Zuidhollandsedijk 179-181

Vladislav Mitevski beoordeelde op 2018-08-14

TC Schutten beoordeelde op 2018-08-13

Reactie van De Outlet Specialist:
Geachte heer Schutten,

Allereerst hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw beoordeling is echter lager dan wij hadden verwacht. Zou u ons kunnen aangeven welke punten wij moeten verbeteren om de maximale beoordeling te halen. Wij leren graag van onze fouten.

Luuk Hilhorst beoordeelde op 2018-08-10

dick collignon beoordeelde op 2018-08-10

prima geregeld goede communicatie

Theo van Sprang beoordeelde op 2018-08-07

Kreeg snel de rekening gemaild.
Daarna snel de mogelijkheid om het betreffende item op te halen.

Peter Raadsheer beoordeelde op 2018-08-05

KONSTANTINOS POULIOS beoordeelde op 2018-08-03

Milonja Bjelic beoordeelde op 2018-07-30

Quick communication, autopilot works perfectly, all excellent. This company does what they promise.

H.F. Holthof beoordeelde op 2018-07-30

Snelle correcte levering. Product netjes verpakt. Van goede kwaliteit. Al eerder goede ervaringen opgedaan met dit bedrijf.

Peter Vast beoordeelde op 2018-07-28

Goede en overzichtelijke webwinkel waarbij ook de mogelijkheid bestaat om langs te gaan. Omruilen was in mijn geval geen probleem. Contact met de outletspecialist was prettig en men was duidelijk op de hoogte van de producten die op de website aangeboden worden.

Hansjörg Pockrandt beoordeelde op 2018-07-27

Aad Meijburg beoordeelde op 2018-07-12

Correcte uitvoering van de bestelling en vlotte nalevering van een missend onderdeel.
Goede communicatie via de mail en de telefoon.

Gerhard van Cappellen beoordeelde op 2018-07-12

Prima geregeld. Goede prijs voor mijn product.

Marco Groenenberg beoordeelde op 2018-07-11

Hans Wassenaar beoordeelde op 2018-07-10

Erg klantvriendelijk en bereidwillig service te verlenen!

Onno de Jong beoordeelde op 2018-07-09

hay crommentuijn beoordeelde op 2018-07-09

Reactie van De Outlet Specialist:
Beste Hay,

Allereerst dank voor uw beoordeling. Zou ik u mogen vragen wat wij dienen te verbeteren om een 5 sterren beoordeling te krijgen? Wij leren graag van onze fouten.

Mike Mandemakers

Johannes Feenstra beoordeelde op 2018-07-06

Gewoon goed, levering mag sneller.

Theo van Sprang beoordeelde op 2018-07-04