Keurig netjes ingepakt in prachtig kadopapier. Het was een kado aan mezelf. Erg blij mee.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- bianca brummelkamp
- Maarten
Fijne vulpen en snelle levering
Hoe zou je De Groen B.V. beoordelen?
- Janet
Snelle en nette levering.
- Chasijah Suparti
Duidelijk, snel en correct!
- Els van Zweeden
Mooi en uitgebreid assortiment.
- Pieter Jongsma
Heel mooie pen. Geweldige service. De eerste pen was niet bezorgd maar schitterend opgelost en snel een 2de pen opgestuurd die wel aankwam. Topservice