De Gast 78

Anoniem beoordeelde op 2019-09-14

Mona B beoordeelde op 2019-09-07

A Nuyt beoordeelde op 2019-08-31

Annie van der Bij beoordeelde op 2019-08-29

Mooie website, goedkope oorbellen, duidelijke beschrijving, snelle levering, helemaal top!

Ingeborg Capitain beoordeelde op 2019-08-26

Kemira Pietersz beoordeelde op 2019-08-17

Verzendkosten waren veel hoger dan wat de postnl heeft gerekend. Daarnaast kwamen de ontvangen oorbelen niet overeen met de oorbellen die besteld zijn.

Anja Mevissen beoordeelde op 2019-08-12

Goede service en prijs

Juliette Corsten beoordeelde op 2019-08-05

Cindy Rens beoordeelde op 2019-07-26

Snelle levering netjes verpakt met een extra kado’tje erbij.

W Storm beoordeelde op 2019-07-15

Snelle levering . En precies zo als op plaatje .

Manuela Peeters beoordeelde op 2019-07-12

Levertermijn werd niet nageleefd en ik mis van de bestelde en betaalde 3 paar oorbellen nog steeds een paar die dit weekend zou moeten geleverd worden, bijna 2 weken verder?!

Amina Ramdin beoordeelde op 2019-07-08

Witte Oorbellen besteld. Ik ben zeer te vreden. Het was snel geleverd. Top!

Catherine B beoordeelde op 2019-07-07

Prima ervaring bij deze webwinkel. Het bestelde werd keurig na een week geleverd. Ook retourneren was geen probleem. Geld is netjes terug gestort.

Joke de Groot beoordeelde op 2019-07-07

Ineke Zinger beoordeelde op 2019-06-27

Anoniem beoordeelde op 2019-06-22

Oorbellen op een zondag besteld en nadat ik woensdag mailde of het al verstuurd was, kreeg ik vrij snel een reactie dat het opgestuurd was. Uiteindelijk donderdag de oorbellen ontvangen. Geen idee hoelang ik had moeten wachten als ik niet gemaild had.

Reactie van Oorbellenwebshop:
Beste mevrouw Oudenampsen,

Jammer dat we uw vertouwen op proef hebben gesteld. U heeft gelijk. Mogelijk dat dit 1 dag korter gekunt had, U had namelijk twee paar oorbellen besteld waarvan de levertijd 2 dagen is (staat bij het artikel en wordt tijdens het order proces ook weergegeven). Uw bestelling is binnengekomen op zondag 16. De bestelling is verstuurd op woensdag 19 juni.

Met vriendelijke groeten en bedankt voor uw vertrouwen.
Jikke Wouda

Petra Verfuurden beoordeelde op 2019-06-21

Duidelijke site, snelle levering (goed verpakt)

Diana Beverdam beoordeelde op 2019-06-19

Oorbellen worden verkocht voor rood maar ze zijn toch echt roze jammer

Astrid van Doorn beoordeelde op 2019-06-11

fijne site, goede communicatie, mooi product

Sanne Hoogeland beoordeelde op 2019-06-07