Dealplein.nl

Dealplein.nl

Webwinkel, Showroom en Outlet in Sanitair, Tegels en Keukens
Badkamerspecialist in Leiden, Tegel winkel Leiden, Douchecabine specialist
Dekton en Silestone samples,
Baden, toilet, douche, douchecabine, tegels, SPC Vinyltegels, keuken, badkamer accessoires, douchedeur enz.
vrijstaande baden
9,2

• H.I. Kruijs
    Review voor Dealplein.nl

Bij verkeerde levering (financiele) compensatie bieden

Beste H.I.Kruijs,

Bedankt voor uw review.
    Helaas was dit niet naar uw wens op te lossen. Wij hebben aangeboden het meubel terug te nemen en uw geld terug te betalen. Dit was toen geen oplossing voor u.
    Graag zouden wij nogmaals met u in gesprek gaan om te kijken of dit alsnog naar uw wens opgelost zou kunnen worden.
    Diana, team Dealplein

• Stan Cornelissen
    Review voor Dealplein.nl

Beschadigde producten zijn binnenkomen, onleesbare handleiding en ontbrekende essentiele elementen.

De functies van de desbetreffende cabine kunnen wij niet gebruiken daar het blijft lekken en eruit spuit.

Officieel in gebreke gesteld en wachtend op oplossing, de douchecabine is rommel!

Beste Heer Cornelissen,

Bedankt voor uw bericht.

De handleiding is inderdaad in het Pools maar werkt hetzelfde als een Ikea- handleiding, met plaatjes.
    Ook hebben wij u via What-app meerdere keren geholpen met het opbouwen van de cabine.
    De, zoals u aangaf, onvolledige aansluitingen hebben wij u toegestuurd.
    Waarom het blijft lekken is ons niet duidelijk. Wij zullen ons beste doen om een passende oplossing te vinden, niet vanwege deze review maar dit doen wij normaal ook wanneer er
    een melding binnenkomt bij de klantenservice.

Diana, team Dealplein

• Hoe beoordeel je Dealplein.nl?

• André
    Review voor Dealplein.nl

Webwinkel is prima, maar de correspondentie kan véél beter. Douchecabine met vlonder gekocht. Perfecte en supersnelle levering. Helaas was een stukje van de vlonderplank afgebroken waarschijnlijk in fabriek, want ik heb het stukje nergens teruggevonden.

Dit gemeld bij Antal, hij was erg vriendelijk en een nieuwe zou geleverd worden. Helaas zit ik daar nu nog op te wachten en krijg geen reactie meer op e-mails.

Edit: Na de review is er meteen contact opgenomen met mij en de nieuwe vlonderplank is inmiddels al in huis.... Al met al toch een extra ster dik verdiend.

Antwoord van Dealplein.nl

Hartelijk dank voor de aangepaste review !

• Ger Groes
    Review voor Dealplein.nl

Correcte levering van spullen en correcte oplossen van problemen

• Hennie van den eng
    Review voor Dealplein.nl

Zoals ze zeggen op internet wat ze hebben en hoe snel ze leveren is echt ongelofelijk vrijdags besteld en de donderdag erna geleverd en dat dit allemaal kan voor zo weinig geld echt super ga zo door

• Martijn de Roos
    Review voor Dealplein.nl

Geweldige service en zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.
    Een foutieve in een onderdeel werd na telefonisch contact dezelfde dag nog toegestuurd.
    Ik raad ieder dit bedrijf aan.

• Richard reimering
    Review voor Dealplein.nl

100% klant tevredenheid bestaat haast niet maar dit bedrijf komt aardig in de buurt. Vanmiddag een probleem gemaild, vanavond 20:00 uur telefoon van dealplein. Schroom niet om hier te kopen service, aandacht, klantvriendelijkheid is top. Ga zeker meer bestellen, ook al woon ik in emmen.

• Sylvia bakker

Geweldige service

• Rob van der Veeke
    Review voor Dealplein.nl

Kan alle positieve ervaringen onderschrijven.
    Antal nam om 9 uur in de avond alle tijd om samen naar de juiste douchecabine te zoeken. Communicatie over levering was prima en hij heeft deze zelf bezorgd.
    Wat onduidelijke handleiding, maar met wat gevloek en getier heb ik deze in elkaar kunnen zetten. Alle vertrouwen dat als het me niet gelukt was Antal me goed geholpen zou hebben. Ben helemaal tevreden met het resultaat

• Peter
    Review voor Dealplein.nl

Douchecabine besteld vanuit België voor een zeer mooie prijs. Geen leveringskosten. Vriendelijke bediening aan de telefoon en snelle levering. Het geleverde pakket was volledig en van uitstekende kwaliteit. Ik raad dealplein zeker aan.

