De Gast 78
9801AH Zuidhorn
KvK 02094401

9,0

Marij van Kempen beoordeelde op 2018-12-16

Snelle levering, kleine details, zoals een kaartje erbij, die het speciaal maken.

Mischa Zegers beoordeelde op 2018-12-16

Wendy Van de Winckel beoordeelde op 2018-12-15

P. Ronteltap-Dikken beoordeelde op 2018-12-14

Duidelijke website.
Makkelijk te bestellen.
Prijs kwaliteit verhouding perfect.
Snelle levertijd.

Wim Scherpenisse beoordeelde op 2018-12-14

Peter Centennium beoordeelde op 2018-12-14

Annelies Snauwaert beoordeelde op 2018-12-14

Karlijn Samallo Wijers beoordeelde op 2018-12-14

Mooie oorbellen, snelle service

Jutta Uiterwaal beoordeelde op 2018-12-13

M. schroder beoordeelde op 2018-12-13

Makkelijk te bestellen en je wordt goed op de hoogte gehouden over het verloop van het bezorgmoment.

Connie Rademaker beoordeelde op 2018-12-13

Snelle bezorging, artikel prima en verzorgde verzending.

Kraan beoordeelde op 2018-12-11

Prima oorbellen. Keurig verpakt. Alleen niet zo snel bezorgd. Kwam misschien door weekend wat ertussen zat.

Petra hartog beoordeelde op 2018-12-10

Zeer goede en klantvriendelijke service en mooie oorbellen!

Mirthe Hoek beoordeelde op 2018-12-09

Anouk beoordeelde op 2018-12-09

snelle levering, prima kwaliteit en niet te hoge verzendkosten (gewoon brievenbuspost is prima voor kleine attributen).

Karin Rits beoordeelde op 2018-12-08

Jolette de Weijer beoordeelde op 2018-12-07

J Dannenberg beoordeelde op 2018-12-07

Snelle levering. Leuk assortiment.
Niet te duur.

Bervoets an beoordeelde op 2018-12-07

Henriette waskowskij beoordeelde op 2018-12-06

Levering was volgens afspraak.
Prima