Keilestraat 5A

Google Plus/Places - 9,4

Stephanie Francke beoordeelde op 2019-08-19

Alles verliep perfect!

Emmausschool beoordeelde op 2019-07-29

Super goede levering, makkelijk ze installeren. Echt een top feest gehad door de silent disco.

Michiel beoordeelde op 2019-07-24

Heel tevreden weer!
Na een eerdere goed ervaring weer een setje gehuurd. Alle bezoekers van onze housewarming waren weer enthousiast! Alles werkte probleemloos en het contact met Dansvoer is erg prettig.
Bedankt!

Rauric schelvis beoordeelde op 2019-07-24

Zeer vriendelijk en persoonlijk geholpen! En supermakkelijk om alles te installeren. Voor ons de perfecte afsluiter op onze bruiloft. Een echte aanrader!

Simone Krol beoordeelde op 2019-07-23

Supersnelle levering! Heel makkelijk te bedienen, ik werd heel fijn geholpen met al mijn vragen. Alle koptelefoons werkten goed. De verschillende kleuren van de verschillende kanalen gaven een heel mooi effect! Volgende keer zeker weer.

Lonneke Matthijsen beoordeelde op 2019-07-21

Fijne en duidelijke communicatie. Super makkelijk dat materiaal per post verzonden kan worden! Materiaal was prima in orde, spare headsets waren ook erg fijn. Duidelijke handleiding en retour verzorging.

Julidans beoordeelde op 2019-07-19

Heldere communicatie, snelle levering en heel handig systeem van de koptelefoons zelf, maar ook om het gemakkelijk weer terug te sturen na gebruik.

Schenkers beoordeelde op 2019-07-19

Alle zaakjes uitstekend voor elkaar. Geluid was goed, hard genoeg en alles sprak voor zicht. Top!!

Angela Gijsen beoordeelde op 2019-07-16

Ontzettend goeie service !!

Sanne Krosse beoordeelde op 2019-07-14

Goed op tijd geleverd. Makkelijk te installeren en weer terug te sturen. En Silent Disco is natuurlijk super!

Anouk de Leeuw beoordeelde op 2019-07-09

Echt een super verjaardagsfeest gehad met de koptelefoons van Dansvoer!! Alles perfect geregeld. Zeker een aanrader voor een geslaagd feest. Bedankt voor de goeie service Dansvoer!!

No Worries Company BV beoordeelde op 2019-07-09

Superservice! Netjes op tijd bezorgd en zeer snel geholpen toen het aansluiten van de zenders niet meteen wilde lukken.

Sebastiaan Philipsen beoordeelde op 2019-07-01

Wij hebben een supergaaf bruiloftsfeest gehad met de toffe koptelefoons van Dansvoer. Ruim op tijd geleverd, alles goed verzorgd, plug&play, top kwaliteit en prettige communicatie.

Harrie te huur beoordeelde op 2019-07-01

Prima service. De levering van het bestelde pakket werd door PostNL vertraagd. Met een koerier werd onmiddellijk het gevraagde tijdig geleverd.

Hannah beoordeelde op 2019-06-28

GEWELDIG! De Silent Disco op ons feest was een echte hit! De koptelefoons werden ruim op tijd geleverd op het Post-NL-punt. Het pakket was compleet en de handleiding was zeer duidelijk. Het aansluiten van de zenders was ook heel makkelijk. Kortom, een echte aanrader. We hebben de hele avond gedanst!

Stichting Buitendoor beoordeelde op 2019-06-25

Goed geluid, mooi materiaal en snelle goede service!

Restaurant de Vier Seizoenen beoordeelde op 2019-06-20

Wat een geweldige avond hebben we gehad .
Supper geluid.
Wat een belevenis .
GENOTEN
TOPPIE

Wilma Rietveld beoordeelde op 2019-06-19

De levering was ruim op tijd. Alles was compleet. Toen het eerst niet lukte, kregen we meteen telefonische hulp. Het is prima verpakt, de gebruiksaanwijzing is kort en duidelijk. Het werkt erg gebruiksvriendelijk en is in 1 minuut gebruiksklaar. Ook het persoonlijke contact met de medewerkers is erg klantvriendelijk. De Silent Disco was een groot succes. Kortom, van ons een 10!

Inge van Tienhoven beoordeelde op 2019-06-18

Hele goed service. Makkelijk aan te sluiten, geen problemen gehad. Instant-succes!

Bemmelse Dweildag beoordeelde op 2019-06-17

Nette, snelle en complete service. Makkelijk in gebruik.
Erg geslaagde dag met de silebtdisco van dansvoer. Voor herhaling vatbaar.