Langstraat 196
2242 JZ Wassenaar
+31705112523

Marlou Broersma beoordeelde op 2018-01-21

Product niet op voorraad, netjes bericht over gehad. Product is besteld en alles was snel opgelost. Mijn bestelling was ondanks bubbeltjesenvelop wel beschadigd. Het leek er op dat dit voor verzending al gebeurd was. Dat vind ik slordig.

Reactie van De Groen B.V.:
Wat vervelend, inderdaad hoort u een onbeschadigd notitieboekje te ontvangen. En natuurlijk hebben wij een onbeschadigd exemplaar uw kant opgestuurd. Heel soms gebeurt er iets bij de post wat een beschadiging teweeg brengt, daar hebben wij helaas geen grip op. Het lijkt me het beste dat u uw beschadigde Leuchtturm retour afzender stuurt, dan sturen wij u een onbeschadigd boekje toe

Frits beoordeelde op 2018-01-19

Als kado verpakt 😉

anita maes beoordeelde op 2018-01-18

vlotte levering goede service

A.S. Heijboer beoordeelde op 2018-01-18

Je krijgt wat je ziet. Snelle en duidelijke afhandeling van je bestelling. Aanrader.

Henk Pijnenburg beoordeelde op 2018-01-17

Snel en correct geleverd

Anja beoordeelde op 2018-01-16

Snelle levering, volgende dag in huis.

Miriam van Lingen beoordeelde op 2018-01-15

Goede communicatie/terugkoppeling na plaatsen bestelling. Snelle levering, mooi ingepakt!

Wilma beoordeelde op 2018-01-15

Prima ervaring. Correcte telefonische reactie. Snelle levering.

Yvonne Achterberg beoordeelde op 2018-01-15

Snelle service!!

Yvonne van Kersen beoordeelde op 2018-01-15

snel mail contact nalv dat mijn bestelling niet op voorraad was en slecht leverbaar.. gekomen met super alternatief.. toen ik daar een vb/plaatje van vroeg gelijk gekregen en gelijk bij mijn akkoord verstuurd
dus ben super tevreden

Ria Van Tilburg beoordeelde op 2018-01-14

Keurig

mevr. molendijk beoordeelde op 2018-01-14

goed contact, snelle levering!

Fatima beoordeelde op 2018-01-13

De bestelling is vlot en in goede orde ontvangen.

Rianne beoordeelde op 2018-01-13

Snel bezorgd! In de feestdagen besteld maar toch in 2 dagen binnen. 👍

Ronald Teeuwen beoordeelde op 2018-01-11

Snelle correcte levering

Jean-paul van Leeuwen beoordeelde op 2018-01-09

Snelle levering en ook het juiste product, ook fijn dat hrt al met kadopapier was ingepakt

C Booij beoordeelde op 2018-01-08

Moeilijk zoeken doordat er geen plaatjes stonden in het productoverzicht. Product zelf snel geleverd.

Reactie van De Groen B.V.:
We doen ons best om de webshop zo duidelijk mogelijk te maken, zoals u wel hebt gemerkt valt er best nog wel wat te verbeteren. Bedankt voor de tip. Fijn dat u wel de gewenste agenda gevonden hebt en dat u 'm snel ontvangen hebt.

W.A. Timmer beoordeelde op 2018-01-08

Kreeg hetgeen ik besteld had binnen redelijke tijd.
Dit moet natuurlijk de normale gang van zaken zijn bij een web shop, maar ik vind dit uitstekend!

Jan Willem Den Boer beoordeelde op 2018-01-06

snelle service!

Susanne Spijker beoordeelde op 2018-01-06

Ondanks de feestdagen supersnel geleverd! Top!