Langstraat 196
2242 JZ Wassenaar
+31705112523

Lonneke Akkerman beoordeelde op 2018-08-18

Snelle en klantgerichte service!

Ingrid Brans beoordeelde op 2018-08-18

Ik had een agenda besteld. Snel bezorgd! Prima! Verzendkosten wel aan de hoge kant voor een pakketje dat door de brievenbus kan.

Emile Terheggen beoordeelde op 2018-08-16

Snel en goed

J. beoordeelde op 2018-08-13

Woensdagavond besteld, vrijdag begin middag in huis. Product netjes verpakt in bubbeltjesplastic envelop én heel leuk ingepakt in gestipt papier! Prima service :)

Eelco beoordeelde op 2018-08-12

Snel geleverd en leuk verpakt als kadootje!

Jet Medema beoordeelde op 2018-08-07

Goede service

Marjan Van Deventer beoordeelde op 2018-08-06

Joke De Kater beoordeelde op 2018-08-04

Heel tevreden. Het cadeautje was mooi ingepakt

Floor beoordeelde op 2018-08-04

Fijne en snelle service, aardig personeel. Pakket volgende dag in huis mooi en verpakt. Geweldig!

Lukas Amelink beoordeelde op 2018-08-04

Uitstekende service. Ik had thinking putty besteld, maar kreeg de verkeerde kleur opgestuurd. Na 1 telefoontje, waarbij ik overigens direct contact kreeg, dus geen wachtmuziekjes, werd ik te woord gestaan door een vriendelijke mevrouw. Ze wist zelfs te herinneren welke kleur ik had besteld en beloofde de juiste op te sturen. De volgende dag lag deze inderdaad in de brievenbus, met een kleine gratis extra putty erbij. Zeer attent! Enige minpuntje was dat ik nergens een bevestigingsmail van kreeg.

Sabine Molleman beoordeelde op 2018-07-31

Snelle en goede service en mooie producten!

Ria Van Wassenhoven beoordeelde op 2018-07-30

snelle service

Sylvia Sparla beoordeelde op 2018-07-29

Bij onduidelijkheid over de betaling, werd ik meteen teruggebeld door een vriendelijke mevrouw.
De bestelde tas werd al de volgende dag, mooi ingepakt, geleverd en ook de tas was erg mooi. Alles dus prima naar wens.

Nelleke Eygenraam beoordeelde op 2018-07-28

Na bestelling van een agenda voor 2019 de vraag of ik echt dit product bedoelde - nee dus. Ik bleek een agenda voor 2018 te hebben besteld. Heel fijn dat er werd meegedacht! Vervolgende de juiste agenda in de verlangde kleur binnen no time thuis ontvangen; verpakt als cadeautje! Ik ben er heel blij mee.

Peter Geurts beoordeelde op 2018-07-24

Netjes bezorgt en leuk ingepakt

Anna Feer beoordeelde op 2018-07-21

Ik vind als je een product op de website hebt staan dat je die ook moet kunnen leveren, en nog belangrijker dat de betaal procedure goed verloopt, dat is absoluut niet het geval!

Reactie van De Groen B.V.:
Goedemiddag,
Heel vervelend en u heeft helemaal gelijk. De agenda-inhoud had van de webshop gemoeten, dat was aan mijn aandacht ontsnapt. Maar ik dacht dat ik u een goed alternatief had aangeboden. Als u niet tevreden bent en de inhoud niet is wat u wilde kunt u 'm retourneren. Wat betreft de betaal procedure, geen idee wat er bij u is mis gegaan. Ik heb op Multisafepay gekeken en zie eigenlijk geen rare dingen. Omdat ik graag tevreden klanten heb en houd bied ik u € 2,50 korting aan. Ik hoop dat het bij een eventuele volgende bestelling in 1 keer goed gaat

V. beoordeelde op 2018-07-20

Michael Dukker beoordeelde op 2018-07-20

Mijn bestelling werd de volgende (werk-)dag geleverd en was keurig ingepakt.

Mrs van Hierden beoordeelde op 2018-07-17

Uitstekende service en snelle levering tevens mooi verpakt.

Colin Proctor beoordeelde op 2018-07-12

Snel verzonden en zelfs ingepakt zonder te vragen. Geweldige service.