Zuidhollandsedijk 179-181
5171 TM Kaatsheuvel

9,1

Google Plus/Places - 6,0

Hans Pronk beoordeelde op 2019-04-18

Wederom een GPS plotter gekocht (Simrad) voor een heel goed prijs, tevens wat lijnen erbij en ook weer binnen een paar dagen ontvangen. Goed contact gehad over een verkeerde montagesteun en deze wordt nagezonden.

Arjen Buiter beoordeelde op 2019-04-16

Bezoeker beoordeelde op 2019-04-14

Koelbox gekocht die op 12 volt zou werken maar deze werkte alleen op 24 volt.
Geld netjes terug gekregen.

Guest beoordeelde op 2019-04-13

Roy Drommel beoordeelde op 2019-04-12

Bestelling kwam een dagje later dan verwacht en de meters touw die ik had besteld werden ruim geleverd (paar meter extra). 1 van de lijnen was een andere dan besteld en die mocht ik houden en kreeg gratis de juiste lijn na gestuurd.

Ook was de website niet helemaal up-to-date, Een type lijn die ik wel besteld en betaald had bleek niet meer leverbaar, na overleg een alternatief gevonden die ik met korting kreeg. Omdat ik al betaald had zou ik het verschil teruggestort krijgen, hier moest ik wel even voor bellen na twee weken maar toen stond het een dag later dan ook op mijn rekening.

Kortom niet alles gaat perfect maar ze lossen het prima op.

Arjen De Vries beoordeelde op 2019-04-11

Dennis van Rijswijk beoordeelde op 2019-03-30

Menno Koehler beoordeelde op 2019-03-29

Heel tevreden, supper snelle levering, voor echt een fractie van de winkel prijs.

Bezoeker beoordeelde op 2019-03-27

Heb een warm water boiler aangekocht , levering volgende dag binnen .
Snelle communicatie en prima afwikkeling van de aankoop.
Firma is een aanrader !

Volkmar Kuske beoordeelde op 2019-03-25

Snelle reactie

stefan harleman beoordeelde op 2019-03-25

Snel geleverd

Bezoeker beoordeelde op 2019-03-24

Eric van der Werf beoordeelde op 2019-03-20

Matthijs beoordeelde op 2019-03-20

Prima service, echte aanrader!

Menno Koehler beoordeelde op 2019-03-20

Supper snelle levering, top product

Nick Pietza beoordeelde op 2019-03-20

Top service, top prijs... bedankt Mike :-) (team outlet specialist)

Aad Muller beoordeelde op 2019-03-18

Hans Pronk beoordeelde op 2019-03-17

Bod geaccepteerd en product wat al laag geprijst is met extra korting besteld. 2 dagen later bezorgt helaas zonder montage steun en kabel. Na een telefoontje werden deze artikelen alsnog geleverd en nog een tegemoetkoming voor het ongemak. Ik was bang dat het te mooi was om waar te zijn, maar ben super tevreden met de Vulcan 5.

Meijer beoordeelde op 2019-03-13

Snel geleverd, duidelijk in communicatie

Volkmar Kuske beoordeelde op 2019-03-13

Prima prijs, directe info en volgende dag binnen. Directe communicatie werkt goed.