Ulgerkamp 43

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Karlijn beoordeelde op 2018-02-19

Snelle, nette levering!

Danique Nijssen beoordeelde op 2018-02-17

Leuke producten, goede kwaliteit en prima service. Ook snelle bezorging zonder verzendkosten.

Jo Van impe beoordeelde op 2018-02-16

Top inorde

Els Bomhof beoordeelde op 2018-02-16

Mijn bestelling had een foutje in de afbeelding. Meteen kreeg ik een andere toegestuurd. Perfect afgehandeld.

Yvonne Maessen beoordeelde op 2018-02-13

Marina Vereecken beoordeelde op 2018-02-13

Netjes geleverd

Conny Janssen beoordeelde op 2018-02-10

Makkelijk in bestellen en prima levering.

Bernadien Thebes beoordeelde op 2018-02-08

Jammer dat sommige dingen die op de site staan niet op voorraad zijn.

Reactie van CyclingLifestyle.nl:
Bedankt voor je beoordeling Bernadien. Op een klein aantal uitzonderingen na hebben wij alle artikelen in onze webshop op voorraad. Artikelen die niet op voorraad zijn kunnen tijdelijk niet worden besteld, omdat wij enkel uit voorraad leveren. Als je ons een bericht stuurt, dan kunnen wij je informeren over de verwachte levertijd van een artikel dat niet op voorraad is.

Laurien De Greef beoordeelde op 2018-02-07

Heel tevreden, had het product vrijdag besteld en werd maandag al geleverd!

Alexis De Mey beoordeelde op 2018-02-06

Heel tevreden. Vlug geleverd.

Paul van Driel beoordeelde op 2018-02-05

Top!

Laurens Bontes beoordeelde op 2018-02-02

Ik had een etui besteld en dat werd dezelfde dag gratis verzonden in brievenbus-post. Kreeg meteen een e-mail met een verzonden-melding met factuur. Ik houd van deze logische simpele aanpak.

Laurens Bontes illustratie

Geramé beoordeelde op 2018-02-02

Kwalitatief goed en mooi product wat snel afgeleverd is en correct afgehandeld. Top!

E. Overbeek beoordeelde op 2018-01-31

Groot assortiment voor de echte wielerliefhebber. Zelf ben ik met name fan van de miniatuur wielrenners (flandriens). Prachtige collectie!

Michelle Doumen beoordeelde op 2018-01-22

Snelle levering, overzichtelijke website. Ik hoefde niet perse een account aan te maken om iets te kunnen bestellen.

Hilda Molen beoordeelde op 2018-01-19

De bestelling werd snel bezorgd. Ik had een t-shirt besteld, heel tevreden daarover!!

Jan van Wolferen beoordeelde op 2018-01-16

Mooie producten, snelle service!

Katleen Jacobs beoordeelde op 2018-01-15

Alles goed verlopen, zeer tevreden.

Wim van Spronsen beoordeelde op 2018-01-13

Bestelling mooi op tijd, binnenkort nog wat meer.

rene van den beemt beoordeelde op 2018-01-12

ben tevreden de ene dag bestelt andere dag in huis