De Gast 78
9801AH Zuidhorn
KvK 02094401

8,7

Paul Kakerissa beoordeelde op 2019-05-23

Snelle levering, goede snelle service en fijn meedenken!

Sabine beoordeelde op 2019-05-16

Alles was in orde en snelle verzending!

Eszter Frauenholz beoordeelde op 2019-05-14

De bestelde oorclips bevielen niet, daarom teruggestuurd. Omdat het terugsturen naar een overkoepekende organisatie is, kan men moeilijk volgen of de terugbetaling goed is gegaan.

Reactie van Deoorclip:
Beste Eszter,

U kunt altijd uw order terug sturen naar ons. Wij verwerken ook uw retour order zonder het door de EU verplichte formulier. Op onze site staat op meerdere plekken vermeld waar uw retour order naar terug kan worden gestuurd en ja dat is naar Asiera de overkoepelende organisatie zo ook als vermeld op de site. Wij hebben uw retour melding via de site op 24-04 j.l. ontvangen en uw pakje op 26-04 ook ontvangen. Uw bedrag is op 26-04 ook retour gestort. De daadwerkelijk storting op uw rekening zal als rentedatum 29-04 hebben.

Mogelijk is dat u ontgaan. Mocht u de betaling niet kunnen vinden dan hoor ik graag nog even van u.

Ik wil u dan ook graag bedanken voor de negatieve reactie.

Mvg. Jikke Wouda

Chantelle Kompier beoordeelde op 2019-05-03

Jolanda Schaap beoordeelde op 2019-04-28

HANS DEN BRABER beoordeelde op 2019-04-26

Ingrid beoordeelde op 2019-04-21

janine snijders beoordeelde op 2019-04-07

Anna Huizenga beoordeelde op 2019-03-30

Directe levering, precies zoals omschreven en precies wat ik zocht! Happy ben ik :)

S beoordeelde op 2019-03-15

Snelle levering en ik ben hierover goed geïnformeerd. Echter de kwaliteit van de producten die ik had besteld waren slecht. 1 paar oorclips al kapot voordat mijn dochter ze in kon doen. Wel jammer dat het paar wat kapot was niet geretourneerd kon worden. Wij konden hier immers niets aan doen. De overige 2 paar geretourneerd zonder deze te openen. Ook dit is verder netjes afgehandeld. Service is prima, maar de kwaliteit vond ik echt te wensen over laten.

Reactie van Deoorclip:
Beste Mevrouw S.

Iets wat direct kapot gaat wordt zover mogelijk door ons vervangen of terug betaald. Kunt u ons een mail sturen en aangeven welk paar oorbellen niet voldoet dan sturen wij u een nieuw paar oorclips toe.

Mvg. Jikke Wouda
Deoorbel.nl

Maria van Marle beoordeelde op 2019-03-14

Bestelling werd direct bevestigd en via latere mail kon ik het volgen . De volgende dag bezorgd.
Heel prettig.
Graag anonniem !

Ria raeyen beoordeelde op 2019-03-07

Alles naar wens, snelle levering

Joke Bruckman beoordeelde op 2019-02-07

Margarita Van droffelaar beoordeelde op 2019-02-01

Makkelijke website en vlotte levering.

w.b. peters beoordeelde op 2019-01-19

Helemaal prima, bezorging kon wat sneller.

Gladys Karta beoordeelde op 2019-01-09

Prima dienstverlening, makkelijk bestellen en de volgende dag geleverd. Dit was bij een eerdere bestelling ook het geval, daarom kwam ik weer terug. Ik ben zeer tevreden.

M van Zoelen beoordeelde op 2019-01-08

Beschrijf in het kort uw ervaring?? Zou u in het kort uw ervaring willen beschrijven, klinkt wat vriendelijker. Verder prima in orde. Levering netjes binnen enkele dagen ondanks eindejaarsdrukte. Klipoorbellen bevallen prima.

Wemmara van Venrooij beoordeelde op 2018-12-27

Mariska Essen beoordeelde op 2018-12-22