Ketelven 1
5464PS Veghel
+31) (0)413-397006
KvK 16019268

K. M. beoordeelde op 2018-07-29

Prima. Zeer mooi product. Vriendelijke klantenservice. Correcte & snelle levering.

Beste K.M.

Hartelijk bedankt voor uw positieve recensie. Fijn dat u blij bent met uw producten en tevreden bent over onze service. Ik wens u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

Maureen Appel beoordeelde op 2018-07-23

Snel en netjes geleverd en ziet er mooi uit.

Beste Maureen,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling met leuke tekst. We vinden het fijn om te horen dat u zo tevreden bent. We wensen u nog veel plezier met uw aankoop.

Marc Asman beoordeelde op 2018-07-15

Via de klantendienst kreeg ik duidelijke informatie wat betreft het deurbeslag dat ik wilde bestellen. Een vlotte levering. Zeer goede kwaliteit.

Beste Marc,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u wat aan de informatie van onze klantenservice heeft gehad bij het plaatsen van uw bestelling. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

L.W. Punt beoordeelde op 2018-07-10

Beste L.W. Punt,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Ik wens u veel plezier met uw Wagenfeld deurkrukken.

Selma Schupper beoordeelde op 2018-06-25

Beste Selma,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. We wensen u nog veel plezier met uw aankopen.

Terry Maas beoordeelde op 2018-06-16

Snel en netjes!

Beste Terry,

Fijn om te horen dat u blij bent met uw buffer. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.

Erwin Mommers beoordeelde op 2018-06-12

Beste Erwin,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling.

Michiel Patijn beoordeelde op 2018-06-10

Goede website. Gemakkelijke bestelling. Binnen 24 uur in huis.

Beste Michiel,

Hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat je onze website goed vindt en gemakkelijk kon bestellen. We wensen je veel plezier met je nieuwe deurkrukken.

Giulia M Stellari beoordeelde op 2018-06-10

Dear Giulia,

Thank you for your positive review. We hope you enjoy your purchase.

Herald van de Bunt beoordeelde op 2018-06-04

Beste Herald,

Hartelijk bedankt voor uw bestellingen en positieve beoordeling.

Ik wens u veel plezier met uw aankopen.

Niels Schelleman beoordeelde op 2018-06-01

Beste Niels,

Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankopen.

Pieter van den Broek beoordeelde op 2018-05-28

Beste Pieter,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling

J.R.D van Druten beoordeelde op 2018-05-20

Beste J.R.D van Druten,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling.

Han Savelkoel beoordeelde op 2018-05-18

Fraaie deurklinken en schilden. Snel geleverd en een probleem met te korte stift is snel opgelost. We konden de klink terugsturen en kregen kosteloos een nieuwe stift gemonteerd. Binnen een paar dagen geregeld.
Wat ik mis op de site is gedetailleerde informatie over maatvoering.

Beste Han,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling en nuttige feedback! Wij gaan kijken hoe we de informatie over maatvoering beter kunnen aangeven zodat het allemaal helemaal duidelijk is.

Ik wens u veel plezier met uw deurkrukken.

Raymond Haije beoordeelde op 2018-04-22

Beste Raymond,

Bedankt voor je beoordeling. Nogmaals excuses voor de foutieve levering/ kleine beschadiging. We hopen dat alles naar tevredenheid is opgelost.

Henk van der Meij beoordeelde op 2018-04-13

Correcte en snelle levering en goede kwaliteit

Beste Henk,

Bedankt voor je feedback! We vinden het fijn om te horen dat je blij bent met onze snelle levering en de kwaliteit van onze producten. Ik wens je nog veel plezier met je deurkrukken.

Rinda de Hoop beoordeelde op 2018-04-07

Beste Rinda,

Leuk om te horen dat je tevreden bent over de door ons geleverde producten. Ik wens je nog veel plezier met je aankoop

Niels Walters beoordeelde op 2018-03-23

Beste Niels,

Bedankt voor je positieve recensie en veel plezier met je aankoop.

Willem Doorn beoordeelde op 2018-03-18

Mooie producten en uitstekende service. Kundige en zeer prettige klantenservice.

Beste Willem,

Goed om te horen dat je tevreden bent met onze (klanten)service, en bedankt voor deze leuke en positieve beoordeling!

Jos Lechner beoordeelde op 2018-03-09

Beste Jos,

Bedankt voor de positieve beoordeling, we wensen je veel plezier met je aankoop.