Cunerastraat 34

Mystery shopper

Lees
waarom

Hennie van de Graaf beoordeelde op 2018-11-13

een goed product dat voldoet aan mijn eisen

Miriam Doorneveld beoordeelde op 2018-11-12

Heel tevreden.

Gonny Vermeer beoordeelde op 2018-11-12

Snelle levering. Makkelijk te bestellen. Prettig dat er gelegenheid wordt geboden om mening te geven over de service. Want als die goed is mag iedereen dat weten!

Helma Bouwmeester beoordeelde op 2018-11-12

De andere dag binnen ziet er prachtig uit!

Jenn Rijs beoordeelde op 2018-11-11

Snelle service!

Rebecca Geers beoordeelde op 2018-11-10

Zeer tevreden. Mooi produkt, netjes verpakt, snel bezorgd, op de hoogte gehouden via email. Kan niet meer wensen.

NvD beoordeelde op 2018-11-10

Heel tevreden, artikel binnen 3 dagen in huis

Willeke Barens beoordeelde op 2018-11-06

gemakkelijk bestellen, snelle levering, prima verpakking en alleraardigste attentie erbij

Yolanda van Honk beoordeelde op 2018-11-05

Ik ben tevreden over deze website: Een ruim assortiment, betaalbaar en een snelle levering.
Het enige minpuntje vind ik, dat ik al na drie dagen een mail ontvang om mijn product te beoordelen. Geef me de tijd!!!!!!!

Anneke van Mulekom beoordeelde op 2018-11-05

Het niet aangekomen zijn van de bestelling is geregeld. Ik had eerder moeten bellen!

Felix De Koning beoordeelde op 2018-11-04

SUPPER mooi verpakt veel aandacht aan besteed
Een aanrader

Fred Bos beoordeelde op 2018-11-02

Super snelle levering. Goed ingepakt en in een mooi zakje!
Een tevreden klant!

J. Snels beoordeelde op 2018-10-31

Goed, helemaal tevreden !

M Van der Velde beoordeelde op 2018-10-30

Snelle bezorging en goed verpakt.

Harmke Schoenmaker beoordeelde op 2018-10-29

Heel tevreden. Prachtig ingepakt en snelle levering

Lenie Kralt-Jongh beoordeelde op 2018-10-28

Heel tevreden

Katya Stefanova beoordeelde op 2018-10-28

ALLES IS KWALITEIT, BEVEEL IK AAN!

Karin Souza Riaskoff beoordeelde op 2018-10-28

Really fast and great service!! Very impressed!

Anja vd vorst beoordeelde op 2018-10-27

Zeer snelle levering

Frans Scholten beoordeelde op 2018-10-27

Product voldoet volledig aan beschrijving, bevalt goed.
Goed verpakt en snel geleverd.