Ketelven 1
KvK 16019268

9,1

Steven Blank beoordeelde op 2018-11-12

Geachte heer Blank,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een positieve beoordeling voor Deurkrukken Online.

Merlijn Uyttersprot beoordeelde op 2018-10-30

Geachte heer Uyttersprot,

Bedankt voor het plaatsen van een positieve beoordeling.

Michelle Hopkins beoordeelde op 2018-10-13

Geachte mevrouw Hopkins,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling

Willem-Jan Cramer beoordeelde op 2018-10-01

Boven verwachting. Snelle uitlevering!

Geachte heer Cramer,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken

Koenraad Ruys beoordeelde op 2018-09-14

Qua levering en opvolging zeer tevreden.
De krukken zijn echter minder goed afgewerkt dan aanvankelijk gedacht.

Geachte heer Ruys,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling met feedback.

We vinden het jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent over de afwerking van de grepen. Dit hoort natuurlijk wel een beetje bij de industriƫle look van dit product.

We hopen dat u verder wel tevreden bent over uw nieuwe grepen. Zo niet mag u ze uiteraard retourneren en kijken wij graag samen met u voor een passend alternatief.

de heer Klinkhamer beoordeelde op 2018-09-02

Geachte heer Klinkhamer,

Fijn om te zien dat u blij bent met onze garantie service. Nu kunt u er hopelijk weer een lange tijd mee vooruit.

Floor Klein beoordeelde op 2018-07-14

Beste Floor,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.

Hans van der Wel beoordeelde op 2018-07-08

Geleverde producten van zeer goede kwaliteit, jammer dat wij 10 dagen moesten wachten omdat het bestelde niet op voorraad was, is overigens onmiddellijk mee gedeeld na bestelling.

Beste Hans,

Hartelijk bedankt voor uw positieve recensie. Door de omvang en de diversiteit van de producten en variaties is het helaas niet altijd mogelijk om bestellingen uit voorraad te leveren. Uiteraard brengen we onze klanten netjes op de hoogte van de levertijd en doen wij ons best om de producten zo snel mogelijk te kunnen leveren.

Ik wens u veel plezier met uw aankoop.

Ralf Lussenburg beoordeelde op 2018-07-06

Beste Ralf,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Ik wens u veel plezier met uw aankoop

Anne-Marie Delrue beoordeelde op 2018-07-01

Beste Anne-Marie,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. We wensen u veel plezier met uw aankoop.

J van den Eijnden beoordeelde op 2018-05-14

Beste J,

Hartelijk bedankt voor uw positie beoordeling voor Deurkrukken Online. Ik wens u nog veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

Annemiek Geneste beoordeelde op 2018-04-22

Beste Annemiek,

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Ik wens u nog veel plezier met uw aankopen

Hans Wieferink beoordeelde op 2018-03-30

Beste Hans.

Fijn om te zien dat je tevreden bent over het door ons geleverde product. Ik wens je nog veel plezier met je aankoop

Peter Grondhuis beoordeelde op 2018-03-06

Goede, snelle service en duidelijke communicatie

Beste Peter,

Bedankt voor je leuke en positieve beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat je zo tevreden bent en wensen je veel plezier met je aankoop.

Dorien Linthout beoordeelde op 2018-02-27

Beste Dorien Linthout,

Bedankt voor je 5-sterren beoordeling en we wensen je veel plezier met je aankoop.

Hans Cleef beoordeelde op 2017-10-10

Beste Hans,

Bedankt voor het plaatsen van een positieve recensie. We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service.

Sam Faes beoordeelde op 2017-09-18

Beste Sam,

Hartelijk bedankt voor de positieve recensie, we wensen je veel plezier met de aankopen.

Kate Hoyle beoordeelde op 2017-09-04

Good service. Deurkrukken Online was able to provide hard-to-find Fusital sleutel rozets. Free postal service. However, NO INSTRUCTIONS SENT!

Dear Kate,

Thank you for your positive review! We are pleased to hear that you are happy with our products and service.

We are sorry to hear that you were disappointed that you did not receive installation instructions for the products. These are normally supplied together with door handles and not with separate rosses.

We have sent you an email with the instructions attached. Please let us know if you have further questions.

Marc Vermeire beoordeelde op 2017-08-21

Alles is verlopen zoals voorzien .

Beste Marc,

Fijn dat je tevreden bent.

We wensen je veel plezier met je aankopen

J.M. van der Veen beoordeelde op 2017-06-17