Simon Stevinweg 27
6827 BS Arnhem

Bas Frijns beoordeelde op 2018-11-19

Zeer snelle levering!

Jean Magnée beoordeelde op 2018-10-24

Het bestelproces verliep volgens wens, de technische bijstand voor het softwarematig installeren van de camera werd perfect door Henrie van DRF uitgevoerd. Ook na de aankoop van de eerste camera heb ik deze ultieme service ervaren, zodat de keuze voor het aanschaffen van de 2e kamera en recorder bij DRF een logische stap was. Bedankt voor uw eindeloos geduld, Proficiat !!!!

A.F. Moonen beoordeelde op 2018-10-05

De bestelde artikelen werden een dag later al keurig geleverd.
Klasse !

Ivo kennis beoordeelde op 2018-08-29

Website DRF zeer overzichtelijk. Z.goede service en qua levering netjes op tijd.

Ronny Van Petegem beoordeelde op 2018-08-09

prijs/kwaliteit en service zijn echt top. geen vraag is teveel

John Hemels beoordeelde op 2018-08-08

Ik had een DVR gekocht van Dahua en had camera's van Reolink maar die werken niet goed samen,heb bijna een uur met een medewerker aan de lijn gezeten om te kijken of we het alsnog aan de gang konden krijgen alle opties geprobeerd maar ging niet lukken.

Toen werd mij een voorstel gedaan voor camera's van het zelfde merk als de NVR ,en dat heb ik gedaan nu werkt het prima.

antwan canters beoordeelde op 2018-07-28

Zeer oplettende mensen. Heb een hdcvi 4K camera besteld, maar kreeg een telefoontje of ik dit wel goed gedaan had omdat je deze alleen op een daarvoor geschikte recorder aan kunt sluiten. In mijn geval ben ik in bezit van zo'n model , dus Drf ga zo door.

Mike Caminada beoordeelde op 2018-07-19

Snelle levering en goede service

Dennis Dumas beoordeelde op 2018-07-11

Snelle levering, en geven goed advies!

Randhier Kandhai beoordeelde op 2018-06-03

Top !! Vandaag weer ee bestelling geplaatst.

M.J. Korteweg beoordeelde op 2018-05-10

er zit geen nederlandse beschrijving cq handleiding bij

Reactie van DRF Beveiligingssystemen:
Beste heer Korteweg,

Helaas maken wij de producten niet zelf en zijn wij afhankelijk van de fabrikant voor het bijvoegen van handleidingen en product informatie. Gezien het aantal verschillende camera's die in de handel beschikbaar zijn is het voor ons onmogelijk om voor ieder product een handleiding te schrijven. Voor vragen mag u altijd contact met ons opnemen en zullen wij u zo goed als mogelijk helpen.

DRF

Ronny Van Petegem beoordeelde op 2018-03-31

Voor DRF zijn prijs/kwaliteit/service geen loze woorden
Bij DRF koop je een product en krijg je er een fantastisch service en gratis online help bij.
Eén woord : KLASSE !!!

Marc van Deursen beoordeelde op 2018-03-15

In de veronderstelling een pan/tilt camera te hebben gekocht kon ik deze, na bijbetaling voor een iets duurdere camera, zonder problemen omruilen tegen een model dat die functie wel heeft. Tevens werd ter plekke nog even aanvullende informatie gegeven omtrent de privacywetgeving, de technische mogelijkheden en over de werking van de camera. Deze webshop is een aanrader.

P. de Borst beoordeelde op 2018-03-08

Bestelling netjes thuisgeleverd gekregen. Prima geregeld

Ronny Van Petegem beoordeelde op 2018-03-07

beschikken over alle bekende merken en dit aan concurrentiële prijzen
geven de nodige inlichtingen en leveren een prima service
kortom : DRF = goed product

Mike Caminada beoordeelde op 2018-03-07

snel en goede levering.

Mario Diepgrond beoordeelde op 2018-03-02

Ip camera gekocht.
Men geeft een goed advies en levert snel
Je kan altijd bij hun terecht voor vragen

Hageca Lichtreclame beoordeelde op 2018-02-23

Goede en snelle levering + een goede telefonische service voor instellen camera en recorder.

Lieven Teirlinck beoordeelde op 2018-01-19

Correcte besstelling en levering.

Herman de Bruin beoordeelde op 2017-12-31

Snelle en juiste levering en duidelijke siute