Keilestraat 5A
3029BP Rotterdam

9,9

Google Plus/Places - 9,6

Miranda ten Haring beoordeelde op 2019-09-16

Super tevreden en het persoonlijk contact was top!

Parmelia beoordeelde op 2019-09-13

Het is echt plug and play. Zeer gebruiksvriendelijk. Dansvoer is een service gerichte organisatie. Dachten mee met het ophalen en innemen van de spullen.

Vera Smits beoordeelde op 2019-09-11

Erg goede service en tevreden over levering!

Renee van Loenhout beoordeelde op 2019-09-11

Wat een topbedrijf en wat een topservice! De Silent Disco was een DAVEREND succes op ons huwelijksfeest. Het was eenvoudig in gebruik en ik zou het dan ook IEDEREEN aanraden. Ongelooflijk. ZO fijn ook dat het lekker op tijd geleverd werd en dat we het de volgende werkdag gewoon bij een Postnlpunt konden afgeven. Top-top-TOP!

Conchitta Bottse beoordeelde op 2019-09-11

Makkelijk te bestellen, op tijd geleverd, duidelijke uitleg, gemakkelijk retour te zenden. Met DANSVOER is elke silent disco weer een feestje!

Jonathan Tiggelman beoordeelde op 2019-09-11

Ruim van tevoren geleverd met duidelijke instructies. Alles werkte prima, en met de verschillende kleurtjes op de koptelefoons echt een toevoeging voor elke (silent) disco!

Erasmus Paviljoen beoordeelde op 2019-09-09

Erg fijne service en goede communicatie.
Alles wordt netjes op de afgesproken tijden geleverd en opgehaald.
De apparatuur werkt uitstekend en het doe-het-zelf-pakket is prima zelf aan te sluiten.

Marleen beoordeelde op 2019-09-08

Heel fijn, handig en een top toevoeging op onze bruiloft. Kan het zeker aanbevelen en als de gelegenheid zich voordoet zeker weet!

Brussee beoordeelde op 2019-09-08

Alles uitstekend verzorgd!
Makkelijk te bestellen, op tijd geleverd en duidelijke uitleg bij het product. Alles aanwezig om het gemakkelijk retour te zenden. Een aanrader voor iedereen.

Elbert Kruit beoordeelde op 2019-09-04

Zeer vriendelijk. Ophalen en retourneren kon ook op andere tijden. Alles zat erbij en functioneerde perfect. Een erg leuke toevoeging aan het feest

Henri van den Berg beoordeelde op 2019-09-03

Wij hebben de koptelefoons van Dansvoer gehuurd voor een silent disco op onze bruiloft. Kort maar krachtig: dat was een gigantisch succes! Bij vragen kregen we bijna direct antwoord en er werd goed met ons meegedacht! Geen enkel punt om iets op aan te merken, we hebben simpelweg een te gekke ervaring gehad met en dankzij Dansvoer!

Nick Veldheer beoordeelde op 2019-08-27

Silent disco is elke feestje weer een succes! Met drie kanalen kan iedereen luisteren naar wat die wil. Geen storingen of rare dingen. Helemaal top dus!

Miranda van Holland beoordeelde op 2019-08-26

Ik heb gebruik gemaakt van Dansvoer tijdens de introductieweek aan de Vrije Universiteit. En ik ben dik tevreden over zowel de service, de levering, instructies als de kwaliteit van de koptelefoons en zenders.

LCKV beoordeelde op 2019-08-22

Het was fantastisch! We hebben de koptelefoons van Dansvoer gebruikt op een zomervakantiekamp in de Luxemburgse Ardennen. Silent disco feestjes, silent disco karaoke maar ook silent disco corvee. Superleuk dat je een soort battle tussen de drie kanalen kan doen! De kinderen hebben genoten, wij ook! Volgend jaar weer! :-)

Stephanie Francke beoordeelde op 2019-08-19

Alles verliep perfect!

Emmausschool beoordeelde op 2019-07-29

Super goede levering, makkelijk ze installeren. Echt een top feest gehad door de silent disco.

Michiel beoordeelde op 2019-07-24

Heel tevreden weer!
Na een eerdere goed ervaring weer een setje gehuurd. Alle bezoekers van onze housewarming waren weer enthousiast! Alles werkte probleemloos en het contact met Dansvoer is erg prettig.
Bedankt!

Rauric schelvis beoordeelde op 2019-07-24

Zeer vriendelijk en persoonlijk geholpen! En supermakkelijk om alles te installeren. Voor ons de perfecte afsluiter op onze bruiloft. Een echte aanrader!

Simone Krol beoordeelde op 2019-07-23

Supersnelle levering! Heel makkelijk te bedienen, ik werd heel fijn geholpen met al mijn vragen. Alle koptelefoons werkten goed. De verschillende kleuren van de verschillende kanalen gaven een heel mooi effect! Volgende keer zeker weer.

Lonneke Matthijsen beoordeelde op 2019-07-21

Fijne en duidelijke communicatie. Super makkelijk dat materiaal per post verzonden kan worden! Materiaal was prima in orde, spare headsets waren ook erg fijn. Duidelijke handleiding en retour verzorging.