Al een paar keer heb ik hier de vrolijk gekleurde oorbellen gevonden die ik graag wilde. Ze kwamen heel snel binnen en vond het bijgesloten extraatje ontzettend attent! Dank jullie wel!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annemarie Irik
- Mariska van Hell
Mooie oorbellen! Mooie kwaliteit. Betrouwbaar zoals op foto staat. Netjes verpakt.
Hoe zou je Oorbellenwebshop beoordelen?
- Nel Habermehl
Hardstikke mooie en fijne oorbellen. Keurig met een plastic dopje zodat oorbel goed blijft zitten.. mooi en met zorg ingepakt,
- G.j. Nauta
Veel keus, mooie prijzen en heel leuk verpakt!
- Nancy Brouwer -Vaas
Goedemorgen kwaliteit voor een leuke prijs. En ook leuk verpakt,dus je krijgt een kadootje 😁
- Martine Lem
Tweede paar oorbellen kwam helemaal kapot aan.