DeurStijl Projecten

DeurStijl Projecten

Als architect, interieurbouwer, aannemer, keukenspecialist of particulier is uw streven natuurlijk dat uw project er tot in detail perfect uitziet en tot in de puntjes klopt. Met name de keuze van het hang- en sluitwerk kan hierbij zeer bepalend zijn. Niet alleen voor het oog opvallend, maar zeker ook in het gevoel aangenaam. Het prettige handcontact met een deurkruk, het soepele openen en sluiten van een deur en zelfs het solide klikje bij het sluiten en vergrendelen van een slot zorgen vaak ongemerkt voor dat aangename gevoel van kwaliteit. Of het nu gaat om stijlvol weerbestendig deur- en raambeslag voorzien van alle vereiste veiligheidskeurmerken, of bijpassend deur- en meubelbeslag voor het interieur, DeurStijl Projecten richt zich met een zeer ruime collectie kwaliteitsdeurbeslag speciaal op deze markt. Van de beroemde moderne designlijnen van ontwerpers als o.a. Libeskind, Citerio, Marcel Wanders... en populaire stijlklassiekers zoals o.a. Bauhaus, Chemin de Fer, of een ontwerp van Mies van der Rohe... tot en met een eigen strakke lijn ‘DeurStijl Selections’: DeurStijl heeft het allemaal in huis.

Laat u inspireren door de ruime keuze en het professionele advies van DeurStijl Projecten!
Deurbeslag, Meubelbeslag, Deurkrukken (deurklinken)
De zekerheden van http://www.deurstijl.com
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017