Cunerastraat 34

waarom

Trustpilot 1 7,4
Google Plus/Places - 9,2

Marleen Gunst beoordeelde op 2019-07-17

Snelle levering en goed ingepakt,heel tevredenšŸ‘

Jet Hupkes beoordeelde op 2019-07-16

Alles precies zoals besteld; mooi verpakt in cadeaupapier zoals aangegeven, met leuke versiering. Het kaartje zelfs handgeschreven.

Sylvie D Ooghe beoordeelde op 2019-07-16

Correct en stipte levering. Leuke attentie bijgevoegd.

Lindsay Van Berkel beoordeelde op 2019-07-16

Zeer tevreden. Snelle levering. Mooi en netjes verpakt.

Krijn van der Meer beoordeelde op 2019-07-14

Snelle levering, gekregen wat ik heb besteld, goed verzorgd.

Margreet Westra beoordeelde op 2019-07-10

Mooi verpakt en op tijd ontvangen.

Johanneke Bezuijen beoordeelde op 2019-07-10

Snel geleverd, goed verpakt en ook fijn contact.
Ook erg leuk; een kleine attentie bijgevoegd!!!

Carine Vandekerckhove beoordeelde op 2019-07-10

Alles mooi op tijd

Harold Stallaert beoordeelde op 2019-07-09

Snel, zorgvuldig, conform afspraak en nog lief extraatje

Ilse beoordeelde op 2019-07-09

Een winkel waar de eigenaars nog van mening zijn dat de klant koning(in) is en die zo ook behandelt !
Top communicatie, open en eerlijk, transparant, zowel wat de opvolging van de bestelling betreft als een gewoon mailtje met een vraag ivm de bestelling, zoeken naar oplossing bij een probleem en luisteren ook naar een voorstel van oplossing van de klant. Ook dan heel vlotte communicatie en alles binnen de kortste keren in orde gebracht !
Echt een top ervaring om bij deze mensen iets aan te kopen via hun website ...
Een meer dan zeer tevreden klant die zeker terugkeert !
Ilse

Eveline Wooninck beoordeelde op 2019-07-09

Goeie service, snelle levering. En een heel mooi symbool bij mijn bestelling, dank jullie wel

Ramona Mostert beoordeelde op 2019-07-06

Goede snelle nette levering met ook nog een cadeautje

Ans Driessen beoordeelde op 2019-07-04

leuke sleutelhanger, leuke verpakking, snelle bezorging, wat wil je nog meer.

Marjan Wagener beoordeelde op 2019-07-04

Snelle levering. Nette benadering! Voor herhaling vatbaar.

Judith Dassen beoordeelde op 2019-07-04

Mooie degelijke beschermengel sleutelhanger. De ontvanger is er zeer blij mee.

W Groeneveld beoordeelde op 2019-07-03

Duidelijke site, snelle levering

Carin Verhoeve beoordeelde op 2019-07-02

Zeer goede ervaring En omdat het niet het verwachte product was zeer goed afgehandeld zou hier zeker nog een keer een bestelling doen!

MHM Hindriksen beoordeelde op 2019-06-29

Snel geleverd

Jenneke beoordeelde op 2019-06-29

Super snelle levering duidelijke communicatie over verzending. En dan een kadootje en attentie, heel erg leuk!

Janneke beoordeelde op 2019-06-28

Mooi product, snelle levering!