Cunerastraat 34

Mystery shopper

Lees
waarom

John Wijnicx beoordeelde op 2017-12-18

hele mooie spulletjes en hele goede service.

kurt braeckmans beoordeelde op 2017-12-18

Heel tevreden 👍🏻Paket direct betaalt en 3 dagen later ontvangen via post nl , gewoon supper service van de vrolijke engel , zelf. Via mail hebben ze mij direct terug gemaild ,

melissa reijns beoordeelde op 2017-12-18

Snelle levering goed verpakt mooie spullen

Aanrader

Rob Roulaux beoordeelde op 2017-12-18

De service is goed, echter de sleutelhangers heb ik nog niet ontvangen

Corrie Janssen Boonen beoordeelde op 2017-12-17

Super mooi verzorgt. Met aandacht. Snelle reactie nav een vraag.

Karin Korbel beoordeelde op 2017-12-17

heel tevreden eindelijk een bedrijf met een voorraad en snelle levering

Amanda Harks beoordeelde op 2017-12-17

Zeer tevreden. Bestelling had wat vertraging opgelopen ivm het slechte weer laatst. Telefonisch contact gehad hierover en netjes geholpen: pakketje was via brievenbuspost verstuurd en snel ontvangen vervolgens. Snelle en correcte afhandeling.

Larisa Malafeeva beoordeelde op 2017-12-17

Prachtig service! Bedankt!

Silvia Aaldering beoordeelde op 2017-12-16

Item was precies als beschreven op de site, en snelle levering

Adriaan Stuij beoordeelde op 2017-12-16

Prima. Netjes ingepakt en goed aangekomen.

Janneke Gijsbers beoordeelde op 2017-12-16

Mijn vriendin vond de engel heel leuk.

Wanda Kloes beoordeelde op 2017-12-16

Snelle levering, leuke bijschenk erbij geschreven. Gewoon top

Carla beoordeelde op 2017-12-15

Snelle en correcte levering. Ik had 2 Kristoffel-munten besteld. Ze werden geleverd in een mooi zakje. Leuk omdat ik ze cadeau ga geven aan mijn kinderen. De munten zijn mooi, precies zoals het plaatje op de website.

A.C. de Vries beoordeelde op 2017-12-15

erg goed verpakt
mooie engeltjes

Rebekka van Leeuwen beoordeelde op 2017-12-13

Heel tevreden

Ellen beoordeelde op 2017-12-13

Wat een leuke webshop! Correcte en snelle levering. Goed ingepakt. Ook erg aardig....een presentje voor de Kerst erbij geleverd! Super!! Vette duim omhoog voor jullie!!

Christina Cornelissens beoordeelde op 2017-12-13

Goede opvolging en berichtgeving over bestelling, betaling en levering. Snelle levering. Super!

Anny Kemper beoordeelde op 2017-12-13

Super! Snel geleverd en ontzettend Mooi!

Edith Bussink beoordeelde op 2017-12-12

Zeer tevreden,vragen snel beantwoord en na wat late betaling van mijn kant snel afgehandeld.

Wendy Hoeks beoordeelde op 2017-12-11

Heel erg netjes en goed ingepakt en de kadootjes zijn erg leuk