Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Deoorbel.nl

De Gast 78
9801AH Zuidhorn
0594505908
KvK 02094401

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Deoorbel.nl

Gemiddelde beoordeling

8,4

29 beoordelingen

Beoordeling van klanten

76%

10%

14%

2018
Deoorbel.nl

M.L.P. Mink beoordeelde op 2018-10-12

snelle levering , goed verpakt en behoorlijk ruim assortiment van oorclips die tegenwoordig niet veel meer te vinden zijn!

Deoorbel.nl

Annie beoordeelde op 2018-10-09

Snelle levering product zoals het getoond werd. Top!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Deoorbel.nl

Han beoordeelde op 2018-09-27

Rode korte kralen parel halsketting met magneetsluiting. Volgens de website van Deoorbel.nl zou die 45 cm zijn. De ketting is echter maar 41 cm lang. Toch een significant verschil als je het wilt combineren met een bepaalde jurk.
Als we dat bij voorbaat geweten hadden dan hadden we waarschijnlijk ergens anders besteld.
Achteraf blijkt dat bij het openklappen van meer detailgegevens op de website 41..45 cm als lengte vermeld. Blijkbaar kan men er niet exact van op aan hoe lang de ketting is.
De ketting was overigens ook niet netjes in een doosje verpakt. Het was een kado voor mijn vrouw, wat ik nu zelf nog weer netjes moet gaan inpakken. Het oog wil ook wat. De presentatie laat dus ook te wensen over.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Deoorbel.nl:
Beste Han,

Bedankt voor je reactie. Ketting worden altijd opgemeten voordat ze in de collectie worden opgenomen. Natuurlijk kan het voorkomen dat daarbij fouten worden gemaakt. Wij hebben inmiddels de lengte aangepast naar 43 cm. U kunt de halsketting altijd terugsturen. U ontvangt dan het gehele bedrag retour (ook de retour verzend kosten) omdat de informatie op de site niet correct is. De informatie die extra is aangegeven is niet anders dan een categorie aanduiding (tussen de 41 en 45 cm). Per ketting is de werkelijke lengte aangegeven.
Wij proberen de ketting altijd zo goed mogelijk in te pakken. Waarbij het transporteren en daarbij heel blijven een primair belang is. We gaan echter zeker kijken naar uw advies om de presentatie van het verpakkingsmateriaal te verbeteren.

Met vriendelijke groeten,
Deoorbel.nl
Deoorbel.nl

Elianne beoordeelde op 2018-09-20

Heb er bij bestelling van drie paar oorbellen op gelet dat ze direct leverbaar waren, maar heb ze toch pas een week later ontvangen.


Reactie van Deoorbel.nl:
Beste Elianne,

Wij proberen altijd zo snel mogelijk te leveren. Onze excuses voor de vertraging. Ik heb geprobeerd uw bestelling te achterhalen om de vertraging te bekijken. Deze echter niet kunnen vinden.

Met vriendelijke groeten,
Deoorbel.nl

Deoorbel.nl

Lynn beoordeelde op 2018-09-11

Mooie site... maar qua bestelling/levering niet tevreden. Ik heb een week geleden een bestelling gedaan en direct betaald, maar het pakketje nog niet ontvangen. Het telefoonnummer op de site klopt niet of wordt in ieder geval niet beantwoord. Op mijn mail wordt niet gereageerd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Deoorbel.nl:
Beste Lynn,

Wij hebben door en kort vakantie niet direct kunnen reageren op je mail en telefoon. Het spijt ons dat er een vertraging is opgetreden. De order is inmiddels geannuleerd en het bedrag is terugbetaald.

Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Deoorbel.nl
Deoorbel.nl

Renee beoordeelde op 2018-07-24

Heel goede shop: halsketting precies als op de site, supersnel geleverd en goed verpakt. Goede prijs kwaliteit verhouding!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Deoorbel.nl

Alida beoordeelde op 2018-07-07

Op de website stond dat de bestelde producten binnen 2-3 werkdagen geleverd zouden worden. Nu 4 werkdagen later heb ik die sieraden nog steeds niet ontvangen waardoor ze te laat komen voor de bruiloft waarvoor in de ze besteld heb.


