Sikkelstraat 41
2151CN Nieuw Vennep

Petra beoordeelde op 2019-06-14

super tevreden met de bad-douchecabine en supersnel geleverd.
Monteren was ook geen probleem omdat de handleiding in het Nederlands gewoon te downloaden was,

Peter beoordeelde op 2019-05-06

Supper tevreden en blij met onze bestelling bij Dealplein.
Snel, volgens afspraak geleverd.
Ook de service en nazorg zijn top, niets is teveel. Zeker een adres om terug te komen.

D. van der Marel beoordeelde op 2019-04-16

Dealplein komt alle afspraken na. De levering verliep keurig en op tijd. De cabine is zoals afgebeeld.
De service is uitmuntend. Telefonische bereikbaarheid gewoon goed. Ik had problemen met de montage en Dealplein is mij op een heel nette manier tegemoet gekomen. Ik ben een tevreden klant!

Carlos beoordeelde op 2019-04-02

Ten eerst een dik compliment voor Dealplein, en met name voor Antal.
Langs geweest in de showroom voor een gesloten douche cabine en naar een zeer goed uitleg, kochten we de douche cabine, een inbouwreservoir met pot + toilet bril en een toilet kraan. De prijs verhouding en de qualiteit zijn zeer goed en wij zijn zeer goed geholpen. Ook voor aflevering kwam Antal alles afleveren omdat in de buurt is. Neem net dat stapje verder om uitstekende service te bieden. Voor ons een adres om te onthouden en ik kan het aan iedereen aanbevelen.

ruud beoordeelde op 2019-03-31

Prettig en deskundig contact. Prima prijs voor een prima product.
Heerlijke en degelijke douchecabine.Een aanrader

Ron beoordeelde op 2019-03-23

Niet de grootste showroom, maar wel volledige aandacht van de eigenaar. Alles perfect geregeld en ook alles wat we aan extra’s gezien hadden gezien in andere showrooms konden we bestellen en nog met een betere prijs ook. Precies zoals je het eigenlijk zou willen!

Miegies beoordeelde op 2019-02-22

Goed advies en snelle levering volgens afspraak. Had na de levering nog wat kleine vraagjes...maar de service is bij dit bedrijf met hoofdletters geschreven...echt Top

Paula Stuart beoordeelde op 2019-02-21

Een dik compliment voor Dealplein, en met name voor Antal.
Prettige persoonlijkheid en komt zijn afspraken exact na, heerlijk dat dit nog bestaat.
Onze compleet gesloten douchecabine Trend staat inmiddels, volledig naar wens.
Dus van ons een 10!!!!!!!!
Voor ons een adres om te onthouden.
Met dank hiervoor.

Patrick beoordeelde op 2019-01-28

Snelle en goed geregelde levering.Ook goed geholpen door Antal.We hebben al heerlijke genoten van ons nieuwe bad .

Szymon beoordeelde op 2018-10-07

We hebben douche kabine gekocht. Veel klopte niet. We zijn goed geholpen door de dealplein. Zeker aan te raden want ook als het iets met product niet klopt word je erg goed geholpen en problemen worden opgelost !

Gr Szymon de Pool 😉

André Ruiter beoordeelde op 2018-09-07

na een kort bezoek aan de showroom, waar ik duidelijke uitleg kreeg over de producten die ik wilde kopen, besloot ik een weekje later de producten aan te schaffen. Had toen al gezien dat de producten elders online niet echt voordeliger te vinden waren. Toen ik belde met nog een vraag waar ze niet direct het antwoord paraat hadden, werd ik de volgende dag netjes teruggebeld met tekst en uitleg. Kan Dealplein dus aan iedereen aanbevelen.

André

Steinmann beoordeelde op 2018-09-01

Langs geweest in de showroom, super goed geholpen. We kwamen voor een bad douche combinatie zonder stroom en een lastige maat maar meneer dacht super goed mee en was heel vriendelijk. Uiteindelijk goed geslaagd. Ook een toilet gekocht, helaas de verkeerde aansluiting maar ook dit werd binnen een uur opgelost. ZEER tevreden.

Delespesse Lindsey beoordeelde op 2018-07-27

Heel tevreden over de service! Dubbele bestelling geplaatst en zonder problemen één geannuleerd. Ook heel vriendelijk en veel uitleg aan de telefoon!

Ron Hageman beoordeelde op 2018-07-08

Na het aankopen van de douche cabine set Xenia 90 voor een zeer voordelige prijs is bij het plaatsen een van de glasplaten gebroken.
Dit was niet handig omdat een groot deel van de set al gemonteerd was.
Via de mail contant op genomen met Dealplein.nl en gevraagd of er een oplossing voor was.
Nog de zelfde avond een antwoordt van Antal.

Natuurlijk is daar een oplossing voor. Ik zal een rechte ruit voor je verzorgen
en deze zsm bij je afleveren.

Later in de week word ik gebeld (ben je vanavond thuis ik heb een nieuwe glasplaat en dan kom ik hem langs brengen).
Deze service heb ik in heel lange tijd niet meer meegemaakt dus een dikke pluim voor Dealplein en Antal.
De douche set is weer compleet en werkt naar alle tevredenheid.

A. van Beers beoordeelde op 2018-06-22

De service van Dealplein is fantastisch! Dit is het tweede product wat ik op de site heb gekocht. Bij levering van onze douchekolom is er bij de leverancier iets fout gegaan. Antal heeft dit probleem zeer vakkundig en snel opgelost! Ik raad iedereen aan om hier de aankopen voor het sanitair te doen.

Ben beoordeelde op 2018-06-08

Topklasse service en scherpe prijzen

G. Öney beoordeelde op 2018-06-07

Wauw wat een top service! Maand geleden een badkamerspiegel gekocht. Pas afgelopen maandag kunnen ophangen ivm verbouwing. Zagen toen pas dat de spiegel beschadigd was. Deal plein gebeld en ik heb vandaag donderdag al mijn nieuwe spiegel binnen. Super bedankt voor de goede service

Martijn Vermunt beoordeelde op 2018-05-31

Heel goede service: er bleek een gaatje in mijn bestelde sifon te zitten. Even gebeld met de winkel, een foto van het defect gemaild en toen kreeg ik direct een nieuwe sifon toegestuurd. Heel blij mee! Dankjewel

Peter de Wilde beoordeelde op 2018-05-17

Douchecabine besteld. Prima prijs/kwaliteit verhouding! Er ontbrak een spiegeltje en er was een probleem met een koppelingetje. Na contact met Dealplein is dit uitstekend opgelost. Top service!

J.K. de Lange beoordeelde op 2018-05-09

De door mij gekochte keukenmengkraan lekte. Na contact met Dealplein ( ik geloof Dhr. Fekete )
Is dit op een UITSTEKENDE manier opgelost !
Ik kan het iedereen aanbevelen, je kunt hier prima kopen.
En wordt uitermate goed geholpen !

Zo weer indien ik wat nodig ben.