Ketelven 1
+31) (0)413-397006
KvK 16019268

Theo van Kaam beoordeelde op 2019-06-15

Beste Theo,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van uw ervaring

Maria Monasso beoordeelde op 2019-06-07

Hele fijne service in de communicatie, bestelling en de afhandeling daarvan, inclusief de retourzending.

Beste Maria,

Erg fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Dank voor het plaatsen van een positieve beoordeling

Stefan Kaandorp beoordeelde op 2019-05-26

Geachte heer Kaandorp,

Bedankt voor uw beoordeling!

Mariette Vink-Nooteboom beoordeelde op 2019-05-08

deurklinken pasten niet op een nieuw standaard binnenslot. Dit binnenslot iets moest aangepast worden. Afstand deurkruk-cilinderslotopening leek net niet goed (55mm)

Geachte mevrouw Vink-Nooteboom,

Het spijt ons om te horen dat u niet tevreden bent over de door ons geleverde producten. Het is ons echter nog niet helemaal duidelijk wat precies het probleem is. Graag zouden we wat meer informatie van u ontvangen zodat wij dit probleem beter kunnen begrijpen en indien nog nodig het probleem voor u kunnen oplossen.

We nemen contact met u op

Onze excuses voor het ongemak

Olaf beoordeelde op 2019-05-06

Vriendelijke mensen. Ik wilde mijn bestelling wijzigen en dit verliep soepel. Snel contact en meedenken wanneer ze pakket verzenden zodat het op de juiste dag voor ons aan komt. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Beste Olaf,

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over het contact dat u met ons gehad hebt ben over onze service. We wensen u alvast veel plezier met uw aankoop

Maria Martens beoordeelde op 2019-04-23

Geachte mevrouw Martens,

Onze dank voor het plaatsen van een positieve beoordeling!

C.A. van Uden beoordeelde op 2019-04-15

Geachte heer/mevrouw van Uden,

Hartelijk dank voor het plaatsen van een recensie voor Die Originale

Peter Knapen beoordeelde op 2019-04-15

dinsdag bestel en dinsdag geleverd!

Geachte heer Knapen,

Bedankt voor het delen van uw ervaring met Die Originale. We vinden het fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en wensen u nog veel plezier met uw aankoop.

Koen Weimar beoordeelde op 2019-04-08

Geachte heer Weimar,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een positieve beoordeling

Piet Hagens beoordeelde op 2019-04-08

Geachte heer Hagens,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een beoordeling

Bouwbedrijf Wicherson beoordeelde op 2019-03-30

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van een beoordeling

Robert Jansen beoordeelde op 2019-03-23

De verende rozetten gingen na montage stuk. Geen montagehandleiding. Mogelijk montagefout. Na klacht werd ik direct gebeld en kreeg nieuwe veerhuizen. Goede service

Geachte heer Jansen,

Bedankt voor het delen van uw ervaring met Die Originale. Vervelend om te horen dat je in eerste instantie ontevreden was over het door ons geleverde product.

Gelukkig heeft mijn collega u verder kunnen helpen. Ook staat het maken van een montagehandleiding nog hoog op onze to-do list. Deze gaat er hopelijk snel komen.

Ik wens u nog veel plezier met uw aankoop.

Herman Jocquet beoordeelde op 2019-03-20

Geachte heer Jocquet,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een positieve beoordeling

Mirjam van der Heyden beoordeelde op 2019-03-13

Geachte mevrouw van der Heyden,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring met Die Originale

André Everaars beoordeelde op 2019-03-03

Geachte heer Everaars,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring

R. Van Rijn beoordeelde op 2019-02-18

Alle artikelen keurig en snel geleverd, deel retour omdat dit niet was wat wij zochten,en keurig retour genomen.
voordat we retourzending deden ook nog gevraagd voor alternatieven en steeds snel antwoord /advies gehad.

Geachte heer van Rijn,

Hartelijk bedankt voor uw leuke beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u zo tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurbeslag

R van de Ven beoordeelde op 2019-02-15

Geachte R van de Ven,

Bedankt voor het plaatsten van een beoordeling

Moshe Grunhut beoordeelde op 2019-02-03

Geachte heer Grunhut,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een beoordeling

Wouter Schep beoordeelde op 2019-02-02

Deurkrukken en slotplaatjes besteld. Voldoen aan de verwachting, degelijke en mooie kwaliteit. Zeer netjes verpakt.

Geachte heer Schep,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring met Die Originale. We wensen u nog veel plezier met uw aankoop

Guido Everaert beoordeelde op 2019-01-26

Ik heb na vijf dagen nog niets ontvangen terwijl ik een bericht kreeg dat ze de dag na de bestelling zouden leveren. Blijkbaar bewaart GLS het pakket in hun depot en leveren ze niet wegens onbekende reden.

Geachte heer Everaert,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons zeer dat uw pakket nog niet is af geleverd. Jammer dat u niet eerder contact met ons heeft opgenomen, dan hadden wij eerder actie kunnen ondernemen.

Helaas kunnen we in het weekeinde geen contact opnemen met GLS, maar zullen dat maandagochtend meteen doen.

We zien wel via track en trace dat uw adres “niet bereikbaar” zou zijn? We nemen maandag contact op met GLS en houden u op de hoogte.