De Gast 78
9801AH Zuidhorn
KvK 02094401

8,8

w.b. peters beoordeelde op 2019-01-19

Helemaal prima, bezorging kon wat sneller.

Gladys Karta beoordeelde op 2019-01-09

Prima dienstverlening, makkelijk bestellen en de volgende dag geleverd. Dit was bij een eerdere bestelling ook het geval, daarom kwam ik weer terug. Ik ben zeer tevreden.

M van Zoelen beoordeelde op 2019-01-08

Beschrijf in het kort uw ervaring?? Zou u in het kort uw ervaring willen beschrijven, klinkt wat vriendelijker. Verder prima in orde. Levering netjes binnen enkele dagen ondanks eindejaarsdrukte. Klipoorbellen bevallen prima.

Wemmara van Venrooij beoordeelde op 2018-12-27

Mariska Essen beoordeelde op 2018-12-22

HILDE DE BRUYN beoordeelde op 2018-12-20

Lia van der Helm Rosbergen beoordeelde op 2018-12-13

R Koemeester beoordeelde op 2018-12-13

Henk Wouda beoordeelde op 2018-12-13

Viviane NoƩ beoordeelde op 2018-12-12

Heel blij dat er zo'n grote keuze aan klipsen is! Vrij tevreden doch bij voormalige bestelling was er snel een oorbel stuk maar heb toen niets ondernomen! Ik wacht deze lading af en breng jullie op de hoogte zodra dit zich eventueel opnieuw zou voordoen!. Ik ben er echter van overtuigd dat dit met een goede service zal behandeld worden!
Vriendelijke groeten,
Viv

Reactie van Deoorclip:
Beste Viviane,

Bedankt voor je reactie. Jammer om te horen dat een oorclips stuk is gegaan. Wellicht kunnen we je nog helpen aan een vervanger. Kun je ons een mail sturen met het nummer van de oorclips die stuk is. Dan gaan wij kijken of we die kunnen naleveren / vervangen.

Jikke Wouda

Pim van Meeuwen-den hollander beoordeelde op 2018-12-10

Snelle levering en mooie oorbellen ontvangen!

Ac Dictus beoordeelde op 2018-12-09

Super snelle verzending en goede service

Carola Hartman beoordeelde op 2018-12-09

Had oorclips besteld als verjaardag kado. Moest paar dagen wachten ivm Sinterklaas drukte,maar jarige was er heel blij mee. Ben tevreden.

Corine Huormann beoordeelde op 2018-12-03

Mila Austen beoordeelde op 2018-11-30

snelle levering. Goed product. Zeer tevreden.

Astrid Seuren-Bömer beoordeelde op 2018-11-29

Snelle levering. Leuke oorclips, aantrekkelijk geprijsd!

Anita van Dam beoordeelde op 2018-10-28

Snelle levering en prijs - kwaliteit verhouding ook prima!
Heel blij met de oorbellen.