Reactie van Deoorbel.nl:
Beste Alida,

Kunt u aangeven welke order dit betreft / betrof. Wij kunnen dan nakijken waarom de vertraging is opgetreden.
Deoorbel.nl

Thea Bakker beoordeelde op 2018-05-16

Snelle levering.
Ik heb 3 paar oorbellen besteld, maar 1 is paar beschadigd en bij alle 3 zijn linker en rechter oorbel totaal verschillend van kleur en tekening.
Wijkt wel erg af.
Maar de Oorbel heeft wel heel veel keuze.....

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Deoorbel.nl:
Beste Thea,

Wij proberen altijd zo goed mogelijk de kleur bij elkaar te plaatsen. Maar deze oorbellen wijken inderdaad af van elkaar. Mocht het niet voldoen dan kun je ze altijd terug sturen.

Onze excuses voor het ongemak.
Mvg. Jikke Wouda
Deoorbel.nl

Natalie beoordeelde op 2018-05-11

Snelle levering, goed verpakt

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Deoorbel.nl

Silvia Heeres beoordeelde op 2018-05-02

Snel geleverd ,artikel voldoet aan de eisen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Deoorbel.nl

J.B. beoordeelde op 2018-03-26

prima service. Direct gebeld voor overleg. Daarna nogmaals voor het herstel van de order.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Deoorbel.nl

Eva Leona beoordeelde op 2018-02-07

Product 73776 Oorclips met heldere strasssteentjes werd snel en goed geleverd.
Oorclips waren te klein voor oorlel en een brak direct af bij eerste keer indoen.
Artikel direct weggegooid, dus geen aanrader!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Deoorbel.nl:
Beste Mevrouw van Dijk,
Spijtig om te horen dat een artikel niet naar wens is. Wellicht had u ons dat kunnen laten weten via een reactie per e-mail. Wij staan voor onze artikelen. Mocht een artikel niet voldoen dan zorgen wij voor vervanging of krijgt u uw geld retour. Jammer dat wij dit echter pas via dit medium te horen krijgen zonder de mogelijkheid tot een goede afhandeling van uw klacht.
Met vriendelijk groeten,
Jikke Wouda
Deoorbel.nl

A.C. Westendorp beoordeelde op 2018-01-29

Netjes afgeleverd. Geld van de oorbellen die niet leverbaar bleken werd snel teruggestort. Goede prijs kwaliteit. Ga er zeker vaker wat bestellen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Deoorbel.nl

Marit beoordeelde op 2017-12-24

Fijne site en veel keuze. Makkelijk bestellen en snelle levering. Kerstboomoorbellen, zeer voordelig, waren keurig verpakt.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Deoorbel.nl

HF beoordeelde op 2017-11-08

Bijzonder overzichtelijke site met mooie producten. Alles goed geregeld vanaf het bestellen, betalen tot aan de bevestiging en de verpakking van de verzonden producten. Klein minpuntje was dat er vanaf de bestelling tot de daadwerkelijke levering 5 werkdagen zaten, terwijl er bij de producten stond levertijd 2-3 werkdagen, want anders was de beoordeling uitstekend geweest.
Wat wel weer leuk is dat je een korting krijgt bij de eerstvolgende bestelling binnen 14 dagen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Deoorbel.nl

Rianne beoordeelde op 2017-10-27

Eindelijk een leuke online sieradenshop gevonden! Meteen twee kettingen en twee sjaals besteld en heel tevreden met mijn aankopen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Deoorbel.nl

elvira beoordeelde op 2017-10-07

Leuke website met veel keus aan accescoires

Deoorbel.nl

Nadine vercruysse beoordeelde op 2017-07-27

Ik wil bestellen paars oorbellen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Deoorbel.nl

Frank beoordeelde op 2017-07-19

Netjes verzonden, duurde wel erg lang. Na 3 dagen pas verzonden. Dat zou toch sneller moeten kunnen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Deoorbel.nl

Sylvia Vogel beoordeelde op 2017-07-10

Heel tevreden. Mooie oorbellen en super snel in huis. Bedankt.


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.