Bijenkorf 66

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Danika Hoberth beoordeelde op 2019-07-21

Perfect

Reactie van Deugniet en Co:
Lieve Danika, Wat ontzettend leuk om te horen! Veel plezier met het bestelde item en wie weet tot ziens! Liefs, Team Deugniet en Co

Ramona beoordeelde op 2019-06-04

Erg tevreden.

Sanne beoordeelde op 2019-05-31

Ik heb bij Deugniet en Co al meerdere items besteld , ben blij met de kwaliteit en ook niet geheel onbelangrijk: je krijgt wat je ziet!, het product is niet ineens anders van kleur o.i.d. :)
Snelle levering en netjes verpakt. Ik bestel hier zeker nog vaker.

Reactie van Deugniet en Co:
Hier worden wij blij van! We love our customers! Sanne lief dat je een beoordeling hebt geplaatst. Tot de volgende keer! Liefs,Team Deugniet en Co

Denica beoordeelde op 2019-05-31

Super leuke en originele spullen. Echte aanrader!

Reactie van Deugniet en Co:
Wat leuk om te horen Denica! Bedankt voor je beoordeling. Liefs, Team Deugniet en Co