Hazekamp 35
6707HE Wageningen
031723 40 05

Google Plus/Places - 10,0

Lisette beoordeelde op 2018-04-15

Heel tevreden. Alles makkelijk via het internet geregeld. Heel overzichtelijk en duidelijk uitgelegd (wanneer en waar je het kan ophalen, hoe de laserguns werken enz.)
De laserguns werken heel makkelijk, zien er cool uit en de kinderen hebben er hartstikke leuk mee kunnen spelen. Top feestje gehad!
Zeker voor herhaling vatbaar!

M Rauw beoordeelde op 2018-04-09

Super geregeld!
Goede nazorg!
En kwaliteit producten uitstekend!

Alieke beoordeelde op 2018-03-23

Fijn contact, goede service! Erg bedankt...

AJ B beoordeelde op 2018-03-18

Ik ben heel blij met de spullen en de hulp die ik heb gekregen van de mensen van Cool kinderfeestje en zal zeker volgende keer weer spullen bestellen!

Boyen beoordeelde op 2018-01-28

We hebben een lasergame set gehuurd bij cool kinderfeestje. Het was ontzettend gaaf en iedereen was heel enthousiast en dat voor een scherpe prijs.

Rachel beoordeelde op 2017-12-27

Goede ervaring! Gemakkelijk te bereiken bij vragen. De bestelling was compleet en de lasergames werkten super!

E. van Steenbergen beoordeelde op 2017-11-14

Een echte aanrader voor een geslaagd kinderfeestje! De laserguns trillen, hebben lampjes en coole geluiden, dit vonden ze fantastisch! We zijn naar het bos gegaan en hebben een hele leuke middag gehad!

Nelleke Brenkman beoordeelde op 2017-10-29

Onze zoon is 10 geworden en wij hadden voor zijn verjaardagsfeest laserguns gehuurd. Spannend wat het gaat worden met 9 kinderen. Het was gelukkig een aantal uren nog droog weer en konden ze lekker naar buiten. Een geweldige middag hebben ze gehad! Uren speelplezier. Aan het eind van de middag hebben we toch de schuur en een ruimte ernaast donker gemaakt en hebben ze binnen nog even gespeeld. De kinderen en wij als ouders hebben een hele leuke middag gehad!!

Songul Ozmen beoordeelde op 2017-10-27

Het was hartikke leuk. Goed geregeld. Super service. Bedankt voor de goede samenwerking. Zeker herhaling vatbaar. Op naar de volgende keer.

Chantal beoordeelde op 2017-10-21

De kinderen hebben heel veel plezier gehad. De guns werkte goed en we kregen bij het ophalen een duidelijke uitleg hoe alles werkte! De kist zag er ook tof uit.
Het was een zeer geslaagd feestje!
Zeker een aanrader voor andere.

Inge beoordeelde op 2017-10-17

We hebben met de lasergame set een leuk, dynamisch feestje gehad met 10 jongens in het bos. Goede service, goede kwaliteit en goede prijs. Zeker aan te raden.

Eveline beoordeelde op 2017-09-24

Werkt makkelijk. Korte lijnen, snel antwoord op je vragen.

Wij hadden gisteren voor het 25 jarig bestaan van onze patiëntenvereniging lasergame en het smokkelspel gehuurd.
Het was prachtig weer dus alles kon buiten gespeeld worden. Lasergamen op een speelplaats van een school was uiteraard een succes voor jong en oud.
Ook het smokkelspel viel in zeer goede aarde. We hadden 2 smokkelposten en 2 douanes. De kinderen en hun ouders moesten de smokkelwaar langs de douane zien te krijgen. Wat een fanatieke en enthousiaste kinderen en ouders heb ik gezien. Ook ik heb genoten. Kortom een topdag, mede dankzij Coolkinderfeestje

Meg beoordeelde op 2017-09-17

We hebben laserguns gehuurd, de jongens vonden ze heel cool, ze werkten goed en lang. Meerdere opties zitten erop.
Per mail kreeg ik zeer snel bericht terug was zeer prettig.

