Cunerastraat 34

Mystery shopper

Lees
waarom

Kitty Beckers beoordeelde op 2018-05-23

Heel tevreden, snelle levering, goede kwaliteit en ook nog eens leuk verpakt waar ik niet op gerekend had

Monique beoordeelde op 2018-05-22

Een door mij zelf gemaakt fout werd keurig hersteld!!
Zeer vlotte communicatie.
Een webwinkel die een pluim verdiend voor hun klankvriendelijkheid!!

Corina Elissen beoordeelde op 2018-05-22

Leuke artikelen en snelle levering

F Mouman beoordeelde op 2018-05-20

Snelle en uitstekende service, zeer zorgvuldig!!!

C.M. Valkering beoordeelde op 2018-05-20

Correct, precies en accuraat. Prettige berichtgevingen. Snelle levering. What you see is what you get.

F van de Kuijt beoordeelde op 2018-05-19

Vlotte levering. Mooi artikel. Precies zoals verwacht. Goed ingepakt.

Mijke van Hirtum beoordeelde op 2018-05-19

👌

Jhon Steenbakkers beoordeelde op 2018-05-18

Goed en betrouwbaar bedrijf

Jelan de Haan beoordeelde op 2018-05-18

Geen fout aangetroffen, kwam op tijd aan

Nathalie Buik beoordeelde op 2018-05-16

Snelle levering en goed ingepakt om ervoor te zorgen dat het pakketje geen schade op kan lopen met het vervoeren
Erg blij met mijn bestelling

Kelly Koers beoordeelde op 2018-05-14

Melanie beoordeelde op 2018-05-13

Snelle levering, mooi verpakt met extraatje.

Anneke Evers beoordeelde op 2018-05-13

Snelle levering. Goed verpakt, onbeschadigd ontvangen. En, dat vond ik heel leuk, een kaartje met een soort van spreuk erbij. Dat maakt het heel persoonlijk.

Johanna Baeye beoordeelde op 2018-05-13

Engeltje nog mooier dan zichtbaar op de site. Werd zeer snel geleverd.

Anke van Schie-Hemmen beoordeelde op 2018-05-11

Het artikel was zelfs van een zwaardere kwaliteit dan wat ik verwacht had en werd, zoals afgesproken, op tijd bezorgd.

Moniek Keizer beoordeelde op 2018-05-09

Uitstekende service!!

D. Knol beoordeelde op 2018-05-09

Mooie Christoffel munt, heel gedetailleerd.
Snelle levering en bedankt voor het lieve presentje wat erbij zat!

Jenna Van van Damme beoordeelde op 2018-05-08

Bestelling snel binnen met leuk presentje erbij ☺
Toen ik belde of mijn adres gewijzigd kon worden werd ik heel vriendelijk te woord gestaan.

Caroline beoordeelde op 2018-05-08

Supersnelle behandeling van mijn bestelling, inclusief verzending op dezelfde dag. Goede reacties van Paula op mijn mails. Product voldoet precies aan de beschrijving en verwachting. Ik ben een blije klant!

Philomena Desmet beoordeelde op 2018-05-07

Product prijs kwaliteit zeker goed
Snelle levering, goed verpakt