Keilestraat 5A
3029BP Rotterdam

9,9

Anne beoordeelde op 2018-07-16

Hilarisch! Onvergeetelijke avond gehad! Zeker aan te raden.

Rik van der Linden beoordeelde op 2018-07-14

Vriendelijke service. Een stuk van een koptekefoon was losgeraakt. Bleek makkelijk te repareren, dus fijne en avond verder en tot ziens!

Robbie Geerts beoordeelde op 2018-07-12

Hele goed service en keurig materiaal! Ga zo door

Chantal Taekema beoordeelde op 2018-07-10

Goede service, leuke organsatie en het installeren was echt heel makkelijk

Barbara Sitskoorn beoordeelde op 2018-07-10

Super service, en wat een feest!
Iedereen staat de hele avond te dansen en mee te zingen.
Nu twee keer een tuinfeestje gehad en de buren hadden geen last van te harde muziek.

Wijk beoordeelde op 2018-07-09

Het was echt geweldig. Werkte perfect met verschillende playlists op de verschillende kanalen. En super makkelijk aan te sluiten. Beste feestje ever!

Bart Jacobs beoordeelde op 2018-07-08

Wat een helden! Wat een service! Door fouten bij Post NL waren onze 2 pakketten vertraagd. Dansvoer is op de dag dat wij het feest hadden helemaal naar het zuiden gereden om
alsnog de headphones te brengen. Ons feest was gered!

Het retourzenden is ook super geregeld!

Dansvoer bedankt voor jullie topservice.

Leonie van der Kolk beoordeelde op 2018-07-05

De communicatie was heel duidelijk en ging vlot . Alles werd keurig thuis bezorgd en daar ook weer opgehaald . Onze silent disco was een groot succes . Dit gaan we zeker nog eens doen. En dan huren we de spullen weer bij Dansvoer

Marielle beoordeelde op 2018-06-30

Wat een leuk feest heb ik gehad! Buiten de volwassenen gingen vooral de kinderen uit hun dak met de koptelefoons. Ze werkten tot honderden meters van de zender vandaan en door dikke muren heen. Vlotte bezorging en alles netjes aanwezig in de box; helemaal top!

BTC de Pettelaer beoordeelde op 2018-06-26

Super leuk! Goed geregeld, alles netjes verzorgd. Spullen gebracht en gehaald. Voor herhaling vatbaar.

Mark Toxopeus beoordeelde op 2018-06-26

Ontzettend prettig verhuur bedrijf! Heb het contact en de communicatie als erg persoonlijke origineel ervaren!

Laurens de Greeff beoordeelde op 2018-06-25

Wat een geweldig product. Ik heb ze gebruikt voor een tuinfeest en wat hebben we een schik gehad. Meerdere bedrijven verhuren Silent Disco apparatuur, maar ik moet zeggen dat ik bij Dansvloer geweldig geholpen ben. Geen borg, spullen optijd in huis, plug & play, goede kwaliteit hoofdtelefoons en een vriendelijk bericht in de doos. Het zijn de kleine dingen :)

Wendy Bekker beoordeelde op 2018-06-24

Alles was van tevoren heel duidelijk uitgelegd. Materiaal super netjes, zelfs 2 koptelefoons extra, en het feestje was een groot succes!!! Ik zou iedereen aanraden een keer een dansvoer feestje te geven.

Luud Reuter beoordeelde op 2018-06-19

Bedrijfsfeest een succes door (o.a.) de Silent disco. Afstemming met Dansvoer over extra mengpaneel t.b.v. microfoon verliep soepel, aansluiten was makkelijk.
Ideaal was het bezorgen en ophalen door de koerier.
Hartelijk dank voor de service!

Lisa Oosterwijk beoordeelde op 2018-06-15

Perfecte service. Alles werd op tijd geleverd en er zaten hele duidelijke instructies bij voor gebruik en retour. De apparatuur werkte perfect. De service was ook top, alle vragen werden meteen beantwoord. Zeker een aanrader!

Teun de Booij beoordeelde op 2018-06-13

In het hele proces is Dansvoer zeer behulpzaam geweest. Het duurde langer dan gebruikelijk voordat we de offerte konden accorderen, ook vroegen we om een aantal extra technische vernuftigheden :)
Dansvoer dacht goed met ons mee om ons tot dienst te kunnen zijn. We zijn zeer tevreden dus!

Nieke Weggeman beoordeelde op 2018-06-13

Fantastisch, erg gemakkelijk in gebruik! En erg goede service!

Sietske Smits beoordeelde op 2018-06-07

Heel erg tevreden. Prima communicatie over de bestelling en goed bereikbaar. Bij tussentijds contact over levering door PostNL dachten ze echt mee in het belang van de klant. Klantgericht en oplossingsgericht. Top! Het pakket zelf was volledig en installeren was echt heel easy! Aanrader!

Coen Roest beoordeelde op 2018-06-07

Erg goede toevoeging op ons feest!

Babs Knuit beoordeelde op 2018-06-02

In een woord GEWELDIG!!! Alles van begin tot eind goed geregeld. En het is zo leuk!!!! Zeker voor herhaling vatbaar.