Wilko Gijsbertsen beoordeelde op 2017-09-07

We hebben een leuk feestje gehad! Je krijgt 12 guns wat ruim is (veel leveren maar 8 voor dit geld). Er zit een duidelijke beschrijving bij. Alleen de kwaliteit was wat minder. Het resetten van de guns lukte vaak niet. De bom/dokter die we erbij besteld hadden werkte ook niet goed(soms deed hij het en soms weer niet) . Dus vaak was de enige optie voor het resetten van de gun om hem uit en aan te doen. Nadeel is dan dat je weer opnieuw de teamkleur moet instellen enz. wat extra tijd kost. Ook een van de targets deed het halverweg niet meer (misschien batterijen leeg?) maar er waren geen reserve batterijen meegeleverd dus konden we het vlaggenspel niet meer doen. Bij melden van deze punten kwam er eigenlijk geen reactie (verontschuldiging en/of compensatie) o.i.d. terug en ik weet ook niet of er iets mee gedaan wordt. De kinderen hebben er gelukkig weinig last van gehad en zijn heel enthousiast maar bij een volgende keer huur ik het voor de zekerheid wel bij iemand anders.

Nog een aanvullende reactie op de reactie van coolkinderfeestje: ik vindt het niet heel netjes dat er in de reactie feiten verdraaid worden en gezegd wordt dat het aan ons ligt dat het niet lukte. Dat lastige instellen valt namelijk wel mee. Voor resetten moesten maar 2 handelingen tegelijk uitgevoerd worden en als het bij 2 mensen los van elkaar soms wel (dus wel de juiste handelingen) maar vaker niet lukt lijkt me de logische conclusie dat het materiaal haperde.

Reactie van Cool Kinderfeestje:
Beste Wilko,

Vervelend om te horen dat u er tijdens het spelen niet goed uit kwam. Alle spullen werken prima, we controleren ze zeer grondig elke keer voor en na een verhuur. Soms kan het wel wat lastig zijn om alle functies te vinden en goed in te stellen, daarom zijn we de hele dag telefonisch bereikbaar zodat we onze klanten ook tijdens het feestje hulp kunnen bieden mocht iets niet lukken.
Het kan gebeuren dat een target kapot gaat tijdens het spelen. Dat gebeurt niet vaak gelukkig. Ik ben dan ook blij te lezen dat u ondanks de ongemakken toch een fijn feestje hebt gehad. U kunt ons altijd direct benaderen als u nog vragen of opmerkingen heeft.

Vriendelijke groet,
Vincent, Cool Kinderfeestje.

Danielle beoordeelde op 2017-09-02

Ze zijn erg flexibel. Na goed contact konden we de spullen op ons gewenst tijdstip de spullen ophalen. De spullen waren in perfecte staat.

Melanie Roelofsen beoordeelde op 2017-08-23

Super goede service, goede afspraken gemaakt!
Wij hebben met onze BSO kinderen een superleuke ochtend gehad.
Verschillende spelletjes gedaan met de verschillende materialen ( laserguns, legernet)
Zeker voor herhaling vatbaar!

Bertrand Luimes beoordeelde op 2017-08-21

Ontzettend blij kijk ik nu terug naar een fantastisch weekend. Jong en oud hebben zich uitstekend vermaakt.
Service een 10. Goede instructie, in overleg was er veel mogelijk qua inleveren.

Ik kan iedereen aanraden om bij coolkinderfeestje goederen te huren!

Hetty beoordeelde op 2017-08-21

Wat een plezier hebben de kinderen gehad met het smokkelspel. Geweldig!

Jenneke beoordeelde op 2017-07-14

Prima service, goede ontvangst en in overleg veel mogelijk wat betreft tijden om de spullen te halen en te brengen. Een aanrader om hier je spullen te halen voor een kinderfeestje.

Kim beoordeelde op 2017-07-10

Heel tevreden. Leuke set laserguns. De kinderen hebben een top feestje gehad! Ze zijn telefonisch goed bereikbaar, zeer vriendelijk.