Keilestraat 5A
3029BP Rotterdam

9,9

MM beoordeelde op 2019-01-08

Heel tevreden. Alles ruim op tijd netjes geleverd, alles werkte, simpel om te gebruiken en de gasten vonden het fantastisch. Goeie persoonlijke service, zou het zeker aanraden.

Jenneke Nap beoordeelde op 2019-01-07

Leuke, chille service, goed geregeld, koptelefoons werkten allemaal top!

Thijs beoordeelde op 2019-01-04

Erg tevreden! Door drukte bij PostNL met oud en nieuw heeft DANSVOER de verantwoordelijkheid genomen door zelf de silent disco langs te komen brengen. 100 dansende mensen zijn hen dankbaar!

Arjen van Strien beoordeelde op 2019-01-03

Door de drukte met bezorgen ivm feestdagen werd het pakket keurig persoonlijk afgeleverd door Dansvoer. Klasse! Wij hebben een geweldige avond gehad. Iedereen was super enthousiast. Van jong tot oud! Makkelijk aan te sluiten en zelf goede playlists maken en je hebt een top avond!!

Bever beoordeelde op 2019-01-03

Het contact met DANSVOER was erg goed. De levering ging niet heel soepel door vertraging rondom de feestdagen, maar hier zijn we samen goed uitgekomen. Wel goed om hier in het vervolg rekening mee te houden om dit te voorkomen.

Evelien Smeets beoordeelde op 2019-01-02

Super service en erg vriendelijk. Silent disco, een echte aanrader voor oudjaarsavond!

Vanessa de Bruin beoordeelde op 2018-12-21

Wij hebben, mede maar misschien wel vooral, door de Silent Disco van DANSVOER een geweldige Office Christmas Party gehad. Fijne service, alle apparatuur werkte en, ook niet onbelangrijk, de headsets waren schoon. Volgend jaar weer? We hope so. Dank!

Christian beoordeelde op 2018-12-18

Uitstekende service. Goede communicatie (zowel via mail als telefoon). Ik wilde mijn reservering nog uitbreiden en dat was geen probleem. Pakket is zeer eenvoudig en voldeed aan de verwachtingen. Absolute aanrader.

OGD Utrecht beoordeelde op 2018-12-06

Goede service! Heldere communicatie en duidelijke instructies voor het terug sturen van de koptelefoons. Pakket was helemaal compleet, en zag er goed uit. We hebben een leuk feestje gehad!

Remco Visser beoordeelde op 2018-12-04

Flexibel, meedenkend en zeer vlotte communicatie.

Vicky Steevens beoordeelde op 2018-12-03

Geweldige service. Ophalen en terugbrengen was erg flexibel. Werknemers erg gezellig en behulpzaam. De set werkt enorm simpel. Gezellig feestje gegarandeerd!!

Neeltje Verhaaren beoordeelde op 2018-11-27

Helemaal fantastisch. In alle opzichten van gebruik tot retourneren.

Stefan Grootenboer beoordeelde op 2018-11-25

Was top gasten hadden het naar hun zin!

Ruud Lochtenbergh beoordeelde op 2018-11-20

Goeie service, mooi spul en zeer makkelijk te bedienen! Mijn houten vloer vond al het gefeest echter minder leuk...

Harmen van Balen beoordeelde op 2018-11-20

Super aardige meiden, open hartig en behulpzaam!

Pierre Kas beoordeelde op 2018-11-19

Super! Er werd goed meegedacht over ons evenement en de verschillende opties. Aansluiten was een eitje met de heldere uitleg. Retoursturen ook heel simpel en gemakkelijk.

Petra Grever beoordeelde op 2018-11-19

Het was echt geweldig!!

Jean-Paul beoordeelde op 2018-11-16

Mijn ervaring met Dansvoer is uitermate positief! Ik had voor mijn bruiloft een silent disco pakket gehuurd en dat was zonder enige twijfel heel erg goed geregeld. Alles is heel netjes verpakt en ook het terugsturen ging zeer eenvoudig. Het aansluiten van de zenders was ook echt niet meer dan een kwestie van inpluggen. De verschillende inplug-mogelijkheiden zijn meegeleverd wat het ook mogelijk maakte om bijvoorbeeld je telefoon aan te sluiten.

Wat betreft de silent disco zelf waren de verschillende kanalen gekoppeld een een kleur. Op de koptelefoons brand een licht dat kleurt in de kleur van het kanaal dat je luistert. Dat zorgde voor een erg leuke interactie tussen de gasten! Al met al, echt een super leuke ervaring!

DAnielle Conijn beoordeelde op 2018-11-06

Fantastische avond gehad. Makkelijk aan te sluiten en goede service

Jacklyn Cornelisse beoordeelde op 2018-11-05

Goed geregeld en extreem makkelijk zelf te gebruiken. Dankzij de drie verschillende kanalen kun je een feest organiseren waar iedereen kan dansen en meezingen op hun eigen favoriete muziek. Voor ieders wat wils. Perfect!