Dealplein.nl

Dealplein.nl

Webwinkel, Showroom en Outlet in sanitair

• H.I. Kruijs
    Review voor Dealplein.nl

Bij verkeerde levering (financiele) compensatie bieden

Beste H.I.Kruijs,

Bedankt voor uw review.
    Helaas was dit niet naar uw wens op te lossen. Wij hebben aangeboden het meubel terug te nemen en uw geld terug te betalen. Dit was toen geen oplossing voor u.
    Graag zouden wij nogmaals met u in gesprek gaan om te kijken of dit alsnog naar uw wens opgelost zou kunnen worden.
    Diana, team Dealplein

• Stan Cornelissen
    Review voor Dealplein.nl

Beschadigde producten zijn binnenkomen, onleesbare handleiding en ontbrekende essentiele elementen.

De functies van de desbetreffende cabine kunnen wij niet gebruiken daar het blijft lekken en eruit spuit.

Officieel in gebreke gesteld en wachtend op oplossing, de douchecabine is rommel!

Beste Heer Cornelissen,

Bedankt voor uw bericht.

De handleiding is inderdaad in het Pools maar werkt hetzelfde als een Ikea- handleiding, met plaatjes.
    Ook hebben wij u via What-app meerdere keren geholpen met het opbouwen van de cabine.
    De, zoals u aangaf, onvolledige aansluitingen hebben wij u toegestuurd.
    Waarom het blijft lekken is ons niet duidelijk. Wij zullen ons beste doen om een passende oplossing te vinden, niet vanwege deze review maar dit doen wij normaal ook wanneer er
    een melding binnenkomt bij de klantenservice.

Diana, team Dealplein

• Hoe beoordeel je Dealplein.nl?

• André
    Review voor Dealplein.nl

Webwinkel is prima, maar de correspondentie kan véél beter. Douchecabine met vlonder gekocht. Perfecte en supersnelle levering. Helaas was een stukje van de vlonderplank afgebroken waarschijnlijk in fabriek, want ik heb het stukje nergens teruggevonden.

Dit gemeld bij Antal, hij was erg vriendelijk en een nieuwe zou geleverd worden. Helaas zit ik daar nu nog op te wachten en krijg geen reactie meer op e-mails.

Edit: Na de review is er meteen contact opgenomen met mij en de nieuwe vlonderplank is inmiddels al in huis.... Al met al toch een extra ster dik verdiend.

Antwoord van Dealplein.nl

Hartelijk dank voor de aangepaste review !

• Ger Groes
    Review voor Dealplein.nl

Correcte levering van spullen en correcte oplossen van problemen

• Hennie van den eng
    Review voor Dealplein.nl

Zoals ze zeggen op internet wat ze hebben en hoe snel ze leveren is echt ongelofelijk vrijdags besteld en de donderdag erna geleverd en dat dit allemaal kan voor zo weinig geld echt super ga zo door

• Martijn de Roos
    Review voor Dealplein.nl

Geweldige service en zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.
    Een foutieve in een onderdeel werd na telefonisch contact dezelfde dag nog toegestuurd.
    Ik raad ieder dit bedrijf aan.

• Richard reimering
    Review voor Dealplein.nl

100% klant tevredenheid bestaat haast niet maar dit bedrijf komt aardig in de buurt. Vanmiddag een probleem gemaild, vanavond 20:00 uur telefoon van dealplein. Schroom niet om hier te kopen service, aandacht, klantvriendelijkheid is top. Ga zeker meer bestellen, ook al woon ik in emmen.

• Sylvia bakker

Geweldige service

• Rob van der Veeke
    Review voor Dealplein.nl

Kan alle positieve ervaringen onderschrijven.
    Antal nam om 9 uur in de avond alle tijd om samen naar de juiste douchecabine te zoeken. Communicatie over levering was prima en hij heeft deze zelf bezorgd.
    Wat onduidelijke handleiding, maar met wat gevloek en getier heb ik deze in elkaar kunnen zetten. Alle vertrouwen dat als het me niet gelukt was Antal me goed geholpen zou hebben. Ben helemaal tevreden met het resultaat

• Peter
    Review voor Dealplein.nl

Douchecabine besteld vanuit België voor een zeer mooie prijs. Geen leveringskosten. Vriendelijke bediening aan de telefoon en snelle levering. Het geleverde pakket was volledig en van uitstekende kwaliteit. Ik raad dealplein zeker aan.