Gieterstraat 22
9463PX Eext

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

8,0

Jacob Wijnja beoordeelde op 2018-05-05

Een zeer vlotte levering van het bestelde, en een uitstekende kwaliteit kleding

Rob beoordeelde op 2018-05-03

Makkelijk bestellen en snelle levering. Verder een waanzinnige broek voor die prijs.

R. Schmidt beoordeelde op 2018-05-02

In de verkoopvoorwaarden schijnt te staan dat je dus 15% kwijt bent van je aankoopsom. En de rede, beschadigde verpakking (hoe maak je anders een doos open) en label weg(zat er los bij) vind ik een rotsmoes. Voor mij rede om hier geen bestelling meer te plaatsen.

Reactie van Dassy-shop.nl:
Beste Robert,

Het is heel gebruikelijk dat je de spullen netjes retour zend. De doos gaat het niet om, het gaat om de omverpakking van de kleding. Er zit een plakstrip aan de achterkant en daar kan je dit voorzichtig los halen, Nu was de verpakking geheel doorgescheurd in het midden. Inderdaad 1 label was er los bij en een ander ontbrak. Een andere klant verwacht een nieuw artikel in een ongeopende verpakking, dat kan nu niet meer en plaatsen wij dit artikel in de Outlet.

Erik Hijemans beoordeelde op 2018-04-18

Snelle levering, erg blij met mijn Dassy Softshelljas

Sonja Janzing beoordeelde op 2018-04-16

's morgens online besteld, 's middags al bezorgd! Super snelle service.