De Gast 78
9801AH Zuidhorn
KvK 02094401

8,7

Johanna Bouma-Faber beoordeelde op 2019-06-17

De bestelling was er snel.

C Dieleman beoordeelde op 2019-06-15

Daniëlle Hunkemöller beoordeelde op 2019-06-15

Mooi assortiment en snelle reacties! Leuke site!!

M. van Kessel beoordeelde op 2019-06-15

SWM van Dinther beoordeelde op 2019-06-15

Kris Costermans beoordeelde op 2019-06-14

joop van der Heiden beoordeelde op 2019-06-14

De oorbellen waren precies hoe ze ook op de site staan !! Helemaal goed 😁.En snelle bezorging !!

Richella Van den bosch beoordeelde op 2019-06-14

gertrude huijskamp beoordeelde op 2019-06-11

Ernst De Blaauw beoordeelde op 2019-06-10

Johanneke Tromp beoordeelde op 2019-06-10

Tim Jansen beoordeelde op 2019-06-10

levering duurde lang, en 1 set oorbellen waren niet identiek qua vorm.

Josianne Tilkin beoordeelde op 2019-06-09

Sharine Scheidelaar beoordeelde op 2019-06-09

Alles ging goed, de site is goed en ook het telefonisch contact.

Monica Van Delft beoordeelde op 2019-06-08

Marian Stam beoordeelde op 2019-06-06

Top service netjes verpakt

Marion van den Ende beoordeelde op 2019-06-06

De volgende dag al in huis. Perfect !
Ook de oorbellen zijn kwalitatief erg goed.
Jammer is dat ik als keuze PostNL had aangegeven en het kwam toch via DHL binnen. Geef dan geen keus aan de klant denk ik dan

Martine Timmerman beoordeelde op 2019-06-05

Ik had een groene verstelbare ring gekocht maar die ziet er helaas niet uit zoals op de foto. Je kan er gewoon de bevestiging van de ring door de groene steen zien. Jammer dat er geen foto’s kunnen gepost worden om het verschil eens te laten zien

Reactie van Deoorbel.nl:
Hallo Martine,

De foto's op de site wijken inderdaad af van het origineel. Ik ontvang de ring graag retour. Wij vergoeden de kosten.

Mvg. Jikke Wouda

V Biesbroeck beoordeelde op 2019-06-03

Lode machon beoordeelde op 2019-05-24

jammer van de armband,
de snelle levering was prima maar helaas was de roos op de armband al na een minuut ervan...
dit gemeld en krijg een nieuwe armband toegezonden ,wat een PRIMA service

Reactie van Deoorbel.nl:
Hallo Lode,

O Jee dat is niet de bedoeling. Ik ga een nieuwe voor je bestellen en stuur je die zo snel mogelijk toe. Dit wordt echter niet eerder dan eind volgende week.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijk groeten,
Jikke Wouda