Keilestraat 5A
3029BP Rotterdam

9,9

Shirley beoordeelde op 2018-04-19

Het was een super leuke ervaring! Goed geluid, handig en snel om te installeren. Ook het ophalen en terugbrengen ging erg gemakkelijk.

Leon Dronkers beoordeelde op 2018-04-11

Bijna 200 headphones gehuurd voor naar mijn idee een zeer goede prijs.
Alles netjes in boxen verpakt. Zeer makkelijk aan te sluiten, zelfs voor iemand die niet heel technisch is aangelegd.

Joost beoordeelde op 2018-04-10

We hebben Dansvoer ingezet als kinderdisco tijdens een etentje. Werkte prima. Ze vonden het fantastisch en ze waren er de hele avond mee bezig. Zelf ook nog even goed meegedaan natuurlijk. De headphones werken goed en zien er ook nog eens heel hip uit met de lampjes aan de zijkant.

Uitstekende communicatie. Paar kleine problemen die heel netjes werden opgelost. Ik wil ze vanaf nu op elk feestje.

Eva Barnouw beoordeelde op 2018-03-27

Opgehaald op hun adres. Super vriendelijk ontvangst, duidelijke uitleg en alles was compleet en werkte top! Koptelefoons en zenders werkte uitstekend. Geen problemen mee gehad. Zeker aan te raden!! Dankjulliewel

Valerie Bos beoordeelde op 2018-03-14

Heel fijn hoe alles is aangeleverd, duidelijk wordt uitgelegd en terug gestuurd kan worden. Kan alleen maar lovende worden delen over hoe dit geregeld is echt goed geregeld!

Kitty Yang beoordeelde op 2018-03-12

Heldere website, telefonisch adequaat aangevuld met extra antwoorden op de vragen die ik nog had. En de verzekering, die bleek te kloppen, dat het technisch (ook voor een absolute alfa als ik) heel eenvoudig aan te sluiten zou zijn. De collega's hebben genoten van de silent disco, en dus ook namens hen dank voor dit prima product en uitstekende service. Ik kan iedereen Dansvoer aanraden.

Jannes Glansbeek beoordeelde op 2018-03-05

goede service, plug&play!

Claudia beoordeelde op 2018-01-29

Super service en hele aardige mensen! Het feest was met de silent disco echt een groot succes. De instructie was heel duidelijk dus we hadden totaal geen moeite met aansluiten etc. Plug and play and dance!

NEMO Science Museum beoordeelde op 2018-01-17

De Silent Disco van Dansvoer is een geweldige oppepper voor je feest. Door de gekleurde lampjes in de koptelefoons ontstaan hilarisch dansgroepjes op de vloer!

We kregen de spullen ruim op tijd opgestuurd en de instructies waren heel duidelijk en simpel. Alles gaat in goed vertrouwen, er hoeft niet eens borg betaald te worden. Wij waren zeer tevreden en gaan hier vaker gebruik van maken!

Andrea van der Leij beoordeelde op 2018-01-14

Super makkelijk te instaleren! Binnen een paar tellen hebt je t voor elkaar en het werkt super. Wij hebben een mega vet bedrijfsfeestje gehad met silent disco.

Jur de Graaf beoordeelde op 2018-01-08

Enorm vriendelijke mensen die er werken. Er wordt meegedacht en naar eventuele oplossingen of alternatieven gezocht. De producten die worden geleverd werken optimaal en doen het uitstekend. Bijgesloten zit een duidelijke uitleg en instructie. Kortom, mijn ervaring met Dansvoer is buitengewoon prettig geweest en zéker voor herhaling vatbaar. “Keep up the Good work!”

Edenspiekermann beoordeelde op 2018-01-08

Er was iets misgegaan met het ophalen van het pakket, maar dat is netjes en accuraat opgelost en afgehandeld.

Robin van de Ven beoordeelde op 2018-01-08

Wij hebben voor een klein feestje een silent disco pakket gehuurd. Deze was simpel in gebruik en een erg groot succes. Koptelefoons zijn van goede kwaliteit en gaven extra sfeer. Ook het in ontvangst nemen en het terug sturen van het pakket was erg simpel.

Springtij Events beoordeelde op 2018-01-05

Goede service, actief meedenken en goede prijs!

Annemarie beoordeelde op 2018-01-02

Super service! Heel makkelijk aan te sluiten, koptelefoons deden het uitstekend. De verschillende kleuren voor verschillende kanalen zijn heel gezellig.

Stefan van Ewijk beoordeelde op 2018-01-01

Fantastisch voor ieder feestje of evenement! De reactie van één van de leerlingen op onze school-kerstmarkt vatte het mooi samen: 'Mam, dit was de tofste avond van m'n leven!'

De service en kwaliteit is perfect. Ook aansluiten is een fluitje van een cent. Doen we zeker nog een keer!

Greenchoice beoordeelde op 2017-12-18

Altijd weer een feestje met de silent disco van Dansvoer. Prima service en het geeft een extra dimensie aan je feest!

Stichting de Loodsen beoordeelde op 2017-12-11

Doet wat het moet doen en super simpel in gebruik!

Van Noord beoordeelde op 2017-11-28

Voor ons onderbouwschoolfeest was het een groot succes! We hadden er 150 besteld en daarvoor kwamen ze het zelf gratis brengen en ophalen. We kregen er ook enkele reserve extra bij. Ook mochten we tot 2 dagen voor het schoolfeest het aantal gewenste koptelefoons tot maximaal 250 stuks verhogen, mocht de voorverkoop spectaculair geweest zijn.

Elsemieke van Kesteren beoordeelde op 2017-11-20

Vriendelijk en duidelijk contact, goede kwaliteit koptelefoons. Hebben ons huisfeest naar een hoger level getild, het was geweldig!