Sikkelstraat 41
2151CN Nieuw Vennep

-1%

Delespesse Lindsey beoordeelde op 2018-07-27

Heel tevreden over de service! Dubbele bestelling geplaatst en zonder problemen één geannuleerd. Ook heel vriendelijk en veel uitleg aan de telefoon!

Ron Hageman beoordeelde op 2018-07-08

Na het aankopen van de douche cabine set Xenia 90 voor een zeer voordelige prijs is bij het plaatsen een van de glasplaten gebroken.
Dit was niet handig omdat een groot deel van de set al gemonteerd was.
Via de mail contant op genomen met Dealplein.nl en gevraagd of er een oplossing voor was.
Nog de zelfde avond een antwoordt van Antal.

Natuurlijk is daar een oplossing voor. Ik zal een rechte ruit voor je verzorgen
en deze zsm bij je afleveren.

Later in de week word ik gebeld (ben je vanavond thuis ik heb een nieuwe glasplaat en dan kom ik hem langs brengen).
Deze service heb ik in heel lange tijd niet meer meegemaakt dus een dikke pluim voor Dealplein en Antal.
De douche set is weer compleet en werkt naar alle tevredenheid.

A. van Beers beoordeelde op 2018-06-22

De service van Dealplein is fantastisch! Dit is het tweede product wat ik op de site heb gekocht. Bij levering van onze douchekolom is er bij de leverancier iets fout gegaan. Antal heeft dit probleem zeer vakkundig en snel opgelost! Ik raad iedereen aan om hier de aankopen voor het sanitair te doen.

Ben beoordeelde op 2018-06-08

Topklasse service en scherpe prijzen

G. Öney beoordeelde op 2018-06-07

Wauw wat een top service! Maand geleden een badkamerspiegel gekocht. Pas afgelopen maandag kunnen ophangen ivm verbouwing. Zagen toen pas dat de spiegel beschadigd was. Deal plein gebeld en ik heb vandaag donderdag al mijn nieuwe spiegel binnen. Super bedankt voor de goede service

Martijn Vermunt beoordeelde op 2018-05-31

Heel goede service: er bleek een gaatje in mijn bestelde sifon te zitten. Even gebeld met de winkel, een foto van het defect gemaild en toen kreeg ik direct een nieuwe sifon toegestuurd. Heel blij mee! Dankjewel

Peter de Wilde beoordeelde op 2018-05-17

Douchecabine besteld. Prima prijs/kwaliteit verhouding! Er ontbrak een spiegeltje en er was een probleem met een koppelingetje. Na contact met Dealplein is dit uitstekend opgelost. Top service!

J.K. de Lange beoordeelde op 2018-05-09

De door mij gekochte keukenmengkraan lekte. Na contact met Dealplein ( ik geloof Dhr. Fekete )
Is dit op een UITSTEKENDE manier opgelost !
Ik kan het iedereen aanbevelen, je kunt hier prima kopen.
En wordt uitermate goed geholpen !

Zo weer indien ik wat nodig ben.

Cindy Aarts beoordeelde op 2018-04-01

Zeer goede service.Goed geholpen door Antal.
Bedankt.Dealplein is echt een aanrader.

Koen beoordeelde op 2018-03-30

Bij Antal zit je goed! Neem net dat stapje verder om uitstekende service te bieden. Een aanrader.

R. Sweers beoordeelde op 2018-02-13

Prima telefonische uitleg en tips gekregen, prima douchewand en een zeer goede prijs!

Rafiah beoordeelde op 2018-01-24

Op marktplaats kwam ik deze website tegen. Dezelfde avond whatsapp gestuurd naar meneer Antal en kreeg best snel antwoord :-). Heel prettig want niet alle bedrijven zijn buiten kantooruren telefonisch bereikbaar. Ik wilde graag een toiletpot zien in de showroom en vroeg ik die eventueel meteen zou kunnen meenemen. In principe kon dat wel met de meeste toiletpotten maar deze moest besteld worden. Als ik uiterlijk dinsdag zou bestellen zou het donderdag binnenkomen en maandag geleverd kunnen worden. Zo is het ook inderdaad gegaan. Betaling via iDeal was tijdens bestellen even niet beschikbaar (grrr) maar mijn bestelling is daarna toch snel en netjes opgenomen.
Helaas kreeg ik een verkeerd artikel binnen daar kwamen we pas later achter en binnen twee dagen zal dit geruild worden. Ik ga er van uit dat dit allemaal goed zal verlopen.
Meneer is duidelijk en meedenkend want ik ben nog opzoek naar andere producten die meneer zelf niet op de website heeft staan maar hij zoekt mee.
Dus tot nu toe vind ik vooral de service uitstekend en hoop dat het zo blijft!

