Hazekamp 35
6707HE Wageningen
031723 40 05

Google Plus/Places - 7,4

Dennis beoordeelde op 2019-07-12

Helemaal top! Flexibel in tijden qua afhalen en terugbrengen, vriendelijke te woord gestaan en de spullen werkten prima. Zelfs extra batterijen en een schroevendraaier waren bijgeleverd. Was geslaagd!

M. Kuiper beoordeelde op 2019-07-11

2 keer kort achter elkaar geweldige service. De kinderen hebben genoten. Dank

margriet van Hierden beoordeelde op 2019-07-11

Prima service, snel contact, fijn overleg

Richard beoordeelde op 2019-07-09

De lasergame set was perfect in orde en voldeed aan alle verwachtingen. Bij het afhalen kregen we een duidelijke mondelinge uitleg. De kinderen hebben zich er uitermate goed mee vermaakt in het bos. Zeker een aanrader!

Wouter beoordeelde op 2019-07-08

Alles werkte uitstekend, alles ging goed. 9 jarigen houden vooral van veel rennen. En soms waren de regels moeilijk om aan te houden.

Dingen met "de president" waren het leukste.

Bianca Dam beoordeelde op 2019-07-01

Super feestj, veel plezier gehad. Alleen het herladen met schietknop en shield werkte vaak niet. Echte stralen waar je richt was nog leuker geweest. Heb jullie wel onder de aandacht gebracht in een kring op school.

Hoi Bianca,

Als je het schild eenmaal gebruikt hebt dan doet dat het 3 minuten niet. Herladen kan alleen met de Assault Striker set, de knop zit onderop de guns. De schietknop zelf (bij de LaserStrikers) herlaadt de gun niet. Wel kan je bijna continu doorschieten met de Laser Strikers.

Blij dat jullie een leuk feestje gehad hebben!

Janneke beoordeelde op 2019-06-28

Disco set gehuurd voor een glow in the dark training. Groot succes en wederom alles dik in orde!

Gijs beoordeelde op 2019-06-22

Mooie kist met laserguns. De kids kunnen zelf het spel (buiten) verder invullen. Ze spelen voor uren ;-)

De flexibiliteit van ophalen en terugbrengen is super 👍

Duijzer beoordeelde op 2019-06-07

Leuk feestje gehad, kinderen. Inden het helemaal TOP.
Goede service en snelle reactie op onze vragen!!
Super! Ga zo door!

Zeed beoordeelde op 2019-04-15

Ik kijk terug op geslaagd weekend met een uitje met de kinderen. We hebben gebruik gemaakt van Laser Striker Lasergame Set. Deze pistolen hebben de optie om de groep in 4 team te verdelen. De pistolen hebben verschillende wapens. De kinderen hebben met veel plezier gebruik gemaakt van de laserpistolen. Aantal pistolen misten het kijkvenster/mikvenster. Sommige kinderen vonden het fijn om die wel te hebben.

Rosalinde beoordeelde op 2019-03-27

We hebben een heerlijk feestje gehad. Het materiaal was goed en compleet. Mijn zoontje wil volgend jaar weer lasergamen.

Henk beoordeelde op 2019-03-24

We deden het smokkelspel. 12-14 kinderen van ca. 12 jaar waren erg enthousiast.
De kist zat vol met mooie spulletjes wat het spel ook extra leuk maakte.

Tineke Okma beoordeelde op 2019-02-22

Vriendelijke mensen; ze denken in oplossingen.
Tip is om klanten te herinneren dat wanneer ze de laserguns ophalen de borg contant moet worden betaald.

Reactie van Cool Kinderfeestje:
Hoi Tineke, dank je voor je review!

Als het goed is ontvang je de dag voor je huurdag automatisch een e-mail waarin nog eens gezegd wordt dat je aan de borg moet denken :) Misschien heb je die niet ontvangen, of is hij in de spambox terecht gekomen. We zullen het even nakijken!

Suzanne beoordeelde op 2019-02-12

Laserguns gehuurd. Prima apparaten en fijn dat we ze een uurtje later terug konden brengen! De groep kinderen heeft heel veel plezier gehad ermee.

S. Van Veldhuizen beoordeelde op 2019-01-26

De meiden hebben genoten! Alles werkte prima en we kregen van te voren een goede uitleg zodat we gelijk aan de slag konden

Opsteeg beoordeelde op 2019-01-17

Prima service en heel flexibel

Margreta beoordeelde op 2019-01-09

Superleuke middag met een stel pubers in het bos gehad. Krijg je ze normaal het bos niet in nu wel;).Het lasergamen heeft weinig uitleg nodig. Alles was duidelijk en netjes en werkte naar behoren! Zeker voor herhaling vatbaar. Topidee!

Eric Wareman beoordeelde op 2018-12-25

Tevreden over de service, compleet pakket m.b.t. laserguns. Ook extra toebehoren vrij kort voor levering bijbesteld. Dit was geen probleem. Aanrader is de lichteffecten set als je in een donkere hal gaat gamen.

Heleen beoordeelde op 2018-12-17

Kleine guns, niet allemaal het zelfde, 2 haperde. Kist lastig te tillen. Niks waaraan je het kon optillen. Geen vlag bij of iets om te veroveren. Wij hebben vaker gehuurd en was beter verzorgd. Wel moet ik zeggen nette en snelle service.

Hoi Heleen,
Bij het huren heb je de keus uit kleine of grote guns. Uiterlijk zijn niet alle guns hetzelfde, maar ze werken wel goed samen. Onze ervaring is dat kinderen het meestal juist leuk vinden om keuze uit 'modellen' te hebben. Vlaggen om te veroveren kan je er voor 2 euro per stuk bij huren. Alternatief kan je -zoals wij zelf meestal doen- ook twee theedoeken meenemen :)

A.Roelands-Nijenhuis beoordeelde op 2018-12-15

Vriendelijke en vlotte service.
Haal en breng tijden in overleg.
Materiaal zat in een mooie kist en was goed in orde. Er zaten zelfs reserve onderdelen bij.
Wij zijn zeer tevreden, aanrader.