Sikkelstraat 41
2151CN Nieuw Vennep

9,9

Stefan beoordeelde op 2017-06-07

Na verhuizing van mijn Kerra douche was helaas een van de glasdeuren gebroken. Antal kon gelukkig een losse glasdeur leveren. Ik ben er super blij mee. Bedankt voor de goede service, snelle levering en vriendelijkheid! Voor mij krijg je een 10!

Karin Werkhoven beoordeelde op 2017-04-25

Ik heb hele goede ervaringen met Antal. Hij reageert snel en levert goede service! Zo brak mij douchewand in 1000 stukjes vlak na het plaatsen... De volgende dag stond Antal voor mijn deur met een nieuwe douchewand😀!!! Helemaal geweldig!!!

J.K. DeLange beoordeelde op 2017-03-01

Keukenkraan vanMarcke Empire PRIMA KRAAN VOOR EEN ACCEPTABELE PRIJS,

Omdat ik wat meer informatie nodig was over dit product, een mailtje gestuurd.
Mijn vragen werden zeer snel beantwoord door Antal Fekete.
Het plaatsen van de bestelling gaat eenvoudig en snel, met veel verschillende betaalmogelijkheden.
De kraan is de volgende dag al afgeleverd, hij ziet er prima uit en werkt naar behoren.
Aanrader !!

a.aantjes beoordeelde op 2017-02-20

een douche cabine besteld en dan blijk deze niet te passen gebeld en komen ze deze gewoon om ruilen voor een andere die wel pas super geholpen . dit bedrijf krijgt van mijn een 10 zo klant vriendelijk.

de wit beoordeelde op 2017-02-03

dank je wel voor de goede service

verake beoordeelde op 2017-02-01

super firma ! op tijd geleverd ,goede afwerking van alles ,en een vriendelijke eigenaar ,waar je zelfs erna een vraag aan mag stellen ...top! ik koop nergens anders meer hoor voor de badkamer en die prijzen vind je nergens !

Familie Sandvos beoordeelde op 2017-01-04

Een douche bad combinatie besteld, kerra laguna 170.
Deze was compleet verkeerd geleverd door de transporteur. Dealplein.nl heeft er alles aan gedaan om binnen een dag en net voor de kerstdagen alles compleet te leveren. Wat een uitstekende service. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Deze verkoper bevelen wij dan ook van harte aan.

Fam v Vught beoordeelde op 2016-09-14

De prijs leek te goed om waar te zijn maar na contact te hebben gehad met het bedrijf en de ervaringen op webwinkelkeur toch besloten tot aankoop te gaan. De luxe spiegelkast van Wiesbaden besteld en (bijna) op tijd geleverd. We was een verkeerde datum gecommuniceerd naar de transporteur. Helaas een middag voor niks vrijgenomen. De volgende dag is alles recht gezet en het product is naar wens. De kwaliteit van Wiesbaden is boven verwachting.

Jac Van de Laar beoordeelde op 2016-06-18

Via Dealplein hadden we een thermostatische douchemengkraan besteld.
Toen de kraan zou worden gemonteerd, bleek dat de maatvoering niet klopte. Vergissing onzerzijds.
Met een telefoontje was de zaak geregeld.
De kraan met de juiste maatvoering werd onmiddellijk verzonden en binnen twee dagen thuis bezorgd.
Geweldige service. Topdeal!

Stephan beoordeelde op 2016-06-05

Telefonisch overleg gehad over de keuze en levering en goed advies gehad en smiddags besteld volgende dag voor 1200 geleverd ,,SUPER !!!

Verseveldt beoordeelde op 2016-06-03

Drie dagen nadat wij onze inloop douchewand hadden besteld, werd hij al bezorgd precies op de afgesproken tijd.
Wat een mooie kwaliteitswand voor een super scherpe prijs. Zeker een aanrader! Wat een mazzel dat hij hebben zitten googelen en Dealplein tegenkwamen.
Een nieuw bezoek waard.

Paul en Els Verseveldt, Leidschendam

Patrick beoordeelde op 2016-06-01

Incomplete levering gehad, contact opgenomen en direct afgehandeld. Super snel en adequaat. Zo hoort een webshop te zijn! Zeer tevreden!

Trix beoordeelde op 2016-02-24

In het weekend besteld en direct email bevestiging!. Conform prognose afgeleverd, keurig op een pallet! Even de kast geïnspecteerd en ziet er fantastisch uit! Volgende week plaatsen dus ben benieuwd hoe het staat.
Vlotte levering, goede prijs!

Michelle Hurkens beoordeelde op 2016-01-15

Vriendelijk te woord gestaan tijdens het telefoongesprek ondanks dat ik een beetje sceptisch was met mijn vragen. Snelle levering (de volgende dag) en alles in zeer goede orde ontvangen. Complimenten!

Sylvia Warmerdam beoordeelde op 2015-11-20

Erg klantvriendelijk, meedenkend en service gericht. Snelle afhandeling van zaken.
Dat kom je niet zo vaak meer tegen tegenwoordig, maar bij Dealplein wél.
Kortom een zeer tevreden klant.
Bedankt Antal!

Ellen de Geus beoordeelde op 2015-08-12

Vanaf het eerste contactmoment voor het plaatsen van mijn bestelling werd ik al zeer vriendelijk geholpen met de vragen die ik had over de producten.
Het bestellen, de infomatie voorziening, hulp algemeen, het bestellen en de bezorging inplannen alles ging soepel en snel. Kortom heel erg goede service en zeer betrouwbaar. Zeer tevreden over.
Mvg Ellen de Geus

Z. Alkaya beoordeelde op 2015-07-05

Ziya 05-07-2015
We hadden wc hoek meubel besteld maar het blijkt dat het te groot was voor onze wc ik heb naar de Dealplein gebeld word ik heel netjes te woord gestaan en mocht retour doen.
erg klant vriendelijk perfecte service goede prijs/kwaliteit dus kwaliteit hoef niet te duur te zijn en dat laat Dealplein zien.

Thijs beoordeelde op 2015-05-04

Nadat ik de verkeerde maat douchewand had besteld was dit na 1 belletje opgelost zonder dat dit gevolgen had voor de toch al snelle levering!
Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en uiteraard het product.
Wat mij betreft een aanrader voor iedereen die opzoek is naar een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Groet Thijs uit Wijk bij Duurstede

Frederik beoordeelde op 2015-04-13

Zeer vriendelijke en behulpzame communicatie. Bestellingen worden zeer snel geleverd!
Had ik een 2de badkamer, dan kocht ik hier opnieuw mijn spullen :-).

Pascal beoordeelde op 2015-04-12

Werd vriendelijk te woord gestaan. Goede prijs/kwaliteit verhouding en een zeer snelle levering. Kortom; TOP service!