De Gast 78

8,7

Agnes Mahboeb beoordeelde op 2019-10-15

Wilma van den Bosch beoordeelde op 2019-10-12

Lydia van Geloven beoordeelde op 2019-10-10

Mooie oorbellen en snelle verzending. Prima ervaring met De Oorbel.

E. Groeneveld beoordeelde op 2019-10-09

Thera Teunissen beoordeelde op 2019-10-08

Als je iets terug stuur krijg je netjes je geld terug.

Thea Zwiers beoordeelde op 2019-10-04

Wordt snel en verzorgd verzonden

Henriette broeders beoordeelde op 2019-09-30

Makkelijke site, geen problemen ondervonden

Irene Wessels beoordeelde op 2019-09-26

Snelle levering, goede prijs en klantvriendelijk!

Roos Achterweust beoordeelde op 2019-09-20

Tevreden, product werd mij in een goede veilige verpakking toegestuurd. Oorbellen gaan dus niet stuk door de reis oid.

Babs beoordeelde op 2019-09-20

Heel tevreden, snelle levering en mooi verpakt en precies zoals ze op de site stonden zijn ze.

Ann Stenuit beoordeelde op 2019-09-16

Op maandag 9 september krijg ik een bevestigingsmail dat het pakketje verstuurd is, het is ondertussen maandag 16 september en ik ben nog niets ontvangen...
Verder geen opmerkingen.
Ondertussen zijn we woensdag 18 september ( 7 werkdagen na de mail van De Oorbel dat de artikelen verstuurd zijn), het enige wat ik ontvangen heb is hun mail waarin wordt gezegd dat "de Belgische Post wel vaker problemen heeft met het verwerken", terwijl ik bij vorige bestellingen in Ndl nooit zulk probleem heb ervaren.
Ik heb geen interesse meer in de artikelen vermits ze te laat zijn, dus een terugbetaling van het bedrag van 18.70€ zou wenselijk zijn.

Reactie van Deoorbel.nl:
Beste Ans,

Onze excuses voor de situatie. Tot onze ergernis verdwijnen er op dit moment regelmatig pakjes en brieven. Wij zijn daarin afhankelijk van PostNL en in dit geval ook nog Bpost.

We verwachten ook niet dat uw pakje nog gevonden gaat worden. We hebben inmiddels het bedrag retour gestort. Tevens een formele klacht ingediend bij PostNL over het verdwijnen van uw zending.

Nogmaals onze excuses.

Mvg. Jikke Wouda

E Moonen beoordeelde op 2019-09-15

camilla stam beoordeelde op 2019-09-12

Esther beoordeelde op 2019-09-11

Leuk, gevarieerd assortiment met hele refelijke prijzen. Overzichtelijke website. Snelle, goede levering en er zat zelfs nog een presentje bij de levering. Top!

Esther Smeets beoordeelde op 2019-09-10

Carla Dekker beoordeelde op 2019-09-07

Ik heb 2x een ketting en een armband bestel, a 36,85€ helaas is het met de verzending verkeerd gegaan. 3x gemaild of zij kon nagaan wat er met het pakketje aan de hand was bij DHL “ #Geen #Reactie “ 2x getracht telefonisch contact op te nemen “ #Geen #Contact “ het is om moedeloos van te worden. Dit is mijn slechtste ervaring met een webshop/winkel in al die jaren dat ik producten online besteld heb ( en dat is heel er vaak ) .
Gelukkig met PayPal betaald dan mijn geel maar via PayPal proberen terug te krijgen, ook op dit vlak ook weer eens “ #Geen #Reactie “! Nooit maar dan ook nooit bestellen ook als iets moeizaam gaat zou die of gene even actie moeten onder nemen. Ik heb alle begrip dat er wel eens iets fout kan gaan tijdens het verzend proces maar neem even de moeite om dit op te lossen voor de klant! Hier herken je een goed of een slechte webshop/winkel in als het goed gaat geen problemen maar als de nood aan de man komt “Geen Reactie”!
Er is nog steeds niets in het proces bij DHL veranderd het staat nu al drie dagen op sorteren, mijn ervaring heeft geleerd dat als het aan gekomen is in het depot van de regio en het wordt gesorteerd om geleverd geworden, wanner dit langer als twee dagen blijft staan is het naar alle waarschijnlijkheid zoek geraakt! Deoorbel is de enige de een zoekactie ingang kan zetten! En wordt in zekere zin geweigerd door niets van haar/hem te laten horen. Ik ben reuze benieuwd hoe dit gaat aflopen maar mijn geduld is op!

Reactie van Deoorbel.nl:
Beste Carla,

Wij vinden het vervelend dat er iets verkeerd is gegaan met je bestelling. Wij hebben op 4 september je order overgedragen aan DHL en zien nu inderdaad dat er ergens iets verkeerd gaat in het proces. Aangezien dit over het weekend heen gaat zullen we vandaag uit gaan zoeken wat er daar aan de hand is. Wij zijn een wat kleinere webshop met beperkte contact mogelijkheden (geen callcenter etc.) zeker in het weekend.

We nemen contact met je op.

Met vriendelijk groeten,
Jikke Wouda

Sonja Brouwer beoordeelde op 2019-09-06

Yolanda Barendse beoordeelde op 2019-09-05

Margareth Veerman beoordeelde op 2019-09-02

Erge mooie riem en snel gekeverd

sunitha van west beoordeelde op 2019-09-02