Keilestraat 5A
3029BP Rotterdam

9,9

USOCIA beoordeelde op 2019-05-17

Echt super! Heel eenvoudig op te halen en te gebruiken. Ook erg goede kwaliteit koptelefoons en zenders. De microfoon is ook een erg leuke toevoeging! En tenslotte nog erg vriendelijke en behulpzame medewerkers en service! Helemaal top, bedankt!

Nationale Politie beoordeelde op 2019-05-16

Set is makkelijk te gebruiken , verzending via de post werkt ook top.
Leuk contact. En de set staat garant voor veel plezier !

Irene beoordeelde op 2019-05-14

Super! Ruim op tijd in huis, zag er allemaal keurig uit en alles werkte uitstekend. Heel gemakkelijk aan te sluiten en de koptelefoons waren van zeer goeie kwaliteit. Topfeest gehad!

Nick beoordeelde op 2019-05-06

alles netjes geregeld, behulpzaam en prima spullen. Aanrader, gaan we vaker doen!

Eveline beoordeelde op 2019-05-04

Topervaring. Website was al erg duidelijk (top dat je zelf gelijk het kostenplaatje kunt berekenen!) en ook het contact met Laura-Anne via de telefoon was erg prettig. Ontzettend flexibel en relaxed. Gebruik van de apparatuur kon niet meer mis na de uitleg èn de gebruiksaanwijzing in de kist met koptelefoons, en inderdaad, ook dat ging soepel. In nog geen vijf minuten alles neergezet en aangesloten. Vervolgens een te gek feest kunnen vieren met elkaar.
Bedankt!

nvaltena beoordeelde op 2019-05-02

Goede levering, goede apparatuur, netjes 2 koptelefoons extra in geval van defecten etc. Niets anders dan lof.

Jeugdraad Beveren beoordeelde op 2019-05-02

Wat een uitstekende service! Met een paar muisklikken reserveer je je op maat samengestelde pakket wat je krijgt toegestuurd in een prachtige box. Het installeren en gebruiken van de Silent Disco pakketen is iets van niks door de duidelijke handleiding en de nodige kabels die erbij geleverd zijn. Topervaring!

D'Oranje Giraffen vzw beoordeelde op 2019-04-29

Super concept! Ons publiek heeft zich bijzonder goed geamuseerd. Prima service ook. Dus een absolute aanrader!

Suzanne Korenstra beoordeelde op 2019-04-15

Leuk concept, goede kwaliteit en fijne communicatie!

Renate Kersten beoordeelde op 2019-04-15

De set werd super netjes geleverd met een heldere instructie! Helemaal perfect.
Het enige kleine puntje van verbetering zijn de ophaal- en aflever-tijden. Al was er in de praktijk gelukkig flexibiliteit om de spullen al wat eerder op te halen vrijdag, maar een optie buiten werktijd zou handig zijn.

RKSV Rhode beoordeelde op 2019-04-09

Top geregeld allemaal!

Thomas van den Broecke beoordeelde op 2019-04-08

Mooie spullen, super service, erg vriendelijk en snelle reactie wanneer je contact opneemt!

Richard Bresser beoordeelde op 2019-03-26

Alles is duidelijk geregeld en super makkelijk te installeren.

Sandra Potters beoordeelde op 2019-03-16

Heel erg tevreden over de service en koptelefoons van Dansvoer. Alles zat erop en eraan, duidelijke instructies! Het feest was geslaagd en iedereen wilde weten waar ik de koptelefoons vandaan had!

Luka Heijsman beoordeelde op 2019-03-11

Geweldige avond gehad met de koptelefoons van dansvoer. De verhuur ging heel erg en soepel en Laura-Anne had er een leuk persoonlijk kaartje bij gedaan

Spurriezeiers Stiphout beoordeelde op 2019-03-08

Evenement voor 1500 man georganiseerd waarvan we een aparte area als Silent disco hadden bekleed. Zowel jeugd als de volwassenen hebben zich fantastisch vermaakt, echt niet normaal hoeveel positieve reacties we terug hebben gekregen!!! Ook de service en het contact met DANSVOER was fantastisch (Tessa bedankt!)! Nul problemen ervaren maar mochten deze wél voorvallen dan ben ik ervan overtuigd dat ze deze goed en direct oplossen!

The New Current beoordeelde op 2019-02-21

Heel erg tevreden! Wij hebben de koptelefoons van Dansvoer gebruikt voor een audio-tour door onze tentoonstelling. De koptelefoons en zenders zijn makkelijk in gebruik, het bereik was goed, de bezoekers vonden het echt een aanwinst. Dansvoer is makkelijk te bereiken en stond paraat voor eventuele vragen. Dit wordt zeker een terugkerend element in onze tentoonstellingen!

Nick de Ronde beoordeelde op 2019-02-14

Super, fijne service en handig als je in een appartement woont. Geen boze buren aan de deur gehad :)

Ad Janssens beoordeelde op 2019-02-13

alles compleet , geen defekten en keurig op tijd verstuurd

Nick Mobertz beoordeelde op 2019-02-05

Super tevreden. Perfecte ervaring. Erg goede service.