Cunerastraat 34

waarom

Trustpilot 1 7,4
Google Plus/Places - 9,0

Marion Gubbels van de Kamp beoordeelde op 2019-01-16

De bestelling en het contact heel netjes en prettig gegaan.

Louise Scheffers beoordeelde op 2019-01-15

Zeer goede service en snelle levering. TOP!!

K de Ruiter beoordeelde op 2019-01-14

Tevreden over het product, snelle levering.

Judith Meinders beoordeelde op 2019-01-14

Super! Snelle levering van mooie producten. Thanks!

Hanny Hesselink beoordeelde op 2019-01-14

Verpakking én beeldje top!

dolores debruyne beoordeelde op 2019-01-14

vlug en goed verpakt thuis gekregen.ik zou gewoon nog eens iets willen om al de misere dat ik heb te stoppen,kunnen julie iets voorstellen altijd welkom

Inge Lamme beoordeelde op 2019-01-13

Mijn bestelling was snel binnen en keurig verpakt. Er zat zelfs een extra willow tree hanger bij met nieuwjaarswensen! Bedankt nog daarvoor!
Beeldjes zijn prachtig!

Willyanne Zondag beoordeelde op 2019-01-11

Snel en correct

Yasmine Lambrecht beoordeelde op 2019-01-11

Alles heel stevig ingepakt en supersnel toegekomen. Niks op aan te merken en zeker een aanrader!

Bianca Rebel beoordeelde op 2019-01-11

Snelle levering met klein extraatje, duidelijke webshop, fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Zahira van den Berg beoordeelde op 2019-01-10

Heel tevreden.

Jan Mazurel beoordeelde op 2019-01-10

Keurige en vlotte verzending

Cherisa Smits beoordeelde op 2019-01-10

Zeer tevreden. Rond de feestdagen een bestelling gedaan en heel netjes een mail gekregen met de mededeling dat het pakketje een dag eerder op de post zal worden gedaan zodat het nog op tijd binnenkomt. Super!

Gitta Jong-Groot beoordeelde op 2019-01-09

Ik ben heel blij met de perfecte levering!

Lutgarde Schildermans beoordeelde op 2019-01-08

op tijd, netjes, dus meer moet dat niet zijn

Monique beoordeelde op 2019-01-07

Sandra Biesheuvel beoordeelde op 2019-01-07

Een fijn gevoel kreeg ik toen ik de engel sleutelhanger in het mooie zakje en het kaartje met de veer met die tekst erop die binnen kwam.
Ik heb dit gevoel en de sleutelhanger doorgegeven aan een collegaatje van mij die dit even nodig had.

Martine sarazin beoordeelde op 2019-01-06

heel goede ontvangst van het prachtige beeldje die een jongenengeltje voorstelt voor ons overleden kleinzoontje

Simone B beoordeelde op 2019-01-05

Niets op aan te merken. Bestelling snel en goed afgehandeld en verstuurd!

Bella beoordeelde op 2019-01-05

De engelhanger voor in de auto zag er precies zo uit als op het plaatje,, heel leuk en mooi.
Het kaartje met de tekst en de veer die bijgesloten waren vond ik erg zwaarmoedig en paste niet bij mijn vrolijke engel gevoel.