Langstraat 196
+31705112523

Bianca Hoedt beoordeelde op 2019-06-18

Snelle bezorging

Jonna van der Krift beoordeelde op 2019-06-17

Snelle service. Mooi ingepakt!

Mandy Sahetapy beoordeelde op 2019-06-15

Supersnelle levering en ook nog eens prachtig ingepakt!

Ik ben er erg blij mee

Hans Steeman beoordeelde op 2019-06-15

Dinsdag besteld en donderdag in huis. Keurige service en snelle reacties op vragen.

Annette beoordeelde op 2019-06-15

Gewoon goed!

eric hellemons beoordeelde op 2019-06-15

snel binnen en netjes verpakt.

Edith Meijwaard beoordeelde op 2019-06-14

Snelle levering van een artikel dat de grote warenhuizen niet in hun assortiment hebben.

Ewa Strzelecka-Wawryk beoordeelde op 2019-06-14

Mooi verpakt en goede communicatie via facebook

Veda Lans beoordeelde op 2019-06-12

Goed omdat hij netjes ingepakt zat en het een mooie agenda is. Helaas dacht ik dat het A5 formaat was.
Jammer. Verder prima service.

Jessica Pool beoordeelde op 2019-06-10

Snelle bezorging. Als cadeautje verpakt.

Monique Baltus-Braat beoordeelde op 2019-06-07

Heel tevreden! Ik had een agenda met een losse vulling besteld, maar ik kreeg een mail waarin werd aangegeven dat in de agenda al een vulling zat. Dus dat was heel attent! Ik kon de extra vulling gewoon annuleren en ik kreeg mijn geld daarvoor de dag erna meteen terug gestort op mijn rekening! daarnaast een snelle levering dus TOP!!

Janny Melissen-Leeuwen beoordeelde op 2019-06-06

Zag een advertentie waarbij je zonder verzendkosten lamy inktpatronen kon aanvragen! Wie schetst mijn verbazing dat op de factuur toch weer verzendkosten stond. Dat is niet zo netjes.
Verder de inkt in goede staat ontvangen!
Met vriendelijke groet, Janny Melissen

Reactie van De Groen B.V.:
Wat een vervelende situatie. We hebben echt geen idee van wie die bewuste advertentie was en waar u 'm gezien heeft. Eigenlijk hebben wij nog nooit een "zonder verzendkosten actie" gehad. Misschien dat u even aan ons door kan geven waar u het heeft gezien. Bovendien is het erg jammer dat toen u, bij betalen via Ideal zag dat de verzendkosten erbij zaten, niet even contact met ons opgenomen heeft. Want van een negatieve beoordeling worden we niet blij, een tevreden klant maakt ons dat wel...

Harriët Prins beoordeelde op 2019-06-03

Snelle levering, prima ervaring

L.W. Sluimer beoordeelde op 2019-06-02

Onduidelijk wanneer geleverd wordt door ontbreken van enige vorm van communicatie op dat terrein.

Reactie van De Groen B.V.:
Wat vervelend dat de communicatie we wensen overliet bij uw bestelling. Het klopt inderdaad dat ik vergeten ben om de track&Trace van uw bestelling door te geven, excuus daarvoor!
Alleen begrijp ik niet dat u geen bevestiging van uw bestelling en bevestiging van de afronding van uw bestelling hebt ontvangen. Die worden beide automatisch verzonden. Nou komt het veel voor dat dergelijke berichten in de Spam-map terecht komen, misschien is dat bij u ook het geval.
In elk geval, nogmaals excuus en ik hoop dat het bij een eventuele volgende bestelling wel naar behoren verloopt.

Gerdi Evers beoordeelde op 2019-05-29

Keurige reactie. Moet nu wel iets langer wachten op levering mont blanc navulling roller ball. Om die reden geen uitstekend maar wel goede service.

B. de Wit beoordeelde op 2019-05-28

Snelle levering. Goed product.

Iris van Dun beoordeelde op 2019-05-28

Snelle levering en verpakt als cadeautje!

Esther beoordeelde op 2019-05-28

Heel tevreden, mijn bestelling was niet meer op voorraad bij de leverancier. Ben steeds goed op de hoogte gehouden van de status en de levering. Echt heel netjes:-)

Rosanne Heijbroek beoordeelde op 2019-05-27

Goede service en bestelling was zelfs ingepakt in cadeaupapier, heel sympathiek!

Marit Oosterhof beoordeelde op 2019-05-25

Leuke verpakking.