Cunerastraat 34

Mystery shopper

Lees
waarom

Janneke Goettsch beoordeelde op 2018-09-21

Snel en je krijgt het heel en onbeschadigd.

Els beoordeelde op 2018-09-21

prima

Lilian Wiekenkamp beoordeelde op 2018-09-21

Wat een heerlijk bedrijf. Fijne en rustige website, zeer goed bereikbaar, alles op voorraad en supersnelle levering. Net dat beetje meer wat je een vertrouwd gevoel geeft. Ik heb mijn adres voor Willow Tree gevonden!

Martina Pieters beoordeelde op 2018-09-21

Zeer goede service, mooie producten en snelle levering.

T. Jonker beoordeelde op 2018-09-18

Het engeltje was mooi verpakt ener zat een leuk kaartje bij.

Marga van Willigen beoordeelde op 2018-09-18

Eenvoudig bestelproces en hele snelle bezorging. De bestelling was keurig verpakt (met nog een goede wens daarbij ingesloten). Kortom: goede ervaring met bestellen bij De Vrolijke Engel.

Ivo Chantrain beoordeelde op 2018-09-17

tevreden

Sandra Aarts beoordeelde op 2018-09-16

Goed verpakt bezorgd en snelle levering

Frederik van Wijk beoordeelde op 2018-09-13

geen opmerkingen zijn goede opmerkingen

Annelies Bruggeman beoordeelde op 2018-09-12

Het kaartje met een tekst van de Vrolijke Engel, was heel waardevol voor ons.
Dank daarvoor

Erica Van der Horst beoordeelde op 2018-09-12

Hele goede service!

Janneke Kok beoordeelde op 2018-09-11

Top!

Janneke Kuypers beoordeelde op 2018-09-11

Mooie spullen.. extraatjes bij je bestelling.. goed bereikbaar..deskundig advies. Warme hartelijke mensen.

Sabine Jurgens beoordeelde op 2018-09-10

snelle en goed verpakte levering. Leuke uitprobeer artikel mee met een aardigheid erbij.

marilyn beoordeelde op 2018-09-09

Goed snel en duidelijk.

Wicky Van Breemen beoordeelde op 2018-09-09

Leon Vereijken beoordeelde op 2018-09-09

Snel en correct geleverd!

Lilian Starmans beoordeelde op 2018-09-08

Supersnelle levering, mooi

Carla beoordeelde op 2018-09-08

Product is snel geleverd. Mooi verpakt en blij verrast met kleine attentie van de engelen.

Joaquin Alexander beoordeelde op 2018-09-07

Snel bezorgd, uitstekende service.