Keilestraat 5A
3029BP Rotterdam

9,9

Sandra Potters beoordeelde op 2019-03-16

Heel erg tevreden over de service en koptelefoons van Dansvoer. Alles zat erop en eraan, duidelijke instructies! Het feest was geslaagd en iedereen wilde weten waar ik de koptelefoons vandaan had!

Luka Heijsman beoordeelde op 2019-03-11

Geweldige avond gehad met de koptelefoons van dansvoer. De verhuur ging heel erg en soepel en Laura-Anne had er een leuk persoonlijk kaartje bij gedaan

Spurriezeiers Stiphout beoordeelde op 2019-03-08

Evenement voor 1500 man georganiseerd waarvan we een aparte area als Silent disco hadden bekleed. Zowel jeugd als de volwassenen hebben zich fantastisch vermaakt, echt niet normaal hoeveel positieve reacties we terug hebben gekregen!!! Ook de service en het contact met DANSVOER was fantastisch (Tessa bedankt!)! Nul problemen ervaren maar mochten deze wél voorvallen dan ben ik ervan overtuigd dat ze deze goed en direct oplossen!

The New Current beoordeelde op 2019-02-21

Heel erg tevreden! Wij hebben de koptelefoons van Dansvoer gebruikt voor een audio-tour door onze tentoonstelling. De koptelefoons en zenders zijn makkelijk in gebruik, het bereik was goed, de bezoekers vonden het echt een aanwinst. Dansvoer is makkelijk te bereiken en stond paraat voor eventuele vragen. Dit wordt zeker een terugkerend element in onze tentoonstellingen!

Nick de Ronde beoordeelde op 2019-02-14

Super, fijne service en handig als je in een appartement woont. Geen boze buren aan de deur gehad :)

Ad Janssens beoordeelde op 2019-02-13

alles compleet , geen defekten en keurig op tijd verstuurd

Nick Mobertz beoordeelde op 2019-02-05

Super tevreden. Perfecte ervaring. Erg goede service.

Geke Beckerman beoordeelde op 2019-02-03

Heel tevreden! Ik had het pakket via Post NL laten bezorgen bij een afhaalpunt en het was daar al twee dagen voor aanvang van het feest. Het pakket bevatte een simpele en duidelijke beschrijving om de Silent Disco te laten werken. De avond werd een groot succes! Ook terugsturen was een makkie.

Villex Vastgoedbescherming beoordeelde op 2019-01-22

Erg leuk concept! Handig ingepakt en alles wat er nodig was zat in de box, makkelijk terug te sturen per post en leuk persoonlijk briefje bijgevoegd.

MM beoordeelde op 2019-01-08

Heel tevreden. Alles ruim op tijd netjes geleverd, alles werkte, simpel om te gebruiken en de gasten vonden het fantastisch. Goeie persoonlijke service, zou het zeker aanraden.

Jenneke Nap beoordeelde op 2019-01-07

Leuke, chille service, goed geregeld, koptelefoons werkten allemaal top!

Thijs beoordeelde op 2019-01-04

Erg tevreden! Door drukte bij PostNL met oud en nieuw heeft DANSVOER de verantwoordelijkheid genomen door zelf de silent disco langs te komen brengen. 100 dansende mensen zijn hen dankbaar!

Arjen van Strien beoordeelde op 2019-01-03

Door de drukte met bezorgen ivm feestdagen werd het pakket keurig persoonlijk afgeleverd door Dansvoer. Klasse! Wij hebben een geweldige avond gehad. Iedereen was super enthousiast. Van jong tot oud! Makkelijk aan te sluiten en zelf goede playlists maken en je hebt een top avond!!

Bever beoordeelde op 2019-01-03

Het contact met DANSVOER was erg goed. De levering ging niet heel soepel door vertraging rondom de feestdagen, maar hier zijn we samen goed uitgekomen. Wel goed om hier in het vervolg rekening mee te houden om dit te voorkomen.

Evelien Smeets beoordeelde op 2019-01-02

Super service en erg vriendelijk. Silent disco, een echte aanrader voor oudjaarsavond!

Vanessa de Bruin beoordeelde op 2018-12-21

Wij hebben, mede maar misschien wel vooral, door de Silent Disco van DANSVOER een geweldige Office Christmas Party gehad. Fijne service, alle apparatuur werkte en, ook niet onbelangrijk, de headsets waren schoon. Volgend jaar weer? We hope so. Dank!

Christian beoordeelde op 2018-12-18

Uitstekende service. Goede communicatie (zowel via mail als telefoon). Ik wilde mijn reservering nog uitbreiden en dat was geen probleem. Pakket is zeer eenvoudig en voldeed aan de verwachtingen. Absolute aanrader.

OGD Utrecht beoordeelde op 2018-12-06

Goede service! Heldere communicatie en duidelijke instructies voor het terug sturen van de koptelefoons. Pakket was helemaal compleet, en zag er goed uit. We hebben een leuk feestje gehad!

Remco Visser beoordeelde op 2018-12-04

Flexibel, meedenkend en zeer vlotte communicatie.

Vicky Steevens beoordeelde op 2018-12-03

Geweldige service. Ophalen en terugbrengen was erg flexibel. Werknemers erg gezellig en behulpzaam. De set werkt enorm simpel. Gezellig feestje gegarandeerd!!