De Gast 78
9801AH Zuidhorn
KvK 02094401

8,8

HF beoordeelde op 2017-11-08

Bijzonder overzichtelijke site met mooie producten. Alles goed geregeld vanaf het bestellen, betalen tot aan de bevestiging en de verpakking van de verzonden producten. Klein minpuntje was dat er vanaf de bestelling tot de daadwerkelijke levering 5 werkdagen zaten, terwijl er bij de producten stond levertijd 2-3 werkdagen, want anders was de beoordeling uitstekend geweest.
Wat wel weer leuk is dat je een korting krijgt bij de eerstvolgende bestelling binnen 14 dagen.

Rianne beoordeelde op 2017-10-27

Eindelijk een leuke online sieradenshop gevonden! Meteen twee kettingen en twee sjaals besteld en heel tevreden met mijn aankopen.

elvira beoordeelde op 2017-10-07

Leuke website met veel keus aan accescoires

Nadine vercruysse beoordeelde op 2017-07-27

Ik wil bestellen paars oorbellen

Frank beoordeelde op 2017-07-19

Netjes verzonden, duurde wel erg lang. Na 3 dagen pas verzonden. Dat zou toch sneller moeten kunnen.

Sylvia Vogel beoordeelde op 2017-07-10

Heel tevreden. Mooie oorbellen en super snel in huis. Bedankt.

Miek beoordeelde op 2017-06-23

heel erg tevreden met mijn aankopen bij de oorbel, ga er zeker vaker bestellen

Jose beoordeelde op 2017-05-24

Hele mooie spullen en een hele goede service............

Manon beoordeelde op 2017-04-18

8 dagen geleden een halsketting besteld en betaald via internet. Nog steeds niets ontvangen. Ook op mijn mail wordt niet gereageerd.
Een ontevreden klant.

Reactie van Deoorbel.nl:
Beste Manon,

Onze excuses voor het niet reageren op je e-mail en de vertraagde zending. Mogelijk dat dit ons ontgaan is.
Het artikel wat je bestelde heeft een levertijd van 4-5 werkdagen. Dit wordt zowel bij het artikel als ook in het bestelproces aangegeven. Je bestelling is binnen gekomen op 10 april om 20:00. De bestelling is verstuurd op 20 april. Dit is inderdaad langer dan de door ons aangegeven 4-5 werkdagen ook rekening houdend met het langer paasweekeinde.

Wij zullen ons best doen om dit in het vervolg te verbeteren.

Met vriendelijke groeten
Jikke Wouda

Els Wiersma beoordeelde op 2017-04-15

Vlotte afhandeling van de bestelling.

elke beoordeelde op 2017-02-21

De producten waren niet van de kwaliteit die we hadden verwacht. Tevens waren de afmetingen anders dan van de afbeeldingen was te lezen.

Reactie van Deoorbel.nl:
Beste Elke?

U kunt de producten altijd retour zenden mochten ze niet voldoen aan de door u verwachte voorwaarden. Het is wel jammer dat u anoniem reageert en ons niet de mogelijkheid geeft om u op een juiste manier u van dienst te zijn? De afmetingen zijn per artikel apart vermeld en niet op de afbeelding weer gegeven.

Met vriendelijke groeten,
Jikke Wouda

Anne beoordeelde op 2016-12-18

Snel geleverd, prima service en leuke spullen voor een vriendelijke prijs. Duidelijke communicatie over het verzenden ook. Daar kan menig (web)winkel een voorbeeld aan nemen.

Lilli beoordeelde op 2016-11-15

Leuke spulletjes en vooral niet duur!

Desiree beoordeelde op 2016-09-23

Prima webshop met leuke - en vooral betaalbare - sieraden!
Correctie verzending en netjes ingepakt.

Imke beoordeelde op 2016-09-20

Leuke oorbellen voor een leuke prijs, een fijne website en lekker snel in huis.

2016