Ketelven 1
(+31) (0)413-397007
KvK 16019268

Pieter Vermeulen beoordeelde op 2019-01-17

Beste Pieter Vermeulen,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een vijf sterren beoordeling

Ginette Blom beoordeelde op 2019-01-12

Geachte mevrouw Blom,

Bedankt voor het plaatsen van een positieve review

Anouk Linssen beoordeelde op 2019-01-12

Geachte mevrouw Linssen,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een review

Rob de Ruijter beoordeelde op 2019-01-11

Prima en snelle levering!

Geachte heer de Ruijter,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een positieve beoordeling. We wensen u nog veel plezier met uw aankoop

Ellen Van ginkel beoordeelde op 2018-12-28

Erg goede service. Kreeg steeds duidelijk mailtje waarin stond wanneer ik de deurkrukken kon verwachten en de daadwerkelijke bevestiging dat ze verzonden waren vanuit Italië. Vervolgens ook snelle reacties op mijn vragen.

1 klein minpuntje: bij het slot stond vermeld dat het een set was. Ik heb de aanname gedaan dat dit incl deurkruk was, maar dat bleek dus niet het geval. Slot en deurkruk dienen dus apart besteld te worden.

Beste mevrouw van Ginkel,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring met Deurkrukken Online en het geven van feedback. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service.

Over uw feedback:

U heeft een vrij- en bezet garnituur besteld en deze wordt als set geleverd. Bij een vrij- en bezet garnituur bedoelen wij met een set dat het om een binnen en buitenkant gaat. Dit om verwarring te voorkomen met onze sleutel en cilinderrozetten die per stuk geleverd worden.

We gaan kijken of we onze productbeschrijvingen nog duidelijker kunnen maken.

Hartelijk bedankt voor de feedback. We wensen u nog veel plezier met uw aankoop.

Irene Wiggers beoordeelde op 2018-12-21

Heldere communicatie, snelle levering.

Geachte mevrouw Wiggers,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van uw ervaring met Deurkrukken Online. We wensen u veel plezier met uw aankoop en fijne feestdagen.

Marga Bakker beoordeelde op 2018-12-15

Had eerst verkeerde krukken besteld. Kreeg van de klantenservice een link waar het goede artikel te vinden was.
Zeer snelle bezorging s middags besteld, volgende dag in huis.

Geachte mevrouw Bakker,

Wij zijn zeer dankbaar voor uw positieve beoordeling en vinden het fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. We wensen u veel plezier met uw aankoop.

Sandra Avet beoordeelde op 2018-12-10

Geachte mevrouw Avet,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen uw positieve beoordeling.

Steven Blank beoordeelde op 2018-11-12

Geachte heer Blank,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een positieve beoordeling voor Deurkrukken Online.

Merlijn Uyttersprot beoordeelde op 2018-10-30

Geachte heer Uyttersprot,

Bedankt voor het plaatsen van een positieve beoordeling.

Michelle Hopkins beoordeelde op 2018-10-13

Geachte mevrouw Hopkins,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling

Willem-Jan Cramer beoordeelde op 2018-10-01

Boven verwachting. Snelle uitlevering!

Geachte heer Cramer,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken

Koenraad Ruys beoordeelde op 2018-09-14

Qua levering en opvolging zeer tevreden.
De krukken zijn echter minder goed afgewerkt dan aanvankelijk gedacht.

Geachte heer Ruys,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling met feedback.

We vinden het jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent over de afwerking van de grepen. Dit hoort natuurlijk wel een beetje bij de industriƫle look van dit product.

We hopen dat u verder wel tevreden bent over uw nieuwe grepen. Zo niet mag u ze uiteraard retourneren en kijken wij graag samen met u voor een passend alternatief.

de heer Klinkhamer beoordeelde op 2018-09-02

Geachte heer Klinkhamer,

Fijn om te zien dat u blij bent met onze garantie service. Nu kunt u er hopelijk weer een lange tijd mee vooruit.

Floor Klein beoordeelde op 2018-07-14

Beste Floor,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.

Hans van der Wel beoordeelde op 2018-07-08

Geleverde producten van zeer goede kwaliteit, jammer dat wij 10 dagen moesten wachten omdat het bestelde niet op voorraad was, is overigens onmiddellijk mee gedeeld na bestelling.

Beste Hans,

Hartelijk bedankt voor uw positieve recensie. Door de omvang en de diversiteit van de producten en variaties is het helaas niet altijd mogelijk om bestellingen uit voorraad te leveren. Uiteraard brengen we onze klanten netjes op de hoogte van de levertijd en doen wij ons best om de producten zo snel mogelijk te kunnen leveren.

Ik wens u veel plezier met uw aankoop.

Ralf Lussenburg beoordeelde op 2018-07-06

Beste Ralf,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Ik wens u veel plezier met uw aankoop

Anne-Marie Delrue beoordeelde op 2018-07-01

Beste Anne-Marie,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. We wensen u veel plezier met uw aankoop.

J van den Eijnden beoordeelde op 2018-05-14

Beste J,

Hartelijk bedankt voor uw positie beoordeling voor Deurkrukken Online. Ik wens u nog veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

Annemiek Geneste beoordeelde op 2018-04-22

Beste Annemiek,

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Ik wens u nog veel plezier met uw aankopen