Ketelven 1
5464PS Veghel
(+31) (0)413-397007
KvK 16019268

Barbara Erkens beoordeelde op 2019-05-31

Zeer klantvriendelijk, denken met je mee. Je wordt nauwkeurig op de hoogte gehouden wat betreft de status van de bestelling.

Beste Barbara,

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. We bedanken u voor het plaatsen van een beoordeling en wensen u nog veel plezier met uw aankoop.

Jelte TImmer beoordeelde op 2019-05-31

Beste Jelte,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een positieve beoordeling!

Dennis van Oorsouw beoordeelde op 2019-05-18

Geachte heer van Oorsouw,

Hartelijk dank voor het plaatsen van een beoordeling. We wensen u nog veel plezier met uw aankoop

Claudio Riffeser beoordeelde op 2019-04-29

Geachte heer Riffeser,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw recensie op Webwinkelkeur

Patrick Maes beoordeelde op 2019-04-27

Geachte heer Maes,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een beoordeling

L Lageveen beoordeelde op 2019-03-29

Lang moeten wachten op bestelling.

Geachte heer/mevrouw Lageveen,

Het spijt ons om te horen dat u niet tevreden bent over over de levertijd van uw bestelling. Helaas hadden we de door u bestelde producten niet op voorraad en duurde het bij het fabriek ook wat langer dan normaal. We hebben u op de hoogte gebracht van deze wat langere levertijd.

Uiteindelijk heeft u totaal 10 dagen moeten wachten op uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak.

We hopen dat u verder tevreden bent over de door ons geleverde producten en we wensen u nog veel plezier met uw aankoop.

Pieter Vermeulen beoordeelde op 2019-01-17

Beste Pieter Vermeulen,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een vijf sterren beoordeling

Ginette Blom beoordeelde op 2019-01-12

Geachte mevrouw Blom,

Bedankt voor het plaatsen van een positieve review

Anouk Linssen beoordeelde op 2019-01-12

Geachte mevrouw Linssen,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een review

Rob de Ruijter beoordeelde op 2019-01-11

Prima en snelle levering!

Geachte heer de Ruijter,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een positieve beoordeling. We wensen u nog veel plezier met uw aankoop

Ellen Van ginkel beoordeelde op 2018-12-28

Erg goede service. Kreeg steeds duidelijk mailtje waarin stond wanneer ik de deurkrukken kon verwachten en de daadwerkelijke bevestiging dat ze verzonden waren vanuit Italië. Vervolgens ook snelle reacties op mijn vragen.

1 klein minpuntje: bij het slot stond vermeld dat het een set was. Ik heb de aanname gedaan dat dit incl deurkruk was, maar dat bleek dus niet het geval. Slot en deurkruk dienen dus apart besteld te worden.

Beste mevrouw van Ginkel,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring met Deurkrukken Online en het geven van feedback. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service.

Over uw feedback:

U heeft een vrij- en bezet garnituur besteld en deze wordt als set geleverd. Bij een vrij- en bezet garnituur bedoelen wij met een set dat het om een binnen en buitenkant gaat. Dit om verwarring te voorkomen met onze sleutel en cilinderrozetten die per stuk geleverd worden.

We gaan kijken of we onze productbeschrijvingen nog duidelijker kunnen maken.

Hartelijk bedankt voor de feedback. We wensen u nog veel plezier met uw aankoop.

Irene Wiggers beoordeelde op 2018-12-21

Heldere communicatie, snelle levering.

Geachte mevrouw Wiggers,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van uw ervaring met Deurkrukken Online. We wensen u veel plezier met uw aankoop en fijne feestdagen.

Marga Bakker beoordeelde op 2018-12-15

Had eerst verkeerde krukken besteld. Kreeg van de klantenservice een link waar het goede artikel te vinden was.
Zeer snelle bezorging s middags besteld, volgende dag in huis.

Geachte mevrouw Bakker,

Wij zijn zeer dankbaar voor uw positieve beoordeling en vinden het fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. We wensen u veel plezier met uw aankoop.

Sandra Avet beoordeelde op 2018-12-10

Geachte mevrouw Avet,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen uw positieve beoordeling.

Steven Blank beoordeelde op 2018-11-12

Geachte heer Blank,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een positieve beoordeling voor Deurkrukken Online.

Merlijn Uyttersprot beoordeelde op 2018-10-30

Geachte heer Uyttersprot,

Bedankt voor het plaatsen van een positieve beoordeling.

Michelle Hopkins beoordeelde op 2018-10-13

Geachte mevrouw Hopkins,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling

Willem-Jan Cramer beoordeelde op 2018-10-01

Boven verwachting. Snelle uitlevering!

Geachte heer Cramer,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken

Koenraad Ruys beoordeelde op 2018-09-14

Qua levering en opvolging zeer tevreden.
De krukken zijn echter minder goed afgewerkt dan aanvankelijk gedacht.

Geachte heer Ruys,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling met feedback.

We vinden het jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent over de afwerking van de grepen. Dit hoort natuurlijk wel een beetje bij de industriƫle look van dit product.

We hopen dat u verder wel tevreden bent over uw nieuwe grepen. Zo niet mag u ze uiteraard retourneren en kijken wij graag samen met u voor een passend alternatief.

de heer Klinkhamer beoordeelde op 2018-09-02

Geachte heer Klinkhamer,

Fijn om te zien dat u blij bent met onze garantie service. Nu kunt u er hopelijk weer een lange tijd mee vooruit.