De Gast 78
9801AH Zuidhorn
KvK 02094401

8,8

ieke Andree beoordeelde op 2019-02-15

sympatieke prijzen, snelle levering !

Liudmyla Tovstiuk beoordeelde op 2019-02-12

Ik heb op 7 februari bestelling geplaatst. Vandaag is het 12 februari: en nog steeds heb ik niets ontvangen.. Pas vandaag wordt het pakketje in DHL systeem geregistreerd terwijl "De levertijd van dit artikel is 2-3 werkdagen"...

Beste Mevrouw Tovstiuk,

Wij hebben uw pakket op 8 februari aangeboden aan DHL? Bij het nagaan van de Track en Trace zien we inderdaad dat het pakket pas op 13 februari in het sorteer proces is opgenomen, Wat opvalt is dat er geen voorgaande historie te zien is. Aanbiedingsdatum en opname datum in het proces.

Onze excuses dat uw pakje vertraagd is. Zover ik nu na kan gaan wordt deze vandaag bezorgd op uw adres.

Met vriendelijke groeten,
Jikke Wouda
Deoorbel

Jamie Coert beoordeelde op 2019-02-10

Na 3 dagen produkt in huis. Goed verpakt. Goede prijs- kwaliteit verhouding

tinie vertelman beoordeelde op 2019-02-09

Nancy Kolenbrander beoordeelde op 2019-02-09

Snelle levering en aan verwachting voldaan

Ineke van Uxem beoordeelde op 2019-02-09

A van den Berg beoordeelde op 2019-02-08

leuke oorbellen. snelle levering

Fleur Kanne beoordeelde op 2019-02-08

Ria Klein Nagelvoort-Meijer beoordeelde op 2019-02-07

Snelle levering. Mooie oorbellen. Leuke prijs!

Renate Roest beoordeelde op 2019-02-03

Beste Mevrouw Roest,

Bedankt voor uw toelichting per mail. Wij hebben ondertussen gereageerd via de mail.

manda van der Zon beoordeelde op 2019-02-02

Door de goede recensies hier besteld. De site is wel duidelijk. De producten goed beschreven. Maar de afhandeling laat te wensen over. Pas toen ik na vier dagen vroeg hoever ze waren met versturen, kreeg ik een bericht dat ze verstuurd waren (toevallig) maar volgen via een track/trace systeem werkt niet.
Toen duurde het nog drie dagen voordat ik ze in huis had. Ik heb dus gemengde gevoelens.

Beste Manda,

Bedankt voor je reactie. Je bestelling is binnengekomen op 26 januari om 19:45. In de bestelling was een artikel opgenomen waarvan op de site staat aangegeven dat de levertijd 2-3 dagen is. (Artikel https://www.deoorbel.nl/ringen/zilverkleurig/zilverkleurige-ring-met-kunstparel-verstelbaar-15514.html) Tijdens het bestellen wordt dit nogmaals vermeld. Je bestelling is op 30 januari overgedragen aan PostNL via brievenbuspost (zo voordelig mogelijk verzenden voor de klant, maar zonder track en trace) Ik neem dan ook aan dat je deze zending 1 februari of 2 februari hebt ontvangen.

Onze excuses als dit niet volgens verwachting is gedaan.

Mvg. Jikke Wouda

Ina koetsier beoordeelde op 2019-02-01

Prima vlotte levering, goed product. Tip;soms is het product anders dan verwacht misschien kan de omschrijving iets duidelijker op de site.

Shakira Riupassa beoordeelde op 2019-01-29

S van den doel beoordeelde op 2019-01-29

Een bootbelt besteld, er van uit gegaan en dan twee te ontvangen ( 1 per laars) schoenen koop ik ook niet per stuk maar per paar. Helaas maar 1 ontvangen. Nu heb ik er niets aan.

Beste mevrouw van den Doel,

Wij proberen altijd te vermelden dat de bootbelts per stuk worden verkocht. Onze excuses dat dit niet duidelijk genoeg vermeld was.

Mvg. Jikke Wouda

mhgm van mil beoordeelde op 2019-01-27

Te vreden

Conny Meijer beoordeelde op 2019-01-27

Mooie oorbellen, ook veel clips.Snel in huis, goede service!

Tania De Loose beoordeelde op 2019-01-24

Alles was netjes verpakt.Helaas best lang wachten op de levering.

peter van buggenum beoordeelde op 2019-01-15

Meteen de volgende dag de bestelling in huis. En mooie oorbellen

KH beoordeelde op 2019-01-14

Prima webshop, makkelijk zoeken en bestellen. Vlotte levering !

F.g. de Boer beoordeelde op 2019-01-13