Sikkelstraat 41
2151CN Nieuw Vennep

9,9

Shirley de Bruijn beoordeelde op 2017-10-02

Ik heb zeer goede ervaringen met Dealplein. Ik had een fout gemaakt met een bestelling en belde op met mijn verhaal. De eigenaar was zeer attent en begripvol en regelde direct een oplossing voor mij. Tevens werd er voor gezorgd dat ik het juiste product de volgende dag nog in huis had en het andere product werd meegenomen. Ik kan ook met al mijn vragen terecht. Kortom, een sociaal en klantvriendelijk bedrijf met alle ervaring en kennis! Ik ben zeer tevreden!

Antal je bent geweldig 😄😉

Yasin beoordeelde op 2017-09-29

Top services.
Bedankt Antal!!

mahin ladi beoordeelde op 2017-09-27

ik heb een bestelling ontvangen en heb na 1 week de verpakking gecontroleerd.Toen bleek een deel van de geleverde douchebak beschadigd.
Hoewel het buiten de garantietermijn viel heeft Antal mij direct gebeld en vervolgens een oplossing geboden waar ik me helemaal in kom vinden. Top service en daarnaast was het gesprek uiterst aangenaam! ik beveel dealplein dan ook aan iedereen aan.

diederik roggeman beoordeelde op 2017-08-07

Ik had een porseleinen lavabo besteld en bij bij levering bleek er een groot stuk afgebroken, direkt foto getrokken en doorgestuurd naar dealplein. Een uur daarna had Antal reeds een nieuwe besteld en deze enkele dagen nadien ontvangen, ditmaal in perfecte staat. Fantastische service dus van Antal.

Stefan beoordeelde op 2017-06-07

Na verhuizing van mijn Kerra douche was helaas een van de glasdeuren gebroken. Antal kon gelukkig een losse glasdeur leveren. Ik ben er super blij mee. Bedankt voor de goede service, snelle levering en vriendelijkheid! Voor mij krijg je een 10!

Karin Werkhoven beoordeelde op 2017-04-25

Ik heb hele goede ervaringen met Antal. Hij reageert snel en levert goede service! Zo brak mij douchewand in 1000 stukjes vlak na het plaatsen... De volgende dag stond Antal voor mijn deur met een nieuwe douchewand😀!!! Helemaal geweldig!!!

J.K. DeLange beoordeelde op 2017-03-01

Keukenkraan vanMarcke Empire PRIMA KRAAN VOOR EEN ACCEPTABELE PRIJS,

Omdat ik wat meer informatie nodig was over dit product, een mailtje gestuurd.
Mijn vragen werden zeer snel beantwoord door Antal Fekete.
Het plaatsen van de bestelling gaat eenvoudig en snel, met veel verschillende betaalmogelijkheden.
De kraan is de volgende dag al afgeleverd, hij ziet er prima uit en werkt naar behoren.
Aanrader !!

a.aantjes beoordeelde op 2017-02-20

een douche cabine besteld en dan blijk deze niet te passen gebeld en komen ze deze gewoon om ruilen voor een andere die wel pas super geholpen . dit bedrijf krijgt van mijn een 10 zo klant vriendelijk.

de wit beoordeelde op 2017-02-03

dank je wel voor de goede service

verake beoordeelde op 2017-02-01

super firma ! op tijd geleverd ,goede afwerking van alles ,en een vriendelijke eigenaar ,waar je zelfs erna een vraag aan mag stellen ...top! ik koop nergens anders meer hoor voor de badkamer en die prijzen vind je nergens !

Familie Sandvos beoordeelde op 2017-01-04

Een douche bad combinatie besteld, kerra laguna 170.
Deze was compleet verkeerd geleverd door de transporteur. Dealplein.nl heeft er alles aan gedaan om binnen een dag en net voor de kerstdagen alles compleet te leveren. Wat een uitstekende service. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Deze verkoper bevelen wij dan ook van harte aan.

Fam v Vught beoordeelde op 2016-09-14

De prijs leek te goed om waar te zijn maar na contact te hebben gehad met het bedrijf en de ervaringen op webwinkelkeur toch besloten tot aankoop te gaan. De luxe spiegelkast van Wiesbaden besteld en (bijna) op tijd geleverd. We was een verkeerde datum gecommuniceerd naar de transporteur. Helaas een middag voor niks vrijgenomen. De volgende dag is alles recht gezet en het product is naar wens. De kwaliteit van Wiesbaden is boven verwachting.

Jac Van de Laar beoordeelde op 2016-06-18

Via Dealplein hadden we een thermostatische douchemengkraan besteld.
Toen de kraan zou worden gemonteerd, bleek dat de maatvoering niet klopte. Vergissing onzerzijds.
Met een telefoontje was de zaak geregeld.
De kraan met de juiste maatvoering werd onmiddellijk verzonden en binnen twee dagen thuis bezorgd.
Geweldige service. Topdeal!

Stephan beoordeelde op 2016-06-05

Telefonisch overleg gehad over de keuze en levering en goed advies gehad en smiddags besteld volgende dag voor 1200 geleverd ,,SUPER !!!

Verseveldt beoordeelde op 2016-06-03

Drie dagen nadat wij onze inloop douchewand hadden besteld, werd hij al bezorgd precies op de afgesproken tijd.
Wat een mooie kwaliteitswand voor een super scherpe prijs. Zeker een aanrader! Wat een mazzel dat hij hebben zitten googelen en Dealplein tegenkwamen.
Een nieuw bezoek waard.

Paul en Els Verseveldt, Leidschendam

Patrick beoordeelde op 2016-06-01

Incomplete levering gehad, contact opgenomen en direct afgehandeld. Super snel en adequaat. Zo hoort een webshop te zijn! Zeer tevreden!

Trix beoordeelde op 2016-02-24

In het weekend besteld en direct email bevestiging!. Conform prognose afgeleverd, keurig op een pallet! Even de kast geïnspecteerd en ziet er fantastisch uit! Volgende week plaatsen dus ben benieuwd hoe het staat.
Vlotte levering, goede prijs!

Michelle Hurkens beoordeelde op 2016-01-15

Vriendelijk te woord gestaan tijdens het telefoongesprek ondanks dat ik een beetje sceptisch was met mijn vragen. Snelle levering (de volgende dag) en alles in zeer goede orde ontvangen. Complimenten!

Sylvia Warmerdam beoordeelde op 2015-11-20

Erg klantvriendelijk, meedenkend en service gericht. Snelle afhandeling van zaken.
Dat kom je niet zo vaak meer tegen tegenwoordig, maar bij Dealplein wél.
Kortom een zeer tevreden klant.
Bedankt Antal!

Ellen de Geus beoordeelde op 2015-08-12

Vanaf het eerste contactmoment voor het plaatsen van mijn bestelling werd ik al zeer vriendelijk geholpen met de vragen die ik had over de producten.
Het bestellen, de infomatie voorziening, hulp algemeen, het bestellen en de bezorging inplannen alles ging soepel en snel. Kortom heel erg goede service en zeer betrouwbaar. Zeer tevreden over.
Mvg Ellen de Geus