• Jaspers
    Review voor Dealplein.nl

Ik heb de afgelopen 3 weken al 3 douchecabines besteld voor 3 verschillende projecten.
    Compleet met douchebak en sifon.
    De beschrijving klopt perfect en kan zonder problemen door iemand met 2 linkse handen in elkaar gezet worden.
    Ik heb 1 x een tekort gehad van een wieltje die ik na een belletje de volgende werkdag in huis had.

• Gerard
    Review voor Dealplein.nl

Heb een douchecabine gekocht bij Dealplein, prima op tijd geleverd, maar tijdens de montage is er geconstateerd dat er zat een deuk in de sierlijst zat. Dit onmiddellijk gemeld aan Antal, die beloofde om stappen te ondernemen. Door tijdsgebrek van mijn kant heb ik geprobeerd deze deuk te herstellen en met succes. Ook dit weer gemeld aan Antal en hier hield de communicatie op. Geen merci van zowel Antal of de leverancier, zelfs geen antwoord op mijn email. Qua nazorg en garantie een dikke onvoldoende

Antwoord van Dealplein.nl

Beste Gerard, hartelijk dank voor uw feedback.
    De communicatie is hierin inderdaad tekort geschoten, onze welgemeende excuses hiervoor. Natuurlijk stellen wij het zeer op prijs dat het u gelukt is om de deuk te herstellen. Wij zullen hier lering uit trekken zodat in de toekomst hier zorgvuldiger mee om gegaan zal worden. Team Dealplein

• Petra
    Review voor Dealplein.nl

super tevreden met de bad-douchecabine en supersnel geleverd.
    Monteren was ook geen probleem omdat de handleiding in het Nederlands gewoon te downloaden was,

• Peter
    Review voor Dealplein.nl

Supper tevreden en blij met onze bestelling bij Dealplein.
    Snel, volgens afspraak geleverd.
    Ook de service en nazorg zijn top, niets is teveel. Zeker een adres om terug te komen.

• D. van der Marel
    Review voor Dealplein.nl

Dealplein komt alle afspraken na. De levering verliep keurig en op tijd. De cabine is zoals afgebeeld.
    De service is uitmuntend. Telefonische bereikbaarheid gewoon goed. Ik had problemen met de montage en Dealplein is mij op een heel nette manier tegemoet gekomen. Ik ben een tevreden klant!

• Carlos
    Review voor Dealplein.nl

Ten eerst een dik compliment voor Dealplein, en met name voor Antal.
    Langs geweest in de showroom voor een gesloten douche cabine en naar een zeer goed uitleg, kochten we de douche cabine, een inbouwreservoir met pot + toilet bril en een toilet kraan. De prijs verhouding en de qualiteit zijn zeer goed en wij zijn zeer goed geholpen. Ook voor aflevering kwam Antal alles afleveren omdat in de buurt is. Neem net dat stapje verder om uitstekende service te bieden. Voor ons een adres om te onthouden en ik kan het aan iedereen aanbevelen.

• ruud
    Review voor Dealplein.nl

Prettig en deskundig contact. Prima prijs voor een prima product.
    Heerlijke en degelijke douchecabine.Een aanrader

• Ron
    Review voor Dealplein.nl

Niet de grootste showroom, maar wel volledige aandacht van de eigenaar. Alles perfect geregeld en ook alles wat we aan extra’s gezien hadden gezien in andere showrooms konden we bestellen en nog met een betere prijs ook. Precies zoals je het eigenlijk zou willen!

• Miegies
    Review voor Dealplein.nl

Goed advies en snelle levering volgens afspraak. Had na de levering nog wat kleine vraagjes...maar de service is bij dit bedrijf met hoofdletters geschreven...echt Top

• Paula Stuart
    Review voor Dealplein.nl

Een dik compliment voor Dealplein, en met name voor Antal.
    Prettige persoonlijkheid en komt zijn afspraken exact na, heerlijk dat dit nog bestaat.
    Onze compleet gesloten douchecabine Trend staat inmiddels, volledig naar wens.
    Dus van ons een 10!!!!!!!!
    Voor ons een adres om te onthouden.
    Met dank hiervoor.