Natasja beoordeelde op 2017-12-03

Eerst kreeg ik maar geen bevestiging van verzending, na een mailtje gestuurd te hebben bleek dat mijn bestelling over het hoofd gezien werd. Kan gebeuren.
Daarna krijg ik de spiegel binnen, en deze lijkt totaal niet op de foto. Op de foto staat een zwarte rand rond de spiegel. In werkelijkheid is er helemaal geen rand/lijst. Na dealplein gecontacteerd te hebben met de vraag wat er juist verkeerd is gegaan lieten ze mij weten dat dit gewoon een rand is die er rond werd getekend om aan te tonen dat het een ronde spiegel is (?). Onlogisch en niet correct, Wordt zelf niet op de website vermeld dat dit ter illustratie is.

Reactie van Dealplein.nl:
Bedankt voor uw bericht, naar aanleiding van uw klacht hebben wij de illustratie aangepast.

jeroen beoordeelde op 2017-11-29

Supersnelle bezorging! Op website stond 2 weken levertijd. 2 Dagen later kwam onze waskom al binnen. Enigste jammere is de poolse beschrijving. Maar wat kan er nu fout gaan? SUPER!

John beoordeelde op 2017-10-25

Vorig jaar april heb ik een toiletpot met softclose bril besteld bij dealplein, helaas bleek er nu een pennetje stuk waarmee de bril op de toiletpot wordt vastgezet. Afgelopen maandag stuurde ik een mail naar dealplein met het verzoek of zij misschien een nieuw bevestigings pennetje voor mij konden regelen. Gister aan het eind van de middag was mijn voicemail ingesproken en hoorde ik daarop dat een pennetje niet lukte bij de fabrikant en het ook geen garantie was maar dat dealplein had besloten om mij een compleet nieuwe softclose bril te bezorgen. Vandaag ontving ik al de bril, welke ik direct geplaatst heb.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik zo'n service nog nooit heb meegemaakt! Echt een dikke duim voor dealplein ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Shirley de Bruijn beoordeelde op 2017-10-02

Ik heb zeer goede ervaringen met Dealplein. Ik had een fout gemaakt met een bestelling en belde op met mijn verhaal. De eigenaar was zeer attent en begripvol en regelde direct een oplossing voor mij. Tevens werd er voor gezorgd dat ik het juiste product de volgende dag nog in huis had en het andere product werd meegenomen. Ik kan ook met al mijn vragen terecht. Kortom, een sociaal en klantvriendelijk bedrijf met alle ervaring en kennis! Ik ben zeer tevreden!

Antal je bent geweldig ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜‰

Yasin beoordeelde op 2017-09-29

Top services.
Bedankt Antal!!

mahin ladi beoordeelde op 2017-09-27

ik heb een bestelling ontvangen en heb na 1 week de verpakking gecontroleerd.Toen bleek een deel van de geleverde douchebak beschadigd.
Hoewel het buiten de garantietermijn viel heeft Antal mij direct gebeld en vervolgens een oplossing geboden waar ik me helemaal in kom vinden. Top service en daarnaast was het gesprek uiterst aangenaam! ik beveel dealplein dan ook aan iedereen aan.

diederik roggeman beoordeelde op 2017-08-07

Ik had een porseleinen lavabo besteld en bij bij levering bleek er een groot stuk afgebroken, direkt foto getrokken en doorgestuurd naar dealplein. Een uur daarna had Antal reeds een nieuwe besteld en deze enkele dagen nadien ontvangen, ditmaal in perfecte staat. Fantastische service dus van Antal.

Stefan beoordeelde op 2017-06-07

Na verhuizing van mijn Kerra douche was helaas een van de glasdeuren gebroken. Antal kon gelukkig een losse glasdeur leveren. Ik ben er super blij mee. Bedankt voor de goede service, snelle levering en vriendelijkheid! Voor mij krijg je een 10!