra een bedrag is betaald.

Antwoord van CleanioShop

Goedemorgen, Bedankt voor uw reactie. Wij hebben u duidelijk kenbaar gemaakt en zelfs nog telefonisch contact gehad waarom het nu wat langer duurt. Dit was voor u géén probleem, en dan vindt ik het jammer dat u achteraf deze opmerking hierop plaatst. Wij doen altijd ons best om zo snel mogelijk de bestellingen te bezorgen. Betreft de factuur heb ik u ook persoonlijk uitgelegd wat de reden is, en deze met een uitzondering eerder voor u laten aanmaken. Dus deze reactie vindt ik persoonlijk helaas wel onterecht!