Ketelven 1
5464PS Veghel
+31) (0)413-397006
KvK 16019268

J. Hooijkaas beoordeelde op 2018-12-08

Snelle levering!! Vriendelijke medewerkster.

Thomas Heuschmid beoordeelde op 2018-11-19

Super kwaliteit en snel en volgens afspraak geleverd.

Geachte heer Heuschmid,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een positieve beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u zo tevreden bent en wensen u nog veel plezier met uw aankoop.

Andre Collin beoordeelde op 2018-11-09

Geachte heer Collin,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een beoordeling

Joost beoordeelde op 2018-11-08

Brigitte heft mij uitstekend geholpen met advise en uitzoeken voor buiten hang en sluitwerk!

Geachte heer,

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over het advies die onze medewerkster u gegeven heeft. We danken u voor het plaatsen van een positieve recensie.

Erwin Baarends beoordeelde op 2018-10-30

Goede produkten en snelle levering. Het deurbeslag ziet er heel fraai uit en met mooie rozet met schroefdraad zodat het prima aansluit op de deur. De andere dag was alles compleet uitgeleverd ondanks dat ik op tijd had aangegeven op de GLS website om een dag later te leveren. Maar GLS heeft de leverdag niet aangepast. Suggestie om een montagehandleiding als pdf mee te sturen met de factuur of orderbevestiging.

Geachte heer Baarends,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling met feedback. We vinden het erg fijn om te horen dat u blij bent met uw nieuwe deurkrukken. We hebben contact opgenomen met GLS om uit te zoeken wat er precies fout is gegaan. Het is een probleem dat vaker voorkomt bij GLS en ze werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen zodat dit niet meer gebeurd.

We gaan ook kijken wat we kunnen verbeteren m.b.t. het meeleveren van een montagehandleiding per mail.

Bedankt voor de feedback en onze excuses voor het eventuele ongemak. We wensen u nog veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

Alexander Aerts beoordeelde op 2018-10-16

Geachte heer Aerts,

Bedankt voor het plaatsen van een positieve beoordeling

JJM Baltussen beoordeelde op 2018-10-16

Geachte heer/ mevrouw Baltussen,

Bedankt voor uw positieve beoordeling

Eric Verwaal beoordeelde op 2018-10-06

Producten zijn kwalitatief top! Website geeft goede informatie. Levering en bezorging vlot en betrouwbaar.

Geachte heer Verwaal,

Hartelijk bedankt voor uw leuke en positieve beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u zo tevreden bent met Die Originale en wensen u ook veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

Damian O'Sullivan beoordeelde op 2018-10-05

Geachte heer O'Sullivan,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een beoordeling. We wensen u veel plezier met uw aankopen.

Annemarike Rademaker beoordeelde op 2018-10-04

Geachte mevrouw Rademaker,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling.

R Lambooy beoordeelde op 2018-10-03

prima product, uitstekende service

Geachte mevrouw Lambooy,

Hartelijk bedankt voor uw positieve recensie. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de producten en onze service. We wensen u veel plezier met uw bestelling.

Nicolette Swaak beoordeelde op 2018-09-28

Supersnelle levering en uitstekend product

Geachte mevrouw Swaak,

Fijn om te horen dat u blij bent met de levering en het product. Onze dank voor de positieve beoordeling. We wensen u nog veel plezier met uw aankoop

Maureen Gortzen beoordeelde op 2018-09-23

Geachte mevrouw Gortzen,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling

Hans Muller beoordeelde op 2018-09-19

Snelle levering. Prijs/kwaliteit is top. En coulanceregeling toegekend ivm betalingskorting.
Kortom, deze site is een echte aanrader.

Geachte heer Muller,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. We zijn blij dat u zo tevreden bent over onze producten/service en dat u Die Originale zou aanraden aan anderen. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

Cjm Schneijdenberg beoordeelde op 2018-09-16

Geachte Cjm Schneijdenberg,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Het team van Die Originale wenst u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

Edwin den Breejen beoordeelde op 2018-08-31

Goed telefonisch bereikbaar voor vragen, Gemakkelijke bestelprocedure, betrouwbare levering (volgens afspraak), goed verpakt en mooie kwaliteit

Beste heer den Breejen,

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze service, bestelprocedure, levering en kwaliteit. We danken u voor de positieve beoordeling en wensen u veel plezier met uw nieuwe deurbeslag.

Alexander van Britsom beoordeelde op 2018-08-25

Zeer correct en snel handelen. Klantvriendelijk

Geachte heer van Bitsom,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u tevreden bent met onze service.

Ik wens u veel plezier met uw aankopen

K. M. beoordeelde op 2018-07-29

Prima. Zeer mooi product. Vriendelijke klantenservice. Correcte & snelle levering.

Beste K.M.

Hartelijk bedankt voor uw positieve recensie. Fijn dat u blij bent met uw producten en tevreden bent over onze service. Ik wens u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

Maureen Appel beoordeelde op 2018-07-23

Snel en netjes geleverd en ziet er mooi uit.

Beste Maureen,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling met leuke tekst. We vinden het fijn om te horen dat u zo tevreden bent. We wensen u nog veel plezier met uw aankoop.

Marc Asman beoordeelde op 2018-07-15

Via de klantendienst kreeg ik duidelijke informatie wat betreft het deurbeslag dat ik wilde bestellen. Een vlotte levering. Zeer goede kwaliteit.

Beste Marc,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u wat aan de informatie van onze klantenservice heeft gehad bij het plaatsen van uw bestelling. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.