Keilestraat 5A
3029BP Rotterdam

DAnielle Conijn beoordeelde op 2018-11-06

Fantastische avond gehad. Makkelijk aan te sluiten en goede service

Jacklyn Cornelisse beoordeelde op 2018-11-05

Goed geregeld en extreem makkelijk zelf te gebruiken. Dankzij de drie verschillende kanalen kun je een feest organiseren waar iedereen kan dansen en meezingen op hun eigen favoriete muziek. Voor ieders wat wils. Perfect!

Harm beoordeelde op 2018-10-30

De koptelefoons hadden een uitstekende geluidskwaliteit en door de gekleurde verlichting was leuk om te zien wie naar wat aan het luisteren was.

De bezorging was vlekkeloos, ruim tevoren kregen we alles keurig aangeleverd met duidelijke instructies.

Anoniem beoordeelde op 2018-10-24

Ik ben erg tevreden over dansvoer! Vriendelijke service, netjes op tijd het pakket geleverd bij PostNL, het retour zenden is ook erg gemakkelijk. Alles is duidelijk uitgelegd en verloopt soepel. Daarnaast zijn de koptelefoons en het systeem van goede kwaliteit! Een echte aanrader!

Yoga Ground beoordeelde op 2018-10-23

Fijne samenwerking, alles super in orde!

Suzan van Middelkoop beoordeelde op 2018-10-23

Het is heel makkelijk te gebruiken, het was een superfeestje! 🎈 dankjewel Dansvoer!

Snookertown beoordeelde op 2018-10-22

Top spul! Makkelijk aan te sluiten. Alles tot in de puntjes uitgelegd.

Pluj beoordeelde op 2018-10-20

Goeie service, alles netje meegeleverd ophalen en terugbrengen op de tijden die mij uitkwamen en een fijne persoonlijke touch!

Coöperatie DELA beoordeelde op 2018-10-17

Het pakket was ruim op tijd binnen. Het aansluiten van het pakket was zeer gemakkelijk. De omschrijving die bijgevoegd was is heel erg duidelijk. Ook het retour zenden was een fluitje van een cent, de uitleg hiervoor is duidelijk beschreven. Het contact verliep zeer soepel. Ik zou zeer zeker opnieuw gebruik maken van Dansvoer en dit ook aanraden aan mijn vrienden.

Ron de Groot beoordeelde op 2018-10-16

Uitstekende levering. Goede materialen. En n persoonlijk, handgeschreven kaartje in het pakket maakte het ook mooi!
Dansvoer nam na plaatsing van de bestelling contact op om te vragen of ik het pakket inderdaad wilde ophalen in Rotterdam....dat bleek ik verkeerd ingevuld te hebben. Dat werd direct aangepast. Heel attent.
Niets dan lof!

Jurjen beoordeelde op 2018-10-15

Fijne service, flexibel en prima apparatuur.

Katien Singels beoordeelde op 2018-10-14

Top!

Nadine Plomp beoordeelde op 2018-10-13

DANSVLOER als super flexibel, meedenkend, bereikbaar en klantvriendelijk ervaren! Voor ons event hadden we de silent disco ingezet om dialoog te voeren in een rumoerige ruimte. Er werd meegedacht over hoe we dit voor elkaar konden krijgen door DANSVLOER. Brengen en ophalen werkte heel flexibel en de werking van de silent disco was simpel en werd goed uitgelegd! Heel veel dank voor deze leuke ervaring!

Kirsten Prins beoordeelde op 2018-10-08

Geweldig! Super service! Pakket mooi, makkelijk en top geleverd. Fijne mensen daar bij Dansvoer en natuurlijk een top feestje gehad!

Katien Singels beoordeelde op 2018-10-08

Dansvoer heeft een fijne website, hele aardige, maar vooral professionele medewerkers en.... laten we niet vergeten: ZEER goed materiaal en netjes verzorgt.
Voor aankomende december gaan we gewoon wéér huren!

Joost Faasse beoordeelde op 2018-10-06

Onvergetelijke verjaardag gehad! Weg met de kringgesprekken gebruik Silent disco van dansvoer !

Herbert Coenen beoordeelde op 2018-10-02

Via de website hebben we een silent disco set met 10 koptelefoons gereserveerd. De reservering werd vriendelijk bevestigd, de set werd ruim op tijd in een stevige kist geleverd. Binnen een kwartier hadden we alles aangesloten en uitgeprobeerd.
Na afloop alles weer netjes in de kist gedaan, het meegeleverde verzendetiket er op geplakt en bij een PostNL punt gebracht.
Alles prima geregeld, een aanrader!!!

Krista & Martjan beoordeelde op 2018-10-02

Wij hebben op onze BRUILOFT een KNALFEEST gehad met de koptelefoons van DANSVOER.

We hadden op 1 kanaal onze eigen lievelingsmuziek, op 1 kanaal wisselde de muziek elk uur (een uur de Beatles, een uur Hollandse Hits en een uur top 2000 bijvoorbeeld) en op het laatste kanaal mochten gasten zelf op de laptop een liedje in de wachtrij plaatsen via Spotify. Het sloeg enorm aan en al onze gasten én wij zelf hebben ontzettend genoten van een heerlijke avond.

Het verzenden via de post was heel eenvoudig, Ik zou dit iedereen aanraden!

Johnny Rama Hernandez beoordeelde op 2018-10-02

Super makkelijk en verzorgd👍

Boudewijn Nijman beoordeelde op 2018-10-01

Super ! Eenvoudig aan te sluiten, pefect geluid en enorm genoten !