Simon Stevinweg 27
6827 BS Arnhem

Gijs beoordeelde op 2019-04-13

Aangekochte product scherp(st) geprijst en zoals afgesproken de volgende dag geleverd

Paul van den Bosch beoordeelde op 2019-03-17

Tot nu toe zeer tevreden over telefonisch contact over advies over de aankoop .....camera en recorder moeten nog gemonteerd en aangesloten worden waarbij mij telefonische ondersteuning is beloofd .
Groeten vanuit Boxtel ....Paul

William Theunisz beoordeelde op 2019-03-17

netjes en snel alles afgehandeld

arthur rabenberg beoordeelde op 2019-03-17

Besteld een poe extender, werkte niet maar de verkoper heeft het probleem (lag aan mij) perfect opgelost. Hij heeft er echt tijd aan besteed terwijl hij mij ook nog iets extra’s had kunnen verkopen maar hij wilde dit zonder extra aankopen doen
Hier ga ik zeker weer kopen

Mark van Dijck beoordeelde op 2019-03-08

Goede uitleg gekregen en snelle levering van dvr

Ronald Schreur beoordeelde op 2019-03-07

Erg goede service, goed geholpen bij advies maar ook de verkoop erna. Ook toen mijn camera het niet deed (wat achteraf toch niet het geval was) is de camera snel omgeruild. Uitstekende service!

Eddy beoordeelde op 2019-02-03

De speciale voeding voor mijn beveiligingscamera werd goed verpakt en snel geleverd.

Nicolas Delattre beoordeelde op 2019-01-16

Good price
Shipping quick

Danny Walravens beoordeelde op 2018-12-18

Over DRF ben ik tevreden, maar het verzenden gaat veel vlotter bij andere sites. Het pakje werd verstuurd met DHL maar spijtig genoeg is het track en trace systeem daarbij niet up to date. Bovendien is onze postbode het pakje na 3 dagen komen afgeven.
Voor duurdere pakjes zou het track en trace systeem toch beter mogen zijn. Je probeert de wacht te houden zodat het pakje niet verloren gaat, en dan zit je daar 3 dagen te wachten...
Enkele dagen langer wachten op een pakje is niet erg, maar waarom zegt men dat niet van in het begin ?

Reactie van DRF Beveiligingssystemen:
Beste Danny,

Allereerst dank voor uw reactie en fijn dat u tevreden over ons bent. Helaas is het de afgelopen jaren en ook dit jaar in Nederland tijdens de feestdagen in december voor zowel Post.nl als DHL blijkbaar enorm moeilijk om de verzendingen op tijd en goed te verzorgen. Wij leveren de pakketten in bij DHL en vanaf dat moment hebben wij helaas geen invloed meer op het proces. Normaliter gaan Track and Trace codes altijd goed en hoeft u niet onnodig thuis te blijven, echter in December is dat voor deze verzenders blijkbaar een groot probleem. Onze excuses daarvoor, meer kunnen wij helaas niet doen.

Bas Frijns beoordeelde op 2018-11-19

Zeer snelle levering!

Jean Magnée beoordeelde op 2018-10-24

Het bestelproces verliep volgens wens, de technische bijstand voor het softwarematig installeren van de camera werd perfect door Henrie van DRF uitgevoerd. Ook na de aankoop van de eerste camera heb ik deze ultieme service ervaren, zodat de keuze voor het aanschaffen van de 2e kamera en recorder bij DRF een logische stap was. Bedankt voor uw eindeloos geduld, Proficiat !!!!

A.F. Moonen beoordeelde op 2018-10-05

De bestelde artikelen werden een dag later al keurig geleverd.
Klasse !

Ivo kennis beoordeelde op 2018-08-29

Website DRF zeer overzichtelijk. Z.goede service en qua levering netjes op tijd.

Ronny Van Petegem beoordeelde op 2018-08-09

prijs/kwaliteit en service zijn echt top. geen vraag is teveel

John Hemels beoordeelde op 2018-08-08

Ik had een DVR gekocht van Dahua en had camera's van Reolink maar die werken niet goed samen,heb bijna een uur met een medewerker aan de lijn gezeten om te kijken of we het alsnog aan de gang konden krijgen alle opties geprobeerd maar ging niet lukken.

Toen werd mij een voorstel gedaan voor camera's van het zelfde merk als de NVR ,en dat heb ik gedaan nu werkt het prima.

antwan canters beoordeelde op 2018-07-28

Zeer oplettende mensen. Heb een hdcvi 4K camera besteld, maar kreeg een telefoontje of ik dit wel goed gedaan had omdat je deze alleen op een daarvoor geschikte recorder aan kunt sluiten. In mijn geval ben ik in bezit van zo'n model , dus Drf ga zo door.

Mike Caminada beoordeelde op 2018-07-19

Snelle levering en goede service

Dennis Dumas beoordeelde op 2018-07-11

Snelle levering, en geven goed advies!

Randhier Kandhai beoordeelde op 2018-06-03

Top !! Vandaag weer ee bestelling geplaatst.

M.J. Korteweg beoordeelde op 2018-05-10

er zit geen nederlandse beschrijving cq handleiding bij

Reactie van DRF Beveiligingssystemen:
Beste heer Korteweg,

Helaas maken wij de producten niet zelf en zijn wij afhankelijk van de fabrikant voor het bijvoegen van handleidingen en product informatie. Gezien het aantal verschillende camera's die in de handel beschikbaar zijn is het voor ons onmogelijk om voor ieder product een handleiding te schrijven. Voor vragen mag u altijd contact met ons opnemen en zullen wij u zo goed als mogelijk helpen.

DRF