Langstraat 196

Snelle service. Top product

Roel De Haan beoordeelde op 2018-06-17

Zeer klantvriendelijk

Sophie Nijkamp beoordeelde op 2018-06-15

Heel leuk dat ze het hadden ingepakt. Net een eigen cadeautje!

W.R.H. Selij beoordeelde op 2018-06-14

Keurig op tijd, chique verpakt!
Uiterst tevreden

Karel Langenhoff beoordeelde op 2018-06-11

Bestelling kwam goed op tijd. Na goed overleg tussen ons over de inhoud en de verschillende keuzemogelijkheden.

Mrs van Hierden beoordeelde op 2018-06-08

Goede produkten, goede prijs mooi verpakt (cadeauverpakking) en goed beschermt verpakt. Snel geleverd

serce beoordeelde op 2018-06-04

Telefonisch contact gehad over voorraad niveau. Direct afgehandeld. Zeer fijne winkel voor uw aankopen. Zeer klantvriendelijk

Ralf Koppeschaar beoordeelde op 2018-05-29

Wat attent dat u mijn bestellingen heeft ingepakt in cadeaupapier.
Ik ben zeer tevreden met zowel mijn bestelde producten als de snelle verzending!

DV beoordeelde op 2018-05-28

Snelle service, mooie spullen en leuk dat de portemonnee mooi ingepakt was (ongevraagd en zonder extra te betalen zoals op veel plekken).

Dries Braeckman beoordeelde op 2018-05-28

Prima service!

Angelique Amkreutz beoordeelde op 2018-05-17

Snelle nette levering!

ALEXANDER MUAL beoordeelde op 2018-05-11

Goed en snel geregeld

Niek Hof beoordeelde op 2018-05-03

Reactie van De Groen B.V.:
Excuus dat het niet gegaan is zoals het behoorde. Ik ging ervan uit dat het bestelde artikel op voorraad was, wat niet het geval was. Besteld, ook dat duurde langer dan verwacht. Toen het dus zaterdag binnenkwam heeft (om het zo snel mogelijk te bezorgen) één van onze medewerkers het bij uw buren afgegeven. Hoe het bij u voor de deur gekomen is begrijp ik niks van. Maar om een lang verhaal kort te maken, het is niet gegaan zoals het wenselijk is. Nogmaals excuses voor de rommelige afhandeling van uw bestelling

MM Mulder beoordeelde op 2018-05-01

vlot en ook nog eens mooi ingepakt!

Kenneth Moes beoordeelde op 2018-04-20

Prima service. Telefonisch goed ter bereiken. Snelle levering.

J van de Weerd beoordeelde op 2018-04-20

snelle reactie, op tijd en correct afgeleverd per post. Dat is overigens wel duur. 2 postzegels er op en toch € 4,95 verzendkosten. Maar ja, daar zullen wel arbeodskosten inzitten

Winneke Van Thiel beoordeelde op 2018-04-13

Snel , Bestelling plaatsen en volgende dag was t er al

Hans Opperman beoordeelde op 2018-04-09

Snelle bezorging

Tina Tuhehay beoordeelde op 2018-04-04

Goed

Egbert Dijkgraaf beoordeelde op 2018-04-03

Pakketje was zeer verzorgd klaargemaakt. Snelle reactie op vragen via de e-mail. Een kleine onduidelijkheid werd snel opgelost,.