Ketelven 1
+31) (0)413-397006
KvK 16019268

C.A. van Uden beoordeelde op 2019-04-15

Geachte heer/mevrouw van Uden,

Hartelijk dank voor het plaatsen van een recensie voor Die Originale

Peter Knapen beoordeelde op 2019-04-15

dinsdag bestel en dinsdag geleverd!

Geachte heer Knapen,

Bedankt voor het delen van uw ervaring met Die Originale. We vinden het fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en wensen u nog veel plezier met uw aankoop.

Koen Weimar beoordeelde op 2019-04-08

Geachte heer Weimar,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een positieve beoordeling

Piet Hagens beoordeelde op 2019-04-08

Geachte heer Hagens,

Bouwbedrijf Wicherson beoordeelde op 2019-03-30

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van een beoordeling

Robert Jansen beoordeelde op 2019-03-23

De verende rozetten gingen na montage stuk. Geen montagehandleiding. Mogelijk montagefout. Na klacht werd ik direct gebeld en kreeg nieuwe veerhuizen. Goede service

Geachte heer Jansen,

Bedankt voor het delen van uw ervaring met Die Originale. Vervelend om te horen dat je in eerste instantie ontevreden was over het door ons geleverde product.

Gelukkig heeft mijn collega u verder kunnen helpen. Ook staat het maken van een montagehandleiding nog hoog op onze to-do list. Deze gaat er hopelijk snel komen.

Ik wens u nog veel plezier met uw aankoop.

Herman Jocquet beoordeelde op 2019-03-20

Geachte heer Jocquet,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een positieve beoordeling

Mirjam van der Heyden beoordeelde op 2019-03-13

Geachte mevrouw van der Heyden,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring met Die Originale

André Everaars beoordeelde op 2019-03-03

Geachte heer Everaars,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring

R. Van Rijn beoordeelde op 2019-02-18

Alle artikelen keurig en snel geleverd, deel retour omdat dit niet was wat wij zochten,en keurig retour genomen.
voordat we retourzending deden ook nog gevraagd voor alternatieven en steeds snel antwoord /advies gehad.

Geachte heer van Rijn,

Hartelijk bedankt voor uw leuke beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u zo tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurbeslag

R van de Ven beoordeelde op 2019-02-15

Geachte R van de Ven,

Bedankt voor het plaatsten van een beoordeling

Moshe Grunhut beoordeelde op 2019-02-03

Geachte heer Grunhut,

Wouter Schep beoordeelde op 2019-02-02

Deurkrukken en slotplaatjes besteld. Voldoen aan de verwachting, degelijke en mooie kwaliteit. Zeer netjes verpakt.

Geachte heer Schep,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring met Die Originale. We wensen u nog veel plezier met uw aankoop

Guido Everaert beoordeelde op 2019-01-26

Ik heb na vijf dagen nog niets ontvangen terwijl ik een bericht kreeg dat ze de dag na de bestelling zouden leveren. Blijkbaar bewaart GLS het pakket in hun depot en leveren ze niet wegens onbekende reden.

Geachte heer Everaert,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons zeer dat uw pakket nog niet is af geleverd. Jammer dat u niet eerder contact met ons heeft opgenomen, dan hadden wij eerder actie kunnen ondernemen.

Helaas kunnen we in het weekeinde geen contact opnemen met GLS, maar zullen dat maandagochtend meteen doen.

We zien wel via track en trace dat uw adres “niet bereikbaar” zou zijn? We nemen maandag contact op met GLS en houden u op de hoogte.

Studio Linse beoordeelde op 2019-01-24

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor het delen van uw ervaring met Die Originale

Th. Hansen beoordeelde op 2019-01-17

Gekregen wat we er van verwacht hadden .
Snel geleverd zeer tevreden .

Beste Th. Hansen,

Bedankt voor het plaatsen van een positieve beoordeling. We wensen u veel plezier met uw aankoop.

Douwe Wiersma beoordeelde op 2019-01-09

Geachte heer Wiersma,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een 5-sterren beoordeling

R Tadema beoordeelde op 2019-01-09

Geachte heer/mevrouw Tadema,

FS beoordeelde op 2019-01-06

Snel, goede kwaliteit, prima service

Geachte,

Bedankt voor het plaatsen van een positieve beoordeling. We wensen u nog veel plezier met uw nieuwe deurkrukken

Ellen Gitz beoordeelde op 2019-01-05

snel in huis en goede kwaliteit

Geachte mevrouw Gitz,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring met Die Originale. We zijn u zeer dankbaar