Ketelven 1
5464PS Veghel
+31) (0)413-397006
KvK 16019268

Han Savelkoel beoordeelde op 2018-05-18

Fraaie deurklinken en schilden. Snel geleverd en een probleem met te korte stift is snel opgelost. We konden de klink terugsturen en kregen kosteloos een nieuwe stift gemonteerd. Binnen een paar dagen geregeld.
Wat ik mis op de site is gedetailleerde informatie over maatvoering.

Beste Han,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling en nuttige feedback! Wij gaan kijken hoe we de informatie over maatvoering beter kunnen aangeven zodat het allemaal helemaal duidelijk is.

Ik wens u veel plezier met uw deurkrukken.

Henk van der Meij beoordeelde op 2018-04-13

Correcte en snelle levering en goede kwaliteit

Beste Henk,

Bedankt voor je feedback! We vinden het fijn om te horen dat je blij bent met onze snelle levering en de kwaliteit van onze producten. Ik wens je nog veel plezier met je deurkrukken.

Willem Doorn beoordeelde op 2018-03-18

Mooie producten en uitstekende service. Kundige en zeer prettige klantenservice.

Beste Willem,

Goed om te horen dat je tevreden bent met onze (klanten)service, en bedankt voor deze leuke en positieve beoordeling!

M Broekma beoordeelde op 2018-01-17

Superservice!

Beste M Broekman,

Hartelijk bedankt voor het positieve recensie! We vinden het fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze producten en service.

Fabienne Six beoordeelde op 2017-11-07

uitstekend !

Beste Fabienne,

Hartelijk bedankt voor je recensie en veel plezier met de deurkrukken!

Lieke van den Berg beoordeelde op 2017-09-21

Prima

Beste Lieke,

Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent.

We wensen je veel plezier met je aankoop

Wim Findhammer beoordeelde op 2017-09-06

Goed advies en snelle levering

Beste Wim,

Fijn om te horen dat je tevreden bent over hoe we je geholpen hebben. We wensen je veel plezier met de producten!

A Leeuwenburg beoordeelde op 2017-08-29

Alles verloopt prima. Snelle levering , er was iets mis met een deurklink maar wordt gelijk opgepakt. Prima geregeld.

Beste A Leeuwenburg,

Leuk om te horen dat je tevreden bent over hoe alles verlopen is. Als er problemen zijn lossen wij deze natuurlijk zo snel en goed mogelijk op.

Veel plezier met de aankopen!

Dhr. C. S. beoordeelde op 2017-08-24

schitterende kwalitatieve producten. goed verpakt en volgens afspraak verzonden. Erg tevreden!

Beste,

Hartelijk bedankt voor de zeer positieve recensie! Fijn om te horen dat je zo blij bent met onze producten. We wensen je veel plezier met de aankopen!

Véronique Dermaux beoordeelde op 2017-08-21

Alles is goed verlopen! Heb mijn bestelling vlug gekregen,nochtans was de firma gesloten!
De deurkrukken zijn heel mooi en zoals verwacht!
Ik bestel zeker nog bij u
Thanks

Beste Véronique,

Fijn dat je zo tevreden bent over onze producten.

We wensen je veel plezier met je aankoop!

Marjolein Bloem beoordeelde op 2017-06-10

Prima product, jammer dat ik later precies hetzelfde elders vond voor veel minder geld...

Beste Marjolein,

Hartelijk bedankt voor je recensie. Het spijt ons te horen dat je niet 100% tevreden bent over de prijs. We kunnen je echter garanderen dat dit niet exact hetzelfde product is als je op andere websites tegenkomt. Wij laten al onze producten zelf produceren, hierdoor kunnen wij garanderen dat onze prijs/kwaliteit verhouding goed is.

Wij hopen dat je alsnog tevreden bent met je aankoop.

M Robbertsen beoordeelde op 2017-06-09

Prachtige producten en snel geleverd. Ik had een stomme bestelfout gemaakt en werd goed en gratis direct geholpen. Dit is hoe je geholpen wilt worden!

Beste M Robbertsen,

Hartelijk bedankt voor je leuke recensie! Iedereen maakt wel eens een foutje en dat lossen wij natuurlijk graag op voor onze klanten! :)

Veel plezier met je aankoop.

Niels Walters beoordeelde op 2017-05-26

Erg tevreden. Mooie producten & snelle levering

Patrick beoordeelde op 2017-04-21

Supersnel en hoge kwaliteit. Geheel is goed verpakt (schuim in doosje) om beschadigingen tijdens transport te voorkomen. Top!

Anne Caby beoordeelde op 2017-04-21

Stipte levering, mooi product !

M. Held beoordeelde op 2017-03-22

Mooie kwaliteit snel in huis!

Anoniem beoordeelde op 2017-01-25

na prettig telefoongesprek afspraak gemaakt om langs te komen.
In de mooie showroom goede uitleg gehad over de producten.

J. Huibers beoordeelde op 2016-12-05

Goede service, na betaling snel geleverd

Sven Van der Smissen beoordeelde op 2016-12-05

Snelle levering en uitstekende service !

liesbet beoordeelde op 2016-12-05

fantastisch, zeer snel, behulpzaam en probleemoplossend!
dankjewel voor de superservice;