Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

Deoorbel.nl

De Gast 78
9801AH Zuidhorn
0594505908
KvK 02094401

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Deoorbel.nl

Gemiddelde beoordeling

8,7

315 beoordelingen

Beoordeling van klanten

88%

6%

6%

2019
Deoorbel.nl

Agnes Mahboeb beoordeelde op 2019-10-15

Deoorbel.nl

Wilma van den Bosch beoordeelde op 2019-10-12

Deoorbel.nl

Lydia van Geloven beoordeelde op 2019-10-10

Mooie oorbellen en snelle verzending. Prima ervaring met De Oorbel.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Deoorbel.nl

E. Groeneveld beoordeelde op 2019-10-09

Deoorbel.nl

Thera Teunissen beoordeelde op 2019-10-08

Als je iets terug stuur krijg je netjes je geld terug.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Deoorbel.nl

Thea Zwiers beoordeelde op 2019-10-04

Wordt snel en verzorgd verzonden

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Deoorbel.nl

Henriette broeders beoordeelde op 2019-09-30

Makkelijke site, geen problemen ondervonden

Deoorbel.nl

Irene Wessels beoordeelde op 2019-09-26

Snelle levering, goede prijs en klantvriendelijk!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Deoorbel.nl

Roos Achterweust beoordeelde op 2019-09-20

Tevreden, product werd mij in een goede veilige verpakking toegestuurd. Oorbellen gaan dus niet stuk door de reis oid.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Deoorbel.nl

Babs beoordeelde op 2019-09-20

Heel tevreden, snelle levering en mooi verpakt en precies zoals ze op de site stonden zijn ze.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Deoorbel.nl

Ann Stenuit beoordeelde op 2019-09-16

Op maandag 9 september krijg ik een bevestigingsmail dat het pakketje verstuurd is, het is ondertussen maandag 16 september en ik ben nog niets ontvangen...
Verder geen opmerkingen.
Ondertussen zijn we woensdag 18 september ( 7 werkdagen na de mail van De Oorbel dat de artikelen verstuurd zijn), het enige wat ik ontvangen heb is hun mail waarin wordt gezegd dat "de Belgische Post wel vaker problemen heeft met het verwerken", terwijl ik bij vorige bestellingen in Ndl nooit zulk probleem heb ervaren.
Ik heb geen interesse meer in de artikelen vermits ze te laat zijn, dus een terugbetaling van het bedrag van 18.70€ zou wenselijk zijn.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Deoorbel.nl:
Beste Ans,

Onze excuses voor de situatie. Tot onze ergernis verdwijnen er op dit moment regelmatig pakjes en brieven. Wij zijn daarin afhankelijk van PostNL en in dit geval ook nog Bpost.

We verwachten ook niet dat uw pakje nog gevonden gaat worden. We hebben inmiddels het bedrag retour gestort. Tevens een formele klacht ingediend bij PostNL over het verdwijnen van uw zending.

Nogmaals onze excuses.

Mvg. Jikke Wouda
Deoorbel.nl

E Moonen beoordeelde op 2019-09-15

Deoorbel.nl

camilla stam beoordeelde op 2019-09-12

Deoorbel.nl

Esther beoordeelde op 2019-09-11

Leuk, gevarieerd assortiment met hele refelijke prijzen. Overzichtelijke website. Snelle, goede levering en er zat zelfs nog een presentje bij de levering. Top!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Deoorbel.nl

Esther Smeets beoordeelde op 2019-09-10

Deoorbel.nl

Carla Dekker beoordeelde op 2019-09-07

Ik heb 2x een ketting en een armband bestel, a 36,85€ helaas is het met de verzending verkeerd gegaan. 3x gemaild of zij kon nagaan wat er met het pakketje aan de hand was bij DHL “ #Geen #Reactie “ 2x getracht telefonisch contact op te nemen “ #Geen #Contact “ het is om moedeloos van te worden. Dit is mijn slechtste ervaring met een webshop/winkel in al die jaren dat ik producten online besteld heb ( en dat is heel er vaak ) .
Gelukkig met PayPal betaald dan mijn geel maar via PayPal proberen terug te krijgen, ook op dit vlak ook weer eens “ #Geen #Reactie “! Nooit maar dan ook nooit bestellen ook als iets moeizaam gaat zou die of gene even actie moeten onder nemen. Ik heb alle begrip dat er wel eens iets fout kan gaan tijdens het verzend proces maar neem even de moeite om dit op te lossen voor de klant! Hier herken je een goed of een slechte webshop/winkel in als het goed gaat geen problemen maar als de nood aan de man komt “Geen Reactie”!
Er is nog steeds niets in het proces bij DHL veranderd het staat nu al drie dagen op sorteren, mijn ervaring heeft geleerd dat als het aan gekomen is in het depot van de regio en het wordt gesorteerd om geleverd geworden, wanner dit langer als twee dagen blijft staan is het naar alle waarschijnlijkheid zoek geraakt! Deoorbel is de enige de een zoekactie ingang kan zetten! En wordt in zekere zin geweigerd door niets van haar/hem te laten horen. Ik ben reuze benieuwd hoe dit gaat aflopen maar mijn geduld is op!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Deoorbel.nl:
Beste Carla,

Wij vinden het vervelend dat er iets verkeerd is gegaan met je bestelling. Wij hebben op 4 september je order overgedragen aan DHL en zien nu inderdaad dat er ergens iets verkeerd gaat in het proces. Aangezien dit over het weekend heen gaat zullen we vandaag uit gaan zoeken wat er daar aan de hand is. Wij zijn een wat kleinere webshop met beperkte contact mogelijkheden (geen callcenter etc.) zeker in het weekend.

We nemen contact met je op.

Met vriendelijk groeten,
Jikke Wouda
Deoorbel.nl

Sonja Brouwer beoordeelde op 2019-09-06

Deoorbel.nl

Yolanda Barendse beoordeelde op 2019-09-05

Deoorbel.nl

Margareth Veerman beoordeelde op 2019-09-02

Erge mooie riem en snel gekeverd

Deoorbel.nl

sunitha van west beoordeelde op 2019-09-02


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.