Super en persoonlijk
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ansgar John Brenninkmeijer
- Bente Van Yperen
Mooie producten. Zeer mooi en zorgvuldig ingepakt met persoonlijke berichtje.
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Anna Mikhailova
Mijn engeltje is veilig aangekomen. Ik waardeerde de lieve woorden van Paula enorm. Het is alsof de winkeleigenaren hun hart en ziel in hun werk steken. De handgeschreven kaart, de pen met een gelukswens en het kleine cadeautje maakten mijn dag helemaal goed. Heel erg bedankt voor jullie winkel en het warme welkom!
- Yvonne Schnaar
Hele lieve mensen die snel reageren als je vragen hebt, netjes verpakt en snel in huis top winkel👍
- Wendy Lesage vd Heijden
Goede kwaliteit van de wierook houder en de wierook stokjes branden lang.
- Marry
De bestelling wordt met zorg en aandacht geleverd. Ik werd er helemaal vrolijk van. De klantenservice is buitengewoon. Dank jullie wel!