Ketelven 1
5464PS Veghel
(+31) (0)413-397007
KvK 16019268

Peter Grondhuis beoordeelde op 2018-03-06

Goede, snelle service en duidelijke communicatie

Beste Peter,

Bedankt voor je leuke en positieve beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat je zo tevreden bent en wensen je veel plezier met je aankoop.

Kate Hoyle beoordeelde op 2017-09-04

Good service. Deurkrukken Online was able to provide hard-to-find Fusital sleutel rozets. Free postal service. However, NO INSTRUCTIONS SENT!

Dear Kate,

Thank you for your positive review! We are pleased to hear that you are happy with our products and service.

We are sorry to hear that you were disappointed that you did not receive installation instructions for the products. These are normally supplied together with door handles and not with separate rosses.

We have sent you an email with the instructions attached. Please let us know if you have further questions.

Marc Vermeire beoordeelde op 2017-08-21

Alles is verlopen zoals voorzien .

Beste Marc,

Fijn dat je tevreden bent.

We wensen je veel plezier met je aankopen

HBC Fusers beoordeelde op 2017-04-19

Snelle en professionele levering, goede service. Snel reactie bij vragen. Uitstekende, degelijke kwaliteit.

Anoniem beoordeelde op 2017-03-07

2 paar deurkrukken besteld. Kreeg bericht dat ze helaas niet op vooraad waren. Maar werden alsnog netjes binnen 3 weken geleverd. Vanwege de lage prijs vond ik het wel de moeite waard om even te wachten.