Hazekamp 35
6707HE Wageningen
031723 40 05

Google Plus/Places - 10,0

Marijke Takken beoordeelde op 2018-07-02

Ik heb gewoon geen verbeterpunten, het was top! Volgens mijn zoon zijn leukste kinderfeestje tot nu toe! Ook goede service toen ik extra laserguns wilde bij huren, werd er meegedacht en kon het geregeld worden.

Nelleke Brenkman beoordeelde op 2018-06-28

Het is super voor elkaar!

Manuela Janssen beoordeelde op 2018-06-25

Goede service.

Jeugdleidster beoordeelde op 2018-06-11

Erg leuk materiaal om een middag mee te vullen tijdens een jeugdkamp. Ook de bijgevoegde spelvarianten waren handig om een opbouw in moeilijkheidsgraad aan te brengen.

Meriam Van londen beoordeelde op 2018-05-30

Top ervaring! Kinderen vinden het geweldig. Tweede jaar op rij, en alles goed geregeld.

O van Gool beoordeelde op 2018-05-29

Vriendelijke mensen met een goede service. Goede uitleg en goed materiaal heeft ons feestje een topfeest gemaakt.

Louise beoordeelde op 2018-05-25

Zeer aardig en behulpzaam

Jaco de Boer beoordeelde op 2018-05-24

Vriendelijke en behulpzame mensen, duidelijke uitleg van de gehuurde items, uitstekende service. Op zeer korte termijn was het nog mogelijk hier iets te regelen, waarbij goed meegedacht werd. Wij hebben het als bijzonder positief ervaren en raden het anderen zeker aan!

Jacqueline beoordeelde op 2018-05-21

Goede spullen, makkelijke te reserveren en goede service.

Boer beoordeelde op 2018-05-20

Smokkelspel gehuurd. Super leuke versie, de kinderen (11jr) waren zo enthousiast dat ze baalden dat 't spel afgelopen was! Deze houden we in het achterhoofd voor een volgend feestje van de andere kinderen.

Lisette beoordeelde op 2018-04-15

Heel tevreden. Alles makkelijk via het internet geregeld. Heel overzichtelijk en duidelijk uitgelegd (wanneer en waar je het kan ophalen, hoe de laserguns werken enz.)
De laserguns werken heel makkelijk, zien er cool uit en de kinderen hebben er hartstikke leuk mee kunnen spelen. Top feestje gehad!
Zeker voor herhaling vatbaar!

M Rauw beoordeelde op 2018-04-09

Super geregeld!
Goede nazorg!
En kwaliteit producten uitstekend!

Alieke beoordeelde op 2018-03-23

Fijn contact, goede service! Erg bedankt...

AJ B beoordeelde op 2018-03-18

Ik ben heel blij met de spullen en de hulp die ik heb gekregen van de mensen van Cool kinderfeestje en zal zeker volgende keer weer spullen bestellen!

Boyen beoordeelde op 2018-01-28

We hebben een lasergame set gehuurd bij cool kinderfeestje. Het was ontzettend gaaf en iedereen was heel enthousiast en dat voor een scherpe prijs.

Rachel beoordeelde op 2017-12-27

Goede ervaring! Gemakkelijk te bereiken bij vragen. De bestelling was compleet en de lasergames werkten super!

E. van Steenbergen beoordeelde op 2017-11-14

Een echte aanrader voor een geslaagd kinderfeestje! De laserguns trillen, hebben lampjes en coole geluiden, dit vonden ze fantastisch! We zijn naar het bos gegaan en hebben een hele leuke middag gehad!

Nelleke Brenkman beoordeelde op 2017-10-29

Onze zoon is 10 geworden en wij hadden voor zijn verjaardagsfeest laserguns gehuurd. Spannend wat het gaat worden met 9 kinderen. Het was gelukkig een aantal uren nog droog weer en konden ze lekker naar buiten. Een geweldige middag hebben ze gehad! Uren speelplezier. Aan het eind van de middag hebben we toch de schuur en een ruimte ernaast donker gemaakt en hebben ze binnen nog even gespeeld. De kinderen en wij als ouders hebben een hele leuke middag gehad!!

Songul Ozmen beoordeelde op 2017-10-27

Het was hartikke leuk. Goed geregeld. Super service. Bedankt voor de goede samenwerking. Zeker herhaling vatbaar. Op naar de volgende keer.

Chantal beoordeelde op 2017-10-21

De kinderen hebben heel veel plezier gehad. De guns werkte goed en we kregen bij het ophalen een duidelijke uitleg hoe alles werkte! De kist zag er ook tof uit.
Het was een zeer geslaagd feestje!
Zeker een aanrader voor andere.