Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
ZapTeam Outdoor heeft 101 5 ster reviews 101
ZapTeam Outdoor heeft 1 4 ster reviews 1
ZapTeam Outdoor heeft 0 3 ster reviews 0
ZapTeam Outdoor heeft 0 2 ster reviews 0
ZapTeam Outdoor heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Hockeyteam

    Top geregeld, tijdens het warme weer waren goede alternatieven bedacht tijdens de activiteiten, Patrick dacht goed mee en was heel flexibel en relax. De kinderen kregen ook veel extra water. De kinderen hebben genoten en het hockeyseizoen leuk afgesloten. Echt een aanrader!

  2. Marcia

    Wat een fantastisch kinderfeestje was dit!! Vooraf al heel goed contact voor het regelen ervan (met de mogelijkheid tot omboeken bij slecht weer). Het terrein was helemaal in sfeer ingericht. Goede uitleg en begeleiding om daarna de kinderen fanatiek te zien worden en ze op een andere manier te leren kennen, andere talenten te zien en goede samenwerkingen. Alle kinderen waren enthousiast. Een paar begonnen al over hun kinderfeestje. En zelfs de volwassenen kregen zin dit als activiteit een keertje te doen! Kortom zeer geslaagd.

  3. Hoe zou je ZapTeam Outdoor beoordelen?

  4. Lieke

    Superleuk kinderfeestje gehad voor mijn dochter van 8. Communicatie was zeer goed. Duidelijke informatie vooraf, maar ook de instructie voor de kids ter plekke. Terrein gaaf aangelegd op een mooie, bosrijke omgeving. Kortom, zeker een aanrader als je op zoek bent naar een leuke buitenactiviteit.

  5. Hermen

    Superleuk, goed georganiseerd en erg leuke locatie. Perfect voor een kinderfeestje!

  6. Kim

    Super leuke locatie voor een kinderfeestje, maar ook voor een teambuilding activiteit. Locatie is mooi aangekleed en er wordt gebruik gemaakt van goede geweren. Vincent is een aardige en behulpzame begeleider

  7. Miranda

    Super leuk kinderfeestje gehad! Dit was het 2e kinderfeestje voor ons en de kinderen vinden het fantastisch! Erg leuk en speels terrein. Je hebt er geen kind aan. Er is veel mogelijk qua groepen. Vantevoren kan je even wat drinken/eten daar aan de picknicktafel. Zeker doen om de energie eruit